Қазақ әдебиеті 10-сынып ҚМЖ Қысқа мерзімдік жоспар орыс сыныптарына
Тізбектелген сабақтар топтамасына бағдарламаның жеті модулін ықпалдастырған орташа мерзімді жоспар
Әдебиет пәні, 10-сынып
Оқу ісінің меңгерушісі:
Пәннің аты | Уақыты: | Кабинет: | Мұғалім | ||||||
Сабақтың атауы | XIX ғасырдың бірінші жартысындағы қазақ әдебиеті | ||||||||
Мақсаты
Күтілетін нәтиже |
Тақырыптың маңыздылығымен танысады, түсініп оқуға, ойын жеткізе білуге үйренеді, тапсырмаларды дұрыс құруға, ойын тиянақтай білуге дағдыланады | ||||||||
Психологиялық ахуал |
Психологиялық дайындық
«Жүректен — жүрекке» шеңбері – Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет! |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. | |||||||
Топқа бөлу | Геометриялық фигуралар үлестіріледі | Оқушылар таңдаған фигураларына сай топтарға бөлініп отырады. | |||||||
Қызығушылықты ояту |
Тақырыпқа байланысты видеожазбаны тамашалау
Әсерімен бөлісу Әңгімелесу |
||||||||
Сергіту сәті | «Кел билейік» | ||||||||
Жаңа сабақ |
Оқулықтағы тапсырмаларды орындау
Тақырыпқа байланысты дайындаған ресурстармен танысу Дәптермен жұмыс Сөздік жұмысы |
||||||||
Ой толғаныс |
БББ кестесі
|
||||||||
Үйге тапсырма | Мазмұндау | Күнделіктеріне жазып беремін | |||||||
Бағалау |
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
|
Бағалау парақшасын толтырады. | |||||||
Кері байланыс |
|
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
Оқу ісінің меңгерушісі:
Пәннің аты | Уақыты: | Кабинет: | Мұғалім | ||||
Сабақтың атауы | Дулат Бабатайұлы | ||||||
Мақсаты
Күтілетін нәтиже |
Тақырыптың маңыздылығымен танысады, түсініп оқуға, ойын жеткізе білуге үйренеді, тапсырмаларды дұрыс құруға, ойын тиянақтай білуге дағдыланады | ||||||
Психологиялық ахуал |
– Балалар, айналамызда көңіл-күйі көтеріңкі, жақсы адамдардың болғанын бәріміз ұнатамыз. Ендеше қол ұстасып, бір-бірімізге жақсы көңіл-күй мен саулық тілейік.
Кел, балалар, күлейік! Күлкіменен түлейік! Күлкі- көңіл ажары ! Күліп өмір сүрейік! |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. | |||||
Топқа бөлу | Шарлар арқылы топтарға бөлу. | ||||||
Қызығушылықты ояту |
Тақырыпқа байланысты видеожазбаны тамашалау
Әсерімен бөлісу Әңгімелесу |
||||||
Сергіту сәті | «Сен маған,мен саған» | ||||||
Жаңа сабақ |
Оқулықтағы тапсырмаларды орындау
Тақырыпқа байланысты дайындаған ресурстармен танысу Дәптермен жұмыс Сөздік жұмысы |
||||||
Рефлексия |
Екі жақты күнделік стратегиясы
|
||||||
Үйге тапсырма | Мазмұндау | Күнделіктеріне жазып беремін | |||||
Бағалау |
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
|
Бағалау парақшасын толтырады. | |||||
Кері байланыс |
Бағалау парақшаларын толтыру.
Смайликтер арқылы кері байланыс орнату |
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
Оқу ісінің меңгерушісі:
Пәннің аты | Уақыты: | Кабинет: | Мұғалім | ||||||
Сабақтың атауы | Еспенбет поэмадан үзінді | ||||||||
Мақсаты
Күтілетін нәтиже |
Тақырыптың маңыздылығымен танысады, түсініп оқуға, ойын жеткізе білуге үйренеді, тапсырмаларды дұрыс құруға, ойын тиянақтай білуге дағдыланады | ||||||||
Психологиялық ахуал |
Психологиялық дайындық
«Жүректен — жүрекке» шеңбері – Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет! |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. | |||||||
Топқа бөлу | Тәтті кәмпиттер арқылы топтарға бөлу | Оқушылар таңдаған конфеттеріне сай топтарға бөлініп отырады. | |||||||
Қызығушылықты ояту |
Тақырыпқа байланысты видеожазбаны тамашалау
Әсерімен бөлісу Әңгімелесу |
||||||||
Сергіту сәті | «Кел билейік» | ||||||||
Жаңа сабақ |
Оқулықтағы тапсырмаларды топтарда орындау
Тақырыпқа байланысты дайындаған ресурстармен танысу Шығармашылық тапсырма. 1-топ Жаңа тақырыпты түсіндіру 2-топ Топтастыру 3-топ Семантикалық карта Дәптермен жұмыс Сөздік жұмысы |
||||||||
Ой толғаныс |
БББ кестесі
|
||||||||
Үйге тапсырма | Мазмұндау | Күнделіктеріне жазып беремін | |||||||
Бағалау |
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
|
Бағалау парақшасын толтырады. | |||||||
Кері байланыс |
|
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
Оқу ісінің меңгерушісі:
Пәннің аты | Уақыты: | Кабинет: | Мұғалім | ||||||
Сабақтың атауы | Махамбет Өтемісұлы | ||||||||
Мақсаты
Күтілетін нәтиже |
Тақырыптың маңыздылығымен танысады, түсініп оқуға, ойын жеткізе білуге үйренеді, тапсырмаларды дұрыс құруға, ойын тиянақтай білуге дағдыланады | ||||||||
Психологиялық ахуал |
Психологиялық дайындық
«Жүректен — жүрекке» шеңбері – Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет! |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. | |||||||
Топқа бөлу | Геометриялық фигуралар үлестіріледі | Оқушылар таңдаған фигураларына сай топтарға бөлініп отырады. | |||||||
Қызығушылықты ояту |
Тақырыпқа байланысты видеожазбаны тамашалау
Әсерімен бөлісу Әңгімелесу |
||||||||
Сергіту сәті | «Кел билейік» | ||||||||
Жаңа сабақ |
Оқулықтағы тапсырмаларды орындау
Тақырыпқа байланысты дайындаған ресурстармен танысу Дәптермен жұмыс Сөздік жұмысы |
||||||||
Ой толғаныс |
БББ кестесі
|
||||||||
Үйге тапсырма | Мазмұндау | Күнделіктеріне жазып беремін | |||||||
Бағалау |
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
|
Бағалау парақшасын толтырады. | |||||||
Кері байланыс |
|
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
Оқу ісінің меңгерушісі: