МАТЕМАТИКА 5 СЫНЫП ОРТА МЕРЗІМДІ САБАҚ ЖОСПАР ОМЖ 2017-2018 ОҚУ ЖЫЛЫ
Математика 5 -сыныпқа арналған орта мерзім жоспары
Аптасына 5 сағат, барлығы 170 сағат
№ | Сабақтың тақырыбы |
Сағ
саны |
Мерзімі | Сабақтың мақсаты | Күтілетін нәтиже | Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер | Үйрену мақсатында оқытуды бағалау | 7модульдің енгізілуі | Негізгі дерек көздері | ||||
Натурал сандар және нөл саны —48 с
Тараудың мақсаты:Оқушыларға натурал сандар туралы еанықтамалар мен қасиеттер дағдысын қалыптастыру,оқушының ойлау қабілетін дамыту,ұйымшылдыққа,зейінділікке шапшаңдыққа баулу
|
|||||||||||||
1 | Натурал сандаржәне нөл | 1 | Оқушылар натурал сандар жайлы түсніктерін қолданып есептер шығаруға үйренеді | Оқушылар натурал сандар ұғымын біледі, түснеді және есеп шығаруда пайдаланады |
Ойын, ББУ, тренинг,
Кім жылдам ,,аквариум ойыны Семантикалық карта,
|
Өзін-өзі бағалау стикерлер арқылы. | Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, оқытуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану, талантты және дарынды балаларды оқыту, оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу, оқытуды басқару және көшбасшылық | ||||||
2 | Координаталық сәуле. | 1 | Бүгін сабақта оқушылар координаталық сәуле ұғымымен танысады және координаталық сәуледе натурал сандарды кескіндеуді үйренеді |
оқушылар сыни тұрғыдан ойлана алады;
тақырып мазмұнын өздігінен ізденіп, топ жұмысына белсене араласып, өзін өзі реттеуді қалыптастырады |
Кім жылдам» , , БҮҮ кестесі,тәжірбиелік /есептер шығару/, «Миға шабуыл» автор орындығы Жигсо І әдісі | Бағалау критерий,бағдаршам,кері байланыс арқылы. | |||||||
3 | Натурал сандарды салыстыру. Қос теңсіздік | 1 | оқушыларға натурал сандарды салыстыру, натурал сандарды координаталық сәуледегі кескіндері бойынша салыстыру, көп таңбалы натурал сандарды разрядтары бойынша салыстыру тақырыбы бойынша оқушылардың білімдері мен тиянақтылығын тексеру |
1 . Теңсіздік белгілері арқылы натурал сандарды салыстырады;
2. Разрядтарына қарап отырып натурал сандарды салыстырады; 3. Проценті бойынша санды табуды үйренеді |
Жигсо ІІ әдісі «Миға шабуыл» сұрақ-жауап әдісі, БҮҮ кестесі,
Ассосaция Кім алғыр |
Формативті бағалау,жетондар беру,бағдаршам, | |||||||
4 | Есеп шығару | 1 | Оқушылар көптаңбалы натурал сандарды салыстырудың тәсілдерімен танысады, координаталық сәулені қолданануды, қос теңсіздікті координаталық сәуледе кескіндеуді үйренеді. |
Кесінді салу ережесін жатқа біледі, оны қолданып есептер шығара алады
|
«Кім алғыр? Кім епті
Жигсо Тәжірбиелік \ есептер шығару\ Венн диаграммасын толтыр:
|
Кері байланыс, ой толғаныс, жетондар арқылы бағалау | |||||||
5 | Арифметикалық амалдардың қасиеттері | 1 | Оқушылардың көбейтудің ауыстырымдылық және терімділік қасиеттері туралы білімін кеңейту; Есептеу қабілеті мен дағдысын жетілдіру, кеңістіктік ойлау қабілетін дамыту, өзін – өзі бағалай білуге үйрету. |
Арифметикалық амалдардың қасиеттері туралы мәліметтер алады.
Арифметикалық амалдардың қасиеттеріне берілген есептерді шығарады
|
СТО бағдарламасының стратегиялары сабаққа кірістіру, практикалық тапсырмаларды беру, тірек сызбалар, диалог, ББҮ
Топтастыру әдісін пайдалану |
Өзін-өзі бағалау стикерлер арқылы. | Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, оқытуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану, талантты және дарынды балаларды оқыту, оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу, оқытуды басқару және көшбасшылық | ||||||
6 | Натурал сандарға арифметикалық амалдар қолдану | 1 | Оқушылар натурал сандарды оқи және жаза алады. Оларға арифметикалық амалдарды қолданады. Натурал сандардың маңыздылығын түсінеді |
Топта жұмыс істеу арқылы аталған тақырыпты меңгеріп шығу;
Тақырып бойынша білім негізін қалау
|
Топтастыру әдісін пайдалану , сұрақ-жауап немесе диалог арқылы үй жұмысын тексеру, СТО стратегиялары: «Ұқсастық пен даралық», «Оқырман пікірі», «Оқушы күнделігі», жеке жұмыс, практикалық тапсырма,ББҮ
|
Формативті бағалау,жетондар беру,бағдаршам, | |||||||
7 | Есептер шығару | 1 |
Оқушыларға натурал сандарға амалдар қолдануды үйренеді
есеп шығару барысында дұрыс қолдана білуге машықтанады
|
Натурал сандарға арифметикалық амалдар қолдану ұғымын біледі, түснеді және есеп шығаруда пайдаланады |
сұрақ-жауап немесе диалог арқылы үй жұмысын тексеру ,Жигсо, Блум таксономия әдісі практикалық тапсырма.,ББҮ
Сто стратегиялары |
Өзін-өзі бағалау, фармативті бағалау | |||||||
8 | Санды және әріпті өрнектер, олардың мәндері. | 1 | санды және әріпті өрнектер ережесін айта білу, біліктерін логикалық оймен іске асыра білу |
санды және әріпті өрнектер ережесін жатқа біледі, оны қолданып есептер шығара алады
|
Ойын, ББУ, тренинг,
Кім жылдам
,тәжірбиелік,аквариум ойыны Семантикалық карта,
|
Топты бағалау парағы Кері байланыс | Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, оқытуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану, талантты және дарынды балаларды оқыту, оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу, оқытуды басқару және көшбасшылық | ||||||