Информатика 8 сынып. ОМЖ орта мерзімді жоспар. Компьютердегі ақпаратты ұсыну тәсілдері 2017-2018 оқу жылы
2017-2018 оқу жылы 8 – сынып
№1. «Компьютердегі ақпаратты ұсыну тәсілдері» тарауы бойынша орта мерзімді жоспар
Тақырыбы | Сағат саны | ||||||||||||
Кіріспе | 1 сағат | ||||||||||||
І тарау. Ақпарат және ақпараттық үдерістер | 7сағат | ||||||||||||
Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары:Оқушыларды қауіпсіздік ережесімен, компьютер сыныбында өзін-өзі ұстау ережелерімен, көз жаттығуларымен, төтенше жағдайдағы іс-әрекетережелері туралы түсінік қалыптастыру.Оқушыларды ақпарат, информатика ұғымы, түрі және қасиеттерімен таныстыру. Шығармашылық жұмыс істеуге, тез ойлауға дағдыландыру, өз жетістіктерін бағалай білуге, қарым-қатынасты күшейтуді дамыту. Жұптық және топтық жұмыс істеуге тәрбиелеу. Ынтымақтастық атмосфераны қалыптастыру, сабаққа деген қызығушылықтарын арттыру. | |||||||||||||
Күтілетін нәтиже:
ü Қауіпсіздік техника ережесін сақтай алады және көз жаттығуын, төтенше жағдайдағы іс –әрекетті қолдана алады. ü Оқушылар информатика ұғымдарына, ақпаратқа, ақпарат алу көзіне, қабылдау және беру ортасына анықтама беруді біледі. ü Шығармашылық жұмыс істей алады. ü Өз жетістіктерін бағалай біледі. ü Жұптық және топтық жұмыс істей алады. |
|||||||||||||
№ | Сабақтың тақырыбы | Оқып үйренудің негізгі мақсаттары | Мерзімі | Оқытуда қолданатын әдіс-тәсілдер | Оқып үйренудің нәтижесі | Барлығын қоса алғанда бағалау | Негізгі дерек көздер | ||||||
1. | Кіріспе. Техника қауіпсіздігі және жұмыс орнын ұйымдастыру | ТҚЕ жұмыс істеу кезіндегі ҚТЕ және төтенше жағдайларда не істеу керектігі туралы ережелер туралы білімдерін қалыптастырады. | «Ой қозғау» әдісі | Информатика кабинетінде ҚЕ сақтау, ережелерді және көзді талдырмау жаттығуларын жасау мағлұматты игереді. |
Белгілермен бағалау
Топтық бағалау |
Информатика
5 сынып «арман ПВ» баспасы 2015ж |
|||||||
2. | Сандардың тарихы және санау жүйелері. | Сандардың тарихы және санау жүйелері жайлы жалпы мағлұматты мысалдар арқылы меңгереді. | АКТ, «Миға шабуыл» әдісі | Деңгейлік тапсырмаларды бірлесе отырып мысалдар арқылы орындауға дағдыланады. | Бармақ арқылы бағалау |
Мектеп баспаы
8 сынып 2012 ж |
|||||||
3. | Санау жүйелері (екілік, сегіздік, ондық, он алтылық). | «Санау» ұғымының тарихы, «санау жүйесі» ұғымы туралы алғашқы білік-дағды қалыптастыру, санау жүйесін атап, ондағы сандарды анықтай алу дағдыларын дамыта түсу, |
ББҮ, Инсерт, Венн
диаграммасы |
«Сан» түсінігі қалыптасады, санау жүйелері мен оның түрлерін ажырата алады, сандарды түрлеріне қарап қай жүйеге тиесілі екенін анықтауға бейімделеді | Үш шапалақ, мадақтау, кері байланыс, қол макеттері |
Рим цифрлары,
Ежелгі санау құралдары ның суреттері
|
|||||||
4. | Сандарды бір санау жүйесінен екінші санау жүйесіне аудару | Екілік, сегіздік санау жүйесі туралы білік-дағды қалыптасады, | Көрнекілік ашық сұрақтар. ашық микрофон ББҮ | Екілік, сегіздік санау жүйесі туралы түсінік қалыптасады | Бағалау парағы, кері байланыс | Екілік, сегіздік кесте, оқулық | |||||||
5. | Екілік арифметика | Ондық , он алтылық санау жүйесі туралы білік-дағды қалыптасады, | Көрнекілік Жуан-жіңішке сұрақтар, семантикалық карта | Ондық, он алтылық санау жүйесі тураы түсінік қалыптасады | Кері байланыс, мадақтау, қол макеттері | Ондық, он алтылық кесте, оқулық | |||||||
6 |
Логика жәнелогикалықоперациялар
|
Сандарды бір санау жүйесінен екінші санау жүйесіне аудару туралы білік-дағды қалыптастыру; екілік, сегіздік, он алтылық кестелерді қолдану арқылы сандарды бір жүйеден екінші жүйеге аударуды өз бетімен жүзеге асыра білуге бейімдеу.
|
Постер, Венн диаграммасы, жуан-жіңішке сұрақтар | Сандарды бір санау жүйесінен екінші санау жүйесіне аудара алады. | Бағалау парағы, кері байланыс, үш шапалақ | Электрондық оқулық, ережелер, оқулық | |||||||
7 | Ақиқат кестелері. Компьютердің логикалық негіздері |
«Логика» ұғымы мен логикалық амалдардың бір-бірінен айырмашылығын ажырата білу дағдыларын дамыта түсу; ақиқаттық кестені өз бетімен толтыру,логикалық амалдарға өмірден мысалдар келтіре білу қабілеттерін арттыру
|
Бортты журнал, Венн диаграммасы, Семантикалық карта | «Логика» ұғымының шығу тарихын біледі; Логикалық амалдар мен оларға мысал келтіре алады, «ақиқаттық кесте» ұғымын біледі, оны құра алады | Блоб ағашы, кері байланыс, бағдаршам | Дж.Буль, Лейбниц суреті, Логикалық амалдар кестесі, Эйлер-Венн диаграммасы |
Похожие статьи:
03 ноябрь 2016, Четверг
Информатика 8 сынып. Күнделік сабақ жоспары Аптасына 1 сағаттан, барлығы 34 сағат
03 ноябрь 2016, Четверг
Информатика 8 сынып. ОМЖ орта мерзім жоспары
03 ноябрь 2016, Четверг
Информатика 8 сынып ОМЖ орта мерзім жоспары
Комментарии: