Қазақ тілі 5-сынып Қысқа мерзімдік жоспар ҚМЖ учебник для 5 класса общеобразовательной школы с русским языком обученя Атамұра 2017 ж Т.М Артыкова, Л.З
Қазақ тілі 5-сынып
учебник для 5 класса общеобразовательной школы с русским языком обученя Атамұра 2017 ж
Т.М Артыкова, Л.З Бейсенова М.Б Боранбай
Қысқа мерзімдік жоспар
Оқу ісінің меңгерушісі:
| Пәннің аты | Уақыты: | Кабинет: | Мұғалім | ||||||
| Сабақтың атауы |
Менің отбасым
Тақырыптың маңыздылығымен танысады, түсініп оқуға, ойын жеткізе білуге үйренеді, тпсырмаларды дұрыс құруға, ойын тиянақтай білуге дағдыланады. Қазақ тілінде дұрыс сөйлеуге, жазуға үйренеді. |
||||||||
|
Мақсаты
Күтілетін нәтиже |
|||||||||
| Психологиялық ахуал |
Психологиялық дайындық
«Жүректен — жүрекке» шеңбері – Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет! |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. | |||||||
| Топқа бөлу | Геометриялық фигуралар үлестіріледі | Оқушылар таңдаған фигураларына сай топтарға бөлініп отырады. | |||||||
| Қызығушылықты ояту |
Сұрақтарға жауап беріңдер.
Сенің отбасың үлкен бе? Отбасыңда қанша адам бар? Сенің ата-анаң қайда жұмыс істейді? Сенің әпкең,ағаң,сіңілің,қарындасың бар ма? Олар неше жаста? Олар не істейді? |
||||||||
| Сергіту сәті | «Халықтар» биі | ||||||||
| Жаңа сабақ |
Оқулықтағы тапсырмаларды орындау
Зат есім туралы таныстырылым тамашалау Дәптермен жұмыс Әр топқа тапсырмаларды бөліп беру |
||||||||
| Ой толғаныс |
Рефлексия: балаларды қызықтыра түрлітүсті жұлдызшалардың ұызыл түстісін анасын жақсы көрсе, көк түсті — әкесін, сары түстісін алатындар әжесін, жасыл түсті — атасын жақсы көргендер алсын деп ұсынылады.бәрің де өздеріңнің отбасындағы адамдарды жақсы көреді екенсіңдер.
БББ кестесі
|
||||||||
| Үйге тапсырма | 5-жаттығу,5-бетте | Күнделіктеріне жазып беремін | |||||||
| Бағалау |
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
|
Бағалау парақшасын толтырады. | |||||||
| Кері байланыс |
|
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады | |||||||
Оқу ісінің меңгерушісі:
| Пәннің аты | Уақыты: | Кабинет: | Мұғалім | ||||
| Сабақтың атауы |
Жаңылтпаштар
Тақырыптың маңыздылығымен танысады, түсініп оқуға, ойын жеткізе білуге үйренеді, тпсырмаларды дұрыс құруға, ойын тиянақтай білуге дағдыланады. Қазақ тілінде дұрыс сөйлеуге, жазуға үйренеді. |
||||||
|
Мақсаты
Күтілетін нәтиже |
|||||||
| Психологиялық ахуал |
– Балалар, айналамызда көңіл-күйі көтеріңкі, жақсы адамдардың болғанын бәріміз ұнатамыз. Ендеше қол ұстасып, бір-бірімізге жақсы көңіл-күй мен саулық тілейік.
Кел, балалар, күлейік! Күлкіменен түлейік! Күлкі- көңіл ажары ! Күліп өмір сүрейік! |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. | |||||
| Топқа бөлу | Шарлар арқылы топтарға бөлу. | ||||||
| Қызығушылықты ояту |
|
||||||
| Сергіту сәті | «Қаражорға» биі | ||||||
| Жаңа сабақ |
Оқулықтағы тапсырмаларды орындау
Дәптермен жұмыс Тапсырмаларды топтарда бөліп орындау |
||||||
| Рефлексия |
Екі жақты күнделік стратегиясы
|
||||||
| Үйге тапсырма | 5-тапсырма Атасы мен немересі | Күнделіктеріне жазып беремін | |||||
| Бағалау |
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
|
Бағалау парақшасын толтырады. | |||||
| Кері байланыс |
Бағалау парақшаларын толтыру.
Смайликтер арқылы кері байланыс орнату |
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады | |||||
Оқу ісінің меңгерушісі:

