» » Информатика 8 сынып. ОМЖ орта мерзімді жоспар. Компьютердегі ақпаратты ұсыну тәсілдері 2017-2018 оқу жылы

Информатика 8 сынып. ОМЖ орта мерзімді жоспар. Компьютердегі ақпаратты ұсыну тәсілдері 2017-2018 оқу жылы

03 ноябрь 2016, Четверг
945
0

2017-2018 оқу жылы 8 – сынып       

№1.  «Компьютердегі ақпаратты ұсыну тәсілдері» тарауы бойынша орта мерзімді  жоспар       

 

Тақырыбы Сағат саны  
Кіріспе 1 сағат  
І тарау.  Ақпарат және ақпараттық үдерістер 7сағат  
Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары:Оқушыларды қауіпсіздік ережесімен, компьютер сыныбында өзін-өзі ұстау ережелерімен, көз жаттығуларымен, төтенше жағдайдағы іс-әрекетережелері туралы түсінік қалыптастыру.Оқушыларды ақпарат, информатика ұғымы, түрі және қасиеттерімен таныстыру. Шығармашылық жұмыс істеуге, тез ойлауға дағдыландыру, өз жетістіктерін бағалай білуге, қарым-қатынасты күшейтуді дамыту. Жұптық және топтық жұмыс істеуге тәрбиелеу. Ынтымақтастық атмосфераны қалыптастыру, сабаққа деген қызығушылықтарын арттыру.  
Күтілетін нәтиже:

 

ü  Қауіпсіздік техника ережесін сақтай алады және көз жаттығуын, төтенше жағдайдағы іс –әрекетті қолдана алады.

ü  Оқушылар информатика ұғымдарына, ақпаратқа, ақпарат алу көзіне, қабылдау және беру ортасына анықтама беруді біледі.

ü  Шығармашылық жұмыс істей алады.

ü  Өз жетістіктерін бағалай біледі.

ü  Жұптық және топтық жұмыс істей алады.

 
Сабақтың тақырыбы Оқып үйренудің негізгі мақсаттары Мерзімі Оқытуда қолданатын әдіс-тәсілдер Оқып үйренудің нәтижесі Барлығын қоса алғанда бағалау Негізгі дерек көздер  
 
 
 
1. Кіріспе. Техника қауіпсіздігі және жұмыс орнын ұйымдастыру ТҚЕ жұмыс істеу кезіндегі ҚТЕ және төтенше жағдайларда не істеу керектігі туралы ережелер туралы білімдерін қалыптастырады.   «Ой қозғау» әдісі Информатика кабинетінде ҚЕ сақтау, ережелерді және көзді талдырмау жаттығуларын жасау мағлұматты игереді. Белгілермен бағалау

 

Топтық бағалау

Информатика

 

5 сынып «арман ПВ» баспасы 2015ж

 
2. Сандардың тарихы және санау жүйелері. Сандардың тарихы  және санау жүйелері жайлы жалпы мағлұматты мысалдар арқылы меңгереді.   АКТ, «Миға шабуыл» әдісі Деңгейлік тапсырмаларды бірлесе отырып мысалдар арқылы орындауға дағдыланады. Бармақ арқылы бағалау Мектеп баспаы

 

8 сынып 2012 ж

 
3. Санау жүйелері (екілік, сегіздік, ондық, он алтылық). «Санау» ұғымының тарихы, «санау жүйесі» ұғымы туралы алғашқы білік-дағды қалыптастыру, санау жүйесін атап, ондағы сандарды анықтай алу дағдыларын дамыта түсу,   ББҮ,  Инсерт,  Венн

 

диаграммасы

«Сан» түсінігі қалыптасады, санау жүйелері мен оның түрлерін ажырата алады, сандарды түрлеріне қарап қай жүйеге тиесілі екенін анықтауға бейімделеді Үш шапалақ, мадақтау, кері байланыс, қол макеттері Рим цифрлары,

 

Ежелгі санау құралдары ның суреттері

 

 
4. Сандарды бір санау жүйесінен екінші санау жүйесіне аудару Екілік, сегіздік санау жүйесі туралы білік-дағды қалыптасады,   Көрнекілік ашық сұрақтар. ашық микрофон  ББҮ Екілік, сегіздік санау жүйесі туралы түсінік қалыптасады Бағалау парағы, кері байланыс Екілік, сегіздік кесте, оқулық  
5. Екілік арифметика Ондық , он алтылық санау жүйесі туралы білік-дағды қалыптасады,   Көрнекілік Жуан-жіңішке сұрақтар, семантикалық карта Ондық, он алтылық санау жүйесі тураы түсінік қалыптасады Кері байланыс, мадақтау, қол макеттері Ондық, он алтылық кесте, оқулық  
6 Логика жәнелогикалықоперациялар

 

 

Сандарды бір санау жүйесінен екінші санау жүйесіне аудару туралы білік-дағды қалыптастыру; екілік, сегіздік, он алтылық кестелерді қолдану арқылы сандарды бір жүйеден екінші жүйеге аударуды өз бетімен жүзеге асыра білуге бейімдеу.

 

 

  Постер,  Венн диаграммасы, жуан-жіңішке сұрақтар Сандарды бір санау жүйесінен екінші санау жүйесіне аудара алады. Бағалау парағы, кері байланыс, үш шапалақ Электрондық оқулық, ережелер, оқулық  
7 Ақиқат кестелері. Компьютердің логикалық негіздері «Логика» ұғымы мен логикалық  амалдардың  бір-бірінен айырмашылығын ажырата білу дағдыларын дамыта түсу; ақиқаттық кестені өз бетімен  толтыру,логикалық амалдарға өмірден мысалдар келтіре білу қабілеттерін арттыру

 

 

  Бортты журнал, Венн диаграммасы, Семантикалық карта «Логика» ұғымының шығу тарихын біледі; Логикалық амалдар мен оларға мысал келтіре алады, «ақиқаттық кесте» ұғымын біледі, оны құра алады Блоб ағашы, кері байланыс, бағдаршам Дж.Буль, Лейбниц суреті, Логикалық амалдар кестесі, Эйлер-Венн диаграммасы

 

Комментарии:
Сабақ жоспарлары барлық пәннен ҚМЖ, ОМЖ, ҰМЖ | Планы КСП ССП ДСП
Электронная почта: [email protected] Ватсап: 8(707) 403-01-01 © 2019-2020