Қазақ әдебиеті 8 сынып ОМЖ орта мерзім сабақ жоспарлары (аптасына 2 сағаттан 68 сағат)

29 октябрь 2016, Суббота
521
0

ҚАЗАҚ ӘДЕБИЕТІ

(аптасына 2 сағаттан 68 сағат)

8-сынып

 

 

  Сабақтың тақырыбы:

 

Сабақтың мақсаты:

  Оқытуда қолданыла-тын  әдіс-тәсілдер Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі Күтілетін нәтиже Үйрену  мақсатында бағаны  қоса, бағалау Барлық оқушыларды сабаққа тарту  жұмысы Негізгі  дереккөздер немесе ресурстар Мерзімі
1 Кіріспе.

 

Қазақ әдебиеті қызметі туралы ұғымдарын қалыптастыру арқылы сабаққы қызғушылқтарын арттыру

1 Кім жылдам,Миға шабуыл,Конвер- сұрақ әдісі, Ойлан тап,Эссе Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Әдебиет  қызметі туралы ұғымдар қалыптасады, топпен жұмыс істеуге үйренеді Критерийлер бойынша  топтық  және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

 

Рефлексия  арқылы білімдерін  тексеру.

Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар  
1-2 Түркі халықтарына ортақ әдебиет. «Алып Ер Тоңа» дастаны

 

Өткен тақырыппен жұмыс істеуді  анықтайды,тапсырмаларды орындауға  үйреніп практикада қолданады

2 Кім шапшаң, Сөзімді аяқта,Почто, Автор орындығы Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Тақырыптың  мазмұнын аша отырып , мәнерлеп оқуға жаттықтығады. ой-өрісі, есте сақтау қабілеттері дамиды Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды. Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар  
3 Орхон ескеркіштері. Күлтегін жазуы

 

Мәтін мазмұнын тарау тақырыбымен байланыстыра отырып түсіну арқылы тақырыпты өмірмен байланыстыруға мүмкіндік жасап, мәтін идеясын ашу.

1 Миға шабуыл,»  «Жигсо» , Спираль, Өмірлік ахуалды талдау Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Оқушылар тақырып   ұғымын  біледі, түснеді және тапсырмалармен жұмыс жасауда пайдаланады Оқушылардың  өзін-өзі  бағалауы  және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия  арқылы  білімдеріне талдау жасау. Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды  сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар  
4 Қорқыт ата кітабы

 

Тақырыптың мазмұны мен идеясын ашуға мүмкіндік жасау.оз ойларын қорытындылай білуге жағдай жасау. Тіл белсенділігін арттыру, оқу мен жазу мәдениетін дамыту

1 Миға шабуыл,Жигсо2, Венн диаграмасы, Эссе Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Тақырыпты түсіне отырып ойын жеткізе білу арқылы,тақырыпты дұрыс орындауға дағдыланады

 

 

Критерийлер бойынша  топтық  және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

 

Рефлексия  арқылы білімдерін  тексеру.

Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар  
5 Оғыз қаған жыры

 

Тақырыптың мазмұнын түсіну, шығарма жазу туралы алғашқы түсінік беру.тіл байлығының ,сөздік қорын байыту арқылы сөйлеу тілінің дамуына жағдай жаса

1 Композициялық талдау, Ептілер,жүйріктер,алғырлар, Венн  диаграмманы , Тест Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Тақырыпты топпен меңгереді, түсінеді, өткен білімдері  пысықтап, қорытындылауға үйренеді. Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды. Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар  
8 Ислам дәуіріндегі әдебиет

 

Тақырыптың балаға ой салар идеясын баса ашуға мүмкіндік беру. Өз бетінше қорытынды шығару дағдыларын дамыту. Әдет –ғұрыпты  құрметтеуге, сыйлауға тәрбиелеу

1 Миға шабуыл,  Адасқан әріптер, Ойлан бірік. Бөліс,Эссе Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Сыни тұрғыдан ойлау арқылы жаңа білімді ұштай біледі.

 

Топта жұмыс жасауға  қалыптасады

Оқушылардың  өзін-өзі  бағалауы  және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия  арқылы  білімдеріне талдау жасау. Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды  сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар  
9

 

10

Әл-Фараби.» Қашықтасың туған жер», «Бауырым, қанша сүйгенмен», «Тамылжып бал тыныштық айналамнан», «Тіршілікте құрыштай бол төзімді» өлеңдері

 

Әл-Фараби.» Қашықтасың туған жер», «Бауырым, қанша сүйгенмен», «Тамылжып бал тыныштық айналамнан», «Тіршілікте құрыштай бол төзімді» өлеңдері

2 Суреттер сөйлейді,Салыстыру кестесі, Семантикалық карта,Кім  біледі Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Оқушылар  жаңа тақырып  жайлы малғұматтар алады ол  туралы оқып үйренеді.. Критерийлер бойынша  топтық  және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

 

Рефлексия  арқылы білімдерін  тексеру.

Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар  
11 Ахмет Йүгінеки. «Ақиқат сыйы» дастаны

 

Тақырып туралы мәлімет бере отырып, өлеңнің мазмұнын, негізгі идеясын түсінуге дағдай жасау.сөз тіркестері арқылы сөйлеу тілдерін, зейінін, есте сақтау қабілеттерін дамыту

1 Сақина салмақ, Сәйкестендіру,Миға шабуыл, Кім жүйрік ойыны Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Әңгіменің мазмұнын жетік түсінеді.

 

Сабаққа қызығушылығы артып, өз ойын жүйелі түрде жеткізеді.

Оқушылар сыни тұрғыдан ойлауға дағдыланады

Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды. Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы.

Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар

 

 

Комментарии:
Прокомментировать
  • bowtie smile laughing blush smiley relaxed smirk
    heart_eyes kissing_heart kissing_closed_eyes flushed relieved satisfied grin
    wink stuck_out_tongue_winking_eye stuck_out_tongue_closed_eyes grinning kissing stuck_out_tongue sleeping
    worried frowning anguished open_mouth grimacing confused hushed
    expressionless unamused sweat_smile sweat disappointed_relieved weary pensive
    disappointed confounded fearful cold_sweat persevere cry sob
    joy astonished scream tired_face angry rage triumph
    sleepy yum mask sunglasses dizzy_face imp smiling_imp
    neutral_face no_mouth innocent
Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив