Алгебра және анализ бастамалары 11 сынып Күнделікті сабақ жоспарлары
Алгебра және анализ бастамалары 11 сынып Сабақ № 1 Мерзімі
Сабақтың тақырыбы: Туынды тақырыбын қайталау
Сабақтың мақсаты: Оқушылардың есеп шығару дағдыларын қалыптастыру.
Міндеттері:
Білімділік: Оқушының туындыға қатысты білімін, туынды ережелерін қолдану шеберлігін, дағдыларын бақылау, тексеру.Туынды ұғымы бойынша оқушылардың ойлауын дамытуға, пәнді оқып үйренуге қажетті білім, білік және іскерлік дағдыларын меңгеруді бекітуге бағытталған;
Дамытушылық: Оқушылардың логикалық ойлауын, математикалық дүниетанымын кеңейту;
Тәрбиелік: Оқушылардың бір-біріне көмектесу адамгершілігін,өзіндік дүниетанымын қалыптастыру.
Сабақтың түрі: Қайталау сабағы.
Сабақтың көрнекілігі: Электронды оқулық, слайд, семантикалық карта, үлестірме қағаздар т.б
Пәнаралық байланыс: Физика, тарих
Сабақтың жоспары:
- Ұйымдастыру кезеңі 3 мин.
- Қайталау (флипчартпен жұмыс) 5 мин.
- Оқулықпен жұмыс. 15мин.
- Тарихи мәлімет 3мин.
- Кестемен жұмыс 5мин.
- Электронды оқулықпен жұмыс (тест) 6 мин.
- Сабақты қорытындылау 3 мин.
- Бағалау 3мин.
- Үй тапсырмасын беру 2мин.
«Халық пен халықты, адам мен адамды теңестіретін нәрсе-білім»
М.Әуезов
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылармен сәлемдесу. Түгендеу.Назарларын сабаққа аудару.
- II. Қайталау сұрақтары:
а) Туынды дегеніміз не? ә) Туындының белгіленуі
б) у'(х) белгілеулерін енгізген кім? в) с;х; (хп)’ – неге тең?
г) Туындының қолданылуы? д) Дифференциалдау ережелері
Функциялардың туындыларының формулаларын интерактивті тақтада сәйкестендіру (флипчартпен жұмыс)
ІІІ. Оқулықпен жұмыс
№144, №147, №154, №155
- Тарихи мәлімет.
Дифференциалдық есептеудің негізгі ұғымы – туынды ұғымы – физика, механика және математика есептерін, атап айтсақ,түзусызықты бірқалыпсыз қозғалыстың жылдамдығы мен кез келген қисыққа жанама жүргізуге байланысты есептерді шешу кезінде XVII ғасырда пайда болды. XV-XVII ғасырларда математиктердің алдында кез келген нүктеге жанама жүргізудің жалпы әдісін табу мәселесі тұрды. Есептерді шешудің кейбір дербес жағдайлары ежелден-ақ белгілі болатын. Мысалы, Евлид бастамаларында шеңберге жанама жүргізу әдісі берілген, Архимед өз атымен аталатын шиыршыққа (спиралға) жанма жүргізсе, ал Аполоний – эллипс,гипербола және параболаға жүргізген. Алайда ежелгі грек ғалымдары есепті аяғына дейін шешкен жоқ, яғни қандай да бір қисықтың кез келген нүктесіне жанама жүргізудің тиімді жалпы әдісін таппады.
- Кестемен жұмыс.
№ | Функция | Туындысы |
1 | ||
2 | ||
3 | ||
4 | ||
5 | ||
6
|
- VI. Электронды оқулықпен жұмыс. (тест)
ҮII. Сабақты қорытындылау
ҮIII. Оқушылар білімін бағалау.
Жеке оқушыларды бағалау.
ҮІ.Үй тапсырмасы: №142, №145, №1150, №156 (А.Е.Әбілқасымова, К.Д.Шойынбеков «Алгебра және анализ бастамалары-10», Мектеп,2006ж )