Информатика 6 сынып ОМЖ орта мерзім жоспары
Пәні информатика Сыныбы 6 Қамту мерзімі ………………………………………………
Р/с | Сабақтың тақырыбы | Негізгі мақсаттары | Күтілетін нәтиже | Оқытуда қолданатын белсенді әдіс-тәсілдері | Модульдердің кіріктірілуі | Бағалау | Түзету |
1 | Кіріспе. Техника қауіпсіздігі және жұмыс орнын ұйымдастыру. | Техника қауіпсіздігі және компьютерде жұмыс істеу ережелері жөнінде мағлұмат беру | Информатика кабинетіндегі техника қауіпсіздігі жөнінде біледі. Қауіпсіздікті сақтау әдістерін жүзеге асырады. Жұмыс орнын ұйымдастыру туралы талқылап, өз ойларын жинақтап, информатика кабинетінде техника қауіпсіздігін сақтау басты міндет екендігінде өз ойын білдіреді. | Интербелсенді тақта, Power Point таныстырылымы, «Джигсо» әдісі, «Сұрақты тап» әдісі, А-3 парағы, қайшы, желім, түрлі-түсті қағаздар, постер |
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер
Сыни тұрғысынан ойлау Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау Оқыту мен оқуда АКТ пайдалану Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу |
Берілген критерийлер бойынша бағалау.
Қол шапалақтау арқылы фармативтік бағалау |
|
2 | Ақпарат және ақпараттық үдерістер.Әлемнің ақпараттық бейнесі. | Әлемнің ақпараттық бейнесі туралы мағлұмат беру. | Ақпарат туралы біледі. Ақпараттық бейнені жүзеге асырады. Әлемдік ақпарат туралы талқылайды. Ақпараттық үдерістерді топтастырады. Қазіргі күні әлімдік ақпарат туралы өз ойларын айтады. |
Интербелсенді тақта, Power Point таныстырылымы, «Тақырыптық түйінді сөздер», «Джигсо» әдісі, «Жұптық сұрақ-жауап» әдісі,
«Арқаға сурет салу» ойыны, түйінді сөздер кестесі, А-3 парағы, қайшы, желім, түрлі-түсті қағаздар, постер. |
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер
Сыни тұрғысынан ойлау Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау Оқыту мен оқуда АКТ пайдалану Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу |
Берілген критерийлер бойынша бағалау.
Қол шапалақтау арқылы фармативтік бағалау |
|
3 | Ақпарат қасиеті, ақпаратты қорғау. | Ақпарат, қасиеттері мен ақпаратты қорғау жөнінде мағлұмат беру | Ақпарат туралы біледі. Ақпаратты қорғау жұмыстарын жүзеге асырады. Ақпарат қасиеттеріне талдау жүргізеді. Ақпаратты түрлері бойыша жинақтай алады. Ақпарат қасиеттерінің бүгінгі таңдағы рөлі туралы көзқарасын білдіре алады. | Топтық әдіс, миға шабуыл, «Джигсо» әдісі, АКТ, «Еден-төбе-мұрын» ойыны, «Артығы қайсы» әдісі |
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер
Сыни тұрғысынан ойлау Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау Оқыту мен оқуда АКТ пайдалану |
Дауыс ырғағы арқылы бағалау, топтық бағалау | |
4 | Вирусқа қарсы программалар | Вирусқа қарсы программларлы жүзеге асырту | Вирус туралы біледі. Құжатты вирустан қорғау жұмысын іске асырады. Вирустық программалар туралы талқылайды. Вирусқа қарсы программалардың тиімді жолдарын жинақтайды. Бүгінгі күні қолданыстағы вирусқа қарсы программалар туралы өз ойын айтады. | Топтық, жұптық әдіс, «Үй-адам-жер сілкіну» ойыны, «Сыбырлап сұрау» әдісі, АКТ, миға шабуыл әдісі, «Коверт-сұрақ» әдісі |
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер
Сыни тұрғысынан ойлау Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау Оқыту мен оқуда АКТ пайдалану
|
Топ басшылық бағалау, қол шапалақтау арқылы фармативтік бағалау, мұғалімнің бағалауы. | |
5 | Ақпаратты сығу, мұрағаттау программалары | Ақпаратты сығу, мүрағатталуын жүзеге асырту | Ақпаратты сығу, мұрағаттау туралы біледі. Берілген ақпараттарды сығу және мұрағаттауды жүзеге асырады. Жүзеге асырылуы жолдары туралы талқылайды. Тиімді жолдарын жинақтайды. Қазіргі күні ақпараттарды сығу, мұрағаттаудың рөлі туралы өз пікірін білдіреді. |
Топтық, жұптық әдіс, миға шабуыл, «Еркін талқылау» әдісі, «Идеяны суреттеу» әдісі, «Севен-ап» ойыны, АКТ
|
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер
Сыни тұрғысынан ойлау Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау Оқыту мен оқуда АКТ пайдалану Талантты және дарынды балаларды оқыту |
Берілген критерийлер бойынша өзін – өзі бағалау, жұптық бағалау, бас бармақ, смайлктар |