» » Информатика 6 сынып ОМЖ орта мерзім жоспары

Информатика 6 сынып ОМЖ орта мерзім жоспары

03 ноябрь 2016, Четверг
433
0

Пәні  информатика             Сыныбы  6      Қамту мерзімі  ………………………………………………

 

Р/с Сабақтың тақырыбы Негізгі мақсаттары Күтілетін нәтиже Оқытуда қолданатын белсенді әдіс-тәсілдері Модульдердің кіріктірілуі Бағалау Түзету
1 Кіріспе. Техника қауіпсіздігі және жұмыс орнын ұйымдастыру. Техника қауіпсіздігі және компьютерде жұмыс істеу ережелері жөнінде мағлұмат беру Информатика кабинетіндегі техника қауіпсіздігі жөнінде біледі. Қауіпсіздікті сақтау әдістерін жүзеге асырады. Жұмыс орнын ұйымдастыру туралы талқылап, өз ойларын жинақтап, информатика кабинетінде техника қауіпсіздігін сақтау басты міндет екендігінде өз ойын білдіреді.  Интербелсенді тақта, Power Point таныстырылымы, «Джигсо» әдісі, «Сұрақты тап» әдісі, А-3 парағы, қайшы, желім, түрлі-түсті қағаздар, постер Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер

 

Сыни тұрғысынан ойлау

Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау

Оқыту мен оқуда АКТ пайдалану

Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу

Берілген критерийлер бойынша бағалау.

 

Қол шапалақтау арқылы фармативтік бағалау

 
2 Ақпарат және ақпараттық үдерістер.Әлемнің ақпараттық бейнесі. Әлемнің ақпараттық бейнесі туралы мағлұмат беру. Ақпарат туралы біледі. Ақпараттық бейнені жүзеге асырады. Әлемдік ақпарат туралы талқылайды. Ақпараттық үдерістерді топтастырады. Қазіргі күні әлімдік ақпарат туралы өз ойларын айтады.  Интербелсенді тақта, Power Point таныстырылымы, «Тақырыптық түйінді сөздер», «Джигсо» әдісі, «Жұптық сұрақ-жауап» әдісі,

 

«Арқаға сурет салу» ойыны, түйінді сөздер кестесі, А-3 парағы, қайшы, желім, түрлі-түсті қағаздар, постер.

Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер

 

Сыни тұрғысынан ойлау

Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау

Оқыту мен оқуда АКТ пайдалану

Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу

Берілген критерийлер бойынша бағалау.

 

Қол шапалақтау арқылы фармативтік бағалау

 
3 Ақпарат қасиеті, ақпаратты қорғау. Ақпарат, қасиеттері мен ақпаратты қорғау жөнінде мағлұмат беру Ақпарат туралы біледі. Ақпаратты қорғау жұмыстарын жүзеге асырады. Ақпарат қасиеттеріне талдау жүргізеді. Ақпаратты түрлері бойыша жинақтай алады. Ақпарат қасиеттерінің бүгінгі таңдағы рөлі туралы көзқарасын білдіре алады. Топтық әдіс, миға шабуыл, «Джигсо» әдісі, АКТ, «Еден-төбе-мұрын» ойыны, «Артығы қайсы» әдісі  Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер

 

Сыни тұрғысынан ойлау

Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау

Оқыту мен оқуда АКТ пайдалану

Дауыс ырғағы арқылы бағалау, топтық бағалау  
4 Вирусқа қарсы программалар Вирусқа қарсы программларлы жүзеге асырту Вирус туралы біледі. Құжатты вирустан қорғау жұмысын іске асырады. Вирустық программалар туралы талқылайды. Вирусқа қарсы программалардың тиімді жолдарын жинақтайды. Бүгінгі күні қолданыстағы вирусқа қарсы программалар  туралы өз ойын айтады. Топтық, жұптық әдіс, «Үй-адам-жер сілкіну» ойыны,  «Сыбырлап сұрау» әдісі, АКТ, миға шабуыл әдісі, «Коверт-сұрақ» әдісі  Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер

 

Сыни тұрғысынан ойлау

Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау

Оқыту мен оқуда АКТ пайдалану

 

Топ басшылық бағалау, қол шапалақтау арқылы фармативтік бағалау, мұғалімнің бағалауы.  
5 Ақпаратты сығу, мұрағаттау программалары Ақпаратты сығу, мүрағатталуын жүзеге асырту Ақпаратты сығу, мұрағаттау туралы біледі. Берілген ақпараттарды сығу және мұрағаттауды жүзеге асырады. Жүзеге асырылуы жолдары туралы талқылайды. Тиімді жолдарын жинақтайды. Қазіргі күні ақпараттарды сығу, мұрағаттаудың рөлі туралы өз пікірін білдіреді. Топтық, жұптық әдіс, миға шабуыл, «Еркін талқылау» әдісі, «Идеяны суреттеу» әдісі, «Севен-ап» ойыны, АКТ

 

 

Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер

 

Сыни тұрғысынан ойлау

Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау

Оқыту мен оқуда АКТ пайдалану

Талантты және дарынды балаларды оқыту

Берілген критерийлер бойынша өзін – өзі бағалау, жұптық бағалау, бас бармақ, смайлктар  

 

Комментарии: