Информатика 7 сынып ОМЖ орта мерзім жоспары
Пәні информатика Сыныбы 7 Қамту мерзімі ………………………………………………
Р/с | Сабақтың тақырыбы | Негізгі мақсаттары | Күтілетін нәтиже | Оқытуда қолданатын белсенді әдіс-тәсілдері | Модульдердің кіріктірілуі | Бағалау | Түзету |
1 | Кіріспе. Техника қауіпсіздігі және жұмыс орнын ұйымдастыру | Техника қауіпсіздігі және компьютерде жұмыс істеу ережелері жөнінде мағлұмат беру | Информатика кабинетіндегі техника қауіпсіздігі жөнінде біледі. Қауіпсіздікті сақтау әдістерін жүзеге асырады. Жұмыс орнын ұйымдастыру туралы талқылап, өз ойларын жинақтап, информатика кабинетінде техника қауіпсіздігін сақтау басты міндет екендігінде өз ойын білдіреді. | Интербелсенді тақта, Power Point таныстырылымы, «Джигсо» әдісі, «Сұрақты тап» әдісі, А-3 парағы, қайшы, желім, түрлі-түсті қағаздар, постер |
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер
Сыни тұрғысынан ойлау Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау Оқыту мен оқуда АКТ пайдалану Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу |
Берілген критерийлер бойынша бағалау.
Қол шапалақтау арқылы фармативтік бағалау |
|
2 | Ақпарат және ақпараттық үдерістер. Сандық ақпаратты кодтау | Ақпарат мазмұны, сандық ақпаратты кодтау туралы мәлімет беру | Ақпарат туралы біледі. Сандарды кодтау жұмыстарын орындайды. Компьютерде сандық ақпаратты кодтаудың ерекшеліктері жөнінде талқылайды. Ақпаратты кодтау екілік санау жұйесін жинақтайды. Компьтерде ақпараттың берілуі туралы көзқарасын білдіре алады. | Интербелсенді тақта, Power Point таныстырылымы, «Тақырыптық түйінді сөздер», «Джигсо» әдісі, «Арқаға сурет салу» ойыны, түйінді сөздер кестесі, А-3 парағы, қайшы, желім, түрлі-түсті қағаздар, постер. |
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер
Сыни тұрғысынан ойлау Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау Оқыту мен оқуда АКТ пайдалану Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу |
Берілген критерийлер бойынша бағалау.
Қол шапалақтау арқылы фармативтік бағалау |
|
3 | Мәтіндік ақпаратты кодтау | Мәтіндік ақпаратты кодтау туралы мағлұмат беру | Кодтау туралы біледі. ASCII кестесі бойынша мәтіндерді кодтайды. Кодталу жолдарын талқылайды. Кодтаудың тиімді жолдарын жинақтайды. Қазіргі таңда ақпарат көздері кодталуы мен өлшенуі арқылы жүзеге асатыны жөнінде өз пікірін білдіреді. | Топтық әдіс, миға шабуыл, «Джигсо» әдісі, АКТ, «Еден-төбе-мұрын» ойыны |
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер
Сыни тұрғысынан ойлау Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау Оқыту мен оқуда АКТ пайдалану
|
Дауыс ырғағы арқылы бағалау, топтық бағалау | |
4 | Графикалық ақпаратты кодтау | Графикалық ақпаратты кодтау жөнінде мағлұмат беру | Графика туралы біледі. Графикалық ақпараттарды кодтайды. Графикалық ақпаратың кодталу жөнінде талқылайды. Адам графикалық ақпаратты мәтіндік ақапартқа қарағанда жақсы меңгеруі жөнінде өз пікірлерін білдіре алады. | Топтық, жұптық әдіс, «Үй-адам-жер сілкіну» ойыны, «Сыбырлап сұрау» әдісі, АКТ, миға шабуыл әдісі, «Коверт-сұрақ» әдісі |
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер
Сыни тұрғысынан ойлау Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау Оқыту мен оқуда АКТ пайдалану
|
Топ басшылық бағалау, қол шапалақтау арқылы фармативтік бағалау, мұғалімнің бағалауы. |
Похожие статьи:
03 ноябрь 2016, Четверг
Информатика 7 сынып. ОМЖ орта мерзім жоспары
03 ноябрь 2016, Четверг
Информатика 5 сынып ОМЖ орта мерзім жоспары
03 ноябрь 2016, Четверг
Информатика 8 сынып ОМЖ орта мерзім жоспары
03 ноябрь 2016, Четверг
Информатика 6 сынып ОМЖ орта мерзім жоспары
Комментарии: