Қазақ тілі 7-сынып орыс сыныптарына ҚМЖ
оқу ісінің меңгерушісі:
Пәннің аты | Уақыты: | Кабинет: | Мұғалім | ||||||
Сабақтың атауы | Менің Отбасым | ||||||||
Мақсаты
Күтілетін нәтиже |
Тақырыптың маңыздылығымен танысады, түсініп оқуға, ойын жеткізе білуге үйренеді, тпсырмаларды дұрыс құруға, ойын тиянақтай білуге дағдыланады | ||||||||
Психологиялық ахуал | Психологиялық дайындық
«Жүректен — жүрекке» шеңбері – Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет! |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. | |||||||
Топқа бөлу | Геометриялық фигуралар үлестіріледі | Оқушылар таңдаған фигураларына сай топтарға бөлініп отырады. | |||||||
Қызығушылықты ояту | 1-тапсырма
Жұмбақты шешіңдер Отбасы дегенді қалай түсінесіңдер?
|
||||||||
Сергіту сәті | «Кел билейік» | ||||||||
Жаңа сабақ | Сұраулы сөйлем туралы түсінік
Оқулықтағы тапсырмаларды топтарда бөліп орындау Тақырыпқа байланысты дайындаған ресурстармен танысу Дәптермен жұмыс Сөздік жұмысы |
||||||||
Ой толғаныс | БББ кестесі
|
||||||||
Үйге тапсырма | 5-тапсырма 6-бетте | Күнделіктеріне жазып беремін | |||||||
Бағалау | Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
|
Бағалау парақшасын толтырады. | |||||||
Кері байланыс |
|
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
Оқу ісінің меңгерушісі:
Пәннің аты | Уақыты: | Кабинет: | Мұғалім | ||||
Сабақтың атауы | Мінездің ұнамды белгілері | ||||||
Мақсаты
Күтілетін нәтиже |
Тақырыптың маңыздылығымен танысады, түсініп оқуға, ойын жеткізе білуге үйренеді, тпсырмаларды дұрыс құруға, ойын тиянақтай білуге дағдыланады | ||||||
Психологиялық ахуал | – Балалар, айналамызда көңіл-күйі көтеріңкі, жақсы адамдардың болғанын бәріміз ұнатамыз. Ендеше қол ұстасып, бір-бірімізге жақсы көңіл-күй мен саулық тілейік.
Кел, балалар, күлейік! Күлкіменен түлейік! Күлкі- көңіл ажары ! Күліп өмір сүрейік! |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. | |||||
Топқа бөлу | Шарлар арқылы топтарға бөлу. | ||||||
Қызығушылықты ояту | «Сенің мінезің қандай»
Психологиялық тест |
||||||
Сергіту сәті | «Сен маған,мен саған» | ||||||
Жаңа сабақ | Оқулықтағы тапсырмаларды орындау
Тақырыпқа байланысты дайындаған ресурстармен танысу Дәптермен жұмыс Сөздік жұмысы |
||||||
Рефлексия | Екі жақты күнделік стратегиясы
|
||||||
Үйге тапсырма | 3-тапсырма 8-бетте | Күнделіктеріне жазып беремін | |||||
Бағалау | Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
|
Бағалау парақшасын толтырады. | |||||
Кері байланыс | Бағалау парақшаларын толтыру.
Смайликтер арқылы кері байланыс орнату |
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
Оқу ісінің меңгерушісі:
Пәннің аты | Уақыты: | Кабинет: | Мұғалім | ||||||
Сабақтың атауы | Менің отбасы мүшелерім қай тілде сөйлейді? | ||||||||
Мақсаты
Күтілетін нәтиже |
Тақырыптың маңыздылығымен танысады, түсініп оқуға, ойын жеткізе білуге үйренеді, тпсырмаларды дұрыс құруға, ойын тиянақтай білуге дағдыланады | ||||||||
Психологиялық ахуал | Психологиялық дайындық
«Жүректен — жүрекке» шеңбері – Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет! |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. | |||||||
Топқа бөлу | Геометриялық фигуралар үлестіріледі | Оқушылар таңдаған фигураларына сай топтарға бөлініп отырады. | |||||||
Қызығушылықты ояту | Сөйлемді жалғастырыңдар
Мен………………. Менің………………. |
||||||||
Сергіту сәті | «Кел билейік» | ||||||||
Жаңа сабақ | Оқулықтағы тапсырмаларды топтарда бөліп орындау
Тақырыпқа байланысты дайындаған ресурстармен танысу Дәптермен жұмыс Сөздік жұмысы |
||||||||
Ой толғаныс | БББ кестесі
|
||||||||
Үйге тапсырма | 5-тапсырма 9-бетте | Күнделіктеріне жазып беремін | |||||||
Бағалау | Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
|
Бағалау парақшасын толтырады. | |||||||
Кері байланыс |
|
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
Оқу ісінің меңгерушісі: