АЛГЕБРА 7 СЫНЫП ОРТА МЕРЗІМДІ САБАҚ ЖОСПАР ОМЖ 2017-2018 ОҚУ ЖЫЛЫ
Алгебра пәнінен орта мерзім жоспары
7-сыныпқа арналған тақырыптық— күнтізбелік жоспар
Аптасына 3сағат,барлығы 102 сағат А
| Сабақтың тақырыбы | Сағат саны | Сабақтың мақсаты | Күтілетін нәтиже | Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер | Үйрену мақсатында оқытуды бағалау | 7модульдің енгізілуі | Негізгі дерек көздері | |||
| 
                        I  тоқсан
                         
 5-6 сыныпты қайталау ұ (3 с)  | 
                    ||||||||||
| 1 | Қатынас тақырыбын қайталау | 
                        Қатынас тақырыбы мен қасиеттері  туралы білім беру.Өзойларын жетік пайдалануға дағдыландыру
                         
 
  | 
                      
                        Өткен тақырыптар бойынша  жаңа тақырып менгеріледі,ережелерді пайдалана отырып есептер шығаруға  машықтары дамиды.
                         
 
 
  | 
                      
                        Автор орындығы,
                         
 «Кім жылдам» ойыны Аквариум ойыны 
  | 
                      
                        Бас бармақпен бағалау»
                         
 Екі жұлдыз бір тілек. 
  | 
                      Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер /Диалогтік оқыту/, оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, оқытудағы басқару және көшбасшылық, талантты және дарынды балаларды оқыту, АКТ пайдалану, сын тұрғысынан ойлауға үйрету, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту | ||||
| 2 | Алгебралық өрнек. Сызықтық теңдеулер ж/е теңсіздіктер | 
                        Сызықтық теңдеу мен теңсіздіктер  арқылы ойларын  анықтайды,есптерді шығаруға, үйреніп практикада қолданады
                         
 
  | 
                      
                        Анықтамалар    ережесін жатқа біледі, оны қолданып есептер шығара алады
                         
 
  | 
                      
                        Ассорти ойыны
                         
 Жигсо ІІ әдісі сұрақ-жауап әдісі, БҮҮ кестесі,  | 
                      
                        Өзін өзі бағалау.
                         
 Кері әсер парағы. 
  | 
                      |||||
| 3 | Теңдеу. Теңдеудің түбірі | Барлық оқушылар теңдеуге мысалдар кетіре алады, қарапайым теңдеудің мәнін таба алады. Бүгінгі сабақта оқушылартеңдеу, теңдеудің түбірін табу әдістерін үйренеді | Оқушылар рационал сандарді ұғымын біледі, түснеді және есеп шығаруда пайдаланады | 
                         
                         
 Тәжірбиелік \ есептер шығару\ Автор орындығы, «Кім жылдам» ойыны тренинг,диалог  | 
                      
                         
                         
 формативті бағалау кері байланыс  | 
                      |||||
| 4 | Натурал көрсеткішті дәреже және оның қасиеттері | 1 | Тақырып бойынша мысалдар арқылы меңгереді және білімдерін бекітеді, оны есептер шығаруда пайдаланады | 
                        Тақырып қасиеттері    ережесін жатқа біледі, оны қолданып есептер шығара алады
                         
 
  | 
                      
                         
                         
 Тәжірбиелік \ есептер шығару\ Автор орындығы, «Кім жылдам» ойыны тренинг,диалог  | 
                      
                         
                         
 формативті бағалау кері байланыс  | 
                      Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер /Диалогтік оқыту/, оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, оқытудағы басқару және көшбасшылық, талантты және дарынды балаларды оқыту, АКТ пайдалану, сын тұрғысынан ойлауға үйрету, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту | |||
| 5 | Натурал көрсеткішті дәреже және оның қасиеттері | 1 | Натурал көрсеткішті дәреже туралы мағлұмат алу, оның қасиеттерін пайдаланып есептер шығара алады. | 
                        Есептерді шығару арқылы  қасеттері бойынша  ережелерін меңгереді  есептер шығаруда пайдаланады.
                         
 
  | 
                      
                        Ойын, ББУ, тренинг,диалог,тәжірбиелік жұмыс,аквариум ойыны
                         
 
 
 
 
 
 
  | 
                      
                        Формативті бағалау,жетондар беру,бағдаршам
                         
 
 
 
 
 
 ,  | 
                      ||||
| 6 | Натурал көрсеткішті дәреже және оның қасиеттері | 1 | 
                        Оқушылардың «Натурал және бүтін көрсеткішті дәреже» тақырыбы бойынша есептер шығаруда формулаларды дұрыс қолдана білуге дағдыландыру, білім- біліктерін тексеру, бағалау
                         
 
  | 
                      
                        Өткен тақырыптар бойынша есептерді шығару менгеріледі,ережелерді пайдалана отырып есептер шығаруға  машықтары дамиды.
                         
 
  | 
                      «Кім жылдам» , , БҮҮ кестесі,тәжірбиелік жұмыс, «Миға шабуыл» автор орындығы Жигсо І әдісі | Формативті бағалау,жетондар беру, бағдаршам, | Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер /Диалогтік оқыту/, оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, оқытудағы басқару және көшбасшылық, талантты және дарынды балаларды оқыту, АКТ пайдалану, сын тұрғысынан ойлауға үйрету, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту | |||
| 7 | Бүтін көрсеткішті дәреже және оның қасиеттері | 1 | Бүтін көрсеткішті дәрежені анықтайды,есептерді шығаруға, үйреніп практикада қолданады | 
                        Оқушылар сыни тұрғыдан ойлайды,өз бетінше ізденеді,
                         
 өз-өздерін ретке келтіре отырып бағалайды, білімдерінактикада қолдана алады  | 
                      
                        Жигсо ІІ әдісі «Аквариум»  «Миға шабуыл»  сұрақ-жауап әдісі, БҮҮ кестесі,
                         
 
 
 
 
 
 
 
 
 
  | 
                      
                        Кері байланыс, ой толғаныс,   жетондар арқылы  бағалау
                         
 
 
 
 
  | 
                      ||||
| 8 | Бүтін көрсеткішті дәреже және оның қасиеттері | 1 | 
                        Бүтін көрсеткішті дәреже және оның қасиеттерін меңгереді
                         
 
  | 
                      Өз бетінше жұмыс істеу дағдылары қалыптасады | 
                         
                         
 Тәжірбиелік \ есептер шығару\ Автор орындығы, «Кім жылдам» ойыны тренинг,диалог  | 
                      
                         
                         
 формативті бағалау кері байланыс  | 
                      Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер /Диалогтік оқыту/, оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, оқытудағы басқару және көшбасшылық, талантты және дарынды балаларды оқыту, АКТ пайдалану, сын тұрғысынан ойлауға үйрету, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту | |||
| 9 | Бүтін көрсеткішті дәреже және оның қасиеттері | 1 | Өткен тақырыптар бойынша ережелер мен анықтамаларды пайдаланады оны есептер шығаруда кеңінекн пайдаланады | Ережелер жайлы түсіктерін қалыптасыра отырып есептің өзекті түйінді жерлерін практикада қолданады | 
                        Ойын, ББУ, тренинг,диалог,тәжірбиелік жұмыс,аквариум ойыны
                         
 
 
 
 
 
 
  | 
                      
                        Формативті бағалау,жетондар беру,бағдаршам
                         
 
 
 
 
 
 ,  | 
                      ||||
| 10 | Құрамында дәрежесі бар өрнектерді түрлендіру | 1 | Дәрежелі өрнектерді түрлендіруді меңгерту. Формуламен табу екенін ұғындыру | Есептердің негізгі жерлерін және ұқсастықтарын меңгереді , өзбетінше жұмыс істеуге дағдыланады | «Кім жылдам» , , БҮҮ кестесі,тәжірбиелік жұмыс, «Миға шабуыл» автор орындығы Жигсо І әдісі | Формативті бағалау,жетондар беру, бағдаршам, өзін-өзі бағалау | ||||
