Қазақ тілі 4-сынып ҚМЖ Қысқа мерзім жоспарлары Атамұра
Қазақ тілі | Уақыты: | Кабинет: | Мұғалім: | |
Сабақтың атауы |
3-сыныпта өткенді қайталау Жалаң және жайылма сөйлем
|
|||
Сілтеме | Қазақ тілі оқулығының әдістемесі | |||
Сабақтың жабдығы | 3-кластағы алған білімін қайталап, еске түсіре отырып, жаттығулар орындау; сөздік қорын, ауызша сөйлеу тілін дамыту; дәптермен, тақтамен жұмыс жасауда ұқыптылыққа, тазалыққа тәрбиелеу | |||
Жалпы мақсаттар | ||||
Оқыту нәтижесі | ||||
Топқа бөлу | Сыныпты жыл мезгілдеріне қарай төрт топқа бөлу. Күз айында туылғандар 1 — топ, қыс айында дүниеге келгендер 2 — топ, көктем айындағылар 3 — топ, жаз айындағылар 4 — топ болып бөлінеді. | |||
Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | |||
Ынтымақтастық атмосферасы | Адамның күлкісі – әлемдегі ең ғажайып құбылыстардың бірі. Адам күлкінің көмегімен таныса да, қоштаса да алады. Жымиыс біздің сезіміміздің сарасының ашылуына жол ашады. Күлкі арқылы көңіл күйлеріңді білдіріліп көріңдер. Бір — біріңе жымиыңдар, күлкілеріңді сыйлаңдар. Рахмет! Ендеше сабағымызды бастайық. | |||
Үй тапсырмасын сұрау
|
ББ кестесін толтыру | |||
Қызығушылықты ояту |
Оқулықтағы тапсырмаларды орындау.
Берілген жаттығуларды топтарға бөліп орындау. Қосымша шығармашылық тапсырмалар. Екі топтан екі оқушы шығып карточкалармен жұмыс жасайды. Кім көп мақал біледі? |
|||
Мағынаны тану
Мәтінді тізбектеп оқу |
||||
Сергіту сәті |
Еркiн ұста денеңдi,
Тарсылдатпай едендi Орнымыздан тұрып ап Жүгiрейiк бiр уақ. Бiр, екi, үш, бiр, екi, үш. Аяқты алға созайық Тiк көтерiп, қозғайық. Тым сылбыр да болмайық Алға қарай озбайық. Бiр, екi, үшi, бiр, екi, үш. |
|||
Ой толғаныс | Әзіл – аралас сұрақтар. ( Мақал – мәтелмен жауап беру. Сандарды орыс және ағылшын тілдерінде атау) 1. Неше қошқардың басы қазанға сыймас? (екі — два — two) 2. Неше рет өлше,… кес.? (Жеті — Seven, бір — one) 3. Ер неше рет, қорқақ неше рет өледі? (Бір — One, мың — thousand) 4. Жігітке неше өнер аз? (сегіз — eight) 5. Нешеу ала болса ауыздағы кетеді? ( алтау — six) 6. Неше сомың болғанша, неше досың болсын? ( жүз — one hundred) 7. Жалқаудың ісі нешеу? (екі — two) 8. Қанша саусақтан өнер тамады? |
|||
Үй тапсырмасы | Оқулықтағы тапсырмаларды орындау,ереже жаттау | Күнделіктеріне жазады | ||
Бағалау | Бағалау парақшаларын толтыру. | |||
Қазақ тілі | Уақыты: | Кабинет: | Мұғалім: | |
Сабақтың атауы | 3-сыныпта өткенді қайталау | |||
Сілтеме | Қазақ тілі оқулығының әдістемесі | |||
Сабақтың жабдығы | 3-кластағы алған білімін қайталап, еске түсіре отырып, жаттығулар орындау; сөздік қорын, ауызша сөйлеу тілін дамыту; дәптермен, тақтамен жұмыс жасауда ұқыптылыққа, тазалыққа тәрбиелеу | |||
Жалпы мақсаттар | ||||
Оқыту нәтижесі | ||||
Топқа бөлу | Сыныпты жыл мезгілдеріне қарай төрт топқа бөлу. Күз айында туылғандар 1 — топ, қыс айында дүниеге келгендер 2 — топ, көктем айындағылар 3 — топ, жаз айындағылар 4 — топ болып бөлінеді. | |||
Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | |||
Ынтымақтастық атмосферасы | Адамның күлкісі – әлемдегі ең ғажайып құбылыстардың бірі. Адам күлкінің көмегімен таныса да, қоштаса да алады. Жымиыс біздің сезіміміздің сарасының ашылуына жол ашады. Күлкі арқылы көңіл күйлеріңді білдіріліп көріңдер. Бір — біріңе жымиыңдар, күлкілеріңді сыйлаңдар. Рахмет! Ендеше сабағымызды бастайық. | |||
Үй тапсырмасын сұрау
|
Оқулықтағы тапсырмаларды орындау | |||
Қызығушылықты ояту |
Оқулықтағы тапсырмаларды орындау.
Берілген жаттығуларды топтарға бөліп орындау. Қосымша шығармашылық тапсырмалар. Әр топқа тапсырмалар беріледі. Бүлдірген теру» ойыны арқылы. |
|||
Мағынаны тану
Мәтінді тізбектеп оқу |
||||
Сергіту сәті |
Еркiн ұста денеңдi,
Тарсылдатпай едендi Орнымыздан тұрып ап Жүгiрейiк бiр уақ. Бiр, екi, үш, бiр, екi, үш. Аяқты алға созайық Тiк көтерiп, қозғайық. Тым сылбыр да болмайық Алға қарай озбайық. Бiр, екi, үшi, бiр, екi, үш. |
|||
Ой толғаныс | Шығармашылық саты І топ. Сын есімді қатыстырып «Әсем табиғат аясында» тақыры – бына ойтолғау жаз. ІІ топ. Сын есімді қатыстырып «Ардақты ана» тақырыбына ойтолғау жаз. ІІІ топ. Сын есімді қатыстырып «Менің мектебім» тақырыбына ойтолғау жаз.«Жасырынбақ» ойыны.(Көп нүктенің орнына тиісті дауысты дыбыстарды қою) Әл…де болс… с…лқ…н, б…рлық ж…рд… қ…р бас…п ж…тыр. Н…урыз к…ні әл…мг… шу…ғ…н ш…ш…п т…р, бір…қ қ…зуы әлс…з …йткен…н к…кт…м де к…ліп қ…л…пты. |
|||
Үй тапсырмасы | Оқулықтағы тапсырмаларды орындау,ереже жаттау | Күнделіктеріне жазады | ||
Бағалау | Бағалау парақшаларын толтыру. | |||
Қазақ тілі | Уақыты: | Кабинет: | Мұғалім: | |
Сабақтың атауы | Буын үндестігі | |||
Сілтеме | Қазақ тілі оқулығының әдістемесі | |||
Сабақтың жабдығы | 1. Білімділігі: Оқушыларға түбір сөздегі дауыстылардың жуан не жіңішке болып келуіне орай оған жалғанатын қосымшалардың да жуан не жіңішке болып жалғанатынын байқату. Сауатты жазуға үйрету. 2. Дамытушылығы: Оқушылардың ойлау, мәтінді талдау, тапсырмалар мен сұрақтар арқылы танымдық, шығармашылық қабілетін байқау, оқулықта берілген жаттығуларды өз беттерімен орындау, сөздерді дұрыс айтып, дұрыс жазуға үйрету арқылы ой — өрісін дамыту. 3. Тәрбиелілігі: Ұқыптылыққа, сауаттылыққа, белсенділікке, қызығушылыққа тәрбиелеу. Сабақтың көрнекілігі: Сызбанұсқалар, үлестірмелер, плакаттар, мазмұнды суреттер, интерактивті тақта, оқулық т. б. Сабақтың түрі: Жаңа ұғымды түсіндіру. Сабақтың әдісі: түсіндіру, сұрақ — жауап, әңгімелеу, ойын, шығармашылық тапсырмалар, топпен жұмыс, сын тұрғысынан ойлау стратегиялары т. б. |
|||
Жалпы мақсаттар | ||||
Оқыту нәтижесі | ||||
Топқа бөлу | Сыныпты пазл арқылы топтарға бөлі | |||
Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | |||
Ынтымақтастық атмосферасы | Адамның күлкісі – әлемдегі ең ғажайып құбылыстардың бірі. Адам күлкінің көмегімен таныса да, қоштаса да алады. Жымиыс біздің сезіміміздің сарасының ашылуына жол ашады. Күлкі арқылы көңіл күйлеріңді білдіріліп көріңдер. Бір — біріңе жымиыңдар, күлкілеріңді сыйлаңдар. Рахмет! Ендеше сабағымызды бастайық. | |||
Үй тапсырмасын сұрау
|
ББ кестесін толтыру | |||
Қызығушылықты ояту |
Оқулықтағы тапсырмаларды орындау.
Берілген жаттығуларды топтарға бөліп орындау. Қосымша шығармашылық тапсырмалар. Үлестірмелермен жұмыс. |
|||
Мағынаны тану
Мәтінді тізбектеп оқу |
||||
Сергіту сәті |
Орманда кірпі келеді,
Саңырауқұлақ тереді. Кездесті, міне, керегі: Екеуі қайың астынан. Біреуі терек қасынан. Қанша олар болмақ есепте, Тоқылған салса себетке? |
|||
Ой толғаныс | Жұмыс (соңғы буыны қалай үндесіп тұр?) Еңбек (соңғы буыны қалай үндесіп тұр?) 1. Буын үндестігі дегеніміз не? 2. Сіз оны қалай түсінесіз? |
|||
Үй тапсырмасы | Оқулықтағы тапсырмаларды орындау,ереже жаттау | Күнделіктеріне жазады | ||
Бағалау | Бағалау парақшаларын толтыру. | |||
Қазақ тілі | Уақыты: | Кабинет: | Мұғалім: | |
Сабақтың атауы | Дыбыс үндестігі | |||
Сілтеме | Қазақ тілі оқулығының әдістемесі | |||
Сабақтың жабдығы |
Мақсаты: жаттығуларды орындау барысында сөздердегі дауысты у және дауыссыз болып келетін жағдайларды ажыратуға, сөздерге дыбыстық талдау жасай білуге үйрету; сөздік қорын, қисынды ойлауын, байланыстырып сөйлеу тілін дамыту; еңбек, адамгершілік тәрбиесіне баулу.
Сабақтың түрі: қалыпты сабақ Сабақтың әдіс-тәсілдері: сұрақ-жауап, жинақтау, көрнекілік. Сабақтың көрнекіліктері: мазмұнды суреттер |
|||
Жалпы мақсаттар | ||||
Оқыту нәтижесі | ||||
Топқа бөлу | Геометриялық фигуралар арқылы топтарға бөлу | |||
Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | |||
Ынтымақтастық атмосферасы | Адамның күлкісі – әлемдегі ең ғажайып құбылыстардың бірі. Адам күлкінің көмегімен таныса да, қоштаса да алады. Жымиыс біздің сезіміміздің сарасының ашылуына жол ашады. Күлкі арқылы көңіл күйлеріңді білдіріліп көріңдер. Бір — біріңе жымиыңдар, күлкілеріңді сыйлаңдар. Рахмет! Ендеше сабағымызды бастайық. | |||
Үй тапсырмасын сұрау
|
Үй тапсырмасы орындалған дәптерлерді тексеру | |||
Қызығушылықты ояту |
Оқулықтағы тапсырмаларды орындау.
Берілген жаттығуларды топтарға бөліп орындау. Қосымша шығармашылық тапсырмалар. ДЫБЫС ҮНДЕСІ Дыбыс үндестігі дегеніміз — қатар кептен екі дыбыстың бір-біріне ықпал етіп үндесуі Оның 3 түрі бар:
|