Қазақстан тарихы 8 сынып ОМЖ орта мерзім жоспары Оқулық авторы: Қабылдинов З.Е., Қайыпбаева А.Т. Барлық сағат саны: 68 сағат аптасына 2 сағат
№ | Мерзімі | Тақырыбы, мақсаты | Жаңа технологиялар | Қолданылатын әдіс-тәсілдер | Оқу, үйренудің нәтижесі | Бағалау | Негізгі дерек көздер, пайдаланған әдебиеттер |
Қазақстаның ХҮІІІ ғасырдағы әлеуметтік-экономикалық, саяси және мәдени дамуы бөліміне орта мерзімді жоспар. 15 сағат
Мақсаты: Қазақстанның ХҮІІІ ғ. әлеуметтік-экономикалық, саяси және мәдени дамуы туралы білу; Ресей империясының Қазақстанды отарлауы туралы білу; Күтілетін нәиже: Қазақстанның ХҮІІІ ғ. әлеуметтік-экономикалық, саяси және мәдени дамуы туралы біледі; Ресей империясының Қазақстанды отарлауы туралы біледі; |
|||||||
1 | 1-2 сабақ |
ХVІІІ ғ. ғасырдың бірінші ширегіндегі қазақ хандығы
Мақсаты: Қазақ хандығының ішкі жағдайымен танысу; Тәуке ханның ХҮІІІ ғ. бас кезіндегі сыртқы саясатымен танысу; Сырттан төнген қауіп-қатердің күшеюі туралы білу; Қазақтардың жауға қарсы күрес ұйымдастыру әрекеттерімен танысу; қару-жарағы, әскери әдет-ғұрыптары туралы мәлімет алу; |
СТО үйрету, диалогтік оқыту, Оүб және О бағалау, ЖЕС оқыту, ОБ және К, ТжД балаларды оқыту, АКТ ықпалдастығы | “Өз жартыңды тап”, «Сұрақ қою» стратегиясы, «Болжау» стратегиясы, Мағынаны ажырату, Ассосациялау әдісі | Қазақ хандығының ішкі жағдайымен танысады; Тәуке ханның ХҮІІІ ғ. бас кезіндегі сыртқы саясатымен танысады; Сырттан төнген қауіп-қатердің күшеюі шапқыншылығы туралы біледі; Қазақтардың жауға қарсы күрес ұйымдастыру әрекеттерімен танысады; қару-жарағы, әскери әдет-ғұрыптары туралы мәлімет алады; | Топтық, жұптық, мадақтау |
8 сынып оқулық Алматы «Атамұра» 2012.
«ХҮІІІ ғ. Қазақ хандығының ішкі және сыртқы жағдай» (6-12 бб.) |
2 | 3-сабақ |
ХVІІ ғ. соңы мен ХVІІІ бірінші ширегіндегі қазақ-жоңғар соғысы
Мақсаты: Жоңғар мемлекетінің нығаюы туралы білу; Жоңғарлардың басқыншылық жоспарларымен танысу; «Ақтабан шұбырынды, Алқакөл сұлама» оқиғасымен танысу; Қазақтардың жеңілу себептері, Жоңғар шапқыншылығының салдары туралы білу; |
СТО үйрету, диалогтік оқыту, Оүб және О бағалау, ЖЕС оқыту, ОБ және К, ТжД балаларды оқыту, АКТ ықпалдастығы | “Өз жартыңды тап”, «Сұрақ қою» стратегиясы, «Болжау» стратегиясы, Мағынаны ажырату, Ассосациялау әдісі |
Жоңғар мемлекетінің нығаюы туралы біледі;
Жоңғарлардың басқыншылық жоспарларымен танысады; «Ақтабан шұбырынды, Алқакөл сұлама» оқиғасымен танысады; Қазақтардың жеңілу себептері, Жоңғар шапқыншылығының салдары туралы біледі; |
Топтық, жұптық, мадақтау | 8 сынып оқулық Алматы «Атамұра» 2012. «Жоңғар шапқыншылығы» (12-17 бб.) И.И.Крафт «Далалық аймақтардағы қырғыздар (қазақтар) туралы заңдар жинағы» |
3 | 4-сабақ |
Қазақ халқының жоңғар шапқыншылығына қарсы күресі
Мақсаты: Жоңғарларға қарсы соққы беруді ұйымастыру, ұлт-азаттық қозғалысының жетекшілері және оған қатысушылар туралы білу; Бұланты шайқасы, Аңырақай шайқасы туралы мәлімет алу; Қазақ халқының жоңғар шапқыншылығына қарсы күресінің тарихи маңызымен танысу; |
СТО үйрету, диалогтік оқыту, Оүб және О бағалау, ЖЕС оқыту, ОБ және К, ТжД балаларды оқыту, АКТ ықпалдастығы | “Өз жартыңды тап”, «Сұрақ қою» стратегиясы, «Болжау» стратегиясы, Мағынаны ажырату, Ассосациялау әдісі |
Жоңғарларға қарсы соққы беруді ұйымастыру, ұлт-азаттық қозғалысының жетекшілері және оған қатысушылар туралы біледі;
Бұланты шайқасы, Аңырақай шайқасы туралы мәлімет алады; Қазақ халқының жоңғар шапқыншылығына қарсы күресінің тарихи маңызымен танысады; |
Топтық, жұптық, мадақтау |
8 сынып оқулық Алматы «Атамұра» 2012.
«Қазақ халқының Жоңғар басқыншыларына қарсы азаттық күресі» (18-25 бб.) Н.Кошин Қазақ этнографиясы бойынша еңбектер |
4 | 5-6 -сабақ |
Кіші жүздің Ресейге қосылуы
Мақсаты: Қазақ хандығы мен орыс мемлекетінің арасындағы байланыстың күшеюі туралы білу; Кіші жүздің Ресейге қосылуының алғышарттары мен себептері туралы білу; Әбілқайыр ханның және оның төңірегіндегі-лердің Ресейдің қол астына өтуді қабылдауы туралы білу; Кіші жүз қазақтарының Ресейдің қол асытына өтуінің салдарларымен танысу; |
СТО үйрету, диалогтік оқыту, Оүб және О бағалау, ЖЕС оқыту, ОБ және К, ТжД балаларды оқыту, АКТ ықпалдастығы | “Өз жартыңды тап”, «Сұрақ қою» стратегиясы, «Ой қозғау» стратегиясы, Мағынаны ажырату, «Бірге ойланамыз», Венн диаграммасы |
Қазақ хандығы мен орыс мемлекетінің арасындағы байланыстың күшеюі туралы біледі;
Кіші жүздің Ресейге қосылуының алғышарттары мен себептері туралы біледі; Әбілқайыр ханның және оның төңірегін-дегілердің Ресейдің қол астына өтуді қабылдауы туралы біледі; Кіші жүз қазақтарының Ресейдің қол асытына өтуінің салдарларымен танысады; |
Топтық, жұптық, мадақтау |
8 сынып оқулық Алматы «Атамұра» 2012.
«ХҮІІІ ғ. алғашқы ширегіндегі қазақ-орыс қатынастары» (25-29 бб.), «Кіші жүздің Ресейге қосылуы» (30-36 бб.) А.И.Левшин қырғыз-қазақ, немесе қырғыз-қайсақордалары мен далаларының сипаттамасы |
5 | 7-сабақ |
ХVІІІ ғ. ортасындағы қазақ хандығы
Мақсаты: Кіші жүздегі қарама-қайшылықтар-дың шиеленісе түсуі туралы білу; Қазақ-башқұрт қатынастарының даму ерекшеліктері-мен танысу; 1755 жж. қазақ-башқұрт шиеленісі және оның салдарлары туралы мәлімет алу; Жаңаесіл шекара шебінің салынуы туралы білу; Орта жүздің шекара шебі аймақтарындағы жер дауының одан әрі шиеленісе түсуі туралы білу; |
СТО үйрету, диалогтік оқыту, Оүб және О бағалау, ЖЕС оқыту, ОБ және К, ТжД балаларды оқыту, АКТ ықпалдастығы | “Өз жартыңды тап”, «Сұрақ қою» стратегиясы, «Ой қозғау» стратегиясы, Мағынаны ажырату, «Бірге ойланамыз», Венн диаграммасы | Кіші жүздегі қарама-қайшылықтардың шиеленісе түсуі туралы біледі; Қазақ-башқұрт қатынастарының даму ерекшеліктерімен танысады; 1755 жж. қазақ-башқұрт шиеленісі және оның салдарлары туралы мәлімет алады; Жаңаесіл шекара шебінің салынуы туралы біледі; Орта жүздің шекара шебі аймақтарындағы жер дауының одан әрі шиеленісе түсуі туралы біледі; | Топтық, жұптық, мадақтау |
8 сынып оқулық Алматы «Атамұра» 2012.
«ХҮІІІ ғ. ортасындағы Қазақстан» (37-42 бб.) А.П.Чулошников Башқұртстанда 1755 ж. болған көтеріліс |
6 | 8-сабақ |
Қазақстанда казак отарлауының күшеюі жəне əскери шептердің кеңейтілуі
Мақсаты: Қазақстан аумағындағы казак әскерлерінің атқарған негізгі қызметі туралы білу; Жайық казакьтары, Орынбор казактары туралы мәлімет алу; Сібір казактары туралы білу; Жетісу казактары туралы білу; |
СТО үйрету, диалогтік оқыту, Оүб және О бағалау, ЖЕС оқыту, ОБ және К, ТжД балаларды оқыту, АКТ ықпалдастығы | “Өз жартыңды тап”, «Сұрақ қою» стратегиясы, «Ой қозғау» стратегиясы, Мағынаны ажырату, «Бірге ойланамыз», Венн диаграммасы |
Қазақстан аумағындағы казак әскерлерінің атқарған негізгі қызметі туралы біледі;
Жайық казакьтары, Орынбор казактары туралы мәлімет алады; Сібір казактары туралы біледі; Жетісу казактары туралы біледі; |
Топтық, жұптық, мадақтау |
8 сынып оқулық Алматы «Атамұра» 2012.
«Қазақстан аумағындағы казак әскерлері» (199-205 бб.) Омбы облыстық мемлекеттік мұрағаты |