» » Қазақ тілі 5-сынып орыс сыныптарына ҚМЖ Қысқа мерзімдік жоспар Т.М Артыкова, Л.З Бейсенова М.Б Боранбай Атамұра 2015 ж

Қазақ тілі 5-сынып орыс сыныптарына ҚМЖ Қысқа мерзімдік жоспар Т.М Артыкова, Л.З Бейсенова М.Б Боранбай Атамұра 2015 ж

29 октябрь 2016, Суббота
691
0

Қазақ тілі 5-сынып    учебник для 5 класса  общеобразовательной школы  с русским языком  обученя Атамұра 2015 ж 

Т.М Артыкова, Л.З Бейсенова  М.Б Боранбай

Қысқа  мерзімдік  жоспар

 

Оқу ісінің меңгерушісі:

 

Пәннің аты Уақыты: Кабинет: Мұғалім
Сабақтың атауы Менің отбасым

 

Тақырыптың  маңыздылығымен танысады, түсініп оқуға, ойын жеткізе білуге үйренеді, тпсырмаларды дұрыс құруға, ойын тиянақтай білуге дағдыланады.  Қазақ тілінде дұрыс сөйлеуге, жазуға үйренеді.

Мақсаты

 

Күтілетін нәтиже

Психологиялық ахуал Психологиялық дайындық

 

«Жүректен — жүрекке» шеңбері

– Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет!

Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.
Топқа бөлу Геометриялық фигуралар үлестіріледі Оқушылар таңдаған фигураларына сай топтарға бөлініп отырады.
Қызығушылықты ояту Сұрақтарға жауап беріңдер.

 

Сенің отбасың үлкен бе?

Отбасыңда қанша адам бар?

Сенің ата-анаң қайда жұмыс істейді?

Сенің әпкең,ағаң,сіңілің,қарындасың бар ма?

Олар неше жаста?

Олар не істейді?

Сергіту сәті «Халықтар» биі
Жаңа сабақ Оқулықтағы тапсырмаларды  орындау

 

Зат есім туралы таныстырылым тамашалау

Дәптермен жұмыс

Әр топқа тапсырмаларды бөліп беру

Ой толғаныс Рефлексия: балаларды қызықтыра түрлітүсті жұлдызшалардың ұызыл түстісін анасын жақсы көрсе, көк түсті — әкесін, сары түстісін алатындар әжесін, жасыл түсті — атасын жақсы көргендер алсын деп ұсынылады.бәрің де өздеріңнің отбасындағы адамдарды жақсы көреді екенсіңдер.

 

БББ кестесі

 

Білем Білдім Білгім келеді
     
Үйге тапсырма 5-жаттығу,5-бетте Күнделіктеріне жазып беремін
Бағалау Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау

 

 

Бағалау парақшасын толтырады.
Кері байланыс  

 

 

 

 

Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады

 

Оқу ісінің меңгерушісі:

Пәннің аты Уақыты: Кабинет: Мұғалім
Сабақтың атауы  

 

Жаңылтпаштар

 

Тақырыптың  маңыздылығымен танысады, түсініп оқуға, ойын жеткізе білуге үйренеді, тпсырмаларды дұрыс құруға, ойын тиянақтай білуге дағдыланады.  Қазақ тілінде дұрыс сөйлеуге, жазуға үйренеді.

Мақсаты

 

Күтілетін нәтиже

Психологиялық ахуал – Балалар, айналамызда көңіл-күйі көтеріңкі, жақсы адамдардың болғанын бәріміз ұнатамыз. Ендеше қол ұстасып, бір-бірімізге жақсы көңіл-күй мен саулық тілейік.

 

Кел, балалар, күлейік!

Күлкіменен түлейік!

Күлкі- көңіл ажары !

Күліп өмір сүрейік!

Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.
Топқа бөлу   Шарлар арқылы топтарға бөлу.
Қызығушылықты ояту
Өзің қандай мәліметтер қосар едің?
Өткен сабақта саған не әсер етті?
Сергіту сәті «Қаражорға» биі
Жаңа сабақ Оқулықтағы тапсырмаларды  орындау

 

Дәптермен жұмыс

Тапсырмаларды топтарда бөліп орындау

Рефлексия Екі жақты күнделік стратегиясы

 

Кітаптағы жазбалар Менің жаңалығым
   

 

 

 

Үйге тапсырма 5-тапсырма Атасы мен немересі Күнделіктеріне жазып беремін
Бағалау Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау

 

 

Бағалау парақшасын толтырады.
Кері байланыс Бағалау парақшаларын толтыру.

 

Смайликтер арқылы кері байланыс орнату

Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады

 

Оқу ісінің меңгерушісі:

Пәннің аты Уақыты: Кабинет: Мұғалім
Сабақтың атауы Менің әжем

 

Тақырыптың  маңыздылығымен танысады, түсініп оқуға, ойын жеткізе білуге үйренеді, тпсырмаларды дұрыс құруға, ойын тиянақтай білуге дағдыланады.  Қазақ тілінде дұрыс сөйлеуге, жазуға үйренеді.

Мақсаты

 

Күтілетін нәтиже

Психологиялық ахуал Психологиялық дайындық

 

«Жүректен — жүрекке» шеңбері

– Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет!

Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.
Топқа бөлу Геометриялық фигуралар үлестіріледі Оқушылар таңдаған фигураларына сай топтарға бөлініп отырады.
Қызығушылықты ояту Әже — баланың әкесінің, сондай-ақ, анасының шешесін атайтын, туыстық қатынасты білдіретін атау. Одан арғылары үлкен әже немесе ұлы әже деп аталады.

 

Қазақ отбасындағы әже орны ерекше әрі қадірлі. Әже — отбасының ғана емес, әулеттің де ұйытқысы, ағайын- абысындардың бірлігін, татулығын сақтайтын сыйлы анасы, кейінгі жастардың, келіндердің тәрбиешісі әрі ақылгөйі Қазақ қоғамында әдетте жас отау иелерінің тұңғыш баласын әжесі бауырына салады. Бала ата-әженің кенжесі саналып, немерені әжесі тәрбиелеп, бағып-қағады. Әже мен немере арасындағы туыстық байланыс өте нәзік әрі берік. Балажан қазақ үшін ата мен әжеге жас сәби жай ғана ермек емес, тәрбиеленуші ерекше субъект. Тарихта күллі рулы елге ана болып саналған Айпара әже, Домалақ ене, Зере, Айғаным секілді әжелердің бейнесі аңыз-әңгімелерде, әдеби шығармаларда сомдалған.

Сергіту сәті «Халықтар» биі
Жаңа сабақ Оқулықтағы тапсырмаларды  орындау

 

Дәптермен жұмыс

1,2,3 тапсырмаларды топтарда бөліп орындату.

Сөздік жұмысын жүргізу.

Деңгейлік тапсырмаларды орындату.

Ой толғаныс БББ кестесі

 

 

Білем Білдім Білгім келеді
     
Үйге тапсырма Өз әжелерің туралы хабарласыңдар Күнделіктеріне жазып беремін
Бағалау Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау

 

 

Бағалау парақшасын толтырады.
Кері байланыс  

 

 

 

 

Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады

 

 

Оқу ісінің меңгерушісі:

 

Қазақ тілі Уақыты: Кабинет: Мұғалім:
Сабақтың атауы Баланың бас ұстазы ата-ана
Сілтеме Қазақ тілі оқулығының әдістемесі
Сабақтың жабдығы Адамның сөйлеу, жазу арқылы хабар беру көрінісін бейнелейтін суреттер, хабар тарату құралдары.

 

 

Жалпы мақсаттар Мақсаты: адамдар бір- бірімен қарым-қатынас жасауы үшін сөйлеудің қажет екендігін ұғындыру.

 

Пәндік нәтиже: Сөйлеудің тіл арқылы жүзеге асатынын ұғындыру; сөйлеу арқылы көп нәрсені біле алатынын түсіну.

Тұлғалы нәтиже: дұрыс сөйлеу мәдениетіне тәрбиелеу,қазақ тілін құрметтеуге , өз Отанын сүйе білугеүйрету.

Жүйелі-әрекеттік нәтиже: пайымдай білу дағдыларын дамыту; зейіндерін арттыру.

Оқыту  нәтижесі
Топқа бөлу Оқушыларды пазл арқылы топқа бөлемін.
Ынтымақтастық атмосферасы Кім үлкенді сыйласа,
Кім үлкенді тыңдаса.
Үлкен болған кезінде
Сыйлы болмақ өзі де.
Оқушылар шаттық шеберін бірге қайталайды.
Үй тапсырмасын сұрау

 

 

Дәптердегі жаттығуларды қарап шығу
Қызығушылықты ояту 1-тапсырма

 

1.      Жаман іске ақыл көп керек,

Жас адамға үлгі көп керек.

2.      Баланың бас ұстазы ата-ана.

3.      Ата-балаға сыншы.

Мағынаны тану

 

Мәтінді тізбектеп оқу

Оқулықтағы  тапсырмаларды орындау.

 

Сөздік жұмысын жүргізу.

Әр топқа сұрақ парақшаларын тарату.

1.      Отбасының тірегі мен қамқоршысы кім?

2.      Отбасындағы сыйлы адамдар кімдер?

3.      Сен ата-анаңның айтқанын тыңдайсың ба?

2,3,4 тапсырмаларды топтарда орындау.

5-тапсырма

Кесте бойынша сөйлем құрап әңгімеле.

Кім? Не? Қандай?
   
   
   
Сергіту сәті Бір, екі – еңкей,

 

Бүгілмесін тізең.

Үш-төрт шалқай

Иілмесін тізең.

Қолды көтер аспанға

Саусақты сөз, жасқанба.

 

 

Оқушылар денелерін жаттықтырып,сергіп қалады

Ой толғаныс  
Үй тапсырмасы Қалған тапсырмаларды орындау Күнделіктеріне жазады
 Бағалау  Сабаққа белсенді қатысқан оқушыларды мақтау, бағалау

 

Комментарии:
Сабақ жоспарлары барлық пәннен ҚМЖ, ОМЖ, ҰМЖ | Планы КСП ССП ДСП
Электронная почта: [email protected] Ватсап: 8(707) 403-01-01 © 2019-2020