Қазақ әдебиеті 5-сынып ҰМЖ Ұзақ мерзімді жоспар
Тізбектелген төрт сабақ жоспары. Қазақ әдебиеті 5-сынып
Уақыты | Тақырыбы | Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары | Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдері | 7 модульді кіріктіру | Оқып үйренудің нәтижесі | Үйрену мақсатында бағаны қоса алғанда, бағалау | Оқушы-ларды сабаққа тарту жұмысы | Негізгі дерек-көздер |
«Қырық өтірік» | Оқушылардың ертегі туралы білімдерін жүйе-леу, «Қырық өтірік» ертегісінің мазмұнымен таныстыру, өзіндік пікірлерін білдіру-ге дағдыландыру, әдеби тілде сөйлеу қабілеттерін дамыту. |
Сергіту сәті (Жеміс-жидектер ойыны)
ЖИГСО әдісі, ББҮ әдісі |
СТО технология-сы, оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер | Оқушылар жеке, жұппен, топпен жұмыс істеуге, ынты-мақтастыққа үйренеді,, өз ойларын еркін жеткізуге дағдыланады. | Формативті шапалақ Смайликтер | Екі жұлдыз бір тілек, кері байланыс | Маркер, Постер, карандаш, стикер, көңіл-күй дидары. | |
«Қырық өтірік» ертегісіндегі Тазша бала бейнесі | Ертегі туралы өзіндік білімді қолдана алуға, кейіпкердің өздік ерекшеліктерін ажырата білуге, салыстыруға үйрету, қорытын-ды шығаруға машықтандыру. | Сергіту сәті (Бағдаршам ойыны)Топтастыру әдісі, Венн диаграммасы |
АКТ технология-сы.
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау Дарынды, талантты балалармен жұмыс |
Бір-бірін тың-дауға, талдау-ға, салыс-тыруға, өз пікірлерін қор-ғауға үйренеді. Өзіне-өзі баға беруге, сынып-тастарын бағалауға машықтанады, | Формативті, жұлдызшалар арқылы | Білім ағашы, кері байланыс, | Маркер, плакат, оқулық, стикер, бағалау парағы, . | |
Аңыз әңгімелер | Оқушылардың аңыз-әңгімелер туралы білімдерін тереңдету, аңыз-әңгіменің ерекше-ліктерін ажырату-ға үйрету. Ой-өрісін, өзіндік іс-әрекетін дамыту. |
Сергіту сәті (Доп лақтыру)
ББҮ әдісі «Мерген» әдісі Венн диаграммасы |
СТО технология-сы, Диалогты оқыту (сұрақ-жауап) | Топта жұмыс істеу арқылы тақырыпты өздерінше меңгеріп шығуға, өз ойларын дәлелдей алуға дағдыланады. | Формативті, бірін-бірі бағалау, 3 шапалақ | Екі жұлдыз бір тілек. | Маркер, үлестірме парақтар, оқулық, плакат, көңіл-күй дидары | |
«Ақсақ құлан, Жошы хан» аңызы | Аңыз-әңгіме туралы түсінік-терін тереңдету, «Ақсақ құлан, Жошы хан» аңызы-мен таныстыру, ой-пікірлерін қорыта білуге дағдылан-дыру, шешім қабылдауға, пікір таластыра білуге машықтандыру. |
Сергіту сәті
(«Аралас, қатып қал, жұптас» ойыны) ЖИГСО әдісі, «Ақылдың алты қалпағы» әдісі, Бес жолды өлең |
Оқуды басқару және көшбасшы-лық, АКТ , СТО технология-сы
|
Оқиғаны өмірмен бай-ланыстыруға, өмірде қолдана алуға мүмкін-діктері туады. Өздері істеген жұмыстарға баға беруге, таңдау жасауға дағдыланады. | Жиынтық бағалау | Білім ағашы |
Оқулық, карандаш, көңіл-күй дидары.
|
- Орта мерзімді жоспар. Тізбектелген төрт сабақтар топтамасы. Қазақ әдебиеті 5-сынып
Уақыты | Тақырыбы | Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары | Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдері | 7 модульді кіріктіру | Оқып үйренудің нәтижесі | Үйрену мақсатында бағаны қоса алғанда, бағалау | Оқушы-ларды сабаққа тарту жұмысы | Негізгі дерек-көздер |
Халық ауыз әдебиеті | Оқушыларға халық ауыз әдебиеті туралы мағлұмат беру, таныстыру, өзіндік пікірлерін білдіру-ге дағдыландыру, әдеби тілде сөйлеу қабілеттерін дамыту. |
Сергіту сәті (Жеміс-жидектер ойыны)
ЖИГСО әдісі, ББҮ әдісі |
СТО технология-сы, оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер | Оқушылар жеке, жұппен, топпен жұмыс істеуге, ынты-мақтастыққа үйренеді,, өз ойларын еркін жеткізуге дағдыланады. | Формативті шапалақ Смайликтер | Екі жұлдыз бір тілек, кері байланыс | Маркер, Постер, карандаш, стикер, көңіл-күй дидары. | |
Тұрмыс -салт жырлары | Тұрмыс салт жырлары туралы мағлұмат беріп, өзіндік пікір қалыптастырып, ерекшеліктерін ажырата білуге, салыстыруға үйрету, қорытын-ды шығаруға машықтандыру. | Сергіту сәті (Бағдаршам ойыны)Топтастыру әдісі, Венн диаграммасы |
АКТ технология-сы.
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау Дарынды, талантты балалармен жұмыс |
Бір-бірін тың-дауға, талдау-ға, салыс-тыруға, өз пікірлерін қор-ғауға үйренеді. Өзіне-өзі баға беруге, сынып-тастарын бағалауға машықтанады, | Формативті, жұлдызшалар арқылы | Білім ағашы, кері байланыс, | Маркер, плакат, оқулық, стикер, бағалау парағы, . | |
Салт өлеңдері мен бата тілек жырлары | Оқушылардың салт өлеңі мен бата тілек туралы білімдерін тереңдету, аңыз-әңгіменің ерекше-ліктерін ажырату-ға үйрету. Ой-өрісін, өзіндік іс-әрекетін дамыту. |
Сергіту сәті (Доп лақтыру)
ББҮ әдісі «Мерген» әдісі Венн диаграммасы |
СТО технология-сы, Диалогты оқыту (сұрақ-жауап) | Топта жұмыс істеу арқылы тақырыпты өздерінше меңгеріп шығуға, өз ойларын дәлелдей алуға дағдыланады. | Формативті, бірін-бірі бағалау, 3 шапалақ | Екі жұлдыз бір тілек. | Маркер, үлестірме парақтар, оқулық, плакат, көңіл-күй дидары | |
Төрт түлік мал жа-йындағы өлең жырлар, наурыз жырлары | Төрт түлік мал туралы жырларды оқытып, түсінік беру, ой-пікірлерін қорыта білуге дағдылан-дыру, шешім қабылдауға, пікір таластыра білуге машықтандыру. |
Сергіту сәті
(«Аралас, қатып қал, жұптас» ойыны) ЖИГСО әдісі, «Ақылдың алты қалпағы» әдісі, Бес жолды өлең |
Оқуды басқару және көшбасшы-лық, АКТ , СТО технология-сы
|
Оқиғаны өмірмен бай-ланыстыруға, өмірде қолдана алуға мүмкін-діктері туады. Өздері істеген жұмыстарға баға беруге, таңдау жасауға дағдыланады. | Жиынтық бағалау | Білім ағашы |
Оқулық, карандаш, көңіл-күй дидары.
|
Похожие статьи:
30 октябрь 2016, Воскресенье
Қазақ тілі 4 сынып ОМЖ
29 октябрь 2016, Суббота
Қазақ әдебиеті 5-сынып ОМЖ Орта мерзімді жоспар
29 октябрь 2016, Суббота
Қазақ тілі 7 сынып ОМЖ орта мерзім сабақ жоспарлары (барлығы 102 сағат, аптасына 3 сағаттан)
29 октябрь 2016, Суббота
Қазақ әдебиеті 9 сынып ОМЖ орта мерзім сабақ жоспарлары (аптасына 3 сағаттан 102 сағат)
20 октябрь 2016, Четверг
MESSAGES 4 Ағылшын тілі 8 сынып ССП ОМЖ Кембридж
Комментарии: