» » ТЖБ ҚЖБ «Қазақстан тарихы» пәнінен қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырмалар жинағы 9-сынып

ТЖБ ҚЖБ «Қазақстан тарихы» пәнінен қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырмалар жинағы 9-сынып

26 август 2019, Понедельник
206
0

1
«Қазақстан тарихы» пәнінен
қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырмалар жинағы
9-сынып
Нұр-Сұлтан, 2019 жыл
2
Құрметті мұғалім!
Аталған тапсырмалар жинағы білім беру мазмұнын жаңарту аясында мұғалімдерге
көмек құралы ретінде құрастырылды. Бұл мұғалімдердің ұжымдық жұмысының
нәтижесі.Бағалау критерийлері мен дескрипторлары бар тапсырмалар қалыптастырушы
бағалауды өткізуге, сабақты жоспарлауға, ұқсас тапсырмаларды құрастыруға және іріктеп
алуға, оқу мақсатына жетуге қатысты сындарлы кері байланыс беруге көмектесетін үлгі болып
табылады. Жинақтың ұсынылған сипаты сізге білім алушының қажеттілігі мен мүмкіндігін
есепке ала отырып, тапсырмаларға толықтырулар мен өзгерістер енгізуіңізге, бейімдеуіңізге
мүмкіндік береді.
Қосымша материалдарды (нұсқаулықтар, таныстырылымдар, жоспарлар және т.б.),
форумдағы талқылауларды және бейне нұсқауларды сіз «Назарбаев Зияткерлік мектептері»
ДББҰ smk.edu.kz ресми сайтынан таба аласыз.
Жемісті жұмыс пен шығармашылық табыс тілейміз!
Жинақ негізгі мектеп мұғалімдеріне, әдіскерлерге, критериалды бағалау бойынша
өңірлік және мектеп үйлестірушілеріне, басқа да мүдделі тұлғаларға арналған.
Жинақты дайындау барысында ресурстар (суреттер, мәтіндер, бейне және аудио
материалдар, т.б.) қолжетімді ресми интернет-сайттардан алынды. Жинақ коммерциялық емес
мақсатта құрастырылған.
3
МАЗМҮНЫ
І тоқсан ........................................................................................................................... ................4
Бөлім: ХХ ғасырдың басындағы Қазақстан ............................................................................ 4
Бөлім: Қазақстанда кеңестік биліктің орнығуы .................................................................... 10
II тоқсан ........................................................................................................................................ 13
Бөлім: Қазақстан тоталитарлық жүйе кезеңінде .................................................................. 13
Бөлім: Кеңестік Қазақстанның мәдениеті: білім мен ғылым ............................................. 17
Бөлім: Кеңестік Қазақстанның мәдениеті: әдебиет пен өнер ............................................. 20
III тоқсан ...................................................................................................................................... 21
Бөлім: Қазақстан Ұлы Отан соғысы жылдарында ............................................................... 21
Бөлім: Қазақстан Ұлы Отан соғысынан кейінгі жылдарда (1946-1953 жылдар) .............. 25
Бөлім: Қазақстан Хрущевтық «жылымық» кезеңінде (1954-1964 жылдар) ...................... 28
Бөлім: Қазақстан «Тоқырау» кезеңінде (1965-1985 жылдар) ............................................. 31
Бөлім: Кеңестік Қазақстанның мәдениеті (1946-1985 жылдар) ......................................... 34
IV тоқсан ...................................................................................................................................... 36
Бөлім: Қазақстан қайта құру кезеңінде (1986-1991 жылдар) .............................................. 36
Бөлім: Қазақстан мемлекеттілігінің қайта жаңғыруы (1991 – 1996 жылдар).................... 38
Бөлім: Қазақстан Республикасының дамуы (1997 ж. –бүгінгі күнге дейін) ...................... 42
Бөлім: Қазіргі заманғы Қазақстан мәдениеті (1991 жылдан бүгінге күнге дейін)............ 45
4
І тоқсан
Бөлім: ХХ ғасырдың басындағы Қазақстан
Тақырып Қазақстанның ХХ ғасырдың басындағы әлеуметтік-экономикалық жағдайы
Оқу мақсаты 8.3.1.1 Қазақ зиялыларының Ресей империясының
Мемлекеттік Думасындағы қызметіне баға беру
Бағалау критерийі Білім алушы:
 Мемлекеттік Думасындағы қазақ зиялыларының
қызметіне баға береді
Ойлау
дағдыларыныңдеңгейі
Жоғары деңгей дағдылары
Тапсырма
Дереккөзі мен өз біліміңді қолдана отырып, сұрақтарға жауап беріңіз.
Дереккөзі : http://e-history.kz/kz/publications/view/2694
o I Мемлекеттік Думаға қазақтардан сайланған зиялыларын атаңыз.
o II Мемлекттік Думаның құрамы қандай болды?
o Қазақ зиялылары Мемлекттік Думада қандай мәселелерді көтерді?
o Қазақ депутаттарының қызметіне дәлелдер келтіре отырып баға беріңіз.
Дескриптор Білім алушы
- I Мемлекеттік Думаға қазақтардан сайланған зиялыларды
анықтайды;
- II Мемлекттік Думаның құрамын анықтайды;
- қазақ зиялылары Мемлекттік Думада қандай мәселелер
көтергенін сипаттайды;
- қазақ депутаттарының қызметіне дәлелдер келтіре отыра
баға береді.
5
Тақырып Қазақстандағы 1916 жылғы ұлт-азаттық қозғалыс
Оқу мақсаты 8.3.1.2 XX ғасыр басындағы Қазақстандағы қоғамдық-саяси процестерге баға беру
Бағалау критерийі Білім алушы:
 Қазақстандағы қоғамдық-саяси процестерге баға
береді
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Жоғары деңгей дағдылары
Тапсырма
XX ғасыр басындағы зиялыларының сөздерін қолдана отырып, сол уақыттағы қоғамдық-саяси процестерге баға беріңіз.
№ Тұжырымдар қоғамдық-саяси
процестерге баға
беріңіз
1 Т.Рысқұлов:
«Патша өкіметінің жазалаушы шаралары салдарынан
Жетісу облысында патша әкімшілігінің өз есептеулері
бойынша халық санының кемуі 1917 жылдың басына
қарай 30%,ал көтеріліс болған аудандарда .75 % болған»
2 Ә.Бөкейханов:
«Бұл соғыстан жалпақ жұртқа пайда жоқ.Нарлар алысар,
ал шаруасын бұзып,қанын төгетін-сорлы .
Жиырмасыншы ғасырда патшалықтарының қылған
алдында ақталмақ?»
3 А.Байтұрсынов:
«Қазақ ұлтының өмір сүруінің өзі проблемаға айналды»
4 М.Дулатұлы:
«Жұрт сеңдей соғылды,түнде ұйқыдан, күндіз күлкіден
айрылды »
Дескриптор Білім алушы
 Ә.Бөкейхановтың сөзін қолдана отырып, сол уақыттағы
қоғамдық-саяси процестерге баға береді;
 А.Байтұрсыновтың сөзін қолдана отырып, сол уақыттағы
қоғамдық-саяси процестерге баға береді;
 Т.Рысқұловтың сөзін қолдана отырып, сол уақыттағы
қоғамдық-саяси процестерге баға береді;;
 М.Дулатовтың сөзін қолдана отырып, сол уақыттағы
қоғамдық-саяси процестерге баға береді.
6
Тақырып Қазақстандағы 1916 жылғы ұлт-азаттық қозғалыс
Оқу мақсаты 8.3.1.3 1916 жылғы ұлт-азаттық көтерілістің тарихи
маңызын анықтау және тұлғалардың рөліне баға беру
Бағалау критерийі Білім алушы
 1916 жылғы тұлғалардың саяси көзқарастарын
анықтап, көтерілістің маңызын бағалайды
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Жоғары деңгей дағдылары
Тапсырма
Кестені толтырыңыз.
Тұлғалар Саяси көзқарастарыга баға беріңіз
Ә.Бөкейханов , А.Байтұрсынұлы М.Дулатұлы
Т.Рысқұлов,Т.Бокин,Ә.Майкөтов,С.Сейфуллин
С.Меңдешов,Ә.Жангелдин, Б.Алманов
Бекболат Әшекеев ,Тоқаш Бокин,Жәмеңке
Мәмбетов,Ұзақ Саурықов, А.Иманов
Көтерілістің маңызы
Дескриптор Білім алушы
 1916 ж тұлғалардың көзқарастарына баға береді;
 Көтерілістің тарихи маңызын түсіндіреді.
7
Тақырып «Алаш» қозғалысы және қазақ ұлттық идеясы
Оқу мақсаты 8.1.2.1 Қазақ зиялыларының қоғамдағы рөлі мен қызметін
талдау
Бағалау критерийі Білім алушы:
 Қазақ зиялыларының қоғамдағы рөлі мен қызметін
талдайды
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Жоғары деңгей дағдылары
Тапсырма
1. Қазақтың зиялы азаматтарын біріктірген қандай мақсат біріктіргенін анықтаңыз.
Дерек көзі : http://e-history.kz/media/upload/ckimages/2(25).JPG
2.« ПТМС» формуласы бойынша « Қазақ зиялыларының қоғамдағы рөлі мен қызметі маңызды
болды» деген пікірге қатысты өз ойыңызды білдіріңіз.
o Позиция (мен солай санаймын, ойлаймын, есептеймін)
o Түсіндіру (..себебі,)
o Мысал (мен мұны мынадай мысал арқылы дәлелдей аламын..)
o Салдар (айтылған мәселе бойынша мынандай қорытынды жасаймын..)
Дескриптор Білім алушы
 қазақ зиялыларын қандай мақсат біріктіргенінін анықтайды;
 қазақ зиялыларының қоғамдағы ролін анықтайды
 позициясын түсіндіреді;
 тақырып бойынша қорытынды жасайды.
8
Тақырып XX ғасырдың басындағы қазақ зиялыларының көрнекті
өкілдері
Оқу мақсаты 8.2.2.1 Қазақ зиялыларының шығармашылық мұрасын
талдау және қоғамдық санаға тигізген әсеріне баға беру
Бағалау критерийі  Қазақ зиялыларының шығармашылық мұрасын
талдайды
 Қоғамдық санаға тигізген әсеріне баға береді
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Жоғары деңгей дағдылары
Тапсырма
Алаш партиясының съездеріндегі қаралған мәселелерді маңыздылығына қарай
орналастырып, талдаңыз.
a) Территориялық ұлттық автономия құру
b) Қазақ облыстарының автономиясына Алаш атауын беру.
c) Автономиялы алаш облыстарының аумағын Алаштың мемлекеттік меншігі деп
жариялау. Алаш автономиясының Конституциясын Бүкілресейлк құрылтай
жиналысында жариялау.
d) Алашордада Уақытша Халық кеңесін 25мүшеден құрып ,оның 10 мүшесін орыс
және басқа халық өкілдерінен сайлау.
e) Алаш орданың орталығы Семей қаласы Кеңестің төрағасы Ә.Бөкейханов.
Дерек көзі: http://e-history.kz/media/upload/ckimages/1(26).JPG
2. Алаш партиясының халықтың қолдауына ие болу себептерін сипаттаңыз.
Саяси себептері
Экономикалық себептері
Әлеуметтік себептері
Дескриптор Білім алушы
- Алаш партиясының съездеріндегі қаралған басты
мәселелерді маңыздылығына қарай орналастырады;
- Алаш партиясының халықтың қолдауына ие болу саяси
себептерін анықтайды;
- Алаш партиясының халықтың қолдауына ие болу
экономикалық себептерін анықтайды;
- Алаш партиясының халықтың қолдауына ие болу әлеуметтік
себептерін анықтайды.
Түсіндіріңіз:_____
_________________
_________________
_________________
_________________
_________________
_________________
_________________
_________________
_________________
_________________
_________________
_________________
_________________
_________________
_________________
_________________
_________________
_________________
_________________
__
9
Тақырып XX ғасырдың басындағы қазақ зиялыларының көрнекті
өкілдері
Оқу мақсаты 8.3.1.5 Әлихан Бөкейханның саяси көшбасшылық қызметіне
баға беру
Бағалау критерийі Білім алушы:
 «Әлихан Бөкейхановтың - ұлы реформатор» ретінде
көшбасшылық қызметін бағалайды
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Жоғары деңгей дағдылары
Тапсырма
«Әлихан Бөкейхановтың - ұлы реформатор»ретінде көшбасшылық қызметін бағалаңыз.
Бағалау критерийлері:
o сол кейіпкердің өмір сүріп отырған дәуіріне толық сипатама жазу;
o кейіпкердің өмір сүрген ортасы, өмірбаяны;
o тарихи орны, іс–әрекеті, тұлға ретіндегі қызметі.
o Көшбасшылық қасиеттерін талдау
o кейіпкерге тарихи баға беріп, қорытындылау.
o кейіпкер туралы оқушы пікірі, көзқарасы
Дерек көзі : https://www.google.ru/url
Дескриптор Білім алушы
- өмір сүріп отырған дәуірін толық сипаттайды;
- өмір сүрген ортасы, өмір баянын түсіндіреді;
- тарихи орны, іс–әрекеті, тұлға ретіндегі қызметін анықтайды;
- Ә.Бөкейхановтың көшбасшылық қасиеттерін талдайды;
- Ә.Бөкейхановтың қызметіне баға береді;
- Тақырып бойынша өз көзқарасын ұсынады;
- Тақырып бойынша қорытынды жасайды.
10
Бөлім: Қазақстанда кеңестік биліктің орнығуы
Тақырып Қазақстан азаматтық қарсыластық жылдарында (1917-1920 жылдар)
Оқу мақсаты 8.3.1.2 XX ғасырдың басындағы Қазақстандағы қоғамдық-саяси процестерге баға беру
Бағалау критерийі Қазақстанның қоғамдық-саяси өмірдегі жағдайын
талдайды
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Жоғары деңгей дағдылары
Тапсырма
Қазан революциясына кейінгі кезеңдегі Қазақстанның қоғамдық-саяси өмірдегі жағдайын
сипаттаңыз.
экономикалық әлеуметтік саяси
Қазан
революциясынан
кейін
Дескриптор Білім алушы
- Қазан революциясынан кейінгі экономикалық саланың
ерекшелігін сипаттайды;
- Қазан революциясына кейінгі әлеуметтік саланың ерекшелігін
сипаттайды;
- Қазан революциясына кейінгі саяси саланың ерекшелігін
сипаттайды.
11
Тақырып Қазақстандағы ұлттық автономиялар
Оқу мақсаты 8.3.1.6 Қазақстанда құрылған ұлттық автономиялардың
маңыздылығына баға беру
Бағалау критерийі Ұлттық автономиялардың маңыздылығына бағалайды
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Жоғары деңгей дағдылары
Тапсырма
Алаш Орда үкіметі мен Түркістан автономиясының ұқсастықтары мен айырмашылықтарын
анықтаңыз.
Қоқан автономиясы Ұқсастықтары Алаш Орда
1
2
3
Дескриптор Білім алушы
 Алаш Орда үкіметі мен Түркістан автономиясының
ұқсастықтарын анықтайды;
 Алаш Орда үкіметі мен Түркістан автономиясының
айырмашылықтарын анықтайды.
12
Тақырып Қырғыз (Қазақ) АКСР-нің құрылуы
Оқу мақсаты 8.3.1.6 Қазақстанда құрылған ұлттық автономиялардың
маңыздылығына баға беру
Бағалау критерийі Білім алушы:
 Ұлттық автономиялардың маңыздылығына баға
береді
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Жоғары деңгей дағдылары
Тапсырма
Деректі оқып, сұрақтарға жауап беріңіз.
1920 жылы 26 тамызда Кеңес өкіметі – Бүкілресейлік атқару комитеті мен РКФСР Халық
Комиссарлар Комитеті – Ресей федерациясының құрамында, астанасы Орынбор қаласында
болатын «Қырғыз (Қазақ) Автономиялы Кеңестiк Социалистiк Республикасын құру туралы»
Декрет жариялады. Декрет Қазақстан аумағын анықтады.Қазақ АКСР-iндегi басқару
органдары – депутаттардың жергiлiктi Кеңестерi, Орталық Атқару Комитеті мен Халық
Комиссарлары Кеңесi болатынын белгiледi.Әскери iстердi басқару үшiн Қазақ Әскери
Комиссариаты ұйымдастырылды.1920 жылы 4–12 қазан аралығында Орынборда Қазақ АКСР-i Кеңестерiнiң Құрылтай съезi болып өттi. Бұл күн –1920 жыл дың 4 қазаны қазақ
автономиясының туған күнi болып табылады. Съезд өлкесінiң жоғарғы органдары –
республиканың Орталық Атқару Комитетi мен Халық Комиссарлары Кеңесiн сайлады. Қазақ
АКСР ОАК-нiң төрағасы болып Сейтқали Меңдешев, Қазақ АКСР ХКК-нiң төрағасы болып
В. Радус-Зенькович сайланды. Съезде «Қазақ АКСР-i еңбекшiлерi құқықтарының
декларациясы» қабылданды.
«File» әдісі арқылы мәтінді оқып талдайды:
«F» - Мәтіннен негізгі фактілерді анықтайды
«I» - Мәтіннің негізгі идеясын анықтайды
«L» - Мәтінде көтерілген негізгі мәселені анықтайды
«E» - Көтерілген мәселелерді өзіндік көзқарасымен талдайды
Дескриптор Білім алушы
- Мәтіннен негізгі фактлерді анықтайды;
- Мәтіннің негізгі идеясын анықтайды;
- Мәтінде көтерілген негізгі мәселені анықтайды;
- Көтерілген мәселелерді өзіндік көзқарасымен талдайды.
13
II тоқсан
Бөлім: Қазақстан тоталитарлық жүйе кезеңінде
Тақырып Әскери коммунизм саясатынан Жаңа экономикалық
саясатқа көшу
Оқу мақсаты 8.4.1.1 Деректер мен дәйектерді салыстыру арқылы жаңа
экономикалық саясаттың нәтижесінде орын алған
өзгерістерді талдау
Бағалау критерийі Білім алушы:
 ЖЭС-тың салалар бойынша өзгерістерін талдайды
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Жоғарғы деңгей дағдылары
Тапсырма
ЖЭС-тың салалар бойынша өзгерістерін талдаңыз.
Саяси
Экономикалық
Әлеуметтік
Технологиялық
Қорытынды
Дескриптор Білім алушы
- ЖЭС-тың саяси саладағы өзгерістерін талдайды;
- ЖЭС-тың экономикалық саладағы өзгерістерін талдайды;
- ЖЭС-тың әлеуметтік саладағы өзгерістерін талдайды;
- ЖЭС-тың технологиялық саладағы өзгерістерін талдайды;
- ЖЭС-тың әр саладағы өзгерістерін қорытындылайды.
14
Тақырып Қазақстандағы 1920-1930 жылдардағы индустрияландыру
Оқу мақсаты 8.4.2.1 Қазақстандағы индустрияландырудың жетістіктері
мен кемшіліктерін талдау
Бағалау критерийі Қазақстандағы индустрияландырудың жетістіктері мен
кемшіліктерін талдайды
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Жоғары деңгей дағдылары
Тапсырма
Қазақстандағы индустрияландырудың жетістіктері мен кемшіліктерін талдаңыз.
Индустрияландыру
Жетістіктері Кемшіліктері
Қорытынды
Дескриптор Білім алушы
- Қазақстандағы индустрияландырудың жетістіктерін
талдайды;
- Қазақстандағы индустрияландырудың кемшіліктерін
талдайды.
15
Тақырып Қазақстандағы ұжымдастыру
Оқу мақсаты 8.4.1.2 Күштеп ұжымдастыру саясатының ауыл
шаруашылығына тигізген зардаптарын талдау
Бағалау критерийі Білім алушы:
 Ұжымдастыру саясатының ауыл шаруашылығына
тигізген зардаптарына талдау жасайды
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Жоғары деңгей дағдылары
Тапсырма
Кестені толтырыңыз.
Ашаршылықтың себептері
Демографиялық өзгерістер
Салдары
Қорытынды
Дескриптор Білім алушы
- Себептерін талдайды;
- Демографиялық өзгерістерді талдайды;
- Ашаршылықтың салдарын талдайды;
- Қорытынды жасайды.
16
Тақыры 1920-1930 жылдардағы саяси репрессиялар
Оқу мақсаты 8.3.1.7 ХХ ғасырдың 20-30 жылдардағы әміршіл-әкімшіл
жүйе саясатының зардаптарын талдау
Бағалау критерийі Білім алушы:
 әміршіл-әкімшіл жүйе саясатының зардаптарын
талдайды
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Жоғары деңгей дағдылары
Тапсырма
ХХ ғасырдың 20 – 30 жж. әміршіл-әкімшіл жүйе саясатының зардаптарын саяси,
экономикалық, әлеуметтік, мәдени, демографиялық факторлар бойынша талдаңыз.
Факторлары Зардаптары Мысал келтіру
Саяси
Экономикалық
Әлеуметтік
Мәдени
Демографиялық
Қорытынды
Дескрипторр Білім алушы
 ХХ ғасырдың 20 – 30 жж. әміршіл-әкімшіл жүйе саясатының
зардаптарын саяси, экономикалық, әлеуметтік, мәдени,
демографиялық факторлары бойынша талдайды;
 Тақырып бойынша нақты мысал келтіреді;
 Қорытынды жасайды.
17
Бөлім: Кеңестік Қазақстанның мәдениеті: білім мен ғылым
Тақырып Ахмет Байтұрсынов – «ұлт ұстазы»
Оқу мақсаты 8.2.2.2 Ахмет Байтұрсыновты қазақ тіл білімінің негізін
салушы, қоғам қайраткері ретінде бағалау
Бағалау критерийі Білім алушы
 Ахмет Байтұрсыновтың тұлғалық қасиеттерін
бағалайды
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Жоғары деңгей дағдылары
Тапсырма
Ахмет Байтұрсыновтың тұлғалық қасиеттерін түйіндемеде бағалаңыз
Білімі
Қызметі
Тұлғалық қасиеттері
Баға беру
Дескриптор Білім алушы
 Алған білімі мен мамандығын анықтайды;
 Қызметін анықтайды;
 А.Байтұрсыновтың тұлғалық қасиеттерін бағалайды.
18
Тақырып XX ғ. 20-30 жылдарындағы білім беру жүйесі мен ғылым
Оқу мақсаты 8.2.3.3 XX ғасырдың бірінші жартысындағы білім мен
ғылым саласындағы өзгерістерді талдау
Бағалау критерийі Білім алушы:
 Білім мен ғылым саласындағы өзгерістерді
талдайды
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Жоғары деңгей дағдылары
Тапсырма
20-30 жылдардағы Қазақстандағы білім мен ғылым саласындағы өзгерістердің хронологиясын
талдаңыз.
Дескриптор Білім алушы
 1920-25 жж білім, ғылым саласындағы өзгерістерді талдайды;
 1926-30 жж білім, ғылым саласындағы өзгерістерді талдайды;
 1931-35 жж білім, ғылым саласындағы өзгерістерді талдайды;
 1936-40 жж білім, ғылым саласындағы өзгерістерді талдайды.
1920-25 жж 1926-30 жж 1931-35 жж 1936-1940 жж
Білім
Ғылым
19
Тақырып Қ.Сәтбаев – жан-жақты ғалым
Оқу мақсаты 8.2.3.4 Қаныш Сәтбаевтың Қазақстан өнеркәсібі мен
ғылымын дамытудағы рөліне баға беру
Бағалау критерийі Білім алушы
 Қаныш Сәтбаевтың Қазақстан өнеркәсібі мен
ғылымын дамытудағы еңбектеріне талдау жасайды
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Жоғары деңгей дағдылары
Тапсырма
Қаныш Сәтбаевтың Қазақстанның қоғамдық-саяси өмірін дамытудағы еңбектерін
анықтаңыз.
Ғылымда Экономикада Әлеуметтік салада Мәдениетте
Қорытынды
Дескриптор Білім алушы
- Ғылымдағы еңбектерін анықтайды;
- Экономикадағы еңбектерін
анықтайды;
- Әлеуметтік саладағы еңбектерін
анықтайды;
- Мәдениеттегі еңбектерін анықтайды.
20
Бөлім: Кеңестік Қазақстанның мәдениеті: әдебиет пен өнер
Тақырып XX ғасырдың 20-30 жылдарындағы қазақ әдебиеті мен
өнерінің дамуы
Оқу мақсаты 8.2.2.3 Өнер мен әдебиеттегі өзгерістерді анықтау
Бағалау критерийі Білім алушы
 Өнер мен әдебиеттегі өзгерістерді айқындайды
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Қолдану
Тапсырма
1. Әдебиет өкілдерінің қызметі, шығармаларын анықтаңыз.
Қазақ өнері Өнер қайраткерлері Шығармасы
Театр
Музыка өнері
Кино өнері
Сурет өнері
Дескриптор Білім алушы
- өнер қайраткерлерін анықтайды;
- шығармаларын анықтайды.
21
III тоқсан
Бөлім: Қазақстан Ұлы Отан соғысы жылдарында
Тақырып Қазақстандықтардың Ұлы Отан соғысы шайқастарына
қатысуы
Оқу мақсаты 8.3.2.1 Қазақстандықтардың Екінші дүниежүзілік
соғысының жеңісіне қосқан үлесін бағалау
Бағалау критерийі Білім алушы
 Қазақстандықтардың жеңіске қосқан үлесін
бағалайды
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Жоғары деңгей дағдылары
Тапсырма
Кестені толтырыңыз.
Батырлар Ерліктері Жеңіске қосқан үлесіне
дәлел
Қорытынды
Дескриптор Білім алушы
- сурет бойынша қазақстандық батырларды анықтайды;
- Қазақстандық батырлардың Ұлы Отан соғысының жеңісіне қосқан
үлесін бағалайды.
22
Тақырып Қазақстан – майдан арсеналы
Оқу мақсаты 8.4.2.2 Қазақстан экономикасының соғыс жағдайларына
бейімделгендігін дәлелдеу
Бағалау критерийі Білім алушы
 Қазақстан экономикасының соғыс жағдайларына
бейімделгендігін дәлелдейді
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Жоғары деңгей дағдылары
Тапсырма
Кескін картаға өнеркәсіптер көшірілген аймақтарды түсіріңіз.
Қазақстанның КСРО-ның әскери-өнеркәсіптік базасына айналғандығын дәлелдеңіз.
_______________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________
Дескриптор Білім алушы
- Кескін картаға өнеркәсіптер көшірілген
аймақтарды анықтайды;
- Қазақстанның КСРО-ның әскери-өнеркәсіптік
базасына айналғандығын түсіндіреді.
23
Тақырып Ұлы Отан соғысы жылдарындағы Қазақ КСР мәдениеті
Оқу мақсаты 8.2.2.5 Соғыс жылдарындағы өнер мен әдебиеттің халық
рухын көтерудегі маңызын бағалау
Бағалау критерийі Білім алушы
 Өнер мен әдебиеттің халық рухын көтерудегі
маңызына баға береді
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Жоғары деңгей дағдылары
Тапсырма
Кестені толтырыңыз.
Салалар Ең үздік туындылар Бағалау
Кинематография
Музыка
Дескриптор Білім алушы
- Кинодағы үздік туындыларды анықтайды;
- Музыкадағы үздік туындыларды анықтайды;
- Әр саланың жеңіске қосқан үлесіне бағалайды.
24
Тақырып Қазақстанға КСРО халықтарының депортациясы
Оқу мақсаты 8.1.1.1 Демографиялық өзгерістердің себептері мен
салдарын анықтау
Бағалау критерийі Білім алушы
 Демографиялық өзгерістер себептері мен салдарын
айқындайды
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Қолдану
Тапсырма
Картаны қолдана отырып, сұрақтарға жауап беріңіз.
Қазақстандағы демографиялық өзгерістердің себептері
Не себепті осы ұлт өкілдері Қазақстанға қоныстандырылды?
Салдары
Дескриптор Білім алушы
 демографиялық өзгерістердің себептерін анықтайды;
 ұлттардың көшірілу себептерін жазады;
 саладарын жазады.
25
Бөлім: Қазақстан Ұлы Отан соғысынан кейінгі жылдарда (1946-1953 жылдар)
Тақырып Соғыстан кейінгі Қазақ КСР-нің әлеуметтік-экономикалық
дамуы
Оқу мақсаты 9.4.1.1 Кеңес үкіметі кезіндегі ауыл шаруашылығында
орын алған өзгерістерге баға беру
Бағалау критерийі Білім алушы
 Ауыл шаруашылығында орын алған өзгерістерге
баға береді
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Жоғары деңгей дағдылары
Тапсырма
Ауыл шаруашылығындағы өзгерістерді жазыңыз.
Жағымды өзгерістер Жағымсыз өзгерістер
Бағалау
Дескриптор Білім алушы
- Ауыл шаруашылығында орын алған жағымды өзгерістерді
жазады;
- Ауыл шаруашылығында орын алған жағымсыз өзгерістерді
жазады;
- Ауыл шаруашылығында орын алған өзгерістерді бағалайды.
26
Тақырып Қазақстандағы әскери-өнеркәсіп кешені
Оқу мақсаты 9.3.2.1 XX ғасырдың екінші жартысындағы әскери-өнеркәсіп кешендерінің Қазақстанға тигізген зардаптарын
талдау
Бағалау критерийі Білім алушы
 әскери-өнеркәсіп кешендерінің Қазақстанға тигізген
зардаптарын жіктейді
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Жоғары деңгей дағдылары
Тапсырма
«Тәуелсіз Қазақстанның ядролық қарудан бас тартуы дұрыс шешім болды/ болған жоқ»
пікіріне қатысты өз ойыңызды білдіріңіз.
Критерийлері:
 Кем дегенде 2 дәйек келтіріп, фактілермен дәлелдеу;
 Тақырыпты түсіндіреді
 Сөз мәдениеттілігін сақтау, фактілермен дәлелдеу, қорытынды жасау.
Дескриптор Білім алушы
 кем дегенде 2 дәйек келтіріп, фактілермен анықтайды;
 тақырыпты түсіндіреді;
 нақты фактілермен түсіндіреді;
 қорытынды жасайды.
27
Тақырып Сталиндік идеологияның Қазақстандағы қоғамдық-саяси
өмірге әсері
Оқу мақсаты 9.2.3.1 Ермұхан Бекмахановтың Қазақстан тарихы
ғылымына қосқан үлесін бағалау
Бағалау критерийі Білім алушы
 Ермұхан Бекмахановтың Қазақстан тарихы
ғылымына қосқан үлесіне баға береді
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Жоғары деңгей дағдылары
Тапсырма
Төмендегі тақырып бойынша Ермұхан Бекмахановтың Қазақстан тарихы ғылымына қосқан
үлесін ПТМС формуласы негізінде бағалаңыз.
«Ермұхан Бекмахановтың Қазақстан тарихы ғылымына қосқан үлесі зор»
 Позиция (мен солай санаймын,Ермұхан БекмахановтыңҚазақстан тарихы ғылымына
қосқан үлесі зор.. )
 Түсіндіру (..себептерін түсіндіретін болсам.. )
 Мысал (мен мұны мынадай мысал арқылы дәлелдей аламын..)
 Салдар (айтылған мәселе бойынша мынандай қорытынды жасаймын..)
Дескриптор Білім алушы
 позицияны анықтайды;
 бірнеше себептерін түсіндіреді;
 нақты мысалдар келтіреді;
 ғылымға қосқан үлесін анықтайды;
 тақырыпқа қорытынды жасайды.
28
Бөлім: Қазақстан Хрущевтық «жылымық» кезеңінде (1954-1964 жылдар)
Тақырып «Жылымық» кезеңіндегі Қазақстанның қоғамдық-саяси
дамуы
Оқу мақсаты 9.3.1.1 Қоғамдық-саяси өмірдің ерекшеліктерін түсіндіру
және өзіндік интерпретация жасау
Бағалау критерийі Білім алушы
 Қоғамдық-саяси өмірдің ерекшеліктерін түсіндіреді
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Қолдану
Тапсырма
«Н.Хрущев – диктатор әлде реформатор» тақырыбына қатысты өз пікіріңізді білдіріңіз.
Критерийлер:
 Кем дегенде 3 дәйек келтіріп, дәлелдеу;
 Тақырыпты ашуы
 Фактілермен дәлелдеу, қорытынды жасау.
Дескриптор Білім алушы
 кем дегенде 3 дәйек келтіріп, фактілермен анықтайды;
 тақырыпты анықтайды;
 нақты фактілермен түсіндіреді;
 қорытынды жасайды.
29
Тақырып Тың игеру жылдарындағы Қазақстан
Оқу мақсаты 9.4.1.1 Кеңес үкіметі кезіндегі ауыл шаруашылығында орын
алған өзгерістерге баға беру
Бағалау критерийі Білім алушы
 Кеңес үкіметі кезіндегі ауыл шаруашылығында
орын алған өзгерістерге баға береді
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Жоғары деңгей дағдылары
Тапсырма
Тың және тыңайған жерлерді игерудің салдарларын кестеге сипаттаңыз.
Саяси Экономикалық Әлеуметтік Мәдени Демографиялық
Дескриптор Білім алушы
- тың және тыңайған жерлерді игерудің саяси салдарын
сипаттайды;
- тың және тыңайған жерлерді игерудің әлеуметтік салдарын
сипаттайды;
- тың және тыңайған жерлерді игерудің экономикалық
салдарын сипаттайды;
- тың және тыңайған жерлерді игерудің мәдени салдарын
сипаттайды;
- тың және тыңайған жерлерді игерудің демографиялық
салдарын сипаттайды.
30
Тақырып Қазақ КСР экономикасының шикізатқа бағытталуы
Оқу мақсаты 9.3.2.1 XX ғасырдың екінші жартысындағы әскери-өнеркәсіп кешендерінің Қазақстанға тигізген зардаптарын
талдау
Бағалау критерийі Білім алушы
 Әскери-өнеркәсіп кешендерінің Қазақстанға
тигізген зардаптарына талдау жасайды
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Жоғары деңгей дағдылары
Тапсырма
Байқоңыр ғарыш айлағының пайдасы мен зиянын дәлелдер келтіре отыра талдаңыз.
Пайдасы Зияны
1
2
1
2
Қорытынды
Дескриптор Білім алушы
- Байқоңыр ғарыш айлағыныың пайдасын талдайды;
- Байқоңыр ғарыш айлағыныың зиянын талдайды;
- Байқоңыр ғарыш айлағы пайдасына дәлелдер келтіреді;
- Байқоңыр ғарыш айлағы зиянына дәлелдер келтіреді;
- тақырыпты қорытындылайды.
31
Бөлім: Қазақстан «Тоқырау» кезеңінде (1965-1985 жылдар)
Тақырып 1965-1985 жылдардағы Қазақстанның әлеуметтік-экономикалық дамуы
Оқу мақсаты 9.4.2.1 Өнеркәсіптің ахуалын анықтап, қорытынды жасау
Бағалау критерийі Білім алушы
 Өнеркәсіптің ахуалын анықтап, қорытынды
жасайды
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Жоғары деңгей дағдылары
Тапсырма
Тоқырау жылдарындағы өнеркәсіптің дамуына талдау жасаңыз.
Өнеркәсіп ахуалы
S-күшті жақтары
W-әлсіз жақтары
О-мүмкіндіктері
Т-қауіптері
Дескриптор Білім алушы
- Өнеркәсіптің дамуының күшті жақтарын талдайды;
- Өнеркәсіптің дамуының әлсіз жақтарын талдайды;
- Өнеркәсіптің дамуының мүмкіндіктерін талдайды;
- Өнеркәсіптің дамуының қауіптерін талдайды.
32
Тақырып XX ғасырдың. 60-80 жылдарындағы Қазақстанның
қоғамдық-саяси дамуындағы қарама-қайшылықтар
Оқу мақсаты 9.3.1.4 Әміршіл-әкімшіл саясатқа қарсы халық
наразылықтарын салыстырып, талдау
Бағалау критерийі Білім алушы
 Әміршіл-әкімшіл саясатқа қарсы болған
оқиғаларды салыстырады
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Жоғары деңгей дағдылары
Тапсырма
Берілген оқиғалардың талдап болған соң, осы оқиғалардың салдарларын талдаңыз.
Оқиға Барысы Салдары
Целиноград оқиғасы
«Жас тұлпар» ұйымы
Дескриптор Білім алушы
- Целиноград оқиғасының барысын түсіндіреді;
- «Жас тұлпар» оқиғасының барысын түсіндіреді;
- Целиноград оқиғасының салдарын талдайды;
- «Жас тұлпар» оқиғасының салдарын талдайды.
33
Тақырып XX ғасырдың. 60-80 жылдарындағы Қазақстанның
қоғамдық-саяси дамуындағы қарама-қайшылықтар
Оқу мақсаты 9.3.1.2 Қоғамдық-саяси қайраткерлердің ұлттық мүддені
қорғаудағы рөліне баға беру
Бағалау критерийі Білім алушы
 Қоғамдық-саяси қайраткерлердің ұлттық мүддені
қорғаудағы рөлін бағалайды
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Жоғары деңгей дағдылары
Тапсырма
Д.А.Қонаевтың қоғамдық-саяси қызметіне берілген салалар бойынша талдау жасаңыз.
Саяси салада
Экономикалық салада
Әлеуметтік салада
Мәдени салада
Дескриптор Білім алушы
- саяси саладағы қызметіне талдау жасайды;
- экономикалық саладағы қызметіне талдау жасайды;
- әлеуметтік саладағы қызметіне талдау жасайды;
- мәдени саладағы қызметіне талдау жасайды.
34
Бөлім: Кеңестік Қазақстанның мәдениеті (1946-1985 жылдар)
Тақырып XX ғасырдың екінші жартысындағы білім беру жүйесі мен
ғылымның дамуы
Оқу мақсаты 9.2.3.2 Білім мен ғылым саласындағы мемлекеттік саясатқа
баға беру
Бағалау критерийі Білім алушы
 Білім мен ғылым саласындағы мемлекеттік саясатқа
баға береді
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Жоғары деңгей дағдылары
Тапсырма
ХХ ғасырдың екінші жартысындағы орта білім беру саласындағы реформалардың
маңыздылығын анықтаңыз.
Реформалар Реформалар маңызы
Дескриптор Білім алушы
 орта білім беру саласындағы реформаларды анықтайды;
 орта білім беру саласындағы реформалардың маңызын
анықтайды.
35
Тақырып XX ғасырдың 40-80 жылдарындағы әдебиет пен өнердің
дамуы
Оқу мақсаты 9.2.2.2 Мұхтар Әуезов шығармаларының әлем
әдебиетіндегі орнын бағалау
Бағалау критерийі Білім алушы
 Мұхтар Әуезов шығармаларының әлем
әдебиетіндегі орнын бағалайды
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Жоғары деңгей дағдылары
Тапсырма
М.Әуезов шығармаларының әлемдік әдебиеттегі орнына 3 дәлел келтіре отырып баға беріңіз.
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
Дескриптор Білім алушы
- 3 дәлел келтіреді;
- Қорытынды жасайды.
36
IV тоқсан
Бөлім: Қазақстан қайта құру кезеңінде (1986-1991 жылдар)
Тақырып Қазақстан «Қайта құрудың» бастапқы кезеңінде
Оқу мақсаты 9.4.1.2 Кеңес үкіметі кезіндегі орын алған әлеуметтік-экономикалық проблемаларды талдау
Бағалау критерийі Білім алушы
 Әлеуметтік-экономикалық проблемаларға талдау
жасайды
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Жоғары деңгей дағдылары
Тапсырма
КСРО –ның ыдырауына әсер еткен факторларды талдаңыз.
Факторлар Талдау
Саяси
Экономикалық
Әлеуметтік
Мәдени
Дескриптор Білім алушы
- саяси факторлар әсер еткенін талдайды
- экономикалық факторлар әсер еткенін талдайды
- әлеуметтік факторлар әсер еткенін талдайды
- мәдени факторлар әсер еткенін талдайды
37
Тақырып Қазақстандағы 1986 жылғы Желтоқсан оқиғалары
Оқу мақсаты 9.3.1.5 1986 жылғы Желтоқсан оқиғасының тарихи
маңыздылығына баға беру
Бағалау критерийі  Желтоқсан оқиғасының тарихи маңыздылығын
дәлелдейді
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Жоғары деңгей дағдылары
Тапсырма
1. Желтоқсан оқиғасының нәтижелерін анықтаңыз.
Қысқа мерзімді нәтижелері Ұзақ мерзімді нәтижелері
1 1
2 2
2. «1986 жылғы Желтоқсан оқиғасы тәуелсіздіктің бастауы» осы тұжырыммен қаншалықты
келіссесіз?
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
Дескриптор Білім алушы
- Желтоқсан оқиғасының қысқа мерзімді нәтижелерін
анықтайды;
- Желтоқсан оқиғасының ұзақ мерзімді нәтижелерін
анықтайды;
- Тұжырымға қатысты өз пікірін білдіреді.
38
Бөлім: Қазақстан мемлекеттілігінің қайта жаңғыруы (1991 – 1996 жылдар)
Тақырып Қазақстан Республикасы тәуелсіздігінің жариялануы
Оқу мақсаты 9.3.1.6 Қазақстанның тәуелсіздік жолындағы алғашқы
қадамдарын анықтап, қорытындылау
Бағалау критерийі Білім алушы
 Қазақстанның тәуелсіздік жолындағы алғашқы
қадамдарын анықтайды
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Жоғары деңгей дағдылары
Тапсырма
Саяси көшбасшының мемлекет тарихының бетбұрысты кезеңдеріндегі рөлі қандай болды?
Дәлелдер келтіріңіз.
Қорытынды
Дескриптор Білім алушы
- саяси көшбасшының мемлекет тарихының
бетбұрысты кезеңдеріндегі рөліне 1-дәлел келтіреді;
- саяси көшбасшының мемлекет тарихының
бетбұрысты кезеңдеріндегі рөліне 2-дәлел келтіреді;
- қорытынды жасайды.
39
Тақырып Қазақстан – халықаралық құқық субеъектісі
Оқу мақсаты 9.3.2.3 Қазақстанның аймақтық және халықаралық
ұйымдарымен байланыстарын талдау
Бағалау критерийі Білім алушы
 Қазақстанның аймақтық және халықаралық
ұйымдарымен байланыстарына талдау жасайды
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Жоғары деңгей дағдылары
Тапсырма
Қазақстанның аймақтық және халықаралық ұйымдарымен байланыстарын талдаңыз.
Ұйымдар Аймақтық ұйымдарымен
байланыстары
Халықаралық ұйымдарымен
байланыстары
Дескриптор Білім алушы
- 1-халықаралық ұйыммен байланыстарын талдайды;
- 2-халықаралық ұйыммен байланыстарын талдайды;
- 3-аймақтық ұйыммен байланыстарын талдайды.
40
Тақырып Тәуелсіздіктің алғашқы жылдарындағы Қазақстанның
экономикалық дамуы
Оқу мақсаты 9.4.2.2 Нарықтық экономиканың өндірістік қатынастарға
әсерін талдау
Бағалау критерийі Білім алушы
 Нарықтық экономиканың өндірістік қатынастарға
әсерін талдайды
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Жоғары деңгей дағдылары
Тапсырма
Нарықтық экономиканың жағымды, жағымсыз әсерін талдаңыз
Жағымды әсері Жағымсыз әсері
Қорытынды
Дескриптор Білім алушы
- Нарықтық экономиканың жағымды әсерін талдайды;
- Нарықтық экономиканың жағымсыз әсерін талдайды;
- Қорытынды жазады.
41
Тақырып Тәуелсіздіктің алғашқы жылдарындағы әлеуметтік-демографиялық процестер
Оқу мақсаты 9.3.2.4 Қазақ диаспораларының тарихи Отанымен
байланысының маңыздылығын айқындау
Бағалау критерийі Білім алушы
 Қазақ диаспораларының тарихи Отанымен
байланысының маңыздылығын дәлелдейді
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Жоғары деңгей дағдылары
Тапсырма
Қазақтардың дүниежүзілік құрылтайының маңызын сипаттаңыз
Құрылтай Уақыты Маңызы
1
2
3
4
Дескриптор Білім алушы
- Қазақтардың дүние жүзілік құрылтайының уақытын
жазады;
- Қазақтардың дүние жүзілік құрылтайының маңызын
сипаттайды.
42
Бөлім: Қазақстан Республикасының дамуы (1997 ж. –бүгінгі күнге дейін)
Тақырып Қазақстанның 1997 жылдан бастап әлеуметтік-экономикалық дамуы
Оқу мақсаты 9.3.1.11 Астананы жаңа Қазақстанның өркендеуінің
нышаны ретінде айқындау
Бағалау критерийі Білім алушы
 Астананы жаңа Қазақстанның өркендеуінің
нышаны ретінде дәлелдейді
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Жоғары деңгей дағдылары
Тапсырма
Астананың көшірілуінің себептерін талдаңыздар
I (Identify) - тарихи оқиғалардың
себептерін анықтау
D (Describe) – сәйкесінше дәлелдерді
сипаттау
E (Explain) – осы себептердің тарихи
оқиғаға қалай ықпал еткенін түсіндіру
A (Analyze) – осы себептердің қаншалықты
маңызды болғанына талдау жасау 
Дескриптор Білім алушы
- I (Identify) - тарихи оқиғалардың себептерін анықтайды;
- D (Describe) – сәйкесінше дәлелдерді сипаттайды;
- E (Explain) – осы себептердің тарихи оқиғаға қалай ықпал еткенін
түсіндіреді;
- A (Analyze) – осы себептердің қаншалықты маңызды болғанына
талдау жасайды.
43
Тақырып «Қазақстан – 2030, 2050» стратегиялары
Оқу мақсаты 9.3.1.9 Ұзақ мерзімді мемлекеттік стратегияларды талдау
Бағалау критерийі Білім алушы
 Ұзақ мерзімді мемлекеттік стратегияларды талайды
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Жоғары деңгей дағдылары
Тапсырма
«Қазақстан – 2030, 2050» стратегияларының орындалуына дәлелдер келтіріңіз.
Стратегиялар Дәлелдер
«Қазақстан – 2030»
«Қазақстан – 2050»
Қорытынды
Дескриптор Білім алушы
- «Қазақстан - 2030» стратегиясының орындалуына дәлелдер
келтіреді;
- «Қазақстан -2050» стратегиясының орындалуына дәлелдер
келтіреді;
- қорытынды жасайды.
44
Тақырып Діннің қазіргі Қазақстан қоғамындағы рөлі
Оқу мақсаты 9.2.1.2 Қазақстан халқы Ассамблеясының дінаралық,
этносаралық келісім және ішкі тұрақтылықты нығайтудағы
ықпалын бағалау
Бағалау критерийі Білім алушы
 Ассамблеясының дінаралық, этносаралық келісім
және ішкі тұрақтылықты нығайтудағы ықпалына
баға береді
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Жоғары деңгей дағдылары
Тапсырма
Қазақстан халқы Ассамблеясының дінаралық, этносаралық келісім және ішкі тұрақтылықты
нығайтудағы ықпалын талдаңыз.
Дескриптор Білім алушы
- Қазақстан халқы Ассамблеясының дінаралық келісімді
нығайтудағы ықпалын талдайды;
- Қазақстан халқы Ассамблеясының этносаралық келісімді
нығайтудағы ықпалын талдайды;
- Қазақстан халқы Ассамблеясының ішкі тұрақтылықты
нығайтудағы ықпалын талдайды;
- Қазақстан халқы Ассамблеясының маңыздылығын бағалайды.
45
Бөлім: Қазіргі заманғы Қазақстан мәдениеті (1991 жылдан бүгінге күнге дейін)
Тақырып «Мәңгілік Ел» ұлттық идеясы
Оқу мақсаты 9.2.1.3 «Мәңгілік Ел» Жалпыұлттық идеясының
маңыздылығын бағалау
Бағалау критерийі Білім алушы
 «Мәңгілік Ел» Жалпыұлттық идеясының тарихи
маңызына баға береді
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Жоғары деңгей дағдылары
Тапсырма
GREAT формуласы бойынша «Мәңгілік Ел» Жалпыұлттық идеясының тарихи маңызын
талдаңыз.
Бағалау критерийлері
 G (Groundbreaking)–елеулі/бетбұрысты
 R(Remembered) – барлығының есінде сақталған
 E (Events) – кең таралуға ие оқиға
 A (Affected) – болашаққа әсер еткен
 T (Terrifying) – қауіпті
Дескриптор Білім алушы
- G(Groundbreaking)–елеулі/бетбұрысты талдайды;
- R(Remembered) – барлығының есінде сақталған талдайды;
- E (Events) – кең таралуға ие оқиға екенін талдайды;
- A (Affected) – болашаққа әсер еткенін талдайды;
- T (Terrifying) – қауіпті не бар екенін талдайды.

Комментарии: