» » Биология 10 сынып. ҚМЖ Қысқа мерзімді жоспарлау

Биология 10 сынып. ҚМЖ Қысқа мерзімді жоспарлау

22 октябрь 2016, Суббота
2 659
0

Қысқа мерзімді жоспарлау 1

 

Күні: Пәні: Биология Сынып: 10
Сабақтың тақырыбы Биология ғылымы. Ғылымдар жүйесіндегі биологияның орны және маңызы. Биологияның басқа ғылымдармен байланысы. Жаратылыстану –ғылыми пәндер жүйесіндегі «Жалпы биология» курсының алатын орны, мақсаты мен міндеттері.  Көрсетілім: Биолог ғалымдардың суреті.

 

 

Сабақтың мақсаты Биология ғылымдары туралы біолім беру. Биология ғылымының қаншалықты маңызды екендігіне тоқталу.
Оқытудың нәтижелері Оқушылар  жаңа тақырыпты меңгере отырып, топта жұмыс жасай біледі, белсенділігі төмен оқушылардың ынтасы  артады. Тапсырмалар орындау  нәтижесінде білім, білік дағдылары қалыптасады.
Негізгі дерек-көздер Плакат, маркер, бағалау парақшасы, қима қағаздар, электронды оқулық, суреттері
Модульдің кіріктірілуі Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, Оқыту үшін бағалау және оқудағы үшін бағалау, Ақпараттық-коммуникативтік технологияларды оқыту, Дарынды және талантты балаларды оқыту, Оқушыларды жас ерешеліктеріне сәйкес оқыту және оқу, Оқытудағы басқару және көшбасшылық.

                                                  Сабақтың барысы

Сабақ бөлімінің кезеңдері Уақыт Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті Бағалау Ресурстар, көрнекіліктер
Кіріспе 2 минут

 

 

 

 

2 минут

Топқа бөлу

 

 

 

 

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

Джиксо әдісі арқылы 1,2,3,4 санау 5 оқушыдан 4 топқа бөлу.

 

Шаттық шеңберін құрып, бір-бірлерне жылы тілектер айту арқылы сыныпта ынтымақтастық атмосферасын қалыптастырды.

   
Жаңа сабақтың таныстырылымы 4 минут

 

 

 

 

 

7 минут

 

Білу.  «Жадылық серуен» әдісі бойынша жаңа тақырыпты өткен сабақпен байланыстырып сұрақ қою. Сұрақ жазу

 

 

Биология — Жер бетіндегі тірі ағзалардың орасан зор сан алуан формаларын және түрлерін зерттейтін тіршілік туралы ғылым. Биологияныңміндеті — тірі ағзалардың қасиеттерін зерттеу және олардың сан алуандығын, құрылыстарынын өзара байланыстары мен қоршаған орта жағдайларын түсіндіре білу. Бактерия-лардың кұрылысы мен тіршілік әрекеттерінін қасиеттерін микробио­логия окытып үйретеді;ботаникабарлык, өсімдіктердің құрылысы ж/е физиологиялық қасиеттерін зерттейді; жануарлар дүниесін —зоология,саңырауқұлақтар дүниесінмикологиязерттеп үйретеді.Мәселен,генетикаағзалардың тұқым қуалаушылық және өзгергіштік қасиеттерін окытып үйретеді. Ағза-лар құрылымына енетін химиялық заттардын құрамын, таралуы мен өзгеруінбиохимиязерттейді. Тіршіліктің жалпы касиеттері және мол-қ деңгейде пайда болуын; тірі ағзалардың қоршаған орта-дағы өзара қатынасынэкология окытып үйретеді. Біртүтас ағза мен онын бөлшектері атқаратын ерекшеліктердіфизиологиязерттейді.цитология(жасуша-тану) тірі жүйе ретіндегі жасушаның күрылымын, атқаратын қызметін және қасиеттерін, т. б. зерттейді

Өтілген материалды сұрақтарға жауап беру арқылы естеріне түсіріп, есте сақтау қабілеттері артады.

 

Балық қаңқаларына жаңа тақырыпқа сәйкес терминдер жазып, оның себептерін дәлелдейді.

Сыныптасын критериалды бағалау.

 

Басбармақты көтеру, төмен түсру арқылы формативті бағалау.

 

Оқулық

 

 

 

 

 

Плакат, маркер, бағалау парақшасы

Жаңа сабақты қолдану 10 минут

 

 

 

 

 

5 минут

Қолдану. «Мозайка» әдісі бойынша алған білімдерін практикада ұштастыру.

 

 

 

 

 

Талдау. Жаңа тақырыпқа сәйкес жұптық әңгіме жүргізу.

4-ке бөлінген қима қағаздардағы тапсырмаларды орындап, мозайка құрастырады.

 

 

Жұпқа бөлініп, жаңа тақырыпқа сәйкес байланысты мысалдар келтіріп, бір-бірлеріне түсндіреді.

Сыныптасын критериалды бағалау.

 

.

Қима қағаздар, бағалау парақшасы

 

 

Қима қағаздар, бағалау парақшасы

Сергіту сәті 3 минут Видеоролик

 

көрсету арқылы сергіту сәтін өткізу.

Жануарлар әлемі туралы видеоролик көріп, сергіп қалады.   АКТ
Жаңа сабақты қорытындылау

 

 

 

5 минут Жинақтау. «Аквариум»  әдісі бойынша жаңа сабақты қорытындылау. Жаңа тақырыпқа байланысты бір топтан оқушы шығып ой айтады, келесі топ мүшесі жалғастырады. Сыныптасын критериалды бағалау.

 

Басбармақты көтеру, төмен түсру арқылы формативті бағалау.

 

 
3минут Бағалау. Бағалау критерийлеріне сүйене отырып, сыныптасын бағалату.

 

Басбармақты жоғары, төмен көтеру арқылы формативті бағалау.

 Бағалау критерийлеріне сүйене отырып, бір-бірлерін бағалайды.

 

Басбармақты жоғары, төмен көтеріп  ынталанады.

Сыныптасын критериалды бағалау.

 

Басбармақты көтеру, төмен түсру арқылы формативті бағалау.

 

бағалау парақшасы
3 минут Рефлексия. Не білдім? Не білгім келеді? Не білемін? Деген сұрақтарға стикерге жауаптарын жазғызу. Не білдім? Не білгім келеді? Не білемін? Деген сұрақтарға жауапты стикерге түсіріп, рефлексия парағына леді.   Рефлексия парағы, стикер
1 минут Үйге тапсырма беру. Күнделікке жазып алады.   Күнделік

 

Комментарии:
Сабақ жоспарлары барлық пәннен ҚМЖ, ОМЖ, ҰМЖ | Планы КСП ССП ДСП
Электронная почта: [email protected] Ватсап: 8(707) 403-01-01 © 2019-2020