География 7-сынып ҰЗЖ Ұзақ мерзімдік жоспар

24 октябрь 2016, Понедельник
645
0

Мұғалімнің  аты –жөні                                                                    Пәні: География           Сыныбы:   7  сынып

Ұзақ  мерзімдік  жоспар

Сабақтың тақырыбы және оқып  үйренудің  негізгі  мақсаттары Оқытуда қолданылатын  әдіс-тәсілдер, жұмыс түрі Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі Оқып  үйренудің  нәтижесі Үйрену  мақсатында бағаны  қоса, бағалау Барлық оқушыларды сабаққа тарту  жұмысы Негізгі  дереккөздер немесе ресурстар Мерзімі
1 Кіріспе (3 сағат) Таныстырылым,

 

даталар

сөйлейді геодиктант, электронды оқулық тапсырмасы.

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Оқушылар Материктер және мұхиттар география курсы мағынасы туралы түсінеді.  Алған білімдерін практикада қолдануға үйренеді.  Топпен  жұмыс  жасап  үйренеді. Критерийлер бойынша  топтық  және өзін-өзі бағалау. Бағалау сэндвичі

 

Рефлексия  арқылы білімдерін  тексеру.

Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы.  Материктер және мұхиттар географиясы оқулығы (авторы Ә.Бейсенова,С.Әбілмәжінов,К.Каймулдинова) интернет материалдары және кеспе қағаздар  
Материктер мен мұхиттар географиясы нені оқытадыОқушыларға материктер және мұхиттар географиясы жайында ақпарат беру, оқытудың  жаңа  әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше  және топпен  жұмыс  істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту  1сағ
2  Материктер мен мұхиттардың зерттелу кезеңдері

 

Оқушыларға материктер мен мұхиттардың зерттелуін, ашылған жаңалықтар мен заңдылықатары жөнінде түсіндіру. Жан-жақтылыққа, ізденімпаздыққа баулу,  тыңдай және сөйлей білу мәдениетін арттыра отырып, топтық жұмысқа бейімдеу   1сағ

карта құрау тапсырмасы,

 

сәйкестендіру,

топтық жұмыс

 

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту. Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Оқушыларға материктер мен мұхиттардың зерттелуін, ашылған жаңалықтар мен заңдылықатары жөнінде түсінеді.  Жан-жақты, ізденімпаз бола отырып, тыңдай және сөйлей білу белсенділігі артады, топтық жұмысқа бейімделеді… Оқушылардың  өзін-өзі  бағалауы  және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия  арқылы  білімдеріне талдау жасау. Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды  сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар  
3 Материктер мен мұхиттардың карталары. №1 практикалық  жұмыс жоспар бойынша «Атлас карталарына сипаттама беру» Оқушылардың картографиялық проекция ұғымын білуге., қорытынды жасауға дағдыландыру, топтық жұмысқа бейімдеу.. 1 сағ Сурет галериясы, Мағынаны таны, топтастыру тапсырмасы, топтық жұмыс Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Оқушылардың картографиялық проекцияұғымымен танысып, жұмыс істеуге, қорытынды жасауға дағдыланып, топтық жұмысқа бейімделеді. Жұптардың өзара бағалауы, дескрипторлар арқылы бағалау. Картамен жұмыс барысында, деңгейлік тапсырмалар арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар  
4 Жер шары табиғатының негізгі ерекшеліктері (10 сағат)

 

Материктік және мұхиттық жер қыртысы,  геологиялық жыл санау және геохронологиялық кесте  Оқушыларға жер қыртысының құрылымы, платформалар, геохронологиялық кесте жөнінде түсіндіру.Өз бетінше ізденіспен шығармашылық тұрғыда жұмыс істеуге дағдыландыру. Өз ойларын еркін де сауатты, нақты жеткізу қабілеттерін арттыру  1сағ

 

 

 

 

Электронды оқулықпен жұмыс, ортақ талқылау жұмысы, түсінікке жеңіл тірек-сызба, топтастыру.

 

 

.

 

 

 

 

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту. Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау

 

 

 

 

Оқушылар Картографиялық проекциялардың түрлерін біледі, проекцияның түрлерін ажырата алады.

 

 

 

 

 

Формативті бағалаудың 12 стратегиясын қолдану

.

 

 

 

 

 

Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы.

 

 

 

 

Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар

 
5 Литосфералық плиталар (тақталар) теориясы, сейсмикалық белдеулер, Жер Рельефі

 

 Оқушылардың литосфера қабаттары жайында толық ұғымын білуге., қорытынды жасауға дағдыландыру, топтық жұмыстағы ережелерді орындауға бейімдеу1сағ

Мағынаны таны, ойлан,

 

бірік, бөліс, топтық жұмыс

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту. Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Оқушылар атмосфера ұғымы жайында түсініп,топтық жұмысқа бейімделеді.

 

 

Топтардың өзара бағалауы, Рефлексия  арқылы білімдерін  тексеру. Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар  
6   Атмосфераның жердегі тіршілік үшін маңызы, ауа температурасының таралуыОқушыларға атмосфераның маңызы, ауа температурасының таралуы, климаттық карталар жөнінде ұғындыру, топтық жұмыста жолдастық көмекке баулу. 1 сағ Ыстық орындық,

 

мағынаны таны,

электронды оқулық,

Бес жолды өлең.

 

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту. Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау Оқушыларға атмосфераның маңызы, ауа температурасының таралуы, климаттық карталар жөнінде ұғынады, топтық жұмыста жолдастық көмектің маңызын түсінеді Оқушылардың  өзін-өзі  бағалауы  және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия  арқылы  білімдеріне талдау жасау. Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды  сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар

 

Комментарии:
Прокомментировать
  • bowtie smile laughing blush smiley relaxed smirk
    heart_eyes kissing_heart kissing_closed_eyes flushed relieved satisfied grin
    wink stuck_out_tongue_winking_eye stuck_out_tongue_closed_eyes grinning kissing stuck_out_tongue sleeping
    worried frowning anguished open_mouth grimacing confused hushed
    expressionless unamused sweat_smile sweat disappointed_relieved weary pensive
    disappointed confounded fearful cold_sweat persevere cry sob
    joy astonished scream tired_face angry rage triumph
    sleepy yum mask sunglasses dizzy_face imp smiling_imp
    neutral_face no_mouth innocent
Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив