Адам. Қоғам. Құқық 11 сынып күнделік сабақ жоспарлары
11-сынып. Адам. Қоғам. Құқық
Сабақтың тақырыбы: 1. Философия ұғымы
Сабақтың мақсаты: Философия сөзіне анықтама беру.
Сабақтың міндеттері:
- «Әлем эволюциясы» ұғымына қысқаша түсінік бере отырып, философиялық танымның ерекшелігіне, негізгі мәселелеріне, материализм мен идеализмнің айырмашылықтарын анықтау.
- Қоғамдық көзқарасы дұрыс қалыптасқан, белсенділігі жоғары жеке тұлға қалыптастыру.
- Оқушылардың дүниеге көзқарасын қалыптастыруда ізденімпаздыққа баулу.
Сабақтың түрі: аралас
Әдісі: пікір алмасу
Көрнекілік: суреттер
Сабақтың барысы:
І.Ұйымдастыру кезеңі
- Оқу құралын тексеріп түгелдеу
- Әнұран орындау, «Хабар»
- Оқушылар зейінін сабаққа аудару
ІІ.Үй тапсырмасын сұрау: /Адам мәселесі/
- Адамның жануарлардан мәнді айырмашылығы неде?
- Қазіргі кезеңдегі экологиялық дағдарыстың себебі адамның табиғатқа қатысты менмендік көзқараспен өктемдік жүргізуде тырысуынан болып жатыр деген пікірлерді жиі естуге болады. Бұған қалай қарайсыңдар?
- Адам өмірінің мән-мағынасы туралы не ойлайсыңдар?
- Адам мәселесіне қатысты түрлі көзқарастарға қысқаша сипаттама беріңдер
- Адамның шығу тегіне қатысты материалистік және идеалистік көзқарастардың қайсысын жақтайтындарыңды айтыңдар.
Жаңа сабақтың жоспары:
- «Табиғат», «Әлем», «Дүние» ұғымдары
- Дүниеніңғылыми және философиялық суреттемесі
- Философияның негізгі суреттемесі. Материализм және иеализм. Монизм және дуализм.
- Философия пәні және оның салалары
Сабақты бекіту:
- «Әлем эволюциясы» ұғымына қысқаша сипаттама беріңдер
- Философиялық танымның ерекшелігі неде?
- Философияның негізгі мәселесін атаңдар
- «Материализм» және «идеализм» ұғымдырын салыстыра отырып, олардың қарама-қарсы мазмұндарын анықтаңдар
- Төмендегі кестені толтырыңдар
Философияның негізгі салалары | Зерделейтін пәндері |
|
Бағалау:
Үйге тапсырма: конспектіні оқу. Кестені толтыру.
11-сынып. Адам. Қоғам. Құқық
Сабақтың тақырыбы: 2. Философия ой-сапа мектебі
Сабақтың мақсаты: философия мектептеріне өз үлестерін қосқан ғұламалар жайлы мағлұмат беру.
Сабақтың міндеттері:
- Философиядағы «материя», қозғалыстың философиялық мәніқозғалыс және оның мәні, шексіз және мәңгілік дүние ұғымдары туралы түсінік беру.
- Оқушылардың коммуникативтік қабілеттерін шыңдау.
- Қоғамдық көзқарасы дұрыс қалыптасқан, көзі ашық, көкірегі ояу, ұлтжанды білімді азамат тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: сыныптық
Әдісі: әңгіме
Көрнекілік: кітап, нақыл сөздер
Сабақтың барысы:
І.Ұйымдастыру кезеңі
- Оқу құралын тексеріп түгелдеу
- Әнұран орындау, «Хабар»
- Оқушылар зейінін сабаққа аудару
ІІ.Үй тапсырмасын сұрау:
- «Табиғат», «Әлем», «Дүние» ұғымдары
- Дүниеніңғылыми және философиялық суреттемесі
- Философияның негізгі суреттемесі. Материализм және иеализм. Монизм және дуализм.
- Философия пәні және оның салалары
Жаңа сабақтың жоспары:
- Философиядағы «материя» ұғымы
- Левкипп
- Демокрит
- Ленин
- Қозғалыстың философиялық мәніҚозғалыс және оның түрлері
- Шексіз және мәңгілік дүние
- Кеңістік-материяның объектівтік, яғни адам сана-сезіміне тәуелсіз өмір сүру формасы
Кеңістіктің екі тұғырнамасы мен оның сипаттамалары
Тұғырнама | Сипаттамалар |
Сабақты бекіту:
- «Қозғалыс» ұғымының философиялық мәні неде?
- Қозғалыстың түрлерін атай отырып, оны белгілі ұстанымдар бойынша топқа бөліңдер
- А.Эйнштейннің салыстырмалық теориясының қағидаларына қалай қарайсыңдар, олар сендердің көкейлеріңе қона ма?
Бағалау: өзін-өзі
Үйге тапсырма: конспектіні оқу
11-сынып. Адам. Қоғам. Құқық
Сабақтың тақырыбы: 3. Адам – философияның басты мәселесі
Сабақтың мақсаты:Адам өмірінің мәнін философиялық тұрғыда қарастыру.
Сабақтың міндеттері:
- Адам мәселесі, адам мәселесінің мәні, шығу тегі, өміріні мәні туралы айту;
- «Адам» сөзінің мағынасын ажырата отырып, Құран-Кәрімнен, орта ғасырлардағы ғалымдардың адамның жаратылысы туралы ой –толғамдарын, ғылыми зерттеулерін оқушының бойында қалыптастыру.
- Қоғамдық көзқарасы дұрыс қалыптасқан, көзі ашық, көкірегі ояу, ұлтжанды білімді азамат тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: аралас
Әдісі: әңгіме, баяндау
Көрнекілік:карта, кітаптар
Сабақтың барысы:
І.Ұйымдастыру кезеңі
- Оқу құралын тексеріп түгелдеу
- Әнұран орындау, «Хабар»
- Оқушылар зейінін сабаққа аудару
ІІ.Үй тапсырмасын сұрау:
- Философиядағы «материя» ұғымы
- Қозғалыстың философиялық мәніҚозғалыс және оның түрлері
- Шексіз және мәңгілік дүние
Жаңа сабақтың жоспары:
- Адам мәселесініңқойылуы.
- Сократ
- Ф.Бэкон
- К.Маркс
- И.Кант
- Қасиетті Құран-Кәрімде
- Адамның мәні
- Адам-жер бетіндегі материалдық және рухани мәдениеттің жасаушысы, тарихи үдерістің субъектісі, тілі мен ойы дамыған, саналы әрекет ете алатын қабілеті бар биопсихоәлеуметтік тірлік иесі.
- Адам баласының ой-өрісі кеңейген сайын философияда тереңдей түсті. Философия нақты фактілерге жүгінеді. Сондықтан философия басқа ғылымдар сияқты обьектифті факторларға сүйенеді.
- Адамның шығу тегі
- Ч.Дарвин
- Ф.Энгельс
- Адам өмірінің мәні
- Адам өмірінің мәні-сол өмірді бастан-аяқ адамша сүре білуде: адам болып туған екенсің, сол адамгершілікті, кісілікті сақтай білу, сол кісілік үдеден айнымау, адамдық пейіліңді мықтап ұстап, өмірдің әр сәтінде адам болып қала білу, қандай да бір шым-шытырық, қиын-қыстау жағдайларда да адамдық тұрғысынан таймай, өз кісілігіңді байыту, көркейту, жан-жақты дамыту, толыққанды шығармашылық күй кешу.
- Мәселенің басқа бір қыры – адам тарихи процестің жемісі. Қазіргі замңғы адам ауадан пайда болған жоқ, ол, қоғамдық-тарихи процестің нәтижесі. Басқаша айытқанда адам және адамзат бір болып саналады.
Сабақты бекіту:
- Адамның жануарлардан мәнді айырмашылығы неде?
- Қазіргі кезеңдегі экологиялық дағдарыстың себебі адамның табиғатқа қатысты менмендік көзқараспен өктемдік жүргізуге тырысуынан болып жатыр деген пікірлерді жиі естуге болады. Бұған қалай қарайсыңдар?
- Адам өмірінің мән-мағынасы туралы не ойлайсыңдар?
- Адам мәселесіне қатысты түрлі көзқарастарға қысқаша сипаттама беріңдер.
- Адамның шығу тегіне қатысты материалистік және идеалистік көзқарастардың қайсысын жақтайтындарыңды айтыңдар.
Бағалау:
Үйге тапсырма: конспектіні оқу