Дүние жүзі тарихы 8 сынып ОМЖ орта мерзім жоспары Барлық сағат саны: 34 сағат аптасына 1 сағат
№ | Мерзімі | Тақырыбы, мақсаты | Жаңа технологиялар | Қолданылатын әдіс-тәсілдер | Оқу, үйренудің нәтижесі | Бағалау | Негізгі дерек көздер, пайдаланған әдебиеттер |
1-сабақ |
Кіріспе:
Мақсаты: ХҮІІ-ХҮІІІ ғасырлардағы дүниежүзі тарихы туралы білу; |
СТО үйрету, диалогтік оқыту, Оүб және О бағалау, ЖЕС оқыту, ОБ және К, ТжД балаларды оқыту, АКТ ықпалдастығы | Қызығушылығын ояту; сұрақ-жауап, | ХҮІІ-ХҮІІІ ғасырлардағы дүниежүзі тарихы туралы біледі; |
Жұптық;
Өзін-өзі |
8 с/о, Алматы «Мектеп» баспасы 2012 жыл | |
I бөлім: ХҮІІ-ХҮІІІ ғасырлардағы дүниежүзі бөліміне орта мерзімді жоспар. 8сағат
Мақсаты: ХҮІІ-ХҮІІІ ғасырлардағы дүниежүзі тарихы туралы білу; Англиядағы буржуазиялық революция және Азамат соғысының жеңісі, Франциядағы Напалеонның жаулап алушылық сғыстары; Гермнаияны біріктіру жолындағы соғстары туралы білу; Вестфаль келісімінің жасалауы туралы білу; Америкадағы тәуелсіздік үшін күрес және Ресейдегі IПетр реформалар тарихы туралы мліметтер беру; Күтілетін нәтиже: ХҮІІ-ХҮІІІ ғасырлардағы дүниежүзі тарихы туралы біледі; Англиядағы буржуазиялық революция және Азамат соғысының жеңісі, Франциядағы Напалеонның жаулап алушылық соғыстары; Гермнаияны біріктіру жолындағы соғыстары туралы білу; Вестфаль келісімінің жасалауы туралы біледі; Америкадағы тәуелсіздік үшін күрес және Ресейдегі IПетр реформалар тарихы туралы мәліметтер алады; |
|||||||
1 |
2- сабақ
|
Ағылшын буржуазиялық революциясының басталуы
Мақсаты: Революция қарсаңындағы Англия туралы білу; Азамат соғысы туралы білу және Англиядағы азамат оғысы қандай таптардың арасында болғандығы туралы мәлімет алу |
СТО үйрету, диалогтік оқыту, Оүб және О бағалау, ЖЕС оқыту, ОБ және К, ТжД балаларды оқыту, АКТ ықпалдастығы |
Топқа бөлу;
Қызығушылығын ояту; сұрақ-жауап, мағынаны тану; АКТ, |
Революция қарсаңындағы Англия туралы біледі;
Азамат соғысы туралы білу және Англиядағы азамат оғысы қандай таптардың арасында болғандығы туралы мәлімет алады |
Топтық,
Жұптық, Мадақтау, Өзін-өзі Формативті |
8 с/о, Алматы «Мектеп» баспасы 2012 жыл,
«Ағылшын бу рев-ның басталуы» (8-18 бб.) |
2 |
3- сабақ
|
Француз абсолютизмінің дағдарысы.
Наполеонның ішкі жəне сыртқы саясаты Мақсаты: Францияның әлеуметтік-экономикалық және саяси дамуы туралы білу; Революцияның басталуы, монархияның құлауы туралы білу; Республиканы жариялау, Термидорлық төңкеріс, Француз буржуазиялық революциясының дүниежүзілік маңызы туралы білу; |
СТО үйрету, диалогтік оқыту, Оүб және О бағалау, ЖЕС оқыту, ОБ және К, ТжД балаларды оқыту, АКТ ықпалдастығы |
Топқа бөлу;
Қызығушылығын ояту; сұрақ-жауап, мағынаны тану; АКТ, |
Францияның әлеуметтік-экономикалық және саяси дамуы туралы біледі;
Революцияның басталуы, монархияның құлауы туралы біледі; Республиканы жариялау, Термидорлық төңкеріс, Француз буржуазиялық революциясының дүниежүзілік маңызы туралы біледі; |
Топтық,
Мадақтау, Критерий |
8 сынып оқулық, Алматы «Мектеп» баспасы 2012 жыл,
«Француз абсолютизмінің дағ-сы Наполеонның ішкі жəне сыртқы саясаты» (43-53 бб.) https://ru.wikipedia.org /wiki/Заглавная_страница
|
3 |
4- сабақ
|
Германдық мемлекеттердің экономикалық жағдайы
Мақсаты: Бранденбургтік кюрфюрстрлігі туралы білу; Пруссия корольдігі туралы білу; Германияны біріктіру жолындағы соғыстармен танысу; |
СТО үйрету, диалогтік оқыту, Оүб және О бағалау, ЖЕС оқыту, ОБ және К, ТжД балаларды оқыту, АКТ ықпалдастығы |
Топқа бөлу;
Қызығушылығын ояту; сұрақ-жауап, мағынаны тану; АКТ |
Бранденбургтік кюрфюрстрлігі туралы біледі; Пруссия корольдігі туралы білу; Германияны біріктіру жолындағы соғыстармен танысады;
|
Топтық,
Жұптық, Мадақтау,
|
«Германдық мемле-дің эко-лық жағдайы»
|
4 |
5- сабақ
|
Елдің саяси жəне əлеуметтік-экономикалық жағдайы
Мақсаты: Италия мемлекеттерінің бірігуге тырысуы туралы білу; Елдің дағдарысқа ұшырауы туралы білу; Шет ел интервенцияларына қарсы тұруы; |
СТО үйрету, диалогтік оқыту, Оүб және О бағалау, ЖЕС оқыту, ОБ және К, ТжД балаларды оқыту, АКТ ықпалдастығы |
Топқа бөлу;
Қызығушылығын ояту; сұрақ-жауап, мағынаны тану; АКТ |
Италия мемлекеттерінің бірігуге тырысуы туралы біледі;
Елдің дағдарысқа ұшырауы туралы біледі; Шет ел интервенцияларына қарсы тұруы туралы біледі; |
Топтық,
Жұптық, Мадақтау,
|
«Елдің саяси жəне əл-эко-лық жағдайы»
|
5 |
6- сабақ
|
Вестфаль бейбіт бітімінен кейінгі Австрия
Мақсаты: 30 жылдық соғыстан алған пайдасы туралы білу; Австрия мен Пруссия арасындағы тоқтаусыз күрестермен танысу; Австрияның Наполеонға қарсы коалициялардың мүшесі болуы туралы білу; |
СТО үйрету, диалогтік оқыту, Оүб және О бағалау, ЖЕС оқыту, ОБ және К, ТжД балаларды оқыту, АКТ ықпалдастығы |
Топқа бөлу;
Қызығушылығын ояту; сұрақ-жауап, мағынаны тану; АКТ, Ой толғаныс;
|
30 жылдық соғыстан алған пайдасы туралы біледі;
Австрия мен Пруссия арасындағы тоқтаусыз күрестермен танысады; Австрияның Наполеонға қарсы коалициялардың мүшесі болуы туралы біледі;
|
Топтық,
Жұптық, Мадақтау, Смайликтер |
«Вестфаль бейбіт бітімінен кейінгі Австрия»
|
6 | 7- сабақ |
Солтүстік Америкадағы Британ отарлары
Мақсаты: Еуропалық державалардың Солтүстік Америка құрылған отарлауы туралы білу; Отарлардың әлеуметтік-экономикалық дамуымен танысу; Тәуелсіздік үшін соғыстың алғышарттары және соғстың барысы туралы білу |
СТО үйрету, диалогтік оқыту, Оүб және О бағалау, ЖЕС оқыту, ОБ және К, ТжД балаларды оқыту, АКТ ықпалдастығы |
Топқа бөлу;
Қызығушылығын ояту; сұрақ-жауап, мағынаны тану; АКТ;
|
Еуропалық державалардың Солтүстік Америка құрылған отарлауы туралы біледі;
Отарлардың әлеуметтік-экономикалық дамуымен танысу; Тәуелсіздік үшін соғыстың алғышарттары және соғстың барысы туралы біледі;
|
Топтық,
Жұптық, Мадақтау, Критериалды |
8 сынып оқулық, Алматы «Мектеп» баспасы 2012 жыл,
«Солтүстік Америкадағы Британ отарлары» (33-43 бб.) |