Ана тілі 4 сынып ОМЖ

08 ноябрь 2016, Вторник
848
0

«Бекітемін»

Мектеп директоры: __________

Мұғалімнің аты-жөні:

Пәні: ана тілі

Сыныбы: 4                                                                          Орта мерзімді жоспар

 

 

Мерзімі Сабақтың тақырыбы, мақсаты Оқып- үйренудің нәтижелері Модульдердің кіріктірілуі Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер Оқып-үйренудің бағалау түрлері Негізгі дерек көздер, көрнекіліктер
  Әйел-Ана

 

Мақсаты:

А.Сейдімбектің шығарма-сымен таныстыра отырып, мәтіндегі негізгі ойды түсінуге жағдай жасау

Шығарма мазмұнын түсінеді, мәнерлеп оқиды, негізгі ойды анықтайды,талдайды Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, СТО, ОүБ және оқуды бағалау, жас ерекшелігіне сәйкес оқыту,дарынды және талантты балаларды оқыту Жеке, топтық жұмыстар, сұрақ-жауап, «Жигсо» әдісі, талдау, баяндау Формативті, өзін-өзі және өзара бағалау, критериалды бағалау Оқулық(С.Рахметова, Т. Әбдікәрімова,

 

Р. Базарбекова), бағалау парағы, сурет

  Әйел-Ана

 

Мақсаты:

Мәтін мазмұнын сахналап көрсетуге, шығармашылық-пен жұмыс істеуге үйрету

Мәтін мазмұны бойынша сурет салады, сахналап көрсетеді, мазмұнын талдайды, эссе жазады, қорытынды жасайды Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, СТО, жас ерекше-лігіне сәйкес оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, дарынды және талантты балаларды оқыту Жеке, топтық жұмыстар, сұрақ-жауап, «Топтық тергеу» әдісі, эссе жазу Формативті, өзін-өзі және өзара бағалау, критериалды бағалау Оқулық(С.Рахметова, Т. Әбдікәрімова,

 

Р. Базарбекова), бағалау парағы, сурет, плакат, маркер

  Ең жақын кім адамға?

 

Мақсаты:

С.Оспановтың ертегі-өлеңін-дегі негізгі ойды ұғындыру, өлеңді мәнерлеп оқуға, бай-ланыстырып сөйлеуге үйрету

Ертегі-өлеңді мәнерлеп оқиды, негізгі ойды анықтайды, мазмұнын талдайды, қорытынды жасайды Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, СТО, АКТ, жас ерекшелігіне сәйкес оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, дарынды және талантты балаларды оқыту Жеке, жұптық, топтық жұмыстар, сұрақ-жауап, талдау, салыстыру Формативті, өзін-өзі және өзара бағалау, критериалды бағалау Оқулық, суреттер, кесте, бағалау парағы,интерактивті тақта
  Ормандағы оқиға

 

Мақсаты:

Қ. Жармағамбетовтың шығармасымен таныстыру, негізгі ойды ұғындыру,ағаш түрлері және қасиеттері туралы түсінік беру

Шығарманы рөлге бөліп мәнерлеп оқиды, мазмұнын түсінеді, талдайды, ағаш түрлерін және қасиеттерін біледі, қорытынды жасайды, эссе жазады Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, СТО, жас ерекшелігіне сәйкес оқыту, дарынды және талантты балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау Жеке, жұптық, топтық жұмыстар, сұрақ-жауап, талдау, эссе жазу Формативті, өзін-өзі және өзара бағалау, критериалды бағалау Оқулық, суреттер, кесте, бағалау парағы,

 

ағаштар туралы мәліметтер

  Қауын мен қарбыз

 

Мақсаты:

Ертегі мазмұнын түсіндіру, негізгі ойды ұғындыру, байланыстырып сөйлеуге дағдыландыру

Ертегі мазмұнын түсінеді, негізгі ойды анықтайды, талдайды, қорытынды жасайды Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, СТО, жас ерекшелігіне сәйкес оқыту, дарынды және талантты балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау Жеке, жұптық, топтық жұмыстар, сұрақ-жауап, талдау, баяндау Формативті, өзін-өзі және өзара бағалау, критериалды бағалау Оқулық, суреттер, кесте, бағалау парағы,

 

 

 

 

Комментарии:
Сабақ жоспарлары барлық пәннен ҚМЖ, ОМЖ, ҰМЖ | Планы КСП ССП ДСП
Электронная почта: [email protected] Ватсап: 8(707) 403-01-01 © 2019-2020