» » Алгебра және анализ бастамалары 10 сынып. ОМЖ орта мерзім жоспары. Барлығы 102 сағат аптасына 3 сағат

Алгебра және анализ бастамалары 10 сынып. ОМЖ орта мерзім жоспары. Барлығы 102 сағат аптасына 3 сағат

30 октябрь 2016, Воскресенье
990
0

Тізбектелген  сабақ топтамасының орта мерзімді жоспары

Оқулық: Алгебра және анализ бастамалары.        Барлығы 102 сағат аптасына 3 сағат

Сыныбы: 10  сынып              1 тоқсан27 сағ.

Оқып үйренудің негізгі мақсат-міндеттері Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер Пәнді меңгерудегі

 

кедергілерді жеңу

Оқып-үйренудің нәтижесі Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау Оқушылардың барлығын сабаққа қатыстыру Негізгі дереккөздер
Жалпы мақсаты:  Оқыту мен оқудың әдіс –тәсілдерін ескере отырып, тізбектелген сабақтар топтамасында жеті модульді қолдану.
1 сағ Тақырыбы:Нақты сандарға амалдар қолдану. Бүтін көрсеткішті дəреженің қасиеттері.

 

Мақсаты:Нақты сандарға амалдар қолдану. Бүтін көрсеткішті дəреженің қасиеттерін меңгеру;

Міндеттері:

-Нақты сандарға амалдар қолдану. Бүтін көрсеткішті дəреженің қасиеттерінбілу;

-сыни тұрғыдан ойлау барысында, ойды  жүйелеу;

— топпен еркін жұмыс  жасауға қалыптасу;

 

Модульдер:

 

Оқыту мен оқудағы  жаңа тәсілдер;Сыни тұрыдан  ойлауға  үйрету;Оқыту  үшін  бағалау  және  оқуды  бағалау;Оқыту  мен  оқуда  ақпараттық –коммуникация

лық технологиялар

ды  пайдалану;Талантты  және  дарынды  балалар

ды   оқыту;

Оқушылардың жас  ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу;

Оқытуды  басқару  және  көшбасшылық. «Ыстық  алақан»

«Жұп,тақ  сандар»

«Миға шабуыл»

«1 жұлдыз, 1тілек»

«Маршрут картасы»

«2 жұлдыз, 1 тілек» «Ауадағы сандар»

«Ментальды карта»

«3 жұлдыз, 1 тілек»

 

 

Зияткерлік: оқушылардың мәтінді оқуына және ережелерді дұрыс түсінуіне, ымды, визуалды белгілерді қолдануда және нұсқаулықты дұрыс интерпретациялауда көмек көрсету;

 

 

 

Эмоционалдық: белгілі себептермен ерекше ықылас пен қамқорлықтан тыс қалған балаларға көбірек көңіл бөлу ;

 

Әлеуметтік: визуалды нұсқаулықтарды пайдалану.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

-Нақты сандарға амалдар қолдану. Бүтін көрсеткішті дəреженің қасиеттерін біледі;

-сыни тұрғыдан ойлау  барысында өз ойын жүйелейді;

-топпен еркін жұмыс жасайды;

 

 

мадақтау

 

 

 

 

бағалау парағы.

 

 

 

 

қызыл стакан

жасыл

стакан

сары стакан

 

түрткі  сұрақтар қою

 

 

 

 

өз  ойын айту арқылы

 

 

тапсырмаларды  бір-біріне  түсіндіру

 

 

 

 

 

 

оқулық

 

АКТ

 

таратпа  материалдар

 

топ  ұстанымы

 

маркер

 

стикер

 

флипчарт

 

түрлі-түсті стакандар

 

 

 

1

 

Сағ

Тақырыбы: Рационал өрнектерді тепе-тең түрлендіру. Құрамында квадрат түбірі бар өрнектерді тепе-тең түрлендіру. Тепе-теңдіктерді дəлелдеу.

 

Мақсаты: Рационал өрнектерді тепе-тең түрлендіру. Құрамында квадрат түбірі бар өрнектерді тепе-тең түрлендіру. Тепе-теңдіктерді дəлелдеуді

игеру.

Міндеттері:

-Рационал өрнектерді тепе-тең түрлендіру. Құрамында квадрат түбірі бар өрнектерді тепе-тең түрлендіріп шешуді толық түсіну;

-оқыту мен оқуда апараттық техника

ларды пайдалануға  машықтану;

-топта ойды  еркін жеткізу.

 

Модульдер:

 

Оқыту мен оқудағы  жаңа тәсілдер;Сыни тұрыдан  ойлауға  үйрету;Оқыту  үшін  бағалау  және  оқуды  бағалау;Оқыту  мен  оқуда  ақпараттық –коммуникация

лық технологиялар

ды  пайдалану;

Талантты  және  дарынды  балалар

ды   оқыту;

Оқушылардың жас  ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу;

Оқытуды  басқару  және  көшбасшылық.

«Көңіл күй»

«Түрлі ленталар»

«Білемін, білмеймін, білгім келеді»

«Активатор 1»

«Қарлы  кесек»

«Активатор 2-1»

«Ми  фитнесі»

«Кластер»

«Активатор 3-2-1»

 

 

 

 

 

 

 

Зияткерлік: нақты обьектілерді, белгілерді, символдарды, фотосуреттерді, сандық осьтер және компьютерлік анимацияларды қолдану арқылы абстрактілі ұғымдарды нақты ұғымдарға айналдыру;

 

 

 

Эмоционалдық: зейінсіз балалармен бірге отыратын оқушылар олардың жинақталуына көмек көрсету арқылы оқуға тартуға көмектесу;

 

Әлеуметтік: оқушыға топтағы, сыныптағы пікірталастарда өз пікірін айтуға көмектесу;

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

-Рационал өрнектерді тепе-тең түрлендіру. Құрамында квадрат түбірі бар өрнектерді тепе-тең түрлендіру. Тепе-теңдіктерді дəлелдеуді толық

түсінеді ;

 

-оқыту мен оқудағы ақпараттық техникаларды пайдаланады;

-топпен  жұмыста, өз ойын еркін жеткізеді;

мадақтау

 

 

 

бағалау  парағы

 

«Саусақ арқылы » бағалау

 

 

 

 

қызыл стакан

жасыл стакан

сары стакан

 

түрткі  сұрақтар қою

 

 

 

 

өз  ойын айту арқылы

 

 

тапсырмаларды  бір-біріне  түсіндіру

 

Оқулық

 

 

таратпа  тапсырмалар

 

маркерлер

 

АКТ

 

топ  ұстанымы

 

смайликтер

 

 

түрлі –түсті стакандар

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1 сағат

 

 

Тақырыбы:Сызықтық, квадрат жəне бөлшек-рационал теңдеулер. Сызықтық, квадрат жəне бөлшек-рационал теңсіздіктер. Интервалдар əдісі. Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер жүйесі.

 

Мақсаты: Сызықтық, квадрат жəне бөлшек-рационал теңдеулер. Сызықтық, квадрат жəне бөлшек-рационал теңсіздіктер. Интервалдар əдісі. Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер жүйесін меңгеру;

Міндеттері:

-Сызықтық, квадрат жəне бөлшек-рационал теңдеулер. Сызықтық, квадрат жəне бөлшек-рационал теңсіздіктер. Интервалдар əдісі. Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер жүйесін білу;

— сыни тұрғыдан ойлау барысында, есеп шешімдерін табу;

— топтық жұмыста коммуникативті қарым-қатынаста болу;

Модульдер:

 

Оқыту мен оқудағы  жаңа тәсілдер;Сыни тұрыдан  ойлауға  үйрету;Оқыту  үшін  бағалау  және  оқуды  бағалау;Оқыту  мен  оқуда  ақпараттық –коммуникация

лық технологиялар

ды  пайдалану;

Талантты  және  дарынды  балалар

ды   оқыту;

Оқушылардың жас  ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу;

Оқытуды  басқару  және  көшбасшылық. «Тілек білдіру»

«Фигураларды  тап»

«Ыстық орындық»

«БҮБ»

«Пикассо»

«БҮБ»

«Қара жорға»

«Сәйкестендіру»

«БҮБ»

 

 

 

 

 

 

Зияткерлік: жазбаша тапсырмаларды және жауаптардың мүмкін нұсқаларының тапсырмаларын орындау үшін шаблондарды көрсету арқылы тапсырмаларды орындауға көмектесу.

 

 

 

Эмоционалдық: сұрақтармен жиі қатынас жасай отырып, зейінсіз оқушылардың назарын бағыттай алады;

 

 

Әлеуметтік: түйінді сөздер жазылған арнайы плакаттарды бірлесіп шығару

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

-Сызықтық, квадрат жəне бөлшек-рационал теңдеулер. Сызықтық, квадрат жəне бөлшек-рационал теңсіздіктер. Интервалдар əдісі. Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер жүйесін біледі;

 

 

-сыни тұрғыдан ойлау барысында, есеп шешімдерін таба алады;

 

-топтық жұмыста коммуникативті қарым-қатынаста болуды үйренеді.

 

 

мадақтау

 

бағалау  парағы

 

формативті

 

бағалау

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

түрткі  сұрақтар қою

 

 

өз  ойын айту

 

арқылы

 

тапсырмаларды  бір-біріне  түсіндіру

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

оқулық

 

 

маркерлер

 

АКТ

 

түрлі-түсті стакандар

орындық

флипчард

бояу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Комментарии: