» » Дүниетану 2 сынып ҚМЖ қысқа мерзім жоспарлары Алматыкітап баспасы Аймағамбетова Қ., Ким Н. А., Мырзақанова Г. Д. 34 сағ

Дүниетану 2 сынып ҚМЖ қысқа мерзім жоспарлары Алматыкітап баспасы Аймағамбетова Қ., Ким Н. А., Мырзақанова Г. Д. 34 сағ

20 октябрь 2016, Четверг
906
0

Пәннің аты Уақыты: Кабинет: Мұғалім
Сабақтың атауы Кіріспе
Мақсаты Дүниетану туралы түсінік. 2-сыныпта табиғатты танып білудің маңызын ұғындыру.

 

1.Оқушылардың өзін-өзі бағалауға қалыптастыруға үйрету;

2. Ұйымшылдыққа, ұқыптылыққа, жауапкершілікке тәрбиелеу.

Сабақта туындаған негізгі идеялар

1.Оқушының  өмірдегі біліміне, білетініне сүйену;

2.Тақырыпты бекіту арқылы оқушыға жаңа ойлау дағдысын қалыптастыру.

1.Жұппен жұмыс істейді, пікірлерін айтады.

2.Еркін сөйлейді, идея айтады. Қорытынды жасайды.

Күтілетін нәтиже
+Психологиялық ахуал Психологиялық дайындық

 

Біз балдырған баламыз,

Құстай қанат қағамыз.

Дүниені аралап,

Оқып білім аламыз.

Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.
Қызығушылықты ояту Топтастыру

 

«Табиғат»

Жаңа сабаққа деген қызығушылықтары оянып,ерекше ынтамен кіріседі.
Мағынаны тану Оқулықпен жұмыс:
Сергіту сәті Орманда кірпі келеді,
Саңырауқұлақ тереді.
Кездесті, міне, керегі:
Екеуі қайың астынан.
Біреуі терек қасынан.
Қанша олар болмақ есепте,
Тоқылған салса себетке?
Ой сергітеді,шашағандары

 

басылады

Ой толғаныс Шығармашылық тапсырма:

 

1-топ  Бес жолды өлең

2-топ

Сурет әлемі

Үйге тапсырма Мазмұндау

 

 

Күнделіктеріне жазып алады
Бағалау Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау

 

 

Бағалау парақшасын толтырады.
Кері байланыс   Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады

 

Пәннің аты Уақыты: Кабинет: Мұғалім
Сабақтың атауы Мен адаммын
Мақсаты Адам табиғаттың бір бөлігі екенін дәлелдеу. Адамның тіршілігіне қажетті жағдайлар туралы түсініктерін қалыптастыру

 

Міндеттер:

Салыстыру, қорыту, тұжырымдау біліктіліктерін дамыту.

Табиғатқа қамқор болу міндеті екенін біледі.

Мұғалімдер үшін оқу нәтижелері

1.Оқушылардың өзін-өзі бағалауға қалыптастыруға үйрету;

2. Ұйымшылдыққа, ұқыптылыққа, жауапкершілікке тәрбиелеу.

Сабақта туындаған негізгі идеялар

1.Оқушының  өмірдегі біліміне, білетініне сүйену;

2.Тақырыпты бекіту арқылы оқушыға жаңа ойлау дағдысын қалыптастыру.

1.Жұппен жұмыс істейді, пікірлерін айтады.

2.Еркін сөйлейді, идея айтады. Қорытынды жасайды.

Күтілетін нәтиже
Психологиялық ахуал Психологиялық дайындық

 

Біз балдырған баламыз,

Құстай қанат қағамыз.

Дүниені аралап,

Оқып білім аламыз.

Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.
Қызығушылықты ояту Сәйкестендіру

 

«Тірі табиғат, өлі табиғат»

слайдтан табады, топтайды.

Жаңа сабаққа деген қызығушылықтары оянып,ерекше ынтамен кіріседі.
Мағынаны тану Оқулықпен жұмыс:
Сергіту сәті Орманда кірпі келеді,
Саңырауқұлақ тереді.
Кездесті, міне, керегі:
Екеуі қайың астынан.
Біреуі терек қасынан.
Қанша олар болмақ есепте,
Тоқылған салса себетке?
Ой сергітеді,шашағандары

 

басылады

Ой толғаныс Жүрегіндегі осы сабаққа деген ерекше ықыластарын жеткізеді.

 

Проблемалық сұрақ

Адамның жанды табиғат өкілдерінен қандай айырмашылығы бар?

Оқушылар жауап береді.Бір-бірін толықтырады.

Дәптермен жұмыс

Адам тіршілігі үшін тағы не қажет?

Сызбаны толтырады.

Үй, көлік, киім, ойыншық т.б

Білімді бекіту

«Бұл менің тіршілігіме қолайлы/ қолайсыз. Өйткені…» ойыны

Әр оқушыға адам тірлігіне қолайлы, қолайсыз жағдайларды анықтайтын каточка дайындап таратамын.(ауа, су, телефон,доп, тәрелке, ермексаз т.б)

«Су менің тіршілігіме қолайлы. Өйткені..сусыз тіршілік жоқ.»  деген сияқты сөйлемдермен бстап өз ойын дәлелдейді

Үйге тапсырма 1 .Адамның тіршілігі үшін не қажет

 

2. Мазмұндау.

 

Күнделіктеріне жазып алады
Бағалау Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау

 

 

Бағалау парақшасын толтырады.
Кері байланыс   Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады

 

Комментарии:
Сабақ жоспарлары барлық пәннен ҚМЖ, ОМЖ, ҰМЖ | Планы КСП ССП ДСП
Электронная почта: [email protected] Ватсап: 8(707) 403-01-01 © 2020-2021