Ежелгі Қазақстан тарихы 6 сынып ОМЖ Орта мерзімді жоспар 68-сағат.
Орта мерзімді жоспар. Ежелгі Қазақстан тарихы. 6 сынып. 68-сағат.
р/н | Сабақтың тақырыбы | Сағат саны | Мер-зімі | Сабақтың мақсаты | Қолданылған модульдер | Күтілетін нәтиже | Үйрену мақ-сатындағы бағаны қоса, бағалау | Негізгі дерек көздер |
1 | Кіріспе. | 1 | Курсқа шолу. | |||||
2 |
Адамзаттың пайда болуы. |
2 |
Адам баласының пайда болуы туралы, оларда қандай еңбек құралда-ры болғаны, олар қалай аталған және тас дәуір-інің үшке бөлінгендігі туралы түсінік беру |
— Оқыту мен оқудағы жаңа әдіс-тәсілдер
-Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету -АКТ-ны пайдалану -Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау |
Оқушылар ой қорғауға үйренді; Ғылыми ұғым-дарды түсініп, қабылдап, талдап,синтездеді;Актер- лік қабілеттері байқалды; Бірін-бірі,өзін-өзі шын-айы бағалап, үйренді. |
Мадақтау,кері байланыс. |
Оқулық, эн-циклопедия,
ғаламтор желісі, слайдтар. |
|
3 |
Алғашқы адам-дардың кәсібі. |
1 |
Алғашқы адамдардың еңбек құралдарды жетілдіруі, және айналысқан кәсіптері жайлы мағлұмат беру. |
-Оқыту мен оқудағы жаңа әдіс-тәсілдер;
-Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету; -АКТ-ны пайдалану; -Талантты және дарынды балаларды оқыту; Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау. |
-Жұпта, топта жұмыс жа-сауға дағдыланды; -Ал-ғашқы адамдардың еңбек құралдарды жетілдіруі, мұз басып,отты пайдала-нуы туралы білді; -Ақпа-раттарды өз бетімен ізде-ніп,қабылдап,топта жинақ тап үйренді; -Формативті бағалауды үйренді. |
ОүБ; өзін-өзі және жұптық бағалау жайлы түсінеді, қызығады;
|
Слайдтар, тірек-сызбалар, оқулық, компьютер, тест. |
|
4 |
Алғашқы адам-дардың өмірі. |
1 |
Алғашқы адамдардың еңбек құралдарын қалай жетілдіргенін және олардың өміріне қалай әсер еткенін түсіндіру. |
-Оқыту мен оқудағы жаңа әдіс-тәсілдер;
-Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету; -АКТ-ны пайдалану; -Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау. |
-Оқушылар әр тапсырма-ны ақпаратты қабылдап, талдап, зерттеп жинақ-тап, бағалап үйренді;
-Қазақстан аумағындағы тас дәуірі туралы білді; -Тас дәуірінде өмір сүр-ген адамдар туралы мағ-лұматтар алды; -Өз-өзде-рін формативті бағалай алады, критерийлер құруды үйренді. |
Оқушылардың түсіндірулері, диагностика-лық сұрау, кері байланыс, бірін-бірі бағалау. |
Ғаламтор желісіндегі барлық іздеу сайттарының көмегін пайдалану.
6-сынып оқулығы, тү-сіндірмелі тірек-сызбалар. |
|
5 |
Қазақстан аума-ғындағы ежелгі тас дәуірі (палеолит). |
1 |
Қазақстан аумағындағы тас дәуірі туралы, ол кездегі еңбек құралдары, тас дәуірінде өмір сүрген адамдарды қалай атады, осы туралы жұпта, топта талқылап, талдап, жинақтау. |
-Оқыту мен оқудағы жаңа әдіс-тәсілдер;
-Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету; -АКТ-ны пайдалану; -Талантты және дарынды балаларды оқыту; -Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау. |
-Тас ғасырының ерекше-ліктерін білді; -Қоғамда-ғы өзгерістер туралы айта алады; -Жұпта, топта жұмыс жасауға дағдыланды; -Өз-өздерін формативті бағалай алады, критерийлер құруды үйренді. |
Мадақтау, формативті бағалау |
Оқулық, энциклопе-дия,слайдтар кестелер, жұмыс дәптері. |
|
6 |
Рулық қауымның шығуы. |
1 |
Рулық қауымның қалай пайда болғанын; Қазақ-стан аумағындағы тас дәуірі туралы, ол кезде-гі еңбек құралдары, тас дәуірінде өмір сүрген адамдарды қалай атады, осы туралы жұпта, топта талқылап, талдап, жинақтау. |
-Оқыту мен оқудағы жаңа әдіс-тәсілдер; -Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету; -Талантты және дарынды балаларды оқыту; -Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау. |
-Оқушылар әр тапсырма-ны ақпаратты қабылдап, талдап, зерттеп, жинақ-тап, бағалап үйренді;
-Қазақстан аумағындағы тас дәуірі туралы білді; -Тас дәуірінде өмір сүр-ген адамдар туралы мағлұматтар алды; -Өз- өздерін формативті баға-лай алады, критерийлер құруды үйренді. |
Өзін-өзі бағалау, мадақтау, кластер арқылы бағалау |
Ғаламтор желісіндегі барлық іздеу сайттары-ның көмегін пайдалану.
6-сынып оқулығы, тү-сіндірмелі тірек-сызбалар. |
|
7 |
Орта тас дәуірі (мезолит). |
1 |
Орта тас ғасырының ерекшеліктері, қоғам-дағы өзгерістер, егінші-лік пен мал шаруашы-лығының қалыптасуы туралы жұпта, топта айта сызба түрінде түсіндіре отырып, өз білімдерін жетілдіру, белсенділігін арттыру, |
-Оқыту мен оқудағы жаңа әдіс-тәсілдер; -Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету; -Талантты және дарынды балаларды оқыту; -Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау. |
*Орта тас ғасырылын ерекшеліктерін білді; *қоғамдағы өзгерістер, егіншілік пен мал шаруа-шылығының қалыптасуы туралы айта алады; *Жұ пта,топта жұмыс жасауға дағдыланды; *Өз-өздерін формативті бағалай ала-ды, критерийлер құруды үйренді. |
Кері байланыс, мадақтау, топтарда өзара бағалау. |
Оқулық, Энциклопе-дия, Ғаламтор желісі. |