» » Қазақстан тарихы 9 сынып ОМЖ орта мерзім жоспары

Қазақстан тарихы 9 сынып ОМЖ орта мерзім жоспары

29 октябрь 2016, Суббота
1 645
0

Сағат саны

 

/ Мерзімі

 

 

 

Тарау/ сабақ тақырыбы, мақсаты

 

 

Оқу, үйренудің нәтижесі

Оқытуда қолданылатын

 

әдіс-тәсілдер

Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы Үйрену барысын бағалау Негізгі дерек көздер, пайдаланған әдебиеттер
  1-сабақ

 

Б -01.09

В — 01.09

Г -01.09

Ғ -01.09

Д -01.09

Е -03.09

Кіріспе:

 

Мақсаты: XX ғасырлар аралығындағы Қазақстан отар елден XXI ғасырда тәуелсіз дүниенің көптеген алдыңғы қатарлы елдерімен терезесі тең елге туралы білу

 

XX ғасырлар аралығындағы Қазақстан отар елден XXI ғасырда тәуелсіз дүниенің көптеген алдыңғы қатарлы елдерімен терезесі тең елге туралы біледі Топқа бөлу;

 

Қызығушылығын ояту; сұрақ-жауап, мағынаны тану;

Деңгейлік тапсырмалар беру, сараланған жұмыстар, топтық жұмыстар Топтық жұмыс, формативті бағалау, жалпақ сұрақтар арқылы бағалау Оқулық 9 сынып. Алматы «Мектеп 2013». Әдістемелік нұсқаулық

 

9- сынып

I тарау: Қазақ халқының отаршылдыққа қарсы ұлт-азаттық күресі тарауына арналған ота мерзімді жоспар. 6 сағат

 

Мақсаты: ХХ ғасырдың басындағы Қазақ халқының отаршылдыққа қарсы ұлт-азаттық күресі туралы білу; Ұлт азаттық күрестердің мақсаттары мен міндеттері, қозғаушы күші жеңістерімен жеңілу себептері туралы мәліметтер беру;

Күтілетін нәтиже: : ХХ ғасырдың басындағы Қазақ халқының отаршылдыққа қарсы ұлт-азаттық күресі туралы біледі;

Ұлт азаттық күрестердің мақсаттары мен міндеттері, қозғаушы күші жеңістерімен жеңілу себептері туралы мәліметтер алады;

1 2-сабақ

 

Б — 07.09

В — 07.09

Г — 04.09

Ғ — 02.09

Д — 07.09

Е — 07.09

ХХ ғасырдың басындағы Қазақстан

 

Мақсаты:

Өнеркәсіптегі жағдай туралы түсінік алу;

Қазақстан бірінше орыс революциясы кезеңіндегі жағдайы туралы мәлімет алу;

Өнеркәсіптегі жағдай туралы түсінік алады;

 

Қазақстан бірінше орыс революциясы кезеңіндегі жағдайы туралы мәлімет алады:

Смарт бейджикпен бөлу, АКТ ны қолдану. Ой қозғау сұрақтары Топтық жұмыстар; жеке және жұптық жұмыстар Формативті бағалау:

 

Өзара  бағалау;

Оқулық 9 сынып (5-10 бб.)

 

Әдістемелік нұсқаулық

9 — сынып

2 3-сабақ

 

 

Б — 08.09

В — 10.09

Г — 08.09

Ғ — 08.09

Д — 08.09

Е — 10.09

Ұлт-азаттық қозғалысының өрлеуіжәне оның бағыттары

 

Мақсаты:

Ұлттық қозғалыстағы көпбағыттылықтуралы мәлімет алу;

Алғашқы мұсылман ұйымдары жөнінде мәлімет беру;

Дүниежүзілік соғыс тауқыметінің Қазақстанға әсері туралу білу;

Ұлттық қозғалыстағы көпбағыттылықтуралы мәлімет алады

 

Алғашқы мұсылман ұйымдары жөнінде мәлімет алады;

Дүниежүзілік соғыс тауқыметінің Қазақстанға әсері туралу біледі

Топқа бөлу;

 

Қызығушылығын ояту; сұрақ-жауап, мағынаны тану; АКТ,

 

 

Деңгейлеріне қарап тапсырама беру Бағалау парақшасы арқылы бағалау,жұптық бағалау Оқулық 9 сынып (5-10 бб.)

 

Иттифак әл-Муслимин: https://thenews.kz/2011/09/30/929499.html

https://www.azattyq.org/

3 4-5 сабақ

 

2 сағат:

Б -14/15.09

В -14/17.09

Г -11/15.09

Ғ -09/15.09

Д- 14/15.09

Е -14/17.09

 

Қазақстандағы 1916 жылғы ұлт-азаттық қозғалыстың басталуы және сипаты

 

Мақсаты:

Көтерілістің себептері және басталуы туралы білу; Қазақ демократтарының саяси көзқарастарынан хабардар болу;Қозғалыстың сипаты, қозғаушы күштері жөнінде мәлімет алу;

Көтерілістің себептері және басталуы туралы біледі;

 

Қазақ демократтарының саяси көзқарастарынан хабардар болады;

Қозғалыстың сипаты, қозғаушы күштері жөнінде мәлімет алады

Топқа бөлу;

 

Қызығушылығын ояту; сұрақ-жауап, мағынаны тану; АКТ,

Топтық және жұптық жұмыстар Формативті бағалау: өзара бағалау; Оқулық 9 сынып (13-18 бб.)
4 6- сабақ

 

 

Б — 21.09

В — 21.09

Г — 18.09

Ғ — 16.09

Д — 21.09

Е — 21.09

Ұлт-азаттық қозғалыстың барысы

 

Мақсаты:

Жетісудағы ұлт-азаттық қозғалыстың барысы және басшыларымен танысу;

Торғайдағы қозғалыстың жеңілу себептерін анықтау;

Ұлт-азаттық жеңілу себептері, қорытындылары және тарихи маңызын түсіну;

Жетісудағы ұлт-азаттық қозғалыстың барысы және басшыларымен танысады;

 

Торғайдағы қозғалыстың жеңілу себептерін анықтайды;

Ұлт-азаттық жеңілу себептері, қорытындылары және тарихи маңызын түсінеді;

«Венн диаграммасы», Кубізм әдісі Деңгейлік тапсырмалар беру, сараланған жұмыстар, топтық жұмыстар Формативті бағалау:

 

Мадақтау

Өзара  бағалау;

Оқулық 9 сынып (18-23 бб.) «Ұлт-азаттық қозғалыстың барысы», карта.

 

 

5 7- сабақ

 

Б -22.09

В — 28.09

Г — 22.09

Ғ — 22.09

Д — 22.09

Е — 28.09

Қайталау:

 

Мақсаты: ХХ ғасырдың басындағыҚазақ халқының отаршылдыққа қарсы ұлт-азаттық күресі туралы білу;

ХХ ғасырдың басындағы Қазақ халқының отаршылдыққа қарсы ұлт-азаттық күресі туралы біледі; «Ротация»,»Бағдаршам» әдісі Деңгейлік тапсырмалар беру, сараланған жұмыстар, топтық жұмыстар Өзін-өзі бағалау, өзара бағалау, Оқулық 9 сынып

 

(5-23бб)

 

Комментарии:
Сабақ жоспарлары барлық пәннен ҚМЖ, ОМЖ, ҰМЖ | Планы КСП ССП ДСП
Электронная почта: [email protected] Ватсап: 8(707) 403-01-01 © 2019-2020