Қазақ әдебиеті 8 сынып ОМЖ орта мерзім сабақ жоспарлары (аптасына 2 сағаттан 68 сағат)
ҚАЗАҚ ӘДЕБИЕТІ
(аптасына 2 сағаттан 68 сағат)
8-сынып
Сабақтың тақырыбы:
Сабақтың мақсаты: |
Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер | Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі | Күтілетін нәтиже | Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау | Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы | Негізгі дереккөздер немесе ресурстар | Мерзімі | ||
1 |
Кіріспе.
Қазақ әдебиеті қызметі туралы ұғымдарын қалыптастыру арқылы сабаққы қызғушылқтарын арттыру |
1 | Кім жылдам,Миға шабуыл,Конвер- сұрақ әдісі, Ойлан тап,Эссе | Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, | Әдебиет қызметі туралы ұғымдар қалыптасады, топпен жұмыс істеуге үйренеді |
Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.
Рефлексия арқылы білімдерін тексеру. |
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. | Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар | |
1-2 |
Түркі халықтарына ортақ әдебиет. «Алып Ер Тоңа» дастаны
Өткен тақырыппен жұмыс істеуді анықтайды,тапсырмаларды орындауға үйреніп практикада қолданады |
2 | Кім шапшаң, Сөзімді аяқта,Почто, Автор орындығы | Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, | Тақырыптың мазмұнын аша отырып , мәнерлеп оқуға жаттықтығады. ой-өрісі, есте сақтау қабілеттері дамиды | Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды. | Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы. | Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар | |
3 |
Орхон ескеркіштері. Күлтегін жазуы
Мәтін мазмұнын тарау тақырыбымен байланыстыра отырып түсіну арқылы тақырыпты өмірмен байланыстыруға мүмкіндік жасап, мәтін идеясын ашу. |
1 | Миға шабуыл,» «Жигсо» , Спираль, Өмірлік ахуалды талдау | Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, | Оқушылар тақырып ұғымын біледі, түснеді және тапсырмалармен жұмыс жасауда пайдаланады | Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау. | Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы. | Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар | |
4 |
Қорқыт ата кітабы
Тақырыптың мазмұны мен идеясын ашуға мүмкіндік жасау.оз ойларын қорытындылай білуге жағдай жасау. Тіл белсенділігін арттыру, оқу мен жазу мәдениетін дамыту |
1 | Миға шабуыл,Жигсо2, Венн диаграмасы, Эссе | Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, |
Тақырыпты түсіне отырып ойын жеткізе білу арқылы,тақырыпты дұрыс орындауға дағдыланады
|
Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.
Рефлексия арқылы білімдерін тексеру. |
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. | Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар | |
5 |
Оғыз қаған жыры
Тақырыптың мазмұнын түсіну, шығарма жазу туралы алғашқы түсінік беру.тіл байлығының ,сөздік қорын байыту арқылы сөйлеу тілінің дамуына жағдай жаса |
1 | Композициялық талдау, Ептілер,жүйріктер,алғырлар, Венн диаграмманы , Тест | Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, | Тақырыпты топпен меңгереді, түсінеді, өткен білімдері пысықтап, қорытындылауға үйренеді. | Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды. | Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы. | Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар | |
8 |
Ислам дәуіріндегі әдебиет
Тақырыптың балаға ой салар идеясын баса ашуға мүмкіндік беру. Өз бетінше қорытынды шығару дағдыларын дамыту. Әдет –ғұрыпты құрметтеуге, сыйлауға тәрбиелеу |
1 | Миға шабуыл, Адасқан әріптер, Ойлан бірік. Бөліс,Эссе | Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, |
Сыни тұрғыдан ойлау арқылы жаңа білімді ұштай біледі.
Топта жұмыс жасауға қалыптасады |
Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау. | Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы. | Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар | |
9
10 |
Әл-Фараби.» Қашықтасың туған жер», «Бауырым, қанша сүйгенмен», «Тамылжып бал тыныштық айналамнан», «Тіршілікте құрыштай бол төзімді» өлеңдері
Әл-Фараби.» Қашықтасың туған жер», «Бауырым, қанша сүйгенмен», «Тамылжып бал тыныштық айналамнан», «Тіршілікте құрыштай бол төзімді» өлеңдері |
2 | Суреттер сөйлейді,Салыстыру кестесі, Семантикалық карта,Кім біледі | Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, | Оқушылар жаңа тақырып жайлы малғұматтар алады ол туралы оқып үйренеді.. |
Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.
Рефлексия арқылы білімдерін тексеру. |
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. | Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар | |
11 |
Ахмет Йүгінеки. «Ақиқат сыйы» дастаны
Тақырып туралы мәлімет бере отырып, өлеңнің мазмұнын, негізгі идеясын түсінуге дағдай жасау.сөз тіркестері арқылы сөйлеу тілдерін, зейінін, есте сақтау қабілеттерін дамыту |
1 | Сақина салмақ, Сәйкестендіру,Миға шабуыл, Кім жүйрік ойыны | Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, |
Әңгіменің мазмұнын жетік түсінеді.
Сабаққа қызығушылығы артып, өз ойын жүйелі түрде жеткізеді. Оқушылар сыни тұрғыдан ойлауға дағдыланады |
Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды. | Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы. |
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
|