Қазақ тілі 4 сынып ҚМЖ қысқа мерзім жоспарлары Алматыкітап баспасы Ж.Қ. Балтабаева, М.Қ. Солтанғазина, Ф.С. Лекерова 136 сағат
Оқу ісінің меңгерушісі:
Пәннің аты | Уақыты: | Кабинет: | Мұғалім | ||||||
Сабақтың атауы |
Тіл және сөйлеу
Тақырыптың мағанасын ашу арқылы түсіктері қалыптасады, ой-өрісін дамыйды, топпен тапсырмалар орындауға үйрене отырып,сабаққа деген қызушылықтарын дамытады. |
||||||||
Мақсаты
Күтілетін нәтиже |
|||||||||
Психологиялық ахуал |
Психологиялық дайындық
«Жүректен — жүрекке» шеңбері – Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет! |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. | |||||||
Қызығушылықты ояту | 1-жаттығу Суреттерге қара. Суретші сөздің қандай түрін бейнелейді? | ||||||||
Сергіту сәті | «Халықтар» биі | ||||||||
Жаңа сабақ |
Оқулықтағы тапсырмаларды орындау
2-жаттығу Мәтінді оқып,көшіріп жаз. 3-жаттығу Суретте берілген шартты белгілердң нені білдіретінін жаз. 4-жаттығу Мәтінді оқы |
||||||||
Ой толғаныс |
БББ кестесі
|
||||||||
Үйге тапсырма | 5-жаттығу,5-бетте | Күнделіктеріне жазып беремін | |||||||
Бағалау |
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
|
Бағалау парақшасын толтырады. | |||||||
Кері байланыс |
|
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
Оқу ісінің меңгерушісі:
Пәннің аты | Уақыты: | Кабинет: | Мұғалім | ||||
Сабақтың атауы |
Ауызша тіл жазбаша тіл
Ауызша және жазбаша тіл туралы білімдерін тиянақтау. Сөздерді сөз құрамына,мағынасына қарай талдай білуге үйрену. Сауатты,көркем жазуға, салыстырулар жасауға дағдылану. |
||||||
Мақсаты
Күтілетін нәтиже |
|||||||
Психологиялық ахуал |
Психологиялық дайындық
-Салем достым! (амандасады) -Сен қалайсың? (иықтарынан қағады) -Қайда болдың? (құлақтарынан тартады) -Мен сені сағындым! (қолдарын жүректеріне қояды) -Сен келдің! (қолдарын жаяды) -Жақсы болды!(құшақтайды) |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. | |||||
Қызығушылықты ояту | |||||||
Сергіту сәті | «Қаражорға» биі | ||||||
Жаңа сабақ |
Адамдарға сөйлеу не үшін қажет?
Сөйлеу не арқылы жүзеге асады? Оқулықтағы тапсырмаларды орындау 1-жаттығу Мақалдарды түсініп оқы және мағынасын түсіндір. 2-жаттығу Мәтінді мәнерлеп оқы 3-жаттығу Жұмбақты оқып,шешуін тап 4-жаттығу жеке жұмыс |
||||||
Рефлексия |
Екі жақты күнделік стратегиясы
|
||||||
Үйге тапсырма | 5-жаттығу Мәтінді түсініп оқы | Күнделіктеріне жазып беремін | |||||
Бағалау |
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
|
Бағалау парақшасын толтырады. | |||||
Кері байланыс | Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |