Еңбекке баулу 4 сынып ҚМЖ қысқа мерзім жоспарлары Алматыкітап баспасы 68 сағат
1-сабақ Оқу ісінің меңгерушісі:
Еңбекке баулу | |||
Сабақтың тақырыбы | Сабан туралы түсінік.Сабаннан жасалатын жұмыс түрлері | ||
Сабақтың жалпы мақсаты | 1.) Оқушыларды қолданбалы өнер түрлерімен таныстырып сурет жасауды үйрету және олардың жеке басының қабілетіне байланысты шеберлігін арттыру. 2.) Оқушыларды қолданбалы өнер туралы білімдерін байытып, оларды еңбек сабағына қызықтырып, еңбекке деген ынтасын арттыру және олардың ой – қиялдарын дамыту. 3.) Оқушыларды әр түрлі халық өнерін бағалауға, сыйлауға, жұмысты таза, ұқыпты істеуге тәрбиелеу. |
||
Көрнекіліктер | сабаннан жасалған суреттер | ||
Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | ||
Сыныпта ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру |
Би «Қаражорға» |
||
Топқа бөлу |
Карта
|
||
Үй тапсырмасы | Тест сұрақтары | ||
Қызығушылықты ояту | Оқушыға сұрақ: Өнер туралы қандай мақал — мәтелдер білесіңдер? Сіздер қазақтың қолданбалы өнердің түрлерімен таныссыздар (оқушылар бірге кітап көрсетіп еске түсіру.) Олар: — кестелеу, — оюлап өрнектеу — киіз басу — сырмақ сыру — кілем — алаша тоқу — сүйек мүсіндеу — зергерлік — ағаш ою — тас қашау — теріден бұйымдар жасау т. с. с. Сабаннан сурет жасаудың технологиялық тізбесі 1. Сабанның бұнақтарын кесіп алады 2. Сабанның тақияларын 1 — 1, 5 суға қайнатады 3. Қайнатылған таяқтарды тіліп үтіктейді 4. Таяқшаларды ПВА қолданып жұқа қағазға желімдеп, қайтадан үтіктейді 5. Суретті ақ және түсті қағаздарға түсіріп алады |
||
Жаңа сабақ
Жұмысқа кірісер алдында қауіпсіздік жұмыс ережелерін еске түсіреді. Сарамандық жұмыс: Халық шеберлерінің таңқаларлық тамаша шығармалары өте көп, олардың асқан дарынды, үлкен өнер иелері болғаны анық.
|
|||
Ой толғаныс | Сабаннан сурет жасаудың әр түрлі әдісі бар. Қазір үйренетін әдіс – ең қиыны – күрделі сурет жасауға мүмкіндік береді. Сабаннан сурет жасаудың технологиялық тізбесі: Бидай пісіру 7 — 10 күн қалғанда сабанды орып алады |
||
Үйге тапсырма беру. | Сабан бұтақтарын дайындау | ||
Бағалау | Сабаққа жақсы қатысқан оқушыларды бағалап, баға қою. | ||
Кері байланыс | Оқушылар бір-біріне деген тілектерін жапырақтарға жазып, смайликке жапсырады. Плакат стикер | ||
2-сабақ Оқу ісінің меңгерушісі:
Пәннің аты | Уақыты: | Кабинет: | Мұғалім | ||||||
Сабақтың атауы |
Сабан таспасын өру
Тақырыптың маңыздылығымен танысады, түсініп оқуға, ойын жеткізе білуге үйренеді, тпсырмаларды дұрыс құруға, ойын тиянақтай білуге дағдыланады |
||||||||
Мақсаты
Күтілетін нәтиже |
|||||||||
Психологиялық ахуал |
Психологиялық дайындық
«Жүректен — жүрекке» шеңбері – Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет! |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. | |||||||
Топқа бөлу | Геометриялық фигуралар үлестіріледі | Оқушылар таңдаған фигураларына сай топтарға бөлініп отырады. | |||||||
Қызығушылықты ояту | Сабаннан сурет жасаудың технологиялық тізбесі 1. Сабанның бұнақтарын кесіп алады 2. Сабанның тақияларын 1 — 1, 5 суға қайнатады 3. Қайнатылған таяқтарды тіліп үтіктейді 4. Таяқшаларды ПВА қолданып жұқа қағазға желімдеп, қайтадан үтіктейді 5. Суретті ақ және түсті қағаздарға түсіріп алады Жұмысқа кірісер алдында қауіпсіздік жұмыс ережелерін еске түсіреді. — қайшыны қалай беру керек? — қайшыны қалай қолданады? — үтікпен қалай жұмыс жасайды? — жұмыс орнын қалай ұйымдастыру керек? — адам алдында қайшы қалай жату керек? |
||||||||
Сергіту сәті | «Халықтар» биі | ||||||||
Жаңа сабақ |
Оқулықтағы тапсырмаларды орындау
Дәптермен жұмыс |
||||||||
Ой толғаныс |
БББ кестесі
|
||||||||
Үйге тапсырма | Мазмұндау | Күнделіктеріне жазып беремін | |||||||
Бағалау |
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
|
Бағалау парақшасын толтырады. | |||||||
Кері байланыс |
|
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |