8 сыныпқа арналған орта мерзімді жоспар І тоқсан 18 сағат
№ |
Тақырыбы
Негізгі мақсаты |
Сағат саны | Мерзімі | Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер | Модулдердің кіріктірілуі | Оқып үйренудің нәтижелері | Бағалау | Көрнекіліктер |
1 |
Step 1
Idols of the 20th century |
1
|
Жигсо әдісі, топтастыру, сұрақ – жауап, диалогтік оқыту | Оқу мен оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, оқу үшін және оқыту үшін бағала, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, АКТ, оқу мен оқыту басқару және көшбасшылық | Формативті бағалау, критериялды бағалау | Интерактивті тақта, маркер, стикер, флипчарт, суреттер, карточкалар | ||
2 |
Step 2
Who are we waiting for? |
1 | Топтастыру, куббизм, жеке, топтық, ұжымдық жұмыс | СТО, АКТ, диалогтік оқыту, оқу үшін және оқыту үшін бағалау, дарынды және талантты баларды оқыту, оқу мен оқыту басқару және көшбасшылық | Формативті бағалау, құрдастар арасындағы бағалау | Интерактивті тақта, маркер, стикер, флипчарт, суреттер, карточкалар | ||
3 |
Step 3
Keeping in touch |
1 | Топтық, ұжымдық жұмыс, Т – кестесі, сұрақ – жауап. | СТО, АКТ, диалогтік оқыту, оқу үшін және оқыту үшін бағалау, дарынды және талантты баларды оқыту, жас ерекшелігіне сәйкес оқыту, оқу мен оқыту басқару және көшбасшылық | Формативті бағалау: білім шыңы | Интерактивті тақта, маркер, стикер, флипчарт, суреттер, карточкалар | ||
4 | Extra exercises SB 12 extra reading an email from Almaty p.13 | 1 | Куббизм, топтастыру, сұрақ – жауап, жеке, топтық, ұжымдық жұмыс | СТО, АКТ, диалогтік оқыту, оқу үшін және оқыту үшін бағалау, дарынды және талантты баларды оқыту, жас ерекшелігіне сәйкес оқыту, оқу мен оқыту басқару және көшбасшылық | Критериялды бағалау, топбасшылардың бағалауы | Интерактивті тақта, маркер, стикер, флипчарт, суреттер, карточкалар | ||
5 |
Step 1
The people who live next door
|
1 | Аялдама ойыны, диалогтік оқыту, жеке, топтық, ұжымдық жұмыс, топтастыру | СТО, АКТ, диалогтік оқыту, оқу үшін және оқыту үшін бағалау, дарынды және талантты баларды оқыту, жас ерекшелігіне сәйкес оқыту, оқу мен оқыту басқару және көшбасшылық | Критериялды бағалау, құрдастар арасындағы бағалау | Интерактивті тақта, маркер, стикер, флипчарт, суреттер, карточкалар | ||
6 |
Step 2
He’s the one who goes running |
1 | Жеке, топтық жұмыс, рольдік ойындар, куббизм әдісі, Венн диаграммасы | СТО, АКТ, диалогтік оқыту, оқу үшін және оқыту үшін бағалау, дарынды және талантты баларды оқыту, жас ерекшелігіне сәйкес оқыту, оқу мен оқыту басқару және көшбасшылық | Критериялды бағалау, құрдастар арасындағы баға |