» » Қазақ тілі 2-сынып күнделік сабақ жоспары

Қазақ тілі 2-сынып күнделік сабақ жоспары

29 октябрь 2016, Суббота
1 201
0

Қазақ тілінен 2-сыныпқа арналған сабақ жоспарлары

 

                       Пәні:  қазақ тілі

Сабақтың тақырыбы: Тіл және сөйлеу

Сөйлеудің  адам  өміріндегі  маңызы  мен  оның  қажеттілігі

Сабақтың мақсаты:

тіл қарым-қатынас жасау құралы екендігін, сөйлеудің не үшін қажеттігін ұғындыруға мүмкіндік жасау; оқушылардың сөйлеу тілін дамыту.

Сабақтың көрнекілігі: жеке сюжетті суреттер, тірек-сызба

Сабақтың барысы. І.Ұйымдастыру кезеңі. Психологиялық дайындық

ІІ.Жаңа сабақ

Әңгіме-ертегі: «Баяғыда Үсен деген бала болыпты. Бірде ол көршінің Қанат деген баласының ойыншығын тартып алып, бермей қояды. Қанат жылап, үйіне кетеді. Әжесін ертіп келеді. Ерегіскен Үсен ойыншықты шалшық суға лақтырып жібереді. Қанаттың әжесі ренжіген кейіп танытып, ішінен бір нәрсені күбір-күбір етіп айтып, Қанатты ертіп үйіне кетеді. Міне, қызық! Бағанадан бері батырсынып тұрған Үсеніміз лезде көзден ғайып болды. Мұны өзі де, қасындағы достары да байқамайды. Қасындағы достарының біреуі де Үсеннің сөйлеген сөзіне жауап қайтармайды. Ренжіген Үсен үйіне келіп, ешкімге ұстатпайтын тік ұшағын далаға алып шықты. Тік ұшақты Ұланға да, Серікке де ұсынды. Олар көрмегендей, естімегендей сыңай танытты. Үсен өзінің көзге көрінбейтін балаға айналғанын осы жерде бір-ақ түсінді. Отыра қалып жылады. «Мен енді кішілерге тиіспеймін. Үлкендерді тыңдаймын. Мен бәріңмен сөйлескім келеді. Ойнағым  келеді. Көзге көрінбейтін бала болған қандай жаман!» Есік алдына шыққан Қанаттың әжесі Үсеннің жылап отырғанын көріп, аяп кетті. Үсенді бұрынғы қалпына келтірді.

Пр.сұрақ:Үсен неге көзге көрінбейтін бала болып қалғысы келмеді?

1-жаттығу (сюжетті суретпен жұмыс)

Сөйлеседі

Хабар береді

ТІЛ АРҚЫЛЫ                                                 пікірлеседі

Білмегенін сұрайды

Кеңеседі

3-жаттығу (ауызша)

Адамдар сөйлесуді қашан бастаған?

Сөйлесу не үшін керек?

«Дүкенде» сюжетті ойын

ҚОРЫТЫНДЫЛАУ   Шығармашылық тапсырма: ЫМ, ҚИМЫЛ АРҚЫЛЫ өз сыныбының жетістіктерін  жеткізу

Үйге тапсырма:

Сөйлеу не үшін қажет?  (ата-аналарынан сұхбат алу)

 

           

                          

Сабақтың тақырыбы: Ауызекі  және  жазба  тілде  сөйлеу  туралы   түсінік.

Сабақтың мақсаты:

тіл қарым-қатынас жасау құралы екендігін, сөйлеудің не үшін қажеттігін ұғындыруға мүмкіндік жасау; оқушылардың сөйлеу тілін дамыту.

Ауызша және жазбаша сөйлеу дығдыларын, сөйлеу мәдениетін дамыту.

Оқушылардың дағдыларын қалыптастыру.

Сабақтың көрнекілігі: жеке сюжетті суреттер, тірек-сызба

Сабақтың барысы. І.Ұйымдастыру кезеңі. Психологиялық дайындық

ІІ.Жаңа сабақ

Ауызекі  және  жазба  тілде  сөйлеу  туралы   түсінік.

Ауызекі және жазба тілде сөйлеу туралы түсінік. Ауызекі сөйлеу ерекшеліктері. Дауыс күші, сазы — ауызекі сөйлеудің мәнерлеуші құралдары. Ауызекі сөйлеу кезіндегі дене қимылы және ым. Жазба тілде сөйлеудің ауызекі сөйлеуден өзгешілігі.

Алғыс айту. Танысу кезінде қолданылатын сөздер. Пікірталас кезіндегі сыпайылық: «меніңше, менің ойымша, солай деп ойлаймын» және т.б. сөздерді қоддану. Телефонмен әңгімелесу.

*Оқулықпен жұмыс: 9-10-11-жаттығу

12-жаттығу (дәптерге)  ЖЕКЕ ЖҰМЫС

Жұмбақты оқып, шешуін табу

13-14-15-жаттығу

Жауаптардың қайсысы дұрыс?

Сурет бойынша әңгіме құрау

ҚОРЫТЫНДЫЛАУ

ҮЙГЕ: Телефонмен ауызша әңгіме  құрау

Сабақтың тақырыбы: У  дыбысының    емлесі.   16-19  жаттығу

Сабақтың мақсаты:

У дыбысының бірде дауысты, бірде дауыссыз болатынын ұғындыруға мүмкіндік жасау; оқушылардың сөйлеу тілін дамыту.

Оқушылардың дағдыларын қалыптастыру.

Сабақтың көрнекілігі: жеке сюжетті суреттер, тірек-сызба

Сабақтың барысы. І.Ұйымдастыру кезеңі. Психологиялық дайындық

ІІ.Жаңа сабақ У  дыбысының    емлесі.   16-19  жаттығу

А)У дыбысы бірде дауысты, бірде дауыссыз екенін білу

 

Ә)ТАПСЫРМАЛАР

*Жұмбақ , есіңе сақта! Жұмбақ, дауысты, дауыссыз, буын, үш жалқау

*Өлеңдегі көп нүктенің орнына у дыбысын қою, артығын тап, уылдырық сөзін талдау, мәтінге ат қою,

*Есіңде сақта! У дыбысын көп нүктенің орнына қою, құрамында у дауысты болатын заттың атауын тап, сөздерді топтастыру, мәтінді және тірек сөздерді пайдаланып мәтін құрау

 

КІТАППЕН ЖҰМЫС:

16-жаттығу өлеңді көшіріп жазу

 

17-жаттығу  Фигура түсіне қарай сөздерді топтастыру

18-жаттығу Ребусты шешу    ЖЕКЕ ЖҰМЫС

ҚОРЫТЫНДЫЛАУ

ҮЙГЕ: 19-жаттығу «Жайлауда» тақырыбына әңгіме құрау

 

Сабақтың тақырыбы: У  дыбысының  дауысты  болуы. 20- 24 ж.

Сабақтың мақсаты: У дыбысының дауысты болуына назар аударту.

Сөз ішінен у дыбысын тауып, дауысты немесе дауыссыз екендігін ажырата білуге үйрету.Ол сөздерді буынға бөле білуге дағдыландыру.

 

Сабақтың көрнекілігі: жеке сюжетті суреттер, тірек-сызба

Сабақтың барысы. І.Ұйымдастыру кезеңі. Психологиялық дайындық

ІІ.Жаңа сабақ  У  дыбысының  дауысты  болуы. 20- 24 ж.

А) 20-жаттығу  (өлеңді оқып, у дыбысы бар сөздерді буынға бөлу)

Өздік жұмыс  21-жаттығу (өлеңді жатқа жазып, у дыбысын бар сөздердің астын сызу)

Ә)ЕСТЕ  САҚТА!

Дауыссыздан соң және сөз басында дауыссыздан бұрын келген у дыбысы дауысты болады: сурет, керуен, улап-шулап, ушықты

 

Б) ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ  ТАПСЫРМА:

22-жаттығу (сөздерді мағынасына қарай топастыру)

ЗАТТЫҢ  АТЫ: сусын, сауысқан, сатушы, бауыр, саумал,қурай

Заттың сыны: зәулім, тәуір,

Заттың саны:елу, елуінші

Қимыл атауы: қыдыру, келу, сапыру, кесу

 

23-жаттығу СӨЗДЕРДІ  БУЫНҒА  БӨЛІП  ЖАЗУ

ЖАЙЛАУ, БАУЫР, ОТАУ, ЕЛЕУІШ, ТӘУЛІК, УАҚЫТ,  УЫЛДЫРЫҚ,УЫЗДАЙ

Дәлелде:

У….дауыссыз, өйткені дауысты дыбыстан кейін келіп тұр

 

РЕБУСТЫ  ШЕШУ

Туған жер

 

ҚОРЫТЫНДЫЛАУ

ҮЙГЕ: Ережені оқу, у дыбысы бар сөздерді жазу

 

Комментарии:
Сабақ жоспарлары барлық пәннен ҚМЖ, ОМЖ, ҰМЖ | Планы КСП ССП ДСП
Электронная почта: [email protected] Ватсап: 8(707) 403-01-01 © 2019-2020