Информатика 8 сынып ОМЖ орта мерзім жоспары
Пәні: информатика Сыныбы: 8 Қамту мерзімі:………………………………………………
Р/с | Сабақтың тақырыбы | Негізгі мақсаттары | Күтілетін нәтиже |
Оқытуда қолданатын белсенді
әдіс-тәсілдері |
Модульдердің кіріктірілуі | Бағалау | Түзету |
1 | Кіріспе. Техника қауіпсіздігі және жұмыс орнын ұйымдастыру | Техника қауіпсіздігі ережелерімен таныстырып, жұмыс орнын ұйымдастырту | Информатика кабинетіндегі техника қауіпсіздігі жөнінде біледі. Қауіпсіздікті сақтау әдістерін жүзеге асырады. Жұмыс орнын ұйымдастыру туралы талқылап, өз ойларын жинақтап, информатика кабинетінде техника қауіпсіздігін сақтау басты міндет екендігінде өз ойын білдіреді. | Интербелсенді тақта, Power Point таныстырылымы, «Джигсо» әдісі, «Сұрақты тап» әдісі, А-3 парағы, қайшы, желім, түрлі-түсті қағаздар, постер |
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер
Сыни тұрғысынан ойлау Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау Оқыту мен оқуда АКТ пайдалану Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу |
Берілген критерийлер бойынша бағалау.
Қол шапалақтау арқылы фармативтік бағалау |
|
2 | Ақпарат және информатика.Информатиканың негізгі түсініктері. | Ақпарат және информатика туралы түсінік беру | Ақпарат және информатика туралы біледі. Ақпаратты берілу көздері бойынша қолданады. Қасиеттерін ажырата алады. Ақпараттың түрлерін қабылдау тәсілдері бойынша жинақтайды. Қазіргі таңдағы ақпарат көздері жөнінде өз көзқарасын білдіреді. | Топтық әдіс, «Жұптық сұрақ-жауап» әдісі, «Арқаға сурет салу» ойыны, миға шабуыл, АКТ, «Тақырыптық түйінді сөздер», «Джигсо» әдісі, термин сөздер кестесі |
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер
Сыни тұрғысынан ойлау Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау Оқыту мен оқуда АКТ пайдалану
|
Берілген критерийлер бойынша өзін – өзі бағалау, жұптық бағалау, бас бармақ, қол шапалақтау. | |
3 | Компьютердің арифметикалық негіздері.Сандардың тарихы және санау жүйелері | Сандардың тарихы туралы түсінік беріп, санау жүйелерімен таныстыру | Компьютедің арифметикалық негіздері туралы біледі. Санау жүйелері бойынша есептер шығарады. Сандардың тарихына талдау жасайды. Санау жүйелерін реті бойынша жинақтайды. Бүгінгі күнгі санау жүйелері туралы өз ойын айтады. | Топтық әдіс, миға шабуыл, «Джигсо» әдісі, АКТ, «Еден-төбе-мұрын» ойыны, «Артығы қайсы» әдісі |
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер
Сыни тұрғысынан ойлау Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау Оқыту мен оқуда АКТ пайдалану
|
Дауыс ырғағы арқылы бағалау, топтық бағалау | |
4 |
Сандарды позициялық санау жүйелеріне көшіру
|
Сандарды позициялық санау жүйелеріне көшіру жолын үйрету
|
Сандар туралы біледі. Сандарды позияциялық санау жүйелеріне көшіреді. Позициялық санау жүйелеріне талқылау жүргізеді. Санау жүйелерін топтастырады. Санау жүйелерінің информатика пәніне де қатысы бар екендігінде өз көзқарастарын білдіреді. | Топтық, жұптық әдіс, «Үй-адам-жер сілкіну» ойыны, «Сыбырлап сұрау» әдісі, АКТ, миға шабуыл әдісі, «Конверт-сұрақ» әдісі |
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер
Сыни тұрғысынан ойлау Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау Оқыту мен оқуда АКТ пайдалану Талантты және дарынды балаларды оқыту
|
Топ басшылық бағалау, қол шапалақтау арқылы фармативтік бағалау, мұғалімнің бағалауы. |
Похожие статьи:
03 ноябрь 2016, Четверг
Информатика 8 сынып. ОМЖ орта мерзім жоспары
03 ноябрь 2016, Четверг
Информатика 5 сынып ОМЖ орта мерзім жоспары
03 ноябрь 2016, Четверг
Информатика 7 сынып ОМЖ орта мерзім жоспары
03 ноябрь 2016, Четверг
Информатика 6 сынып ОМЖ орта мерзім жоспары
Комментарии: