Қазақ әдебиеті 11 сынып ОМЖ орта мерзім математикалық бағыт Жылдық cағат саны-68 Апталық сағаты-2
Қазақ әдебиеті
11 сынып математикалық бағыт сыныбы
Жылдық cағат саны-68
Апталық сағаты-2
№ | Сабақтың тақырыбы, бөлімі | Сағат саны | Мақсаты | Күтілетін нәтиже | Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі | Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер | Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау | Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы | Негізгі дереккөздер немесе ресурста |
I тоқсан | |||||||||
1. | Кіріспе. ХХ ғасыр әдебиеті (1 сағат) | 1 | ХХ ғасыр басындағы әдебиетте жаңа жанрлардың пайда болуы туралы түсіну. | Әдеби туындылар мен әдеби сын еңбектерді талдайды. | Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, | Түстер арқылы бөлу. Жигсо Инсерт, пікірсайыс,артықшылықтар мен кемшіліктер |
Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.
Рефлексия арқылы білімдерін тексеру. |
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. | Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар |
2. | А.Байтұрсынов өмірі, «Қырық мысал», «Маса» жинағы. | 1 | Ахметтің қазақ әдебиеті тарихындағы орнын білу. | «Қырық мысал», «Маса» жинақтарындағы өлеңдерінің мазмұны мен мәнін түсінеді. | Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, |
Ойын, ББУ, тренинг,диалог,тәжірбиелік,аквариум ойыны
Кім жылдам |
Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды. | Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы. | Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар |
3. | Көп қырлы ғалым. «Ер Сайын» жыры, «Әдебиет танытқыш» кітабы | 1 | «Әдебиет танытқыш» еңбегіндегі көркем шығарманың сыры мен сипатын тану. | Еңбектің сөз өнерін танып, пайымдаудағы тарихи қызметін біледі. | Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, |
Топқа бөлу:
Түстер арқылы, Миға шабуыл Ойлан талқыла Шынжыр Эссе |
Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау. | Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы. | Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар |
4. | М.Дулатов өмірі. «Бақытсыз Жамал» романы. | 1 | «Бақытсыз Жамал» романының жанрлық ерекшелігін білу. | Жамал бейнесінің реалистік сипатын ашады. | Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, |
Миға шабуыл
Жигсо, Спираль Топтастыру әдісін пайдалану сұрақ-жауап немесе диалог арқылы үй жұмысын тексеру, СТО стратегиялары:
|
Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.
Рефлексия арқылы білімдерін тексеру. |
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. | Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар |
5. | Жамал бейнесінің реалистік сипаты | 1 | Әлеуметтік теңсіздік мәселелерін түсіну. | Автордың образ сомдау, адам психологиясын беру шеберлігін талдайды. | Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, |
Кім жылдам
Миға шабуыл Жигсо әдісі Венн диаграммасы |
Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды. | Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы. | Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар |
6-7. | Өмірі. «Ақбілек» романы | 2 | Өмір жолы, шығармашылық мұрасы, қоғамдық-әлеуметтік қызметі туралы білу. Жазушының суреткерлік шеберлігін білу. | «Ақбілек» романындағы әлеуметтік жағдай, өмір шындығын біледі. Ақбілек образының ұлттық сипатын ашады, кейіпкерлерге мінездеме, портрет бере алады. | Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, |
Миға шабуыл
Болжау Стикерлік диалг Сэнквейн» әдісі Бес жолды өлең |
Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау. | Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы. | Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар |
8-9. | Шығарма | 2 | Шығармашылық бағытта іздену. | Шығарманы көркемдік тұтастықта талдай алады. | |||||
10. | С.Торайғыров өмірі. «Туған еліме», «Сарыарқараның жаңбыры» өлеңдері | 1 | Өмірі мен ақындық жолы туралы мәліметпен танысу. | Өлеңдерінің тарихи сипатын, маңызын түсінеді. | Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, |
Түс қағаздарымен топқа бөлу, Венн диаграммасы, эссе жазу, топтастыру стратегиясы
|
Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды. | Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы. | Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар |
11. | «Қамар сұлу» романы | 1 | Романның тақырыбы мен идеясын білу. | Отбасылық тәрбие мәселесі мен типтік бейнені көркем шығарма тұрғысынан талдайды. | Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, |
Шаттық шеңбері, топтық жұмыс, «ой қозғау»
Жеке, топтық жұмыс, диалогтық оқыту, Ассосация |
Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау. | Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы. | Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар |
Похожие статьи:
29 октябрь 2016, Суббота
Қазақ әдебиеті 10 сынып ОМЖ орта мерзім жоспары Жылдық сағаты-68 Апталық сағаты-2
29 октябрь 2016, Суббота
Қазақ әдебиеті 6 сынып ҰМЖ ұзақ мерзім сабақ жоспарлары (аптасына 2 сағаттан 68 сағат)
29 октябрь 2016, Суббота
Қазақ әдебиеті 7 сынып ОМЖ орта мерзім сабақ жоспарлары (аптасына 2 сағаттан 68 сағат)
29 октябрь 2016, Суббота
Қазақ әдебиеті 10 сынып гуманитарлық қоғам ОМЖ орта мерзім сабақ жоспарлары Жылдық сағаты-68 Апталық сағаты-2
24 октябрь 2016, Понедельник
География 10-сынып ҰМЖ Ұзақ мерзімдік жоспар
Комментарии: