Қазақ әдебиеті 10 сынып гуманитарлық қоғам ОМЖ орта мерзім сабақ жоспарлары Жылдық сағаты-68 Апталық сағаты-2
Қазақ әдебиеті
10 сынып гуманитарлық қоғам сыныбы
Жылдық сағаты-68
Апталық сағаты-2
№ | Сабақтың тақырыбы | Сағат саны | Мақсаты | Оқып үйренудің нәтижесі | Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер | Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі | Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау | Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы | Қосымша дереккөздер |
І тоқсан | |||||||||
I | ХIХ ғ. I жартысындағы әдебиет | 1 | |||||||
1. | ХIХ ғ. қазақ елінің тарихи-әлеуметтік жағдайы,тарихи-әлеуметтік жағдайлардың ықпалы | 1 | Тәуелсіздікті, азаттықты аңсаудан туған өлең-жырларды білу. | ХІХ ғасырдағы қазақ ақындарының шығармаларына ортақ сарынды біледі. | СТО технологисының стратегиялары. Топтастыру,Миға шабуыл, ББҮ кестесі,ЖИГСО Болжау кестесі,Сауаттылық хаты. | Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, |
Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.
Рефлексия арқылы білімдерін тексеру. |
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. | Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар |
II | Махамбет Өтемісұлы(1804-1846) | 3 | |||||||
2. | Ақынның өмірі, шығармашылығы, өлеңдеріндегі адам образы | 1 | Өтемісұлының шығармашылығы, ел азаттығы, халық бостандығы туралы ойларын білу | . Махамбет туындыларындағы ақынның ел мен жерге деген сүйіспеншілігінен туған бейнелі сөздер мен суреттеу тәсілін таба біледі. | Кім жылдам» БҮҮ кестесі, «Миға шабуыл» автор орындығы Жигсо І әдісі | Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, | Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау. | Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы. | Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар |
3. | Өлеңдеріндегі Исатай бейнесі, өз бейнесі | 1 | . Исатай батыр бейнесінің ақын шығармаларында көрекм жинақталуын түсіну. | . Махамбет өлеңдеріндегі Исатай образының ұқсастықтары мен ерекшеліктерін ажырата алады. |
Жигсо
Венн диаграммасын ыстық орындық |
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, |
Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.
Рефлексия арқылы білімдерін тексеру. |
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. | Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар |
4. | Махамбет – халық кегінің жоқтаушысы. Өлең құрылымы мен тілі. Жанры. Әдебиет теориясы: дыбыстық қайталау, риторикалық сұрау | 1 | Ел қорғау, басқыншыларға қарсы тұру туралы түсіну. | . Махамбет поэзиясындағы реалистік, романтикалық сипатты, өлеңдерінің көркемдік ерекшелігін талдайды. |
Жигсо І әдісі «Миға шабуыл» сұрақ-жауап әдісі, БҮҮ кестесі,
Семантикалық карта |
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, | Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды. | Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы. | Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар |
III | Дулат Бабатайұлы(1802-1874) | 3 | |||||||
5. | Бұлтта ойнаған жасындай өмір. Ел мен жер, ерлік жыры туралы «Біздің анау Нарында» | 1 | . Ақынның өмірі мен шығармашылығы туралы білу. | Ақынның өмірі мен шығармашылығы туралы біледі |
СТО бағдарламасының стратегиялары сабаққа кірістіру, практикалық тапсырмаларды беру, тірек сызбалар, диалог, ББҮ
Топтастыру әдісін пайдалану |
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, |
Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.
Рефлексия арқылы білімдерін тексеру. |
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. | Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар |
6. | Туған жер тақсіреті, «Аягөз» өлеңі | 1 | Ел, жер тағдыры туралы түсіну | Дулаттың суреткерлік талантын таниды |
Миға шабуыл
Жигсо, Спираль Топтастыру әдісін пайдалану сұрақ-жауап немесе диалог арқылы үй жұмысын тексеру, СТО стратегиялары:
|
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, | Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды. | Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы. | Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар |
7. | «Еспенбет» дастаны, әдебиет теориясы:аллитерация, ассонанс, эпитет, метафора, теңеу | 1 | Ел қорғайтын азамат ердің тұлғасын жасау. | Отанға, туған жерге деген сүйіспеншілігі артады, дастанның батырлар жырына ұқсастығы мен айырмашылығын ажыратады |
«Кім алғыр?
Жигсо Венн диаграммасын семантикалық карта |
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, | Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау. | Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы. | Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар |
8. | Шығарма | 1 | Шығармашылық бағытта іздену. | Шығарманы көркемдік тұтастықта талдай алады. | |||||
IV | Сүйінбай Аронұлы(1822-1895) | 2 | |||||||
9. | Өмірінен мәлімет. Өлеңдері. Елдік, ерлік қасиеті. Арнау өлеңдері | 1 | Сүйінбай шығармаларының мазмұнының ерекшеліктерін ажырату.. | Сүйінбайдың ақындығы мен ой-өрісіне баға бере алады. | Топтастыру әдісін пайдалану , карточкамен жұмыс, проблемалық сұрақ, деңгейлеп оқыту,ББҮ | Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, | Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау. | Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы. | Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар |
10. | Сүйінбай –айтыстың асқан шебері. Қарғамен, Тезек төремен айтысы, Қатағанмен айтысы. Әдебиет теориясы: айтыс туралы ұғымды кеңейту | 1 | Сүйінбайдың айтысындағы ақынның сыны, сықағы, мысқыл-әжуасын табу. | Сүйінбайдың айтысу себептерін, жеңіске жетуінің негізгі мәнін түсінеді. |
Жигсо ІІ әдісі «Миға шабуыл» сұрақ-жауап әдісі, БҮҮ кестесі,
Ассосaция Кім алғыр |
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, |
Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.
Рефлексия арқылы білімдерін тексеру. |
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. | Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар |
V | Шортанбай Қанайұлы (1818-1881) | 1 | |||||||
11. | Өмірі, өлеңдері. «Зар заман», «Опасыз жалған», «Бала зары», «Жыр толғаулар». Әдебиет теориясы:жыршы ақындар поэзиясы | 1 | Шортанбай өмір сүрген кезеңде қазақ қоғамына қандай өзгерістер болғанын түсіну. | Ақын шығармаларының өз замандастарына ұқсастықтықтары мен ерекшеліктерін ажырата алады. |
Кім жылдам
«Сәйкестендіру» кестесі, , «ЖИГСО» әдісі, «Бағдаршам» кері әсер парағы |
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, | Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау. | Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы. | Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар |
VI |
МайлықожаСұлтанқожаұлы
(1835-1898) |
2 | |||||||
12. | Ақынның өмірі мен шығармашылығы | 1 | Ақын шығармаларынан көрінетін терең ойшылдық пен өткір сықақшылдығын түсіну. | Адам өмірі, жас ерекшелігі туралы философиялық толғамдарын талдайды. |
Миға шабуыл
Ыстық орындық Жигсо әдісі СТО, диалогтік оқыту
|
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, | Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды. | Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы. | Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар |
Похожие статьи:
29 октябрь 2016, Суббота
Қазақ әдебиеті 10 сынып ОМЖ орта мерзім жоспары Жылдық сағаты-68 Апталық сағаты-2
29 октябрь 2016, Суббота
Қазақ әдебиеті 6 сынып ҰМЖ ұзақ мерзім сабақ жоспарлары (аптасына 2 сағаттан 68 сағат)
29 октябрь 2016, Суббота
Қазақ әдебиеті 7 сынып ОМЖ орта мерзім сабақ жоспарлары (аптасына 2 сағаттан 68 сағат)
29 октябрь 2016, Суббота
Қазақ әдебиеті 11 сынып ОМЖ орта мерзім математикалық бағыт Жылдық cағат саны-68 Апталық сағаты-2
Комментарии: