АЛГЕБРА 7 СЫНЫП ОРТА МЕРЗІМДІ САБАҚ ЖОСПАР ОМЖ 2017-2018 ОҚУ ЖЫЛЫ
Алгебра пәнінен орта мерзім жоспары
7-сыныпқа арналған тақырыптық— күнтізбелік жоспар
Аптасына 3сағат,барлығы 102 сағат А
Сабақтың тақырыбы | Сағат саны | Сабақтың мақсаты | Күтілетін нәтиже | Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер | Үйрену мақсатында оқытуды бағалау | 7модульдің енгізілуі | Негізгі дерек көздері | |||
I тоқсан
5-6 сыныпты қайталау ұ (3 с) |
||||||||||
1 | Қатынас тақырыбын қайталау |
Қатынас тақырыбы мен қасиеттері туралы білім беру.Өзойларын жетік пайдалануға дағдыландыру
|
Өткен тақырыптар бойынша жаңа тақырып менгеріледі,ережелерді пайдалана отырып есептер шығаруға машықтары дамиды.
|
Автор орындығы,
«Кім жылдам» ойыны Аквариум ойыны
|
Бас бармақпен бағалау»
Екі жұлдыз бір тілек.
|
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер /Диалогтік оқыту/, оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, оқытудағы басқару және көшбасшылық, талантты және дарынды балаларды оқыту, АКТ пайдалану, сын тұрғысынан ойлауға үйрету, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту | ||||
2 | Алгебралық өрнек. Сызықтық теңдеулер ж/е теңсіздіктер |
Сызықтық теңдеу мен теңсіздіктер арқылы ойларын анықтайды,есптерді шығаруға, үйреніп практикада қолданады
|
Анықтамалар ережесін жатқа біледі, оны қолданып есептер шығара алады
|
Ассорти ойыны
Жигсо ІІ әдісі сұрақ-жауап әдісі, БҮҮ кестесі, |
Өзін өзі бағалау.
Кері әсер парағы.
|
|||||
3 | Теңдеу. Теңдеудің түбірі | Барлық оқушылар теңдеуге мысалдар кетіре алады, қарапайым теңдеудің мәнін таба алады. Бүгінгі сабақта оқушылартеңдеу, теңдеудің түбірін табу әдістерін үйренеді | Оқушылар рационал сандарді ұғымын біледі, түснеді және есеп шығаруда пайдаланады |
Тәжірбиелік \ есептер шығару\ Автор орындығы, «Кім жылдам» ойыны тренинг,диалог |
формативті бағалау кері байланыс |
|||||
4 | Натурал көрсеткішті дәреже және оның қасиеттері | 1 | Тақырып бойынша мысалдар арқылы меңгереді және білімдерін бекітеді, оны есептер шығаруда пайдаланады |
Тақырып қасиеттері ережесін жатқа біледі, оны қолданып есептер шығара алады
|
Тәжірбиелік \ есептер шығару\ Автор орындығы, «Кім жылдам» ойыны тренинг,диалог |
формативті бағалау кері байланыс |
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер /Диалогтік оқыту/, оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, оқытудағы басқару және көшбасшылық, талантты және дарынды балаларды оқыту, АКТ пайдалану, сын тұрғысынан ойлауға үйрету, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту | |||
5 | Натурал көрсеткішті дәреже және оның қасиеттері | 1 | Натурал көрсеткішті дәреже туралы мағлұмат алу, оның қасиеттерін пайдаланып есептер шығара алады. |
Есептерді шығару арқылы қасеттері бойынша ережелерін меңгереді есептер шығаруда пайдаланады.
|
Ойын, ББУ, тренинг,диалог,тәжірбиелік жұмыс,аквариум ойыны
|
Формативті бағалау,жетондар беру,бағдаршам
, |
||||
6 | Натурал көрсеткішті дәреже және оның қасиеттері | 1 |
Оқушылардың «Натурал және бүтін көрсеткішті дәреже» тақырыбы бойынша есептер шығаруда формулаларды дұрыс қолдана білуге дағдыландыру, білім- біліктерін тексеру, бағалау
|
Өткен тақырыптар бойынша есептерді шығару менгеріледі,ережелерді пайдалана отырып есептер шығаруға машықтары дамиды.
|
«Кім жылдам» , , БҮҮ кестесі,тәжірбиелік жұмыс, «Миға шабуыл» автор орындығы Жигсо І әдісі | Формативті бағалау,жетондар беру, бағдаршам, | Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер /Диалогтік оқыту/, оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, оқытудағы басқару және көшбасшылық, талантты және дарынды балаларды оқыту, АКТ пайдалану, сын тұрғысынан ойлауға үйрету, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту | |||
7 | Бүтін көрсеткішті дәреже және оның қасиеттері | 1 | Бүтін көрсеткішті дәрежені анықтайды,есептерді шығаруға, үйреніп практикада қолданады |
Оқушылар сыни тұрғыдан ойлайды,өз бетінше ізденеді,
өз-өздерін ретке келтіре отырып бағалайды, білімдерінактикада қолдана алады |
Жигсо ІІ әдісі «Аквариум» «Миға шабуыл» сұрақ-жауап әдісі, БҮҮ кестесі,
|
Кері байланыс, ой толғаныс, жетондар арқылы бағалау
|
||||
8 | Бүтін көрсеткішті дәреже және оның қасиеттері | 1 |
Бүтін көрсеткішті дәреже және оның қасиеттерін меңгереді
|
Өз бетінше жұмыс істеу дағдылары қалыптасады |
Тәжірбиелік \ есептер шығару\ Автор орындығы, «Кім жылдам» ойыны тренинг,диалог |
формативті бағалау кері байланыс |
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер /Диалогтік оқыту/, оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, оқытудағы басқару және көшбасшылық, талантты және дарынды балаларды оқыту, АКТ пайдалану, сын тұрғысынан ойлауға үйрету, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту | |||
9 | Бүтін көрсеткішті дәреже және оның қасиеттері | 1 | Өткен тақырыптар бойынша ережелер мен анықтамаларды пайдаланады оны есептер шығаруда кеңінекн пайдаланады | Ережелер жайлы түсіктерін қалыптасыра отырып есептің өзекті түйінді жерлерін практикада қолданады |
Ойын, ББУ, тренинг,диалог,тәжірбиелік жұмыс,аквариум ойыны
|
Формативті бағалау,жетондар беру,бағдаршам
, |
||||
10 | Құрамында дәрежесі бар өрнектерді түрлендіру | 1 | Дәрежелі өрнектерді түрлендіруді меңгерту. Формуламен табу екенін ұғындыру | Есептердің негізгі жерлерін және ұқсастықтарын меңгереді , өзбетінше жұмыс істеуге дағдыланады | «Кім жылдам» , , БҮҮ кестесі,тәжірбиелік жұмыс, «Миға шабуыл» автор орындығы Жигсо І әдісі | Формативті бағалау,жетондар беру, бағдаршам, өзін-өзі бағалау | ||||