Войти на сайт Регистрация

Адам. Қоғам. Құқық 11 сынып күнделік сабақ жоспарлары

11-сынып. Адам. Қоғам. Құқық

Сабақтың тақырыбы: 1. Философия ұғымы

Сабақтың мақсаты: Философия сөзіне анықтама беру.

Сабақтың міндеттері:

  • «Әлем эволюциясы» ұғымына қысқаша түсінік бере отырып, философиялық танымның ерекшелігіне, негізгі мәселелеріне, материализм мен идеализмнің айырмашылықтарын анықтау.
  • Қоғамдық көзқарасы дұрыс қалыптасқан, белсенділігі жоғары жеке тұлға қалыптастыру.
  • Оқушылардың дүниеге көзқарасын қалыптастыруда ізденімпаздыққа баулу.

Сабақтың түрі: аралас

Әдісі: пікір алмасу

Көрнекілік: суреттер

Сабақтың барысы:

І.Ұйымдастыру кезеңі

  • Оқу құралын тексеріп түгелдеу
  • Әнұран орындау, «Хабар»
  • Оқушылар зейінін сабаққа аудару

ІІ.Үй тапсырмасын сұрау: /Адам мәселесі/

  • Адамның жануарлардан мәнді айырмашылығы неде?
  • Қазіргі кезеңдегі экологиялық дағдарыстың себебі адамның табиғатқа қатысты менмендік көзқараспен өктемдік жүргізуде тырысуынан болып жатыр деген пікірлерді жиі естуге болады. Бұған қалай қарайсыңдар?
  • Адам өмірінің мән-мағынасы туралы не ойлайсыңдар?
  • Адам мәселесіне қатысты түрлі көзқарастарға қысқаша сипаттама беріңдер
  • Адамның шығу тегіне қатысты материалистік және идеалистік көзқарастардың қайсысын жақтайтындарыңды айтыңдар.

Жаңа сабақтың жоспары:

  1. «Табиғат», «Әлем», «Дүние» ұғымдары
  2. Дүниеніңғылыми және философиялық суреттемесі
  3. Философияның негізгі суреттемесі. Материализм және иеализм. Монизм және дуализм.
  4. Философия пәні және оның салалары

Сабақты бекіту:

  • «Әлем эволюциясы» ұғымына қысқаша сипаттама беріңдер
  • Философиялық танымның ерекшелігі неде?
  • Философияның негізгі мәселесін атаңдар
  • «Материализм» және «идеализм» ұғымдырын салыстыра отырып, олардың қарама-қарсы мазмұндарын анықтаңдар
  • Төмендегі кестені толтырыңдар
Философияның негізгі салалары Зерделейтін пәндері
   

 

 

 

Бағалау:

Үйге тапсырма: конспектіні оқу. Кестені толтыру.

11-сынып. Адам. Қоғам. Құқық

Сабақтың тақырыбы: 2. Философия ой-сапа мектебі

Сабақтың мақсаты: философия мектептеріне өз үлестерін қосқан ғұламалар жайлы мағлұмат беру.

Сабақтың міндеттері:

  • Философиядағы «материя», қозғалыстың философиялық мәніқозғалыс және оның мәні, шексіз және мәңгілік дүние ұғымдары туралы түсінік беру.
  • Оқушылардың коммуникативтік қабілеттерін шыңдау.
  • Қоғамдық көзқарасы дұрыс қалыптасқан, көзі ашық, көкірегі ояу, ұлтжанды білімді азамат тәрбиелеу.

Сабақтың түрі: сыныптық

Әдісі: әңгіме

Көрнекілік: кітап, нақыл сөздер

Сабақтың барысы:

І.Ұйымдастыру кезеңі

  • Оқу құралын тексеріп түгелдеу
  • Әнұран орындау, «Хабар»
  • Оқушылар зейінін сабаққа аудару

ІІ.Үй тапсырмасын сұрау:

  1. «Табиғат», «Әлем», «Дүние» ұғымдары
  2. Дүниеніңғылыми және философиялық суреттемесі
  3. Философияның негізгі суреттемесі. Материализм және иеализм. Монизм және дуализм.
  4. Философия пәні және оның салалары

Жаңа сабақтың жоспары:

  1. Философиядағы «материя» ұғымы
    • Левкипп
    • Демокрит
    • Ленин
  2. Қозғалыстың философиялық мәніҚозғалыс және оның түрлері
  3. Шексіз және мәңгілік дүние
  • Кеңістік-материяның объектівтік, яғни адам сана-сезіміне тәуелсіз өмір сүру формасы

 

Кеңістіктің екі тұғырнамасы мен оның сипаттамалары

Тұғырнама Сипаттамалар
   

Сабақты бекіту:

  • «Қозғалыс» ұғымының философиялық мәні неде?
  • Қозғалыстың түрлерін атай отырып, оны белгілі ұстанымдар бойынша топқа бөліңдер
  • А.Эйнштейннің салыстырмалық теориясының қағидаларына қалай қарайсыңдар, олар сендердің көкейлеріңе қона ма?

Бағалау: өзін-өзі

Үйге тапсырма: конспектіні оқу

11-сынып. Адам. Қоғам. Құқық

Сабақтың тақырыбы:  3.  Адам – философияның басты мәселесі

Сабақтың мақсаты:Адам өмірінің мәнін философиялық тұрғыда қарастыру.

Сабақтың міндеттері:

  • Адам мәселесі, адам мәселесінің мәні, шығу тегі, өміріні мәні туралы айту;
  • «Адам» сөзінің мағынасын ажырата отырып, Құран-Кәрімнен, орта ғасырлардағы ғалымдардың адамның жаратылысы туралы ой –толғамдарын, ғылыми зерттеулерін оқушының бойында қалыптастыру.
  • Қоғамдық көзқарасы дұрыс қалыптасқан, көзі ашық, көкірегі ояу, ұлтжанды білімді азамат тәрбиелеу.

Сабақтың түрі: аралас

Әдісі: әңгіме, баяндау

Көрнекілік:карта, кітаптар

Сабақтың барысы:

І.Ұйымдастыру кезеңі

  • Оқу құралын тексеріп түгелдеу
  • Әнұран орындау, «Хабар»
  • Оқушылар зейінін сабаққа аудару

ІІ.Үй тапсырмасын сұрау:

  1. Философиядағы «материя» ұғымы
  2. Қозғалыстың философиялық мәніҚозғалыс және оның түрлері
  3. Шексіз және мәңгілік дүние

Жаңа сабақтың жоспары:

  1. Адам мәселесініңқойылуы.
  • Сократ
  • Ф.Бэкон
  • К.Маркс
  • И.Кант
  • Қасиетті Құран-Кәрімде
  1. Адамның мәні
  • Адам-жер бетіндегі материалдық және рухани мәдениеттің жасаушысы, тарихи үдерістің субъектісі, тілі мен ойы дамыған, саналы әрекет ете алатын қабілеті бар биопсихоәлеуметтік тірлік иесі.
  • Адам баласының ой-өрісі кеңейген сайын философияда тереңдей түсті. Философия нақты фактілерге жүгінеді. Сондықтан философия басқа ғылымдар сияқты обьектифті факторларға сүйенеді.
  1. Адамның шығу тегі
  • Ч.Дарвин
  • Ф.Энгельс
  1. Адам өмірінің мәні
  • Адам өмірінің мәні-сол өмірді бастан-аяқ адамша сүре білуде: адам болып туған екенсің, сол адамгершілікті, кісілікті сақтай білу, сол кісілік үдеден айнымау, адамдық пейіліңді мықтап ұстап, өмірдің әр сәтінде адам болып қала білу, қандай да бір шым-шытырық, қиын-қыстау жағдайларда да адамдық тұрғысынан таймай, өз кісілігіңді байыту, көркейту, жан-жақты дамыту, толыққанды шығармашылық күй кешу.
  • Мәселенің басқа бір қыры – адам тарихи процестің жемісі. Қазіргі замңғы адам ауадан пайда болған жоқ, ол, қоғамдық-тарихи процестің нәтижесі. Басқаша айытқанда адам және адамзат бір болып саналады.

 

Сабақты бекіту:

  • Адамның жануарлардан мәнді айырмашылығы неде?
  • Қазіргі кезеңдегі экологиялық дағдарыстың себебі адамның табиғатқа қатысты менмендік көзқараспен өктемдік жүргізуге тырысуынан болып жатыр деген пікірлерді жиі естуге болады. Бұған қалай қарайсыңдар?
  • Адам өмірінің мән-мағынасы туралы не ойлайсыңдар?
  • Адам мәселесіне қатысты түрлі көзқарастарға қысқаша сипаттама беріңдер.
  • Адамның шығу тегіне қатысты материалистік және идеалистік көзқарастардың қайсысын жақтайтындарыңды айтыңдар.

Бағалау:

Үйге тапсырма: конспектіні оқу

 

Похожие статьи:
Қазақстан тарихы 6 сынып күнделікті сабақ жоспарлары 6-сынып. Ежелгі Қазақстан тарихы

Қазақстан тарихы 6 сынып күнделікті сабақ жоспарлары 6-сынып. Ежелгі Қазақстан тарихы

6-сынып. Ежелгі  Қазақстан тарихы Сабақтың тақырыбы: §1.Алғашқы адамдардың пайда болуы Сабақтың мақсаты: Адам баласының пайда болуы...
Қазақстан тарихы 9 сынып күнделікті сабақ жоспарлары

Қазақстан тарихы 9 сынып күнделікті сабақ жоспарлары

9-сынып.  Қазақстан тарихы Сабақтың тақырыбы: §1-2 Сабақтың мақсаты: Оқушылардың 1916  жылғы  ұлт – азаттық ...
Қазақстан тарихы 10 сынып (гуманитарлық) күнделік сабақ жоспарлары

Қазақстан тарихы 10 сынып (гуманитарлық) күнделік сабақ жоспарлары

10 сынып. Қазақстан тарихы (гуманитарлық) Сабақтың тақырыбы: Кіріспе Сабақтың мақсаты: Бірінші дүниежүзілік соғыс қарсаңындағы әлем көрінісі, еуропа...
Құқық 9 сынып Сабақ жоспарлары

Құқық 9 сынып Сабақ жоспарлары

Сыныбы  ——————— Мерзімі    ———————...
Адам және қоғам 11-сынып. Күнделік сабақ жоспарлары

Адам және қоғам 11-сынып. Күнделік сабақ жоспарлары

11-сынып. Адам және қоғам Сабақтың тақырыбы: § Кіріспе Сабақтың мақсаты: Оқушыларды «Адам және қоғам» оқылығымен таныстырып,...
Комментариев: 0
Добавить комментарий
КРАТКОСРОЧНОЕ КТП ОМЖ ОРТА ПЛАНЫ ПОУРОЧНЫЕ СРЕДНЕСРОЧНОЕ ксп ссп ҚМЖ