Алгебра және анализ бастамалары 10 сынып. ОМЖ орта мерзім жоспары. Барлығы 102 сағат аптасына 3 сағат
Тізбектелген сабақ топтамасының орта мерзімді жоспары
Оқулық: Алгебра және анализ бастамалары. Барлығы 102 сағат аптасына 3 сағат
Сыныбы: 10 сынып 1 тоқсан27 сағ.
№ | Оқып үйренудің негізгі мақсат-міндеттері | Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер |
Пәнді меңгерудегі
кедергілерді жеңу |
Оқып-үйренудің нәтижесі | Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау | Оқушылардың барлығын сабаққа қатыстыру | Негізгі дереккөздер | ||
Жалпы мақсаты: Оқыту мен оқудың әдіс –тәсілдерін ескере отырып, тізбектелген сабақтар топтамасында жеті модульді қолдану. | |||||||||
1 сағ |
Тақырыбы:Нақты сандарға амалдар қолдану. Бүтін көрсеткішті дəреженің қасиеттері.
Мақсаты:Нақты сандарға амалдар қолдану. Бүтін көрсеткішті дəреженің қасиеттерін меңгеру; Міндеттері: -Нақты сандарға амалдар қолдану. Бүтін көрсеткішті дəреженің қасиеттерінбілу; -сыни тұрғыдан ойлау барысында, ойды жүйелеу; — топпен еркін жұмыс жасауға қалыптасу;
|
Модульдер:
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер;Сыни тұрыдан ойлауға үйрету;Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау;Оқыту мен оқуда ақпараттық –коммуникация лық технологиялар ды пайдалану;Талантты және дарынды балалар ды оқыту; Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу; Оқытуды басқару және көшбасшылық. «Ыстық алақан» «Жұп,тақ сандар» «Миға шабуыл» «1 жұлдыз, 1тілек» «Маршрут картасы» «2 жұлдыз, 1 тілек» «Ауадағы сандар» «Ментальды карта» «3 жұлдыз, 1 тілек»
|
Зияткерлік: оқушылардың мәтінді оқуына және ережелерді дұрыс түсінуіне, ымды, визуалды белгілерді қолдануда және нұсқаулықты дұрыс интерпретациялауда көмек көрсету;
Эмоционалдық: белгілі себептермен ерекше ықылас пен қамқорлықтан тыс қалған балаларға көбірек көңіл бөлу ;
Әлеуметтік: визуалды нұсқаулықтарды пайдалану.
|
-Нақты сандарға амалдар қолдану. Бүтін көрсеткішті дəреженің қасиеттерін біледі; -сыни тұрғыдан ойлау барысында өз ойын жүйелейді; -топпен еркін жұмыс жасайды; |
мадақтау
бағалау парағы.
қызыл стакан жасыл стакан сары стакан
|
түрткі сұрақтар қою
өз ойын айту арқылы
тапсырмаларды бір-біріне түсіндіру
|
оқулық
АКТ
таратпа материалдар
топ ұстанымы
маркер
стикер
флипчарт
түрлі-түсті стакандар
|
||
1
Сағ |
Тақырыбы: Рационал өрнектерді тепе-тең түрлендіру. Құрамында квадрат түбірі бар өрнектерді тепе-тең түрлендіру. Тепе-теңдіктерді дəлелдеу.
Мақсаты: Рационал өрнектерді тепе-тең түрлендіру. Құрамында квадрат түбірі бар өрнектерді тепе-тең түрлендіру. Тепе-теңдіктерді дəлелдеуді игеру. Міндеттері: -Рационал өрнектерді тепе-тең түрлендіру. Құрамында квадрат түбірі бар өрнектерді тепе-тең түрлендіріп шешуді толық түсіну; -оқыту мен оқуда апараттық техника ларды пайдалануға машықтану; -топта ойды еркін жеткізу.
|
Модульдер:
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер;Сыни тұрыдан ойлауға үйрету;Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау;Оқыту мен оқуда ақпараттық –коммуникация лық технологиялар ды пайдалану; Талантты және дарынды балалар ды оқыту; Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу; Оқытуды басқару және көшбасшылық. «Көңіл күй» «Түрлі ленталар» «Білемін, білмеймін, білгім келеді» «Активатор 1» «Қарлы кесек» «Активатор 2-1» «Ми фитнесі» «Кластер» «Активатор 3-2-1»
|
Зияткерлік: нақты обьектілерді, белгілерді, символдарды, фотосуреттерді, сандық осьтер және компьютерлік анимацияларды қолдану арқылы абстрактілі ұғымдарды нақты ұғымдарға айналдыру;
Эмоционалдық: зейінсіз балалармен бірге отыратын оқушылар олардың жинақталуына көмек көрсету арқылы оқуға тартуға көмектесу;
Әлеуметтік: оқушыға топтағы, сыныптағы пікірталастарда өз пікірін айтуға көмектесу;
|
-Рационал өрнектерді тепе-тең түрлендіру. Құрамында квадрат түбірі бар өрнектерді тепе-тең түрлендіру. Тепе-теңдіктерді дəлелдеуді толық түсінеді ;
-оқыту мен оқудағы ақпараттық техникаларды пайдаланады; -топпен жұмыста, өз ойын еркін жеткізеді; |
мадақтау
бағалау парағы
«Саусақ арқылы » бағалау
қызыл стакан жасыл стакан сары стакан
|
түрткі сұрақтар қою
өз ойын айту арқылы
тапсырмаларды бір-біріне түсіндіру
|
Оқулық
таратпа тапсырмалар
маркерлер
АКТ
топ ұстанымы
смайликтер
түрлі –түсті стакандар
|
||
1 сағат
|
Тақырыбы:Сызықтық, квадрат жəне бөлшек-рационал теңдеулер. Сызықтық, квадрат жəне бөлшек-рационал теңсіздіктер. Интервалдар əдісі. Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер жүйесі.
Мақсаты: Сызықтық, квадрат жəне бөлшек-рационал теңдеулер. Сызықтық, квадрат жəне бөлшек-рационал теңсіздіктер. Интервалдар əдісі. Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер жүйесін меңгеру; Міндеттері: -Сызықтық, квадрат жəне бөлшек-рационал теңдеулер. Сызықтық, квадрат жəне бөлшек-рационал теңсіздіктер. Интервалдар əдісі. Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер жүйесін білу; — сыни тұрғыдан ойлау барысында, есеп шешімдерін табу; — топтық жұмыста коммуникативті қарым-қатынаста болу; |
Модульдер:
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер;Сыни тұрыдан ойлауға үйрету;Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау;Оқыту мен оқуда ақпараттық –коммуникация лық технологиялар ды пайдалану; Талантты және дарынды балалар ды оқыту; Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу; Оқытуды басқару және көшбасшылық. «Тілек білдіру» «Фигураларды тап» «Ыстық орындық» «БҮБ» «Пикассо» «БҮБ» «Қара жорға» «Сәйкестендіру» «БҮБ»
|
Зияткерлік: жазбаша тапсырмаларды және жауаптардың мүмкін нұсқаларының тапсырмаларын орындау үшін шаблондарды көрсету арқылы тапсырмаларды орындауға көмектесу.
Эмоционалдық: сұрақтармен жиі қатынас жасай отырып, зейінсіз оқушылардың назарын бағыттай алады;
Әлеуметтік: түйінді сөздер жазылған арнайы плакаттарды бірлесіп шығару
|
-Сызықтық, квадрат жəне бөлшек-рационал теңдеулер. Сызықтық, квадрат жəне бөлшек-рационал теңсіздіктер. Интервалдар əдісі. Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер жүйесін біледі;
-сыни тұрғыдан ойлау барысында, есеп шешімдерін таба алады;
-топтық жұмыста коммуникативті қарым-қатынаста болуды үйренеді. |
мадақтау
бағалау парағы
формативті
бағалау
|
түрткі сұрақтар қою
өз ойын айту
арқылы
тапсырмаларды бір-біріне түсіндіру
|
оқулық
маркерлер
АКТ
түрлі-түсті стакандар орындық флипчард бояу
|