Қазақ тілі, Дүниетану, Әдебиеттік оқу, Еңбекке баулу, Математика — 2 сынып Алматыкітап баспасы ОМЖ орта мерзім жоспарлары
2-сынып қазақ тілінен орта мерзімді жоспар
Р/с | Р/с |
Тақырыптар |
Білімді үйретудің негізгі мақсаттары | Сағат саны | Уақыты | Күтілетін нәтиже | Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдердің түрлері | Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы | Үйрену барысын бағалау түрі |
Негізгі дереккөздер, құрал-жабдықтар
(Сілтеме) |
1 | 1 | 1-сыныпта өткенді еске түсіреміз. | Өткен тақырыпты саяхат жасау арқылы пысықтау, сурет бойынша сөйлем құруға дағдыландыру. | 1 | Өткен сабақтағы білімдерін естерін түсіреді | Түсіндіру,сұрақ-жауап |
Психологияқлық ахуал
Қызығушылықты ояту Мағынаны тан Ой толғаныс |
Кері байланыс |
2-сынып Қазақ тілі оқулығы.
Ғаламтор. Көрнекілігі: сызбалар, деңгейлік тапсырмалар, суреттер |
|
2 | 2 | 1-сыныпта өткенді еске түсіреміз. | Ауызша және жазбаша тілдерін дамыту. Сөздік қорын және байланыстырып сөйлеуін дамыту. | 1 | Өткен сабақтағы білімдерін естерін түсіреді | Түсіндіру,сұрақ-жауап |
Психологияқлық ахуал
Қызығушылықты ояту Мағынаны тан Ой толғаныс |
Кері байланыс | Тірек сызба, топтық тапсырмалар, суреттер, адасқан сөздер, суреттер топтамасы |
|
3 | 3 | Сөйлем және сөз | Сөйлемнің сөздерден, сөздің дыбыстардан құралатынын, дыбыс әріппен таңбаланатынын оқушылардың есіне түсіру. | 1 | Сөз белгілі бір заттың,құбылыстың,сын-сапаның,т.б. атауы екенін ұғындыру, сөздің өзіне тән мағанасы болатынын байқату. | Оқушыларға қызыл,жасыл,сары түсті қағаздар үлестіріледі. Қағаздың түсіне сай 3 топқа бөлініп отырады. | Тапсырмалар орындау Оқулықтағы жаттығуларды топтарға бөліп орындатуКарточкамен жұмыс |
Рефлексия Не білдік? Не істедік? |
2-сынып Қазақ тілі оқулығы.
Ғаламтор. Көрнекілігі: сызбалар, деңгейлік тапсырмалар, суреттер |
|
4 | 4 | Буын және тасымал | Буын, тасымал туралы бірінші сыныпта алған білімдерін еске түсіру, қайталау; дауысты дыбыстың буын құрайтыны, буынға бөлінген сөздердің барлығы бірдей тасымалдана бермейтіні туралы түсініктерін тереңдету. | 1 | Буынға дұрыс бөлу, тасымалдай білу дағдыларын дамыту. | Әр топқа жаттығуларды топтап беру. | «Адасқан әріптер» ойыны. Берілген әріптерден Қазақстан қалаларын құрап, буынға бөлу | Смайликтер арқылы |
2-сынып Қазақ тілі оқулығы.
Ғаламтор. Көрнекілігі: сызбалар, деңгейлік тапсырмалар, суреттер |
|
5 | 5 | Дыбыс және әріп | Дыбыс,буын және әріп, тасымал туралы тақырыптарды еске түсіріп,толықтыру. | 1 | Дыбыс,буын және әріп, тасымалды еске түсіреді. |
Жылдың төрт мезгіліне сай топқа бөлінеді.
Бағалау жетондарын үлестіремін |
Менің қиялымдағы ауыл» тақырыбына сурет салу және әңгімелеу. |
Бағалау жетондарын санайды
Смайликтер арқылы |
Қазақ тілі оқулығының әдістемесі,
кітап, сөздік |
|
6 | 6 | Дауысты,дауыссыз дыбыстар | Оқушылардың дауысты дыбыстар туралы лингвистикалық білімдерін кеңейту, жаттығу жұмыстары мен қосымша тапсырмалар арқылы бекіту. | 1 | Оқушылардың дауысты дыбыстардың түрлерін ажырата алу дағдыларын арттыру. | Жеміс-жидектердің суреттерін пайдалана отырып, топқа бөлу. |
«Топтастыру» стратегиясы
Қаратпа сөз туралы не білесіңдер? |
Бағалау жетондарын санайды.
Смайликтер арқылы |
Қазақ тілі оқулығының әдістемесі,
кітап, сөздік |
|
7 | 7 | Сөздердің жуан және жіңішке айтылуы | Дауыссыз дыбыстардың түрлері туралы түсініктерін, білімдерін молайту. | 1 | Жүйелі сөйлеуге , сөздік қорларын молайту мәнерлеп оқу, көркем жазу дағдыларын жетілдіре түсу шығармашылықпен жұмыс істеуге баулу. | Топтастыру «Дауысты және дауыссыз дыбыстар» |
Оқулықтағы жаттығуларды топтарда бөліп орындау.
Енді төрт түлік мал туралы мақал — мәтелді, жұмбақты, жаңылтпашты қалай есте сақтадыңдар соны тексерейік. |
Бағалау жетондарын санайды.
Смайликтер арқылы |
Тақта, қима қағаздар, автор суреті. | |
8 | 8 | Заттың атын білдіретін сөздер | Заттың атын білдіретін сөздермен таныстыу. А. Құнанбаев туралы мағұлымат беру. | 1 | Оқушылардың оқу жазу дағдыларын қалыптастыру. Ойын, сөйлеу мәнерін тілін дамыту. | Пазл арқылы топтарға бөлу | Суретпен жұмыс. Суретте кімдерді көріп тұрмыз? Осы балалардың қайсысының істері дұрыс деп ойлаймыз? |
Бағалау жетондарын санайды.
Смайликтер арқылы |
Суреттер, сөздер, үлестірмелі қағаздар | |
9 | 9 | Бас әріппен жазылатын сөздер | Жер – су аттарының бас әріппен жазылатындығын ұғындыру, мәтінді дұрыс, түсініп оқуға үйрету | 1 | Түрлі тапсырмаларды орындату арқылы оқушылардың іскерлік, танымдық қабілеттері дамиды. | Үш топ өздерінің аттарымен таныстырады. І топ – «Алғырлар», ІІ топ – «Білімділер», ІІІ топ – «Зерек». |
Шығармашылық саты І топ. Сын есімді қатыстырып «Әсем табиғат аясында» тақыры – бына ойтолғау жаз. ІІ топ. Сын есімді қатыстырып «Ардақты ана» тақырыбына ойтолғау жаз. ІІІ топ. Сын есімді қатыстырып «Менің мектебім» тақырыбына ойтолғау жаз. |
Бағалау жетондарын санайды.
Смайликтер арқылы |
Қазақ тілі оқулығының әдістемесі
Карта, суреттер, тор басқан және тот баспаған темірлер, сызбалар, карточкалар т. б. |