» » Ежелгі Қазақстан тарихы 6 сынып ОМЖ Орта мерзімді жоспар 68-сағат.

Ежелгі Қазақстан тарихы 6 сынып ОМЖ Орта мерзімді жоспар 68-сағат.

29 октябрь 2016, Суббота
2 042
0

Орта мерзімді жоспар. Ежелгі Қазақстан тарихы. 6 сынып. 68-сағат.

р/н Сабақтың тақырыбы Сағат саны Мер-зімі Сабақтың мақсаты Қолданылған модульдер Күтілетін нәтиже Үйрену  мақ-сатындағы бағаны  қоса, бағалау Негізгі дерек көздер
1 Кіріспе. 1   Курсқа шолу.        
 

 

 

2

 

 

 

Адамзаттың пайда болуы.

 

 

 

2

  Адам баласының пайда болуы туралы, оларда қандай еңбек құралда-ры болғаны, олар қалай аталған және тас дәуір-інің үшке бөлінгендігі туралы түсінік беру — Оқыту мен оқудағы жаңа әдіс-тәсілдер

 

-Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету

-АКТ-ны пайдалану

-Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау

Оқушылар ой қорғауға үйренді; Ғылыми ұғым-дарды түсініп, қабылдап, талдап,синтездеді;Актер- лік қабілеттері байқалды; Бірін-бірі,өзін-өзі шын-айы бағалап, үйренді.  

 

 

Мадақтау,кері байланыс.

Оқулық, эн-циклопедия,

 

ғаламтор желісі, слайдтар.

 

 

 

3

 

 

 

Алғашқы адам-дардың кәсібі.

 

 

 

1

   

 

 

Алғашқы адамдардың еңбек құралдарды  жетілдіруі, және айналысқан кәсіптері жайлы мағлұмат беру.

-Оқыту мен оқудағы жаңа әдіс-тәсілдер;

 

-Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету;

-АКТ-ны пайдалану;

-Талантты және дарынды балаларды оқыту;

Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.

-Жұпта, топта жұмыс жа-сауға дағдыланды; -Ал-ғашқы адамдардың еңбек құралдарды  жетілдіруі, мұз басып,отты пайдала-нуы туралы білді; -Ақпа-раттарды өз бетімен ізде-ніп,қабылдап,топта жинақ тап үйренді; -Формативті бағалауды үйренді.  

 

ОүБ;

өзін-өзі және жұптық бағалау жайлы түсінеді, қызығады;

 

 

 

 

Слайдтар, тірек-сызбалар,

оқулық, компьютер, тест.

 

 

 

4

 

 

 

Алғашқы адам-дардың өмірі.

 

 

1

  Алғашқы адамдардың еңбек құралдарын  қалай жетілдіргенін және олардың өміріне қалай әсер еткенін түсіндіру. -Оқыту мен оқудағы жаңа әдіс-тәсілдер;

 

-Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету;

-АКТ-ны пайдалану;

-Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.

-Оқушылар әр тапсырма-ны ақпаратты қабылдап, талдап, зерттеп жинақ-тап, бағалап үйренді;

 

-Қазақстан аумағындағы тас дәуірі туралы білді;

-Тас дәуірінде өмір сүр-ген адамдар туралы мағ-лұматтар алды; -Өз-өзде-рін формативті бағалай алады, критерийлер құруды үйренді.

 Оқушылардың түсіндірулері, диагностика-лық сұрау, кері байланыс, бірін-бірі бағалау. Ғаламтор желісіндегі барлық іздеу сайттарының көмегін пайдалану.

 

6-сынып оқулығы, тү-сіндірмелі тірек-сызбалар.

 

 

 

5

 

 

 

Қазақстан аума-ғындағы ежелгі тас дәуірі

(палеолит).

 

 

1

  Қазақстан аумағындағы тас дәуірі туралы, ол кездегі еңбек құралдары, тас дәуірінде өмір сүрген адамдарды қалай атады, осы туралы жұпта, топта талқылап, талдап, жинақтау. -Оқыту мен оқудағы жаңа әдіс-тәсілдер;

 

-Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету;

-АКТ-ны пайдалану;

-Талантты және дарынды балаларды оқыту;

-Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.

-Тас ғасырының ерекше-ліктерін білді; -Қоғамда-ғы өзгерістер туралы айта алады; -Жұпта, топта жұмыс жасауға дағдыланды; -Өз-өздерін формативті бағалай алады, критерийлер құруды үйренді.  

 

 

Мадақтау, формативті  бағалау

 

 

 

Оқулық,

энциклопе-дия,слайдтар кестелер, жұмыс дәптері.

 

 

 

 

6

 

 

 

 

Рулық қауымның шығуы.

 

 

1

  Рулық қауымның қалай пайда болғанын; Қазақ-стан аумағындағы тас дәуірі туралы, ол кезде-гі еңбек құралдары, тас дәуірінде өмір сүрген адамдарды қалай атады, осы туралы жұпта, топта талқылап, талдап, жинақтау.  

 

-Оқыту мен оқудағы жаңа әдіс-тәсілдер;

-Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету;

-Талантты және дарынды балаларды оқыту;

-Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.

-Оқушылар әр тапсырма-ны ақпаратты қабылдап, талдап, зерттеп, жинақ-тап, бағалап үйренді;

 

-Қазақстан аумағындағы тас дәуірі туралы білді;

-Тас дәуірінде өмір сүр-ген адамдар туралы мағлұматтар алды; -Өз- өздерін формативті баға-лай алады, критерийлер құруды үйренді.

 

 

Өзін-өзі бағалау, мадақтау, кластер арқылы бағалау

Ғаламтор желісіндегі барлық іздеу сайттары-ның көмегін пайдалану.

 

6-сынып оқулығы, тү-сіндірмелі тірек-сызбалар.

 

 

 

7

 

 

 

Орта тас дәуірі (мезолит).

 

 

1

  Орта тас ғасырының ерекшеліктері, қоғам-дағы өзгерістер, егінші-лік пен мал шаруашы-лығының қалыптасуы туралы жұпта, топта айта сызба түрінде түсіндіре отырып, өз білімдерін жетілдіру, белсенділігін арттыру,  

 

-Оқыту мен оқудағы жаңа әдіс-тәсілдер;

-Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету;

-Талантты және дарынды балаларды оқыту;

-Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.

*Орта тас ғасырылын ерекшеліктерін білді; *қоғамдағы өзгерістер, егіншілік пен мал шаруа-шылығының қалыптасуы туралы айта алады; *Жұ пта,топта жұмыс жасауға дағдыланды; *Өз-өздерін формативті бағалай ала-ды, критерийлер құруды үйренді.  

 

 

 

Кері байланыс,

мадақтау,

топтарда өзара бағалау.

 

 

Оқулық,

Энциклопе-дия,

Ғаламтор желісі.

 

Комментарии:
Сабақ жоспарлары барлық пәннен ҚМЖ, ОМЖ, ҰМЖ | Планы КСП ССП ДСП
Электронная почта: [email protected] Ватсап: 8(707) 403-01-01 © 2020-2021