Қазақ тілі 2 класс ҚМЖ орыс сыныптарына 2017-2018 жылға

29 октябрь 2016, Суббота
846
0

2 сынып

Сабақтың тақырыбы:Мен және менің отбасым

Сабақтың мақсаты: Тақырып б/ша байланыстырып сөйлеу дағдыларын дамыту, сөздік қорын байыту.

Жетістік критерийлер:

С. 1.тақырыбына байланысты сөздерден сөйлем құрастыра алады.

2.Төмен дәрежелі сұрақтарға жауап береді.

В. 1.Шағын әңгіме құрастырады.

2.Бір – бірімен диалогқа түседі.

А.1.Жоғары дәрежелі сұрақтарды құрастырып, жауап бере алады.

2.Әңгіме құрастырып, мазмұнын айтады.

Негізгі дерек көздер: оқулық қазақ тілі.2сынып, А.Қайырбекова. «Думан» ойын-сауық орталығының сайты.

Интербелсенді тақта,түрлі түсті маркерлер, А3 қағазы, бағалау парақтары.

Сабақтың әдіс- тәсілдері: Миға шабуыл,«Ой қозғау» әдісі

 

Сабақ кезеңдері Уақыт Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушылардың

 

іс-әрекеті

Дерікті көздер
1.Ұйымдастыру кезеңі:

 

 

 

 

 

 

3 мин 1.   Амандасады.

 

2.   Психологиялықдайындық.

3.   Сыныптағыкезекшіменсұхбат

жүргізеді.

-Бүгін  сынып түгел ме?

-Сабаққа дайындық қандай дәрежеде?

 

 

 

Оқушылар  қол алысып бір-біріне тілек айтады.

Амансын ба, Алтын күн!

Амансын ба, Көк аспан!

Сабағымызды бастаймыз,

Жалқулықты тастаймыз.

 

 

Оқулық. Қазақ тілі.2- сынып.

 

А.Қайырбекова

Алматы «Атамұра» 2013

«Думан» ойын-сауық орталығының сайты

Кіріспе бөлімі.

 

Қызығушылықты ояту.

Білу

 

3 мин Интербелсенді тақтада  «Думан» ойын-сауық орталығы туралы бейнебаян (жаңа тақырыпты ашу мақсатында)

 

—          Қалай ойлайсың, бұл қай жер?

– Қандай?

— Сені не таңғалдырды?

— Жұптасыңнан сұрашы?

Презентация көру

Оқушылар сұрақтарға жауап береді.

 

жұптасымен сұхбатқа түседі

Интербелсенді тақта, презентация/

 

«Думан» ойын-сауық орталығының сайты

 

 

Мағынаны тану

 

Түсіну

5 мин Сабақтың жаңа сөздерімен таныстырады, сөз тіркестерін құрастырады.

 

Сөздік:

мұхитарал

сегізаяқ

ашылды

көреме алаңы

Дәптерге жазады/жуан,жіңішке дыбыстарды ажыраталы/,сөз тіркестерін құрастырады. Мультимедиалық құрал. Қазақ тілі. 2- сынып.

 

А.Қайырбекова Алматы «Атамұра» 2013

 

 

79-бет

Қолдану 18 мин   Миға шабуыл:

 

Оқушыларға мәтінді  береді,аудартады.

   Астанада «Думан» ойын-сауық орталығы бар. Ол 2003жылы ашылды. «Думанда» үлкен мұхитарал және 11 аквариум бар. 2көрме алаңы бар. Онда акулалар, неше түрлі балықтар, тасбақалар, сегізаяқтар бар.

Сергіту сәті/ 80-бет 4-т-ма

Мәтін бойынша  берілген тапсырманы орындайды. Оқушы өзі оқиды, түсінеді. Жұппен алмасып,жұмыстарымен бөліседі.

 

Оқушылар өзін, жұбын  тексереді.

 

 

Мәтін таратылады

 

Бағалау парағы

Талдау 8 мин 1).80-бет 3-т-ма

 

Біліп алу

2).81-бет 4-т-ма

Сұраққа жауап жазу

3)Сөйлеп үйрену.

81-бет 5-т-ма

Оқушылар өздері орындайды,жұппен ақылдасады,топта талқылайды. Бір-бірінің пікірін тыңдайды.

 

 

 
Жинақтау 5 мин Сабақтың тақырыбынан түсінгендерін  постерге  түсіртеді. «Думан» ойын-сауық орталығы туралы түсініктерін  қағаз бетіне түсіреді. Әр оқушы  постер дайындайды,қорғайды.

 

 

Түрлі түсті маркерлер, А3 қағазы, бағалау парақтары, сурет қиықтары
Бағалау 3 мин Оқушылардың  бағалауын тыңдайды.

 

Не  білдім? Не білгім келеді ? Нені білемін ? сұрақтарына жауап беру үшін стикер толтыртады.

Әр оқушы  өз ойын айтады.Өзін,жұбын,тобын бағалайды.

 

Оқушылар   толтырылған   стикерлерді   тақтаға іледі.

 

стикер

 

 

 

 

2 сынып

Сабақтың тақырыбы:«Менің отбасым»

Сабақтың мақсаты: Сабақта үйренген жаңа сөздерді әр түрлі қатынасқа түсіре алады.

Жетістік критерийлері:

С. 1. Тақырыпқа байланысты сөздерден сөйлем құрастыра алады.

2.Төмен дәрежелі сұрақтарға жауап береді.

В.1.Шағын әңгіме құрастырады.

2.Бір – бірімен диалогқа түседі.

А.Жоғары дәрежелі сұрақтарға жауап бере алады.

2.Әңгіме құрастырып, мазмұнын айтады.

Негізгі деректер:Оқулық қазақ тілі, электрондық оқулық, 2сынып, А.Қайырбекова. «Думан» ойын-сауық орталығының сайты.

Интербелсенді тақта. Түрлі түсті маркерлер, А3 қағазы, бағалау парақтары, сурет қиықтары, ойыншықтар

Сабақтың әдіс –тәсілдері: «Карусель» әдісі, «Ой қозғау» әдісі

Сабақ кезеңдері Уақыт Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушылардың

 

іс-әрекеті

Дерікті көздер
1.Ұйымдастыру кезеңі:

 

 

3        мин 1.Амандасады.

 

2.Психологиялықдайындық.

3.Сыныптағыкезекшіменсұхбатжүргізеді.

-Бүгін  сынып түгел ме?

-Сабаққа дайындық қандай дәрежеде?

 

 

Оқушылар  қол алысып бір-біріне тілек айтады. /Шаттық шеңбері

 
Кіріспе бөлімі.

 

Қызығушылықты ояту.

Білу

 

3 мин Карусель әдісі:

 

— Сен қалай демаласың?демалыс орындарын ата.

– Қандай?

— Жұптасыңнан сұрашы?

Презентация көру

Оқушылар сұрақтарға жауап береді.

 

жұптасымен сұхбатқа түседі

Интербелсенді тақта ,презентация

 

«Думан» ойын-сауық орталығының сайты

Мағынаны тану

 

Түсіну

5 мин Сабақтың жаңа сөздерімен таныстырады, сөз тіркестерін құрастырады.

 

Сөздік:

ертегі қалашығы

дәмхана

қызық

 

Дәптерге жазады/жуан,жіңішке дыбыстарды ажыраталы/,сөз тіркестерін құрастырады. Мультимедиалық құрал. Қазақ тілі. 2- сынып.

 

А.Қайырбекова Алматы «Атамұра» 2013

 

Қолдану 8 мин   Оқушыларға мәтінді  береді,аудартады. /81-бет 1-т-ма

 

       Бүгін – жексенбі. Біз отбасымызбен «Думанға» бардық. Кассадан билет алдық. Билет 500 теңге тұрады. «Думанда» қызық болды.

Сергіту сәті

Мәтін бойынша  берілген тапсырманы орындайды. Оқушы өзі оқиды, түсінеді. Жұппен алмасып,жұмыстарымен бөліседі.

 

Оқушылар өзін, жұбын  тексереді.

 

 

Оқулық.

 

Қазақ тілі.

2- сынып.

А.Қайырбекова.

Алматы «Атамұра» 2013

Талдау 18 1).82-бет 2-т-ма. Біліп ал.

 

«Думанға» қалай баруға болады?

2).82-бет 3-т-ма

Сөйлеп үйрену, айту

3).Сұраққа жауап беру

82-бет 4-т-ма

4).Үлгі б/ша сөйлеп үйрену

Оқушылар өздері орындайды,жұппен ақылдасады,топта талқылайды. Бір-бірінің пікірін тыңдайды.

 

 

Бағалау парағы
Жинақтау 5 мин Сабақтың тақырыбынан түсінгендерін  постерге  түсіртеді. «Думанда» т/қа б/ты түсініктерін  қағаз бетіне түсіреді. Әр топ  постер дайындайды,қорғайды.

 

 

Түрлі түсті маркерлер, А3 қағазы, бағалау парақтары, сурет қиықтары
Бағалау 3 мин Оқушылардың  бағалауын тыңдайды.

 

Не  білдім? Не білгім келеді ? Нені білемін ? сұрақтарына жауап беру үшін стикер толтыртады.

Әр оқушы  өз ойын айтады.Өзін,жұбын,тобын бағалайды.

 

Оқушылар   толтырылған   стикерлерді   тақтаға іледі

Бармақтан шынтаққа дейін, стикерлер,бағалау парағы

 

«+», «-«, «қызық»

 

Комментарии:
Прокомментировать
  • bowtie smile laughing blush smiley relaxed smirk
    heart_eyes kissing_heart kissing_closed_eyes flushed relieved satisfied grin
    wink stuck_out_tongue_winking_eye stuck_out_tongue_closed_eyes grinning kissing stuck_out_tongue sleeping
    worried frowning anguished open_mouth grimacing confused hushed
    expressionless unamused sweat_smile sweat disappointed_relieved weary pensive
    disappointed confounded fearful cold_sweat persevere cry sob
    joy astonished scream tired_face angry rage triumph
    sleepy yum mask sunglasses dizzy_face imp smiling_imp
    neutral_face no_mouth innocent
Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив