География 8-сынып ҰЗЖ Ұзақ мерзімдік жоспар
8 сыныпқа арналған Ұзақ мерзімдік жоспар
р/с | Сабақтың тақырыбы |
Оқып үйренудің
негізгі мақсаттары |
Оқытуда қолданатын
әдіс-тәсілдер |
Бүкіл
оқушылардың үйренгенін қайдан білесіз? |
Оқып үйренудің
Нәтижесі |
Үйрену мақсатындағы бағаны қоса
бағалау |
Бәрін қоса есептегенде дарынды
балалар |
Негізгі деректер |
Кіріспе
2 сағат |
||||||||
1 | Географиялық білім көздері | Географиялық білім көздерін білу, карта, атлас, оқулықпен қалай жұмыс істеу керек екенін түсіну және барлық білім көздерін өз қажетіне қолдану |
Сыни тұрғыдан ойлауға «Түрткі, сынақтан өткізу, қайта бағыттау» сұрақтары
Топтық жұмыс Сұрақ-жауап Кері байланыс |
Сұрақ-жауап,
топтық жұмыстан Кері байланыс |
Географиялық білім көздерін біледі, карта, атлас, оқулық, әдебиеттермен қалай жұмыс істеу керек екенін түсінеді және барлық білім көздерін өз қажетіне қолданады |
Мадақтау
Басбармақ Мұғалімнің бағалауы |
Кеңейтілген сұрақтар
|
8 сынып оқулығы
«Қазақстанның физикалық географиясы» Географиялық карталар, суреттер, электронды оқулық, видеоролик |
2
|
Қазақстан Республикасы
ның физикалық географиялық орны |
Қазақстан Республикасы туралы білу, еліміздің ерекшеліктерін түсіну және білімін толықтыру үшін қолдану |
Сыни тұрғыдан ойлау сұрақтары
Топтық жұмыс «Жигсо» Пікірталас Жеке жұмыс Кері байланыс |
Топтық жұмыс, картамен жұмыс, жұмыс дәптерінен
Кері байланыс |
Қазақстан Республикасы туралы біледі, еліміздің ерекшеліктерін түсінеді және қосымша мәліметтерді білімін толықтыру үшін қолданады |
Басбармақ арқылы бағалау
Мадақтау бағалау Бірін-бірі бағалау |
Проблемалық сұрақтар
|
8 сынып оқулығы
«Қазақстанның физикалық географиясы» Дүние жүзінің, Қазақстанның физикалық карталары Глобус, табиғат суреттері |
3
|
Ғаламшардағы уақыт өлшемі, даталардың ауысу сызығы Қазақстан аумағындағы уақыт айырмасы | Уақыт өлшемі туралы білу, даталардың ауысу сызығын түсіну арқылы, еліміздің сағаттық белдеуін анықтауға қолдану |
Сыни тұрғыдан ойлауға «Ой қозғау» сұрақтары
Топтық жұмыс «Жигсо» Сұрақ-жауап Жеке жұмыс Кері байланыс |
Топтық жұмыс, картамен жұмыс, жұмыс дәптерінен, кестемен жұмыс жасауынан
Кері байланыс |
Уақыт өлшемі туралы біледі, даталардың ауысу сызығын түсінеді, еліміздің сағаттық белдеуін анықтауға қолданады |
Басбармақ арқылы бағалау
Мадақтау бағалау Бірін-бірі бағалау |
Кеңейтілген тапсырмалар |
8 сынып оқулығы
«Қазақстанның физикалық географиясы» Қазақсианның, ТМД –ның физикалық картасы, Дүние жүзінің, ТМД –ның сағаттық белдеулер картасы Глобус, сызбалар |
4 |
№1 сарамандық жұмыс
Жердегі уақытты анықтау |
Жергілікті, белдеулік уақытты білу, олар арқылы есептеу жолдарын түсіну, жердегі уақытты анықтау үшін сағаттық белдеулік картаны пайдалану |
Сыни тұрғыдан ойлауға «Түрткі, сынақтан өткізу, қайта бағыттау» сұрақтары
Жеке жұмыс Кері байланыс |
Сарамандық жұмыс дәптері
Кері байланыс |
Жергілікті, белдеулік уақытты біледі, олар арқылы есептеу жолдарын түсінеді, жердегі уақытты анықтау үшін сағаттық белдеулік картаны пайдаланады |
Бірін-бірі бағалау
Мұғалімнің бағалауы |
Логикалық тапсырмалар |
8 сынып оқулығы
«Қазақстанның физикалық географиясы» Қосымша оқулықтар мен сағаттық белдеулер картасы |
Зерттелу тарихы
5 сағат |
||||||||
5
|
Қазақ жері туралы ерте кездегі географиялық мағлұматтар |
Қазақстанның ерте кездегі зерттеулері туралы білу
Қазақстан туралы алғашқы деректер туралы түсіну Географиялық зерттелудің тарихы кестесін қолдану |
Сыни тұрғыдан ойлауға сұрақтар
Топтық жұмыс «Тұлғаны таны» Картамен жұмыс Сұрақ-жауап Жеке жұмыс Кері байланыс |
Топтық жұмыс, картамен жұмыс, жұмыс дәптерінен, кестемен жұмыс жасауынан
Кері байланыс |
Қазақстанның ерте кездегі зерттеулері туралы біледі
Қазақстан туралы алғашқы деректер туралы түсінеді Географиялық зерттелудің тарихы кестесін қолданады |
Басбармақ арқылы бағалау
Мадақтау Бірін-бірі бағалау |
Кеңейтілген тапсырмалар
|
8 сынып оқулығы
«Қазақстанның физикалық географиясы» Қазақстанның физикалық картасы Саяхатшылардың сызбасы |
6
|
Орта ғасырлардағы географиялық деректер |
Орта ғасыр зерттеушілерін білу
Орта ғасырлардағы географиялық деректердің маңыздылығын түсіну Білімін жетілдіру үшін саяхатшылар картасын қолдану |
Сыни тұрғыдан ойлауға сұрақтар
Топтық жұмыс «Тұлғаны таны» Картамен жұмыс Сұрақ-жауап Кері байланыс
|
Топтық жұмыс, картамен жұмыс,жұмыс дәптерінен, кестемен жұмыс жасауынан
Кері байланыс |
Орта ғасыр зерттеушілерін біледі
Орта ғасырлардағы географиялық деректердің маңыздылығын түсінеді Білімін жетілдіру үшін саяхатшылар картасын қолданады |
Басбармақ арқылы бағалау
Мадақтау Бірін-бірі бағалау |
Қалың-жұқа сұрақтар,
|
8 сынып оқулығы
«Қазақстанның физикалық географиясы» Қазақстанның әр дәуірдегі карталар мен сызбалары, суреттер Қазақстанның физикалық картасы |
7
|
ХVI-XIXғ. Қазақстан жерін физикалық-географиялық тұрғыдан зерттеу |
XVI-XIX ғасыр зерттеушілерін білу
Қазақстан аумағының зерттелу мақсаты мен әдістерін анықтап түсіну Саяхатшылар картасын өз білімін толықтыруға қолдану |
Сыни тұрғыдан ойлауға сұрақтар
Топтық жұмыс «Тұлғаны таны» Картамен жұмыс Сұрақ-жауап Кері байланыс |
Топтық жұмыс, картамен жұмыс,жұмыс дәптерінен, кестемен жұмыс жасауынан
Кері байланыс |
XVI-XIX ғасыр зерттеушілерін біледі
Қазақстан аумағының зерттелу мақсаты мен әдістерін анықтап түсінеді Саяхатшылар картасын өз білімін толықтыруға қолданады |
Басбармақ арқылы бағалау
Мадақтау Бірін-бірі бағалау |
Проблемалық сұрақтар,
|
8 сынып оқулығы
«Қазақстанның физикалық географиясы» Қазақстанның әр дәуірдегі карталар мен сызбалары, суреттер Қазақстанның физикалық картасы
|