» » БИОЛОГИЯ 6 СЫНЫП ОРТА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР ОМЖ АПТАСЫНА 2 САҒАТ, БАРЛЫҒЫ 68 САҒАТ

БИОЛОГИЯ 6 СЫНЫП ОРТА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР ОМЖ АПТАСЫНА 2 САҒАТ, БАРЛЫҒЫ 68 САҒАТ

22 октябрь 2016, Суббота
1 606
0

Биология пәні бойынша оқу жүктемесінің көлемі

 6 сынып – аптасына 2 сағат, барлығы 68 сағат

р/с Сабақтың тақырыбы Са

 

ғат

саны

Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары Оқытуда қолданыла-тын негізгі әдіс-тәсілдер Бүкіл оқушылардың үйренгенін қайдан білесің? Оқып-үйренудің нәтижесі Үйрену мақсатындағы бағаны қоса, бағалау Бәрін қоса есептегенде (дарынды балалар) Негізгі дерек көздер  
1 Кіріспе.

 

Ботаника — өсімдіктер туралы ғылым. Жер бетінде өсімдіктердің көптүрлілігі туралы жалпы мәліметтер. Ботаникалықбілімніңнегізгіқолданылуы.

1 Ботаника — өсімдіктер туралы ғылым екенін ұғындыру

 

 

 

Сыни тұрғыдан ойлау.Блум таксономия

 

сы

ББҮ, деңгейлік тапсырмалар Өсімдіктердің табиғаттағы және адам өміріндегі маңызы. Қазақстанда кең таралған өсімдіктер туралы біледі.  Формативті бағалау Деңгейлік  тапсырмалар, білімдерін бекіту сұрақтары. Блум таксономиясы, диалог,жеке жұмыс, топтық жұмыс, «Өрмекшінің торы» әдісі, «Миға шабуыл» әдісі, «Нақты жауап» айдары  
2 Мәдени және жабайы, біржылдық және көп жылдық, дәрілік және әсемдік өсімдіктер. 1 Өсімдіктердің тіршілік формалары: ағаштар, бұталар, бұташықтар, шөптесін өсімдіктер туралы түсінік Өз бетінше мәтінмен жұмыс. Мәтінмен жұмыс жасау барысында Мәдени және жабайы, біржылдық және көп жылдық туралы білімді меңгереді. Формативті  бағалау, топты бағалау. Кеңейтілген тапсырмалар, ашық, жабық сұрақтар, Мұғалімге арналған нұсқаулық,

 

ғаламтор

3 Өсімдіктердің белгілері. Гүлді өсімдіктер. Гүлді өсімдіктердің мүшелері. Өсімдіктер тірі организм және биожүйе ретінде. Тұқымды және споралы өсімдіктер.

 

 

1 № 1 зертханалық жұмысты орындату Топтық және жеке жұмыс, талдау. Блум таксономиясы Блум. Дәптермен жұмыс Споралы және тұқымды (ашықтұқымды және жабықтұқымды) өсімдіктерді ажырата алады Формативті бағалау, жұпты бағалау Ойлау қабілетін дмытатын тапсырмалар Биологияны оқыту әдістемесі
4 Өсімдіктердің тіршілік жағдайлары, оларға әсер ететін негізгі экологиялық факторлар. Өсімдіктердің тіршілік орталары. Өсімдіктердің көптүрлілігі. Өсімдіктердің табиғи жағдайлардағы өзгерістері, олардың өсімдік тіршілігіндегі маңызы. Өсімдіктердің табиғаттағы және адам өміріндегі маңызы..

 

 

1 Топсеруен:

 

1. «Айналамыздағы өсімдіктер әлемі».

2. «Өсімдіктер тіршілігіндегі күзгі құбылыстар».

 

Зерттеушілік мәтіндермен жұмыс,жеке, топтық жұмыс Алған білімдерін өзгелермен бөліседі,   анализдейді, салыстырады, ойын еркін жеткізеді, жіктейді. Бөлме жағдайындағы, баудағы, саябақтағы, бақшадағы және мектеп учаскесіндегі өсімдіктерді күтіп баптауды біледі Формативті бағалау, ия немесе

 

Комментарии:
Сабақ жоспарлары барлық пәннен ҚМЖ, ОМЖ, ҰМЖ | Планы КСП ССП ДСП
Электронная почта: [email protected] Ватсап: 8(707) 403-01-01 © 2020-2021