Қазақ тілі 2 класс ҚМЖ орыс сыныптарына 2017-2018 жылға
2 сынып
Сабақтың тақырыбы:Мен және менің отбасым
Сабақтың мақсаты: Тақырып б/ша байланыстырып сөйлеу дағдыларын дамыту, сөздік қорын байыту.
Жетістік критерийлер:
С. 1.тақырыбына байланысты сөздерден сөйлем құрастыра алады.
2.Төмен дәрежелі сұрақтарға жауап береді.
В. 1.Шағын әңгіме құрастырады.
2.Бір – бірімен диалогқа түседі.
А.1.Жоғары дәрежелі сұрақтарды құрастырып, жауап бере алады.
2.Әңгіме құрастырып, мазмұнын айтады.
Негізгі дерек көздер: оқулық қазақ тілі.2сынып, А.Қайырбекова. «Думан» ойын-сауық орталығының сайты.
Интербелсенді тақта,түрлі түсті маркерлер, А3 қағазы, бағалау парақтары.
Сабақтың әдіс- тәсілдері: Миға шабуыл,«Ой қозғау» әдісі
Сабақ кезеңдері | Уақыт | Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушылардың
іс-әрекеті |
Дерікті көздер |
1.Ұйымдастыру кезеңі:
|
3 мин |
1. Амандасады.
2. Психологиялықдайындық. 3. Сыныптағыкезекшіменсұхбат жүргізеді. -Бүгін сынып түгел ме? -Сабаққа дайындық қандай дәрежеде?
|
Оқушылар қол алысып бір-біріне тілек айтады. Амансын ба, Алтын күн! Амансын ба, Көк аспан! Сабағымызды бастаймыз, Жалқулықты тастаймыз.
|
Оқулық. Қазақ тілі.2- сынып.
А.Қайырбекова Алматы «Атамұра» 2013 «Думан» ойын-сауық орталығының сайты |
Кіріспе бөлімі.
Қызығушылықты ояту. Білу
|
3 мин |
Интербелсенді тақтада «Думан» ойын-сауық орталығы туралы бейнебаян (жаңа тақырыпты ашу мақсатында)
— Қалай ойлайсың, бұл қай жер? – Қандай? — Сені не таңғалдырды? — Жұптасыңнан сұрашы? Презентация көру |
Оқушылар сұрақтарға жауап береді.
жұптасымен сұхбатқа түседі |
Интербелсенді тақта, презентация/
«Думан» ойын-сауық орталығының сайты
|
Мағынаны тану
Түсіну |
5 мин |
Сабақтың жаңа сөздерімен таныстырады, сөз тіркестерін құрастырады.
Сөздік: мұхитарал сегізаяқ ашылды көреме алаңы |
Дәптерге жазады/жуан,жіңішке дыбыстарды ажыраталы/,сөз тіркестерін құрастырады. |
Мультимедиалық құрал. Қазақ тілі. 2- сынып.
А.Қайырбекова Алматы «Атамұра» 2013
79-бет |
Қолдану | 18 мин |
Миға шабуыл:
Оқушыларға мәтінді береді,аудартады. Астанада «Думан» ойын-сауық орталығы бар. Ол 2003жылы ашылды. «Думанда» үлкен мұхитарал және 11 аквариум бар. 2көрме алаңы бар. Онда акулалар, неше түрлі балықтар, тасбақалар, сегізаяқтар бар. Сергіту сәті/ 80-бет 4-т-ма |
Мәтін бойынша берілген тапсырманы орындайды. Оқушы өзі оқиды, түсінеді. Жұппен алмасып,жұмыстарымен бөліседі.
Оқушылар өзін, жұбын тексереді.
|
Мәтін таратылады
Бағалау парағы |
Талдау | 8 мин |
1).80-бет 3-т-ма
Біліп алу 2).81-бет 4-т-ма Сұраққа жауап жазу 3)Сөйлеп үйрену. 81-бет 5-т-ма |
Оқушылар өздері орындайды,жұппен ақылдасады,топта талқылайды. Бір-бірінің пікірін тыңдайды.
|
|
Жинақтау | 5 мин | Сабақтың тақырыбынан түсінгендерін постерге түсіртеді. «Думан» ойын-сауық орталығы туралы түсініктерін қағаз бетіне түсіреді. |
Әр оқушы постер дайындайды,қорғайды.
|
Түрлі түсті маркерлер, А3 қағазы, бағалау парақтары, сурет қиықтары |
Бағалау | 3 мин |
Оқушылардың бағалауын тыңдайды.
Не білдім? Не білгім келеді ? Нені білемін ? сұрақтарына жауап беру үшін стикер толтыртады. |
Әр оқушы өз ойын айтады.Өзін,жұбын,тобын бағалайды.
Оқушылар толтырылған стикерлерді тақтаға іледі.
|
стикер |
2 сынып
Сабақтың тақырыбы:«Менің отбасым»
Сабақтың мақсаты: Сабақта үйренген жаңа сөздерді әр түрлі қатынасқа түсіре алады.
Жетістік критерийлері:
С. 1. Тақырыпқа байланысты сөздерден сөйлем құрастыра алады.
2.Төмен дәрежелі сұрақтарға жауап береді.
В.1.Шағын әңгіме құрастырады.
2.Бір – бірімен диалогқа түседі.
А.Жоғары дәрежелі сұрақтарға жауап бере алады.
2.Әңгіме құрастырып, мазмұнын айтады.
Негізгі деректер:Оқулық қазақ тілі, электрондық оқулық, 2сынып, А.Қайырбекова. «Думан» ойын-сауық орталығының сайты.
Интербелсенді тақта. Түрлі түсті маркерлер, А3 қағазы, бағалау парақтары, сурет қиықтары, ойыншықтар
Сабақтың әдіс –тәсілдері: «Карусель» әдісі, «Ой қозғау» әдісі
Сабақ кезеңдері | Уақыт | Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушылардың
іс-әрекеті |
Дерікті көздер |
1.Ұйымдастыру кезеңі:
|
3 мин |
1.Амандасады.
2.Психологиялықдайындық. 3.Сыныптағыкезекшіменсұхбатжүргізеді. -Бүгін сынып түгел ме? -Сабаққа дайындық қандай дәрежеде? |
Оқушылар қол алысып бір-біріне тілек айтады. /Шаттық шеңбері |
|
Кіріспе бөлімі.
Қызығушылықты ояту. Білу
|
3 мин |
Карусель әдісі:
— Сен қалай демаласың?демалыс орындарын ата. – Қандай? — Жұптасыңнан сұрашы? Презентация көру |
Оқушылар сұрақтарға жауап береді.
жұптасымен сұхбатқа түседі |
Интербелсенді тақта ,презентация
«Думан» ойын-сауық орталығының сайты |
Мағынаны тану
Түсіну |
5 мин |
Сабақтың жаңа сөздерімен таныстырады, сөз тіркестерін құрастырады.
Сөздік: ертегі қалашығы дәмхана қызық
|
Дәптерге жазады/жуан,жіңішке дыбыстарды ажыраталы/,сөз тіркестерін құрастырады. |
Мультимедиалық құрал. Қазақ тілі. 2- сынып.
А.Қайырбекова Алматы «Атамұра» 2013
|
Қолдану | 8 мин |
Оқушыларға мәтінді береді,аудартады. /81-бет 1-т-ма
Бүгін – жексенбі. Біз отбасымызбен «Думанға» бардық. Кассадан билет алдық. Билет 500 теңге тұрады. «Думанда» қызық болды. Сергіту сәті |
Мәтін бойынша берілген тапсырманы орындайды. Оқушы өзі оқиды, түсінеді. Жұппен алмасып,жұмыстарымен бөліседі.
Оқушылар өзін, жұбын тексереді.
|
Оқулық.
Қазақ тілі. 2- сынып. А.Қайырбекова. Алматы «Атамұра» 2013 |
Талдау | 18 |
1).82-бет 2-т-ма. Біліп ал.
«Думанға» қалай баруға болады? 2).82-бет 3-т-ма Сөйлеп үйрену, айту 3).Сұраққа жауап беру 82-бет 4-т-ма 4).Үлгі б/ша сөйлеп үйрену |
Оқушылар өздері орындайды,жұппен ақылдасады,топта талқылайды. Бір-бірінің пікірін тыңдайды.
|
Бағалау парағы |
Жинақтау | 5 мин | Сабақтың тақырыбынан түсінгендерін постерге түсіртеді. «Думанда» т/қа б/ты түсініктерін қағаз бетіне түсіреді. |
Әр топ постер дайындайды,қорғайды.
|
Түрлі түсті маркерлер, А3 қағазы, бағалау парақтары, сурет қиықтары |
Бағалау | 3 мин |
Оқушылардың бағалауын тыңдайды.
Не білдім? Не білгім келеді ? Нені білемін ? сұрақтарына жауап беру үшін стикер толтыртады. |
Әр оқушы өз ойын айтады.Өзін,жұбын,тобын бағалайды.
Оқушылар толтырылған стикерлерді тақтаға іледі |
Бармақтан шынтаққа дейін, стикерлер,бағалау парағы
«+», «-«, «қызық» |