Қазақ тілі 5-сынып Қысқа мерзімдік жоспар ҚМЖ учебник для 5 класса общеобразовательной школы с русским языком обученя Атамұра 2017 ж Т.М Артыкова, Л.З
Қазақ тілі 5-сынып
учебник для 5 класса общеобразовательной школы с русским языком обученя Атамұра 2017 ж
Т.М Артыкова, Л.З Бейсенова М.Б Боранбай
Қысқа мерзімдік жоспар
Оқу ісінің меңгерушісі:
| Пәннің аты | Уақыты: | Кабинет: | Мұғалім | ||||||
| Сабақтың атауы | 
                        Менің отбасым
                         
 Тақырыптың маңыздылығымен танысады, түсініп оқуға, ойын жеткізе білуге үйренеді, тпсырмаларды дұрыс құруға, ойын тиянақтай білуге дағдыланады. Қазақ тілінде дұрыс сөйлеуге, жазуға үйренеді.  | 
                    ||||||||
| 
                        Мақсаты
                         
 Күтілетін нәтиже  | 
                    |||||||||
| Психологиялық ахуал | 
                        Психологиялық дайындық
                         
 «Жүректен — жүрекке» шеңбері – Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет!  | 
                      Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. | |||||||
| Топқа бөлу | Геометриялық фигуралар үлестіріледі | Оқушылар таңдаған фигураларына сай топтарға бөлініп отырады. | |||||||
| Қызығушылықты ояту | 
                        Сұрақтарға жауап беріңдер.
                         
 Сенің отбасың үлкен бе? Отбасыңда қанша адам бар? Сенің ата-анаң қайда жұмыс істейді? Сенің әпкең,ағаң,сіңілің,қарындасың бар ма? Олар неше жаста? Олар не істейді?  | 
                    ||||||||
| Сергіту сәті | «Халықтар» биі | ||||||||
| Жаңа сабақ | 
                        Оқулықтағы тапсырмаларды  орындау
                         
 Зат есім туралы таныстырылым тамашалау Дәптермен жұмыс Әр топқа тапсырмаларды бөліп беру  | 
                    ||||||||
| Ой толғаныс | 
                        Рефлексия: балаларды қызықтыра түрлітүсті жұлдызшалардың ұызыл түстісін анасын жақсы көрсе, көк түсті — әкесін, сары түстісін алатындар әжесін, жасыл түсті — атасын жақсы көргендер алсын деп ұсынылады.бәрің де өздеріңнің отбасындағы адамдарды жақсы көреді екенсіңдер.
                         
 БББ кестесі 
 
  | 
                    ||||||||
| Үйге тапсырма | 5-жаттығу,5-бетте | Күнделіктеріне жазып беремін | |||||||
| Бағалау | 
                        Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
                         
 
  | 
                      Бағалау парақшасын толтырады. | |||||||
| Кері байланыс | 
                         
                         
 
 
 
  | 
                      Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады | |||||||
Оқу ісінің меңгерушісі:
| Пәннің аты | Уақыты: | Кабинет: | Мұғалім | ||||
| Сабақтың атауы | 
                         
                         
 Жаңылтпаштар 
 Тақырыптың маңыздылығымен танысады, түсініп оқуға, ойын жеткізе білуге үйренеді, тпсырмаларды дұрыс құруға, ойын тиянақтай білуге дағдыланады. Қазақ тілінде дұрыс сөйлеуге, жазуға үйренеді.  | 
                    ||||||
| 
                        Мақсаты
                         
 Күтілетін нәтиже  | 
                    |||||||
| Психологиялық ахуал | 
                        – Балалар, айналамызда көңіл-күйі көтеріңкі, жақсы адамдардың болғанын бәріміз ұнатамыз. Ендеше қол ұстасып, бір-бірімізге жақсы көңіл-күй мен саулық тілейік.
                         
 Кел, балалар, күлейік! Күлкіменен түлейік! Күлкі- көңіл ажары ! Күліп өмір сүрейік!  | 
                      Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. | |||||
| Топқа бөлу | Шарлар арқылы топтарға бөлу. | ||||||
| Қызығушылықты ояту | 
                        
 
  | 
                    ||||||
| Сергіту сәті | «Қаражорға» биі | ||||||
| Жаңа сабақ | 
                        Оқулықтағы тапсырмаларды  орындау
                         
 Дәптермен жұмыс Тапсырмаларды топтарда бөліп орындау  | 
                    ||||||
| Рефлексия | 
                        Екі жақты күнделік стратегиясы
                         
 
  | 
                    ||||||
| Үйге тапсырма | 5-тапсырма Атасы мен немересі | Күнделіктеріне жазып беремін | |||||
| Бағалау | 
                        Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
                         
 
  | 
                      Бағалау парақшасын толтырады. | |||||
| Кері байланыс | 
                        Бағалау парақшаларын толтыру.
                         
 Смайликтер арқылы кері байланыс орнату  | 
                      Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады | |||||
Оқу ісінің меңгерушісі:

