Ана тілі 4 сынып ОМЖ
«Бекітемін»
Мектеп директоры: __________
Мұғалімнің аты-жөні:
Пәні: ана тілі
Сыныбы: 4 Орта мерзімді жоспар
Мерзімі | Сабақтың тақырыбы, мақсаты | Оқып- үйренудің нәтижелері | Модульдердің кіріктірілуі | Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер | Оқып-үйренудің бағалау түрлері | Негізгі дерек көздер, көрнекіліктер |
Әйел-Ана
Мақсаты: А.Сейдімбектің шығарма-сымен таныстыра отырып, мәтіндегі негізгі ойды түсінуге жағдай жасау |
Шығарма мазмұнын түсінеді, мәнерлеп оқиды, негізгі ойды анықтайды,талдайды | Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, СТО, ОүБ және оқуды бағалау, жас ерекшелігіне сәйкес оқыту,дарынды және талантты балаларды оқыту | Жеке, топтық жұмыстар, сұрақ-жауап, «Жигсо» әдісі, талдау, баяндау | Формативті, өзін-өзі және өзара бағалау, критериалды бағалау |
Оқулық(С.Рахметова, Т. Әбдікәрімова,
Р. Базарбекова), бағалау парағы, сурет |
|
Әйел-Ана
Мақсаты: Мәтін мазмұнын сахналап көрсетуге, шығармашылық-пен жұмыс істеуге үйрету |
Мәтін мазмұны бойынша сурет салады, сахналап көрсетеді, мазмұнын талдайды, эссе жазады, қорытынды жасайды | Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, СТО, жас ерекше-лігіне сәйкес оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, дарынды және талантты балаларды оқыту | Жеке, топтық жұмыстар, сұрақ-жауап, «Топтық тергеу» әдісі, эссе жазу | Формативті, өзін-өзі және өзара бағалау, критериалды бағалау |
Оқулық(С.Рахметова, Т. Әбдікәрімова,
Р. Базарбекова), бағалау парағы, сурет, плакат, маркер |
|
Ең жақын кім адамға?
Мақсаты: С.Оспановтың ертегі-өлеңін-дегі негізгі ойды ұғындыру, өлеңді мәнерлеп оқуға, бай-ланыстырып сөйлеуге үйрету |
Ертегі-өлеңді мәнерлеп оқиды, негізгі ойды анықтайды, мазмұнын талдайды, қорытынды жасайды | Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, СТО, АКТ, жас ерекшелігіне сәйкес оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, дарынды және талантты балаларды оқыту | Жеке, жұптық, топтық жұмыстар, сұрақ-жауап, талдау, салыстыру | Формативті, өзін-өзі және өзара бағалау, критериалды бағалау | Оқулық, суреттер, кесте, бағалау парағы,интерактивті тақта | |
Ормандағы оқиға
Мақсаты: Қ. Жармағамбетовтың шығармасымен таныстыру, негізгі ойды ұғындыру,ағаш түрлері және қасиеттері туралы түсінік беру |
Шығарманы рөлге бөліп мәнерлеп оқиды, мазмұнын түсінеді, талдайды, ағаш түрлерін және қасиеттерін біледі, қорытынды жасайды, эссе жазады | Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, СТО, жас ерекшелігіне сәйкес оқыту, дарынды және талантты балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау | Жеке, жұптық, топтық жұмыстар, сұрақ-жауап, талдау, эссе жазу | Формативті, өзін-өзі және өзара бағалау, критериалды бағалау |
Оқулық, суреттер, кесте, бағалау парағы,
ағаштар туралы мәліметтер |
|
Қауын мен қарбыз
Мақсаты: Ертегі мазмұнын түсіндіру, негізгі ойды ұғындыру, байланыстырып сөйлеуге дағдыландыру |
Ертегі мазмұнын түсінеді, негізгі ойды анықтайды, талдайды, қорытынды жасайды | Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, СТО, жас ерекшелігіне сәйкес оқыту, дарынды және талантты балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау | Жеке, жұптық, топтық жұмыстар, сұрақ-жауап, талдау, баяндау | Формативті, өзін-өзі және өзара бағалау, критериалды бағалау |
Оқулық, суреттер, кесте, бағалау парағы,
|
|