» » 2 СЫНЫП ДҮНИЕТАНУ АЛМАТЫ КІТАП дүниетану 1,2,3,4 -тоқсан

2 СЫНЫП ДҮНИЕТАНУ АЛМАТЫ КІТАП дүниетану 1,2,3,4 -тоқсан

05 октябрь 2016, Среда
2 605
0

 

 

 

Пәннің аты

Уақыты:

Кабинет:

Мұғалім

Сабақтың атауы

Кіріспе

Мақсаты

Дүниетану туралы түсінік. 2-сыныпта табиғатты танып білудің маңызын ұғындыру.

1.Оқушылардың өзін-өзі бағалауға қалыптастыруға үйрету;              

2. Ұйымшылдыққа, ұқыптылыққа, жауапкершілікке тәрбиелеу.

Сабақта туындаған негізгі идеялар

1.Оқушының  өмірдегі біліміне, білетініне сүйену;

2.Тақырыпты бекіту арқылы оқушыға жаңа ойлау дағдысын қалыптастыру.

1.Жұппен жұмыс істейді, пікірлерін айтады.

2.Еркін сөйлейді, идея айтады. Қорытынды жасайды.

Күтілетін нәтиже

+Психологиялық ахуал

Психологиялық дайындық

Біз балдырған баламыз,

Құстай қанат қағамыз.

Дүниені аралап,

Оқып білім аламыз.

Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.

Қызығушылықты ояту

Топтастыру

«Табиғат»

Жаңа сабаққа деген қызығушылықтары оянып,ерекше ынтамен кіріседі.

Мағынаны тану

Оқулықпен жұмыс:

Сергіту сәті

Орманда кірпі келеді, 
Саңырауқұлақ тереді. 
Кездесті, міне, керегі: 
Екеуі қайың астынан. 
Біреуі терек қасынан. 
Қанша олар болмақ есепте, 
Тоқылған салса себетке? 

Ой сергітеді,шашағандары

басылады

Ой толғаныс

Шығармашылық тапсырма:

1-топ  Бес жолды өлең

2-топ

 Сурет әлемі

Үйге тапсырма

Мазмұндау

 

Күнделіктеріне жазып алады

Бағалау

Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау

 

Бағалау парақшасын толтырады.

Кері байланыс

 

Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады

 

Пәннің аты

Уақыты:

Кабинет:

Мұғалім

Сабақтың атауы

Мен адаммын

Мақсаты

Адам табиғаттың бір бөлігі екенін дәлелдеу. Адамның тіршілігіне қажетті жағдайлар туралы түсініктерін қалыптастыру

 Міндеттер:

Салыстыру, қорыту, тұжырымдау біліктіліктерін дамыту.

Табиғатқа қамқор болу міндеті екенін біледі.

Мұғалімдер үшін оқу нәтижелері

1.Оқушылардың өзін-өзі бағалауға қалыптастыруға үйрету;              

2. Ұйымшылдыққа, ұқыптылыққа, жауапкершілікке тәрбиелеу.

Сабақта туындаған негізгі идеялар

1.Оқушының  өмірдегі біліміне, білетініне сүйену;

2.Тақырыпты бекіту арқылы оқушыға жаңа ойлау дағдысын қалыптастыру.

1.Жұппен жұмыс істейді, пікірлерін айтады.

2.Еркін сөйлейді, идея айтады. Қорытынды жасайды.

Күтілетін нәтиже

Психологиялық ахуал

Психологиялық дайындық

Біз балдырған баламыз,

Құстай қанат қағамыз.

Дүниені аралап,

Оқып білім аламыз.

Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.

Қызығушылықты ояту

Сәйкестендіру

«Тірі табиғат, өлі табиғат»

слайдтан табады, топтайды.

Жаңа сабаққа деген қызығушылықтары оянып,ерекше ынтамен кіріседі.

Мағынаны тану

Оқулықпен жұмыс:

Сергіту сәті

Орманда кірпі келеді, 
Саңырауқұлақ тереді. 
Кездесті, міне, керегі: 
Екеуі қайың астынан. 
Біреуі терек қасынан. 
Қанша олар болмақ есепте, 
Тоқылған салса себетке? 

Ой сергітеді,шашағандары

басылады

Ой толғаныс

Жүрегіндегі осы сабаққа деген ерекше ықыластарын жеткізеді.

Проблемалық сұрақ

Адамның жанды табиғат өкілдерінен қандай айырмашылығы бар?

Оқушылар жауап береді.Бір-бірін толықтырады.

Дәптермен жұмыс

Адам тіршілігі үшін тағы не қажет?

Сызбаны толтырады.

Үй, көлік, киім, ойыншық т.б

Білімді бекіту

«Бұл менің тіршілігіме қолайлы/ қолайсыз. Өйткені...» ойыны

Әр оқушыға адам тірлігіне қолайлы, қолайсыз жағдайларды анықтайтын каточка дайындап таратамын.(ауа, су, телефон,доп, тәрелке, ермексаз т.б)

«Су менің тіршілігіме қолайлы. Өйткені..сусыз тіршілік жоқ.»  деген сияқты сөйлемдермен бстап өз ойын дәлелдейді

Үйге тапсырма

1 .Адамның тіршілігі үшін не қажет

2. Мазмұндау.

 

Күнделіктеріне жазып алады

Бағалау

Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау

 

Бағалау парақшасын толтырады.

Кері байланыс

 

Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады

 

 

 

 

 

Пәннің аты

Уақыты:

Кабинет:

Мұғалім

Сабақтың атауы

Адам және табиғат

Мақсаты

1. Балалардың табиғат туралы түсінігін анықтау. Жанды, жансыз болуын дәлелдету.
2. Табиғаттың адам өмірі үшін өте қажет екенін оқушылардың өз пікірлері арқылы
шешім шығарту, адам өмірі үшін өте қажет екенін оқушылардың өз пікірлері
арқылы шешім шығарту, дүниетанымын кеңейту.
3. Оқушыларды табиғатты сүюге қорғауға, қастерлей білуге тәрбиелеу.
Көрнекілігі: Суреттер, кесте.
1. Ұйымдастыру.
2. Сұрақ - жауап.
3. Тақтада ілулі тұрған сурет бойынша жұмыс.

Күтілетін нәтиже

Психологиялық ахуал

Кел балалар, күлейік!

Күлкіменен түлейік!

Қабақ түйген не керек?

Көңілді болып жүрейік.

Кел балалар, күлейік!

Күлкіменен түлейік!

Күлкі көңіл ашады,

Күліп өмір сүрейік!

– Рақмет, балалар! Сау болыңдар!

 

Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.

Қызығушылықты ояту

Қай мезгіл?
Суретте не бейнеленген?
Далаға шықтым, жөнелдім
Шаршап талай бөгелдім
Жан - жағыма кенет
Қарап едім не көрдім?
Өзен, тау, ағаш, құс, гүл, жануар, аң, адам, күл, бұлт (тақтаға ілу)
Осыны бір сөзбен қалай айтамыз?
Табиғаттың қандай түрлері болады?
Тірі және өлі табиғатқа нелер жатады?

Жаңа сабаққа деген қызығушылықтары оянып,ерекше ынтамен кіріседі.

Мағынаны тану

Оқулықпен жұмыс:

4. Ән. «Көктем»
5. Пікірталас.
Киіз үйдің суретін жапсыру.
- Мына өлі табиғатты ұмытып кеттік.
- Ол табиғат емес.
- Неге?
- Ол - зат
- Оны қайдан білдіңдер?
- Ол адамның қолымен жасалған?
- Басқа тағы не жасалады?
- Адам деген кім?
- Пікірі табиғат
- Ал жануарлар мен құстар ше?
- Өлі табиғат ше?
6. Ән «Болайықшы осындай»
7. Салыстыру жұмысы.
Жақсы және жаман баланы бейнелейтін сурет бойынша жұмыс. 2 балаға мінездеме беру, іс - әрекетін айту.
Тұжырымдама жасау.
Айналамызда құс, аң, өсімдік, ауа, су, күн болмаса не болады?
Онда өмір сүре алмас едік.
Себебі неде?
Өсімдік ауаны тазартады, суды ішеміз, ауамен демаламыз, малдың етін жейміз. Құстар талдағы, өсімдіктегі құрт - құмырсқаны жейді. Сондықтан, біз туған жеріміздің табиғатын сақтаймыз, қорғаймыз.
8. Табиғат туралы мақалдар, ырымдар, мен тыйымдар.
Жері байдың - елі бай.
Туған жердің топырағы да ыстық
Көлдің көркі - бұлақ
Таудың көркі - құрақ.
Сулы жер - нулы жер.
Атаңнан мал қалғанша, тал қалсын.
Жас бұтақты сындырма.
Көкті таптама
Құмырсқаның илеуін бұзба.
Аққуды атпа
Орманды отама.
Жаралы аңды атпа.
Ән. «Ауылым»
Туған жерді анам демей не дейін
Туған жерді панам демей не дейін
Туған жермен асқақ менің ән - жырым
Туған жермен асқақ менің мерейім

Сергіту сәті

Шаршасаңдар, балалар, 
Қолдарыңды созыңдар. 
Саусақтармен ойнаңдар, 
Қолдарыңды сермеңдер. 
Денелерiң шынықсын, 
Саналарың тынықсын. 

Ой сергітеді,шашағандары

басылады

Ой толғаныс

Топқа бөлініп шығарма жазу

1-топ. Біздің отанымыз тақырыбында шығарма.

2-Өзендер мен көлдер жайында

3-топ.Адам және табиғат тақырыбында

Жүрегіндегі осы сабаққа деген ерекше ықыластарын жеткізеді.

Үйге тапсырма

1 Туған өлкенің табиғатын сипатта.

2. Адам табиғаттан не алады?

3. Дәптердегі тапсырманы орында 9-бетте

Күнделіктеріне жазып алады

Бағалау

Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау

 

Бағалау парақшасын толтырады.

Кері байланыс

Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады

 

 

 

 

 

Комментарии:
Сабақ жоспарлары барлық пәннен ҚМЖ, ОМЖ, ҰМЖ | Планы КСП ССП ДСП
Электронная почта: e-jospar@mail.ru Ватсап: 8(707) 403-01-01 © 2021-2022