» » Қазақстан тарихы 10 сынып (гуманитарлық) күнделік сабақ жоспарлары

Қазақстан тарихы 10 сынып (гуманитарлық) күнделік сабақ жоспарлары

29 октябрь 2016, Суббота
1 789
0

10 сынып. Қазақстан тарихы (гуманитарлық)

Сабақтың тақырыбы: Кіріспе

Сабақтың мақсаты:

  • Бірінші дүниежүзілік соғыс қарсаңындағы әлем көрінісі, еуропа мемлекеттерінің саяси құрылысы, ұлы державалардың экспанциясы,еуропалық мемлекеттердің үстемдігінің түп негізі, өркениеттер үндестігі тақырыптарында айта отырып, белсенділігі жоғары білімді азамат тәрбиелеу.

Сабақтың түрі: аралас

еру

Әдісі: интерактивті

Сабақтың көрнекілігі:

  1. «Дүние жүзінің саяси картасы».
  1. «Қазақстан б.з.б. VII-б.з. VI ғасырларында »картасы
  2. «Қазақстан Республикасының саяси картасы».
  3. «Адам баласының қалыпты даму кезеңдері»,
  4. «Тас дәуірінің хронологиясы», т.б. тірек-сызбалар.
  5. Техникалық құралдар.

 

Сабақтың барысы:  І.Ұйымдастыру кезеңі

  • Оқу құралын тексеріп түгелдеу
  • Әнұран орындау, «Хабар»
  • Оқушылар зейінін сабаққа аудару

 

Үй тапсырмасын сұрау:

  • Өткен жылғы материалдарды қайталау.

 

Сабақтың жоспары:

  1. Адам баласының пайда болуы және оның дамуы.
  1. Палеолит
  2. Мезолит
  3. Неолит
  4. Тас дәуіріндегі адамдардың қоғамдық құрылымы.

 

Сабақты бекіту:

Пысықтау сұрақтары арқылы сабақты бекітіп, үйге тапсырма беремін.

 

Бағалау:

Үйге тапсырма: Оқулықпен танысу. Картамен жұмыс.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10 сынып. Қазақстан тарихы (гуманитарлық)

Сабақтың тақырыбы: §1. Тас дәуірінің хронологиясы. Палеолит,мезолит,неолит дәуіріндегі Қазақстан

Сабақтың мақсаты:

  • Жер бетіндегі алғашқы адамдардың пайда болуы мен дамуына тоқтала отырып, Қазақстан жеріндегі тас дәуірі кезеңдерінің ерекшеліктерін көрсету.
  • Оқушылардың өздігінен жұмыс істеуі арқылы олардың ой-өрісін дамытып, өзіне деген сенімін, пәнге деген қызығушылығын арттыру.
  • Отанын сүюге, тарихи-мәдени ескерткіштерді қадірлеп, мақтанышпен қарау сезімін ояту.

Сабақтың түрі: Жаңа білімді игеру

Әдісі: интерактивті

Сабақтың көрнекілігі:

  1. «Дүние жүзінің саяси картасы».
  1. «Қазақстан б.з.б. VII-б.з. VI ғасырларында »картасы
  2. «Қазақстан Республикасының саяси картасы».
  3. «Адам баласының қалыпты даму кезеңдері»,
  4. «Тас дәуірінің хронологиясы», т.б. тірек-сызбалар.
  5. Техникалық құралдар.

Сабақтың барысы:  І.Ұйымдастыру кезеңі

  • Оқу құралын тексеріп түгелдеу
  • Әнұран орындау, «Хабар»
  • Оқушылар зейінін сабаққа аудару

ІІ.Үй тапсырмасын сұрау:

  • Өткен жылғы материалдарды қайталау.

Сабақтың жоспары:

  1. Адам баласының пайда болуы және оның дамуы.
  1. Палеолит
  2. Мезолит
  3. Неолит
  4. Тас дәуіріндегі адамдардың қоғамдық құрылымы.

Сабақты бекіту:

  1. Адам баласының алғашқы ата-тегі гомонидтер тұқымына жататын рамапитек қаңқасының қай жерлерден табылғанын картадан көрсетіңдер.
  1. Ғалымдар адам баласының біртіндеп дамуын қанша кезеңге бөледі? Оны қалай дәлелдеп отыр?
  2. Ежелгі тас дәуірі қанша кезеңге бөлнеді, оларды атап шығыңдар.
  3. Ғалымдар Қазақстанның ежелгі тұрғындарын адамның қалыпты дамуының қай кезеңімен сәйкестендіреді, оны немен дәлелдейсіңдер?
  1. Соңғы палеолит кезеңін ғалымдар адамдардың шын мәніндегі тарихи өмірінің басталуы деп не себептен айтқан, дәлелдеңдер?

Пысықтау сұрақтары арқылы сабақты бекітіп, үйге тапсырма беремін.

Бағалау:

Үйге тапсырма: § 1 бойынша сұрақтарға жауап дайындау. Картамен жұмыс.

 

 

 

 

 

10 сынып. Қазақстан тарихы (гуманитарлық)

Сабақтың тақырыбы. § 2. Энеолит. Ботай мәдениеті

Сабақтың мақсаты:

  • Өндірісте мыстан жасалған еңбек құралдарын пайдаланумен энеолит дәуірінің басталуын, оның ерекшеліктерін, табиғаттағы өзгерістердің адам тіршілігі мен өміріне әкелген жаңалықтарын көрсету.
  • Шаруашылық түрлерінің дамуын, алғашқы металл- мысты пайдаланудың зор маңызын түсіндіру. Үш кезеңнің мәдени ескерткіштеріне тоқталып өту.

Сабақтың түрі: аралас

Әдісі: интерактивті

Сабақтың көрнекілігі:

  1. «Қазақстан б.з.б. VII-б.з. VI ғасырларында» картасы
  1. «Қазақстан Республикасының саяси картасы».
  2.  Тірек-сызба, суреттер, кестені пайдалану.

Сабақтың барысы:  І.Ұйымдастыру кезеңі

  • Оқу құралын тексеріп түгелдеу
  • Әнұран орындау, «Хабар»
  • Оқушылар зейінін сабаққа аудару

ІІ.Үй тапсырмасын сұрау:

  1. Орта палеолот кезеңі адамзат дамуының қай кезеңіне сәйкес келеді?
  2. Бұл кезеңнің тұрақтары Қазақстанның қай аймақтарынан табылған? Картадан көрсетіңдер.
  3. Адамдар құрал жасаудың қандай жаңа тәсілдерін меңгерді?
  • Неолит кезеңінде адамдардың тас құрал жасауда ең жоғары сатыға жеткенін немен дәлелдей аласыңдар?

Сабақтың жоспары:

  1. Энеолит
  2. Ботай мәдениеті

 

Негізгі мазмұн

Қай жерден табылды Тұрақтар Зерттеудегі жаңалықтар
1 Оңтүстік Қазақстан обылысы Қараүңгір (б.з.б. 6-5 мыңжылдық) Үңгір-екі бөлмелі.

 

Тастан жасалған құрылыстар, сүйектен ине, біз. Қыш ыдыстар

2 Маңғыстау облысы Ойықты, Төлес Тұрмыста теріні, сүйек, ағаш өңдеу кеңінен қолданылды. Қыш ыдыстар,  сыртына геометриялық өрнектер салынған.
3 Қосқұдық (б.з.б. 5-4 мыңжылдық) Шақпақ шәне жай тастардан жасалған көптеген бұйымдар. Тарақ тәрізді өрнекпен өрнектелген қыш ыдыстар
4 Ақмола облысы Атбасар мәдениеті- Қарлыға, Жабай 200-ге жуық тұрақ табылған. Жартылай көшпелі шаруашылық
5 Торғай облысы Маханжар, Тұздыкөл, Дүзбай, Сор Ыдыстар ерекшелігі-жіңішке қылта мойын, конус тәрізді. Өрнектері-тарақша

Сабақты бекіту:

  • Энеолит дәуірінде қандай жаңа материалдар пайдаланылды?
  • Ботай мәдениеті туралы не білесіңдер?

Бағалау:

Үйге тапсырма: § 2. Энеолит. Ботай мәдениеті

 

Комментарии:
Сабақ жоспарлары барлық пәннен ҚМЖ, ОМЖ, ҰМЖ | Планы КСП ССП ДСП
Электронная почта: [email protected] Ватсап: 8(707) 403-01-01 © 2020-2021