» » Қазақ тілі 3 сынып ҚМЖ қысқа мерзім жоспарлары Алматыкітап баспасы Ж. Қ. Балтабаева, М. Қ. Солтанғазина, Ф. С. Лекерова Барлығы 136 сағат

Қазақ тілі 3 сынып ҚМЖ қысқа мерзім жоспарлары Алматыкітап баспасы Ж. Қ. Балтабаева, М. Қ. Солтанғазина, Ф. С. Лекерова Барлығы 136 сағат

20 октябрь 2016, Четверг
4 886
0

Қазақ тілі Уақыты: Кабинет:  
Сабақтың атауы Тіл  және сөйлеудің маңызы
Сілтеме Қазақ тілі оқулығының әдістемесі
Сабақтың жабдығы Үлестірмелі парақшалар
Жалпы мақсаттар Білімділік: Тіл және сөйлеу туралы білімдерін тереңдету, байланыстырып сөйлеу дағдысын қалыптастыру. Сөйлеудің түрлерімен таныстыру.
Дамытушылық: Сөздік қорын молайту, қызығушылығын арттыру.
Тәрбиелік: Сөз мағынасын түсіне, әдеби тілде сөйлей білуге тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: аралас сабақ.
Сабақтың әдісі: түсіндіру, сұрақ — жауап, мақалдың мағынасын ашу,
Көрнекілігі: суреттер, тапсырамалар, таблица,
Оқыту  нәтижесі
Топқа бөлу Сыныпты жыл мезгілдеріне қарай төрт топқа бөлу. Күз айында туылғандар 1 — топ, қыс айында дүниеге келгендер 2 — топ, көктем айындағылар 3 — топ, жаз айындағылар 4 — топ болып бөлінеді.
Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
Ынтымақтастық атмосферасы Әрбір адам – досым, сыныптасым,
Әрбір ісің – тірлік, тірек, адамдық.
Әрбір сөзің – шындық, бірлік, адалдық,
Әрбір сабақ – үйрену, оқу, іздену.
Ұран бойынша оқушылардың психологиялық көңіл-күйін бақылағаннан кейін сабақты бастауға мүмкіндік жасаймын.
Үй тапсырмасын сұрау 1. Жаңа сабақты сызбаларда берілген сұрақтар арқылы, пікірталас:
Тіл және сөйлеу не үшін қажет?
Ата — бабамыз бізге мұра етіп нені қалдырды?
Пікірталас барысындағы оқушылардың жауабын тыңдау.
2. Сөйлеу түрлерін таныстыру.
Сөйлеу
Ауызша Жазбаша
Әңгімелесу Сызу
Пікілесу сурет салу
Хабарласу Таңбалау
Кітап оқу хат жазу
3. Дәптермен жұмыс
Әрбір аяқталмаған сөйлемді оқып, оның астындағы берілген сөздердің біреуін ғана пайдаланып, сөйлемдегі ойды аяқта.
1). Жексенбіден кейін ________________________
( жыл, сағат, дүйсенбі)
2). Алманың ішінде әруақытта ________________________
( құрт, тұқымы, гүл)
3). Тау өзенінің ағысы ________________________
(ақырын, күлкілі, қатты)
4). Бүгіннен кейін ________________________
(биыл, ертең, былтыр)
5). Әкеден кейін ________________________
( немере, бала, шөбере)
6). Сағат тілі ________________________
( жоғарыдан төмен қарай, оңнан солға қарай, солдан оңға қарай қозғалады).
Қызығушылықты ояту
Мағынаны тану

 

Жаңа сабақ

1-жаттығу  Түсіндіру

 

1-топ,2-жаттығу

2-топ  3-жаттығу

3-топ   4-жаттығу

Сергіту сәті Тербеледі ағаштар,

 

Алдымен жел еседі.

Кіп-кішкентай балалар,

Үп-үлкен  боп өседі.

Ой толғаныс 1989 жылдың 22 қыркүйегінде Қазақстан Республикасында « Тілдер туралы» заң қабылданып, қазақ тіліне « Қазақстан Республикасының мемлекеттік тілі» мәртебесі берілді. 1993 жылдың 28 — қаңтар күні ҚР — ның Конституциясы қабылданды. Онда «Қазақ тілі» болып бекітілді.
Тіл — ұлттың жаны, тіл — ұлттың асыл қазынасы — дей отырып бүгінгі сабағымызды анықтаймыз.
Үй тапсырмасы 5-жаттығу  6-бетте Күнделіктеріне жазады
Бағалау Бағалау парақшаларын тарату Оқушылар толтырады
         

 

 

 

Қазақ тілі Уақыты: Кабинет:  
Сабақтың атауы  Ауызша және және жазбаша тілде сөйлеу
Сілтеме Қазақ тілі оқулығының әдістемесі
Сабақтың жабдығы Үлестірмелі парақшалар
Жалпы мақсаттар Білімділік: Тіл және сөйлеу туралы білімдерін тереңдету, байланыстырып сөйлеу дағдысын қалыптастыру. Сөйлеудің түрлерімен таныстыру.
Дамытушылық: Сөздік қорын молайту, қызығушылығын арттыру.
Тәрбиелік: Сөз мағынасын түсіне, әдеби тілде сөйлей білуге тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: аралас сабақ.
Сабақтың әдісі: түсіндіру, сұрақ — жауап, мақалдың мағынасын ашу,
Көрнекілігі: суреттер, тапсырамалар, таблица,
Оқыту  нәтижесі
Топқа бөлу Сыныпты жыл мезгілдеріне қарай төрт топқа бөлу. Күз айында туылғандар 1 — топ, қыс айында дүниеге келгендер 2 — топ, көктем айындағылар 3 — топ, жаз айындағылар 4 — топ болып бөлінеді.
Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
Ынтымақтастық атмосферасы Әрбір адам – досым, сыныптасым,
Әрбір ісің – тірлік, тірек, адамдық.
Әрбір сөзің – шындық, бірлік, адалдық,
Әрбір сабақ – үйрену, оқу, іздену.
Ұран бойынша оқушылардың психологиялық көңіл-күйін бақылағаннан кейін сабақты бастауға мүмкіндік жасаймын.
Үй тапсырмасын сұрау Өткен сабаққа байланысты сұрақтар қою
Қызығушылықты ояту Сөйлеу не үшін қажет?
Сөйлеу не арқылы жүзеге асады?
Сөйлеу
Ауызекі сөйлеу ———————————-Жазбаша сөйлеу
Үн арқылы берілетін сөйлеу —————-Жазылып берілетін хабар
Мағынаны тану

 

Жаңа сабақ

1-жаттығу  Түсіндіру

 

1-топ,2-жаттығу

2-топ  3-жаттығу

3-топ   4-жаттығу

Ауызша және жазбаша сөйлеу мәдениетін — жетілдіруде ең бастысы тұрмыстағы сөйлеу қатынасына ерекше көңіл бөлу. [1].

Әрқашанда дұрыс, нақты, айқын, түсінікті сөйлеу маңызды, ойды нақты жеткізе білу және сөйлеу объектісіне деген қатынасыңды бейнелі және эмоциялық бояумен білдіру. «Ауру қалса да, әдет қалмайды» дегендей, күнделікті өмірде қате сөйлеуге үйреніп алсаңыз, қанша дайындалып, ескергеніңізбен көпшілік алдына шыққанда сол әдетіңізді қоя алмайсыз. Сондықтан күнделікті тұрмыстағы сөйлеу мәнеріңізге аса сақтықпен көңіл аударыңыз. Іскерлік әңгімелесулерге, кездесулерге, достарыңның арасында болатын әртүрлі мәселелерді талқылайтын пікірталастарға, пікірсайыстарға белсенді түрде қатысуға кеңес беріледі. Бұл адамның сөйлеу шеберлігін дамытып, дұрыс сөйлеуге кажетті машықтарды үйренуте, сөйлеу мәдениетін жетілдіруге мүмкіндік береді.

Сергіту сәті Ұзын құлақ сұр қоян,

 

Естіп қалып сыбдырды,

Ойлы-қырлы жерлерден,

Ытқып-ытқып  жүгірді.

Ой толғаныс 1. Жылт — жылт еткен, жылғадан өткен. (су)
2. Тәтті, тәттінің іші қатты, қаттының іші тәтті. (өрік)
3. Кішкентай ғана бойы бар, айналдырып киген тоны бар. (қой)
4. П — дан егер бастасаң,
Зоопаркте тұра алам.
Т — дан егер бастасаң,
Ойыңды сыртқа шығарам (піл — тіл)
5. Шыр — шыр етеді,
Ұстай алсаң сөйлеп кетеді. (телефон)
6. Аулада бар елде жоқ,
Дауылда бар, желде жоқ. (у әрпі)
Үй тапсырмасы №5,6 10-бетте Күнделіктеріне жазады
Бағалау Бағалау парақшаларын тарату Оқушылар толтырады
         

 

 

Қазақ тілі Уақыты: Кабинет:  
Сабақтың атауы Дыбыс және әріп
Сілтеме Қазақ тілі оқулығының әдістемесі
Сабақтың жабдығы Үлестірмелі парақшалар
Жалпы мақсаттар Мақсаты: Дыбыс және әріптің айырмашылығын ажырата отырып, жаттығулар орындату
Сабақтың түрі: жаңа сабақ
Көрнекілігі: көкөніс, жеміс жидектер суреті, әріптер, слайд
Әдіс — тәсілдері:
Оқыту  нәтижесі
Топқа бөлу Сыныпты жыл мезгілдеріне қарай төрт топқа бөлу. Күз айында туылғандар 1 — топ, қыс айында дүниеге келгендер 2 — топ, көктем айындағылар 3 — топ, жаз айындағылар 4 — топ болып бөлінеді.
Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
Ынтымақтастық атмосферасы Арайлап таң атты,
Күн шуағын таратты.
Жарқырайды күніміз,
Жарқырайды даламыз.
Ұран бойынша оқушылардың психологиялық көңіл-күйін бақылағаннан кейін сабақты бастауға мүмкіндік жасаймын.
Үй тапсырмасын сұрау Өткен сабаққа байланысты сұрақтар қою
Қызығушылықты ояту Қырық қырықтықшы
Қырық қырықтықпен
Қой қырықты
Осы жаңылтпаштағы сөздердің бәрі қандай дыбыстан басталады?
Олай болса бәріміз Қ дыбысын көркем жазамыз.
— Оқушылар бізге не естіліп тұр?
— Дыбыс. Мысалы менің айтқанымды дыбыс арқылы естіп тұрмыз.
— Дыбыс дегеніміз не? Дыбыс — әріптердің ауызша естілуі.
— Әріп дегеніміз не? Әріп – дыбыстың жазбаша таңбалануы.
Мағынаны тану

 

Жаңа сабақ

1-жаттығу  Түсіндіру

 

1-топ,2-жаттығу

2-топ  3-жаттығу

3-топ   4-жаттығу

Алақай,
Алақай –
Шаттанды,
Балақай:
Сабақты Сағындық,
Мектепке
Ағылдық.
Бір сыныпқа
Көштік біз,
Бір жасқа.
Өстік біз,
Береке –
Салты күз,
Мереке –
Алтын күз Алақай, мектеп, береке, сөздеріне дыбыстық талдауды 5 қатарға үш сөзді талдату.

Сергіту сәті Ал, балалар тұрайық

 

Алақанды ұрайық.

Оңға қарай иіліп

Солға қарай иіліп.

Бір отырып, бір тұрып

Бір тұнығып алайық.

Ой толғаныс Терме диктанты
Үй тапсырмасы 5-жаттығу  13-бете Күнделіктеріне жазады
Бағалау Бағалау парақшаларын тарату Оқушылар толтырады
         

 

 

Қазақ тілі Уақыты: Кабинет:  
Сабақтың атауы Дыбыс және әріп
Сілтеме Қазақ тілі оқулығының әдістемесі
Сабақтың жабдығы Үлестірмелі парақшалар
Жалпы мақсаттар Оқушылардың өткен сабақтардан алған білімдерін бекіту. Сауаттылыққа,білімділікке тәрбиелеу. Сауаттылыққа тәрбиелеу.
Оқыту  нәтижесі
Топқа бөлу Сыныпты жыл мезгілдеріне қарай төрт топқа бөлу. Күз айында туылғандар 1 — топ, қыс айында дүниеге келгендер 2 — топ, көктем айындағылар 3 — топ, жаз айындағылар 4 — топ болып бөлінеді.
Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
Ынтымақтастық атмосферасы Біз байсалдымыз,
Мұқият тыңдаймыз,
Есте сақтаймыз,
Бөгет жасамаймыз,
Сабақта өткенді, әрдайым қайталаймыз!
Ұран бойынша оқушылардың психологиялық көңіл-күйін бақылағаннан кейін сабақты бастауға мүмкіндік жасаймын.
Үй тапсырмасын сұрау Өткен сабаққа байланысты сұрақтар қою
Қызығушылықты ояту Буын ұйқастар:
ра — ра — ра – ұшып жүр ара; ар — ар — ар – дала толы қар; ыр — ыр — ыр – үйдің сыртында қыр; ры — ры — ры – жапырақтар сары; ір — ір — ір – үсті – басы кір;
Мағынаны тану

 

Жаңа сабақ

1-жаттығу  Түсіндіру

 

1-топ,2-жаттығу

2-топ  3-жаттығу

3-топ   4-жаттығу

Сергіту сәті Орнымыздан тұрайық,

 

Белімізді жазайық.

Жоғары-төмен қарайық,

Солға-солға түзу түр.

Оңға-оңға түзу түр,

Алға қарайбір адым,

Артқа қарай бір адым

Бойымызға күш жинап,

Бір дем алайық.

Ой толғаныс  Сөздік ойын «Қарама – қарсы сөздер»
Мен «жоғары» десем, сен……..
Мен «төбе» десем, сен…….
Мен «үлкен» десем, сен…..
Мен «алыс» десе, сен…..
Мен «биік»десем, сен…..
Мен «ауыл» десем, сен……
Мен «құрғақ» десем, сен…..
Үй тапсырмасы 5-жаттығу    15-бетте Күнделіктеріне жазады
Бағалау Бағалау парақшаларын тарату Оқушылар толтырады
         

 

 

 

Қазақ тілі Уақыты: Кабинет:  
Сабақтың атауы Дыбыстардың жазылуы
Сілтеме Қазақ тілі оқулығының әдістемесі
Сабақтың жабдығы Үлестірмелі парақшалар
Жалпы мақсаттар Сабақтың мақсаты:
1. Білімділік: оқушылардың фонетика тарауынан алған лингвистикалық білімдерін жаттығу жұмыстары арқылы бекіту.
2. Тәрбиелік: оқушыларды еңбекке, елдікке тәрбиелеу.
3. Дамытушылық: оқушылардың ауызша және жазбаша тіл мәдениетін дамыту, лингвистикалық дүниетанымдарын кеңейту, дыбыстық талдау дағдыларын дамыту.
Сабақтың типі: қайталау сабағы
Сабақтың түрі: дәстүрлі
Сабақтың әдіс-тәсілі: түсіндіру, сұрақ-жауап, жаттығу.
Сабақтың көрнекілігі: тақырыпқа байланысты үлестірмелер.
Оқыту  нәтижесі
Топқа бөлу Сыныпты жыл мезгілдеріне қарай төрт топқа бөлу. Күз айында туылғандар 1 — топ, қыс айында дүниеге келгендер 2 — топ, көктем айындағылар 3 — топ, жаз айындағылар 4 — топ болып бөлінеді.
Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
Ынтымақтастық атмосферасы Әрбір адам – досым, сыныптасым,
Әрбір ісің – тірлік, тірек, адамдық.
Әрбір сөзің – шындық, бірлік, адалдық,
Әрбір сабақ – үйрену, оқу, іздену.
Ұран бойынша оқушылардың психологиялық көңіл-күйін бақылағаннан кейін сабақты бастауға мүмкіндік жасаймын.
Үй тапсырмасын сұрау Өткен сабаққа байланысты сұрақтар қою
Қызығушылықты ояту Қай жағынан оқысаңдар да, белгілі бір мағынаны білдіретін 10-15 сөз теріп жазыңдар.
Түс — сүт, сақ — қас, лақ — қал, сал — лас, қазақ, қызық, құс — сұқ, тақ — қат.
Сөздің басы мен соңғы бірдей дауысты немесе бірдей дауыссыз болып келетін 10 сөз тауып жазыңдар.
Алма, іні, ынталы, арна, арпа, әже, өлке, арба, айна, аққала.
Қасық, қақ, балық, жастық, қар, тас, төл, сал, қыр, мал.
Деңгейлік тапсырмалармен жұмыс
Мағынаны тану

 

Жаңа сабақ

1-жаттығу  Түсіндіру

 

1-топ,2-жаттығу

2-топ  3-жаттығу

3-топ   4-жаттығу

Сергіту сәті Ал, қанеки ойнайық,

 

Ойнайық та, ойлайық.

Байлап қойып көзіңді,

Қоршап тұрмыз айнала.

Атыңды атап шақырған, арамызда қай бала?

Ой толғаныс Бір буынды сөздердің дауысты, дауыссыз дыбыстарын өзгертіп, жаңа сөздер құраңдар:
ат, тал, сой, ақ, ес, ін, ұл, күн, қақ, жаз.
Үй тапсырмасы 5,6-ж   18-бетте Күнделіктеріне жазады
Бағалау Бағалау парақшаларын тарату Оқушылар толтырады
       

 

Комментарии:
Сабақ жоспарлары барлық пәннен ҚМЖ, ОМЖ, ҰМЖ | Планы КСП ССП ДСП
Электронная почта: [email protected] Ватсап: 8(707) 403-01-01 © 2021-2022