Қазақ әдебиеті 10 сынып гуманитарлық қоғам ОМЖ орта мерзім сабақ жоспарлары Жылдық сағаты-68 Апталық сағаты-2

29 октябрь 2016, Суббота
574
0

Қазақ әдебиеті

10 сынып гуманитарлық қоғам сыныбы

Жылдық сағаты-68

Апталық сағаты-2

 

Сабақтың тақырыбы Сағат саны        Мақсаты Оқып  үйренудің  нәтижесі Оқытуда қолданыла-тын  әдіс-тәсілдер Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі Үйрену  мақсатында бағаны  қоса, бағалау Барлық оқушыларды сабаққа тарту  жұмысы Қосымша дереккөздер
                     І тоқсан                
I ХIХ ғ. I жартысындағы әдебиет 1              
1. ХIХ ғ. қазақ елінің тарихи-әлеуметтік жағдайы,тарихи-әлеуметтік жағдайлардың ықпалы 1 Тәуелсіздікті, азаттықты аңсаудан туған өлең-жырларды білу. ХІХ ғасырдағы қазақ ақындарының шығармаларына ортақ сарынды біледі. СТО технологисының стратегиялары. Топтастыру,Миға шабуыл, ББҮ кестесі,ЖИГСО Болжау кестесі,Сауаттылық хаты. Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Критерийлер бойынша  топтық  және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

 

Рефлексия  арқылы білімдерін  тексеру.

Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
II Махамбет Өтемісұлы(1804-1846) 3              
2. Ақынның өмірі, шығармашылығы, өлеңдеріндегі адам образы 1 Өтемісұлының шығармашылығы, ел азаттығы, халық бостандығы туралы ойларын білу . Махамбет туындыларындағы ақынның ел мен жерге деген  сүйіспеншілігінен туған бейнелі сөздер мен суреттеу тәсілін таба біледі. Кім жылдам»   БҮҮ кестесі,  «Миға шабуыл» автор орындығы Жигсо І әдісі Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Оқушылардың  өзін-өзі  бағалауы  және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия  арқылы  білімдеріне талдау жасау. Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды  сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
3. Өлеңдеріндегі Исатай бейнесі, өз бейнесі 1 . Исатай батыр бейнесінің ақын шығармаларында көрекм жинақталуын түсіну. . Махамбет өлеңдеріндегі Исатай образының ұқсастықтары мен ерекшеліктерін ажырата алады. Жигсо

 

Венн  диаграммасын  ыстық орындық

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Критерийлер бойынша  топтық  және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

 

Рефлексия  арқылы білімдерін  тексеру.

Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
4.  Махамбет – халық кегінің жоқтаушысы. Өлең құрылымы мен тілі. Жанры. Әдебиет теориясы: дыбыстық қайталау, риторикалық сұрау 1 Ел қорғау, басқыншыларға қарсы тұру туралы түсіну. . Махамбет поэзиясындағы реалистік, романтикалық сипатты, өлеңдерінің көркемдік ерекшелігін талдайды. Жигсо І әдісі   «Миға шабуыл»  сұрақ-жауап әдісі, БҮҮ кестесі,

 

Семантикалық карта

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды. Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
III Дулат Бабатайұлы(1802-1874) 3              
5. Бұлтта ойнаған жасындай өмір. Ел мен жер, ерлік жыры туралы «Біздің анау Нарында» 1 . Ақынның өмірі мен шығармашылығы туралы білу. Ақынның өмірі мен шығармашылығы туралы біледі СТО  бағдарламасының стратегиялары сабаққа кірістіру, практикалық тапсырмаларды беру, тірек сызбалар, диалог, ББҮ

 

Топтастыру әдісін пайдалану

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Критерийлер бойынша  топтық  және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

 

Рефлексия  арқылы білімдерін  тексеру.

Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
6. Туған жер тақсіреті, «Аягөз» өлеңі 1 Ел, жер тағдыры туралы түсіну Дулаттың суреткерлік талантын таниды Миға шабуыл

 

Жигсо, Спираль

Топтастыру әдісін пайдалану  сұрақ-жауап немесе диалог арқылы үй жұмысын тексеру, СТО стратегиялары:

 

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды. Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
7. «Еспенбет» дастаны, әдебиет теориясы:аллитерация, ассонанс, эпитет, метафора, теңеу 1 Ел қорғайтын азамат ердің тұлғасын жасау. Отанға, туған жерге деген сүйіспеншілігі артады, дастанның батырлар жырына ұқсастығы мен айырмашылығын ажыратады «Кім алғыр?

 

Жигсо

Венн  диаграммасын семантикалық карта

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Оқушылардың  өзін-өзі  бағалауы  және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия  арқылы  білімдеріне талдау жасау. Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды  сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
8. Шығарма 1 Шығармашылық бағытта іздену. Шығарманы көркемдік тұтастықта талдай алады.          
IV Сүйінбай Аронұлы(1822-1895) 2              
9. Өмірінен мәлімет. Өлеңдері. Елдік, ерлік қасиеті. Арнау өлеңдері 1 Сүйінбай шығармаларының мазмұнының ерекшеліктерін ажырату.. Сүйінбайдың ақындығы мен ой-өрісіне баға бере алады. Топтастыру әдісін пайдалану , карточкамен жұмыс, проблемалық сұрақ,  деңгейлеп оқыту,ББҮ Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Оқушылардың  өзін-өзі  бағалауы  және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия  арқылы  білімдеріне талдау жасау. Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды  сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
10. Сүйінбай –айтыстың асқан шебері. Қарғамен, Тезек төремен айтысы, Қатағанмен айтысы. Әдебиет теориясы: айтыс туралы ұғымды кеңейту 1 Сүйінбайдың айтысындағы ақынның сыны, сықағы, мысқыл-әжуасын табу. Сүйінбайдың айтысу себептерін, жеңіске жетуінің негізгі мәнін түсінеді. Жигсо ІІ әдісі   «Миға шабуыл»  сұрақ-жауап әдісі, БҮҮ кестесі,

 

Ассосaция

Кім алғыр

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Критерийлер бойынша  топтық  және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

 

Рефлексия  арқылы білімдерін  тексеру.

Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
V Шортанбай Қанайұлы (1818-1881) 1              
11. Өмірі, өлеңдері. «Зар заман», «Опасыз жалған», «Бала зары», «Жыр толғаулар». Әдебиет теориясы:жыршы ақындар поэзиясы 1 Шортанбай өмір сүрген кезеңде қазақ қоғамына қандай өзгерістер болғанын түсіну. Ақын шығармаларының өз замандастарына ұқсастықтықтары мен ерекшеліктерін ажырата алады. Кім жылдам

 

«Сәйкестендіру» кестесі, , «ЖИГСО» әдісі, «Бағдаршам» кері әсер парағы

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Оқушылардың  өзін-өзі  бағалауы  және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия  арқылы  білімдеріне талдау жасау. Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды  сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
VI МайлықожаСұлтанқожаұлы

 

(1835-1898)

2              
12. Ақынның өмірі мен шығармашылығы 1 Ақын шығармаларынан көрінетін терең ойшылдық пен өткір сықақшылдығын түсіну. Адам өмірі, жас ерекшелігі туралы философиялық толғамдарын талдайды. Миға шабуыл

 

Ыстық орындық

Жигсо әдісі

СТО, диалогтік оқыту

 

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды. Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар

 

Комментарии:
Прокомментировать
  • bowtie smile laughing blush smiley relaxed smirk
    heart_eyes kissing_heart kissing_closed_eyes flushed relieved satisfied grin
    wink stuck_out_tongue_winking_eye stuck_out_tongue_closed_eyes grinning kissing stuck_out_tongue sleeping
    worried frowning anguished open_mouth grimacing confused hushed
    expressionless unamused sweat_smile sweat disappointed_relieved weary pensive
    disappointed confounded fearful cold_sweat persevere cry sob
    joy astonished scream tired_face angry rage triumph
    sleepy yum mask sunglasses dizzy_face imp smiling_imp
    neutral_face no_mouth innocent
Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив