» » Қазақ әдебиеті 5-сынып ОМЖ Орта мерзімді жоспар

Қазақ әдебиеті 5-сынып ОМЖ Орта мерзімді жоспар

29 октябрь 2016, Суббота
1 582
0

Орта мерзімді жоспар                                  Қазақ әдебиеті    5-сынып

 

 

Сағат саны Тақырыбы Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдері 7 модульді кіріктіру Оқып үйренудің нәтижесі Үйрену мақсатында бағаны қоса алғанда, бағалау Оқушы-ларды сабаққа тарту жұмысы Негізгі дерек-көздер
1 Кіріспе Оқушыларға халық ауыз әдебиеті туралы мағлұмат беру, таныстыру, өзіндік пікірлерін білдіру-ге дағдыландыру, әдеби тілде сөйлеу қабілеттерін дамыту. Сергіту сәті  (Жеміс-жидектер ойыны)

 

ЖИГСО әдісі,

ББҮ әдісі

СТО технология-сы, оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер  Оқушылар жеке, жұппен, топпен жұмыс істеуге, ынты-мақтастыққа үйренеді,, өз ойларын еркін жеткізуге дағдыланады. Формативті шапалақ Смайликтер Екі жұлдыз бір тілек, кері байланыс Маркер, Постер, карандаш, стикер, көңіл-күй дидары.
1 Салт өлеңдері мен бата тілек жырлары Оқушылардың салт өлеңі мен бата тілек туралы білімдерін тереңдету, аңыз-әңгіменің  ерекше-ліктерін ажырату-ға үйрету. Ой-өрісін, өзіндік іс-әрекетін дамыту. Сергіту сәті (Доп лақтыру)

 

ББҮ әдісі «Мерген»  әдісі Венн диаграммасы

СТО технология-сы, Диалогты оқыту (сұрақ-жауап) Топта жұмыс істеу арқылы тақырыпты өздерінше меңгеріп шығуға, өз ойларын дәлелдей алуға дағдыланады. Формативті, бірін-бірі бағалау, 3 шапалақ Екі жұлдыз бір тілек. Маркер, үлестірме парақтар, оқулық, плакат, көңіл-күй дидары
2 Төрт түлік мал жа-йындағы өлең жырлар, наурыз жырлары Төрт түлік мал туралы жырларды оқытып, түсінік беру,  ой-пікірлерін қорыта білуге дағдылан-дыру, шешім қабылдауға, пікір таластыра білуге машықтандыру. Сергіту сәті

 

(«Аралас, қатып қал, жұптас» ойыны)

ЖИГСО әдісі, «Ақылдың алты қалпағы»  әдісі, Бес жолды  өлең

Оқуды басқару және көшбасшы-лық,  АКТ , СТО технология-сы

 

 

Оқиғаны өмірмен бай-ланыстыруға, өмірде қолдана алуға мүмкін-діктері туады. Өздері істеген жұмыстарға баға беруге, таңдау жасауға дағдыланады. Жиынтық бағалау Білім ағашы Оқулық, карандаш, көңіл-күй дидары.

 

 

 

5 Мақал-мәтелдер, жұмбақтар. Қанатты сөздер. Жұмбақтар мен жаңылтпаштар. Жұмбақтар мен жаңылтпаштардың мәні мен өзіндік ерекшеліктер Оқушылардың  мақал-мәтелдер  туралы білімдерін жүйелеу,  өзіндік пікірлерін білдіру-ге дағдыландыру, әдеби тілде сөйлеу қабілеттерін дамыту. Сергіту сәті  (Жеміс-жидектер ойыны)

 

ЖИГСО әдісі,

ББҮ әдісі

СТО технология-сы, оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер  Оқушылар жеке, жұппен, топпен жұмыс істеуге, ынты-мақтастыққа үйренеді,, өз ойларын еркін жеткізуге дағдыланады. Формативті шапалақ Смайликтер Екі жұлдыз бір тілек, кері байланыс Маркер, Постер, карандаш, стикер, көңіл-күй дидары.
1 Шығармашылық жұмыс              
4 Ертегілер.

 

«Ер Төстік» ертегісі

Ертегі туралы өзіндік білімді қолдана алуға, кейіпкердің өздік ерекшеліктерін ажырата білуге, салыстыруға үйрету, қорытын-ды шығаруға машықтандыру. Сергіту сәті (Бағдаршам ойыны)Топтастыру әдісі, Венн диаграммасы АКТ технология-сы.

 

Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау Дарынды, талантты балалармен жұмыс

Бір-бірін тың-дауға, талдау-ға, салыс-тыруға, өз пікірлерін қор-ғауға үйренеді. Өзіне-өзі баға беруге, сынып-тастарын бағалауға машықтанады, Формативті, жұлдызшалар арқылы Білім ағашы, кері байланыс, Маркер, плакат, оқулық, стикер, бағалау парағы, .
3 «Аяз би» ертегісі Оқушылардың «Аяз би» ертегісі туралы білімдерін тереңдету, аңыз-әңгіменің  ерекше-ліктерін ажырату-ға үйрету. Ой-өрісін, өзіндік іс-әрекетін дамыту. Сергіту сәті (Доп лақтыру)

 

ББҮ әдісі «Мерген»  әдісі Венн диаграммасы

СТО технология-сы, Диалогты оқыту (сұрақ-жауап) Топта жұмыс істеу арқылы тақырыпты өздерінше меңгеріп шығуға, өз ойларын дәлелдей алуға дағдыланады. Формативті, бірін-бірі бағалау, 3 шапалақ Екі жұлдыз бір тілек. Маркер, үлестірме парақтар, оқулық, плакат, көңіл-күй дидары
1 Шығармашылық жұмыс              
3 «Керқұла атты Кендебай» «Керқұла атты Кендебай» ертегісін оқытып, , ой-пікірлерін қорыта білуге дағдылан-дыру, шешім қабылдауға, пікір таластыра білуге машықтандыру. Сергіту сәті

 

(«Аралас, қатып қал, жұптас» ойыны)

ЖИГСО әдісі, «Ақылдың алты қалпағы»  әдісі, Бес жолды  өлең

Оқуды басқару және көшбасшы-лық,  АКТ , СТО технология-сы

 

 

Оқиғаны өмірмен бай-ланыстыруға, өмірде қолдана алуға мүмкін-діктері туады. Өздері істеген жұмыстарға баға беруге, таңдау жасауға дағдыланады. Жиынтық бағалау Білім ағашы Оқулық, карандаш, көңіл-күй дидары.

 

 

3 «Қырық өтірік» Оқушылардың ертегі туралы білімдерін жүйе-леу, «Қырық өтірік» ертегісінің мазмұнымен таныстыру, өзіндік пікірлерін білдіру-ге дағдыландыру, әдеби тілде сөйлеу қабілеттерін дамыту. Сергіту сәті  (Жеміс-жидектер ойыны)

 

ЖИГСО әдісі,

ББҮ әдісі

СТО технология-сы, оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер  Оқушылар жеке, жұппен, топпен жұмыс істеуге, ынты-мақтастыққа үйренеді,, өз ойларын еркін жеткізуге дағдыланады. Формативті шапалақ Смайликтер Екі жұлдыз бір тілек, кері байланыс Маркер, Постер, карандаш, стикер, көңіл-күй дидары.
2 Аңыз әңгімелер. Шешендік сөздер.  Асан қайғының жерұйықты іздегені Оқушылардың аңыз-әңгімелер туралы білімдерін тереңдету, аңыз-әңгіменің  ерекше-ліктерін ажырату-ға үйрету. Ой-өрісін, өзіндік іс-әрекетін дамыту. Сергіту сәті (Доп лақтыру)

 

ББҮ әдісі «Мерген»  әдісі Венн диаграммасы

СТО технология-сы, Диалогты оқыту (сұрақ-жауап) Топта жұмыс істеу арқылы тақырыпты өздерінше меңгеріп шығуға, өз ойларын дәлелдей алуға дағдыланады. Формативті, бірін-бірі бағалау, 3 шапалақ Екі жұлдыз бір тілек. Маркер, үлестірме парақтар, оқулық, плакат, көңіл-күй дидары

 

Комментарии:
Сабақ жоспарлары барлық пәннен ҚМЖ, ОМЖ, ҰМЖ | Планы КСП ССП ДСП
Электронная почта: [email protected] Ватсап: 8(707) 403-01-01 © 2020-2021