Еңбекке баулу 3 сынып ҚМЖ қысқа мерзім жоспарлары Алматыкітап баспасы С.А. Жолдасбекова, Б. Қалназаров, Н.Б. Рахметова, Д.П. Мадиева
Пәннің аты | Уақыты: | Кабинет: | Мұғалім |
Сабақтың атауы | Жұмыс орнын дайындау | ||
Мақсаты
Күтілетін нәтиже |
Сабақтың мақсаты: Оқушыларға «Аққуоюын» дайындаутәсілдерін үйренеді. Білімділік: Ою – өрнектуралыбілімдерінтереңдету. Ою – өрнектіңтүрлеріментанысып , оныңқиюәдістерінүйренеді. Дамытушылық: Оқушылардың сын тұрғысынанойлауын , қолөнер туындысынкөруарқылыоқушылардыңөнергедегенқұштарлығын , шығармашылыққабілетін , қолшеберліктерідамиды. Тәрбиелік: Ұқыптылыққа , өзорныныңтазалығынсақтауға, өзбетіншееңбекетуге , алғанбілімдеріндұрыспайдаланабілугетәрбиеленеді.Үлгілер, сөздікжұмыс, семантикалық карта. Құрал-жабдықтар: ине, жіп, қайшы, мата (порша), қатырмақағазт.б |
||
Психологиялық ахуал | Үлгіні поршаға, қатырма қағазға басу, қию. Екеуін қосып көктеу. Артық жерін қию. Қолмен жиегін кестелеп тігу. Көктеген тігісті алу, тегістеу. Көк матаға тігу. |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. | |
Қызығушылықты ояту | |||
Мағынаны тану | Сұрақтар 1. Ою-өрнекдегенімізлатынныңқайсөзінекеледі? 2. Композиция дегеніміз не? 3. Симметрия дегеніміз не? 4. Колорит дегеніміз не? 5. Ритм дегеніміз не? 6. Оюдыңпайдасы бар ма?Жауаптар 1. Латынның орнамент дегенсөзіненалынған. Орнамен — әшекейлеу, әсемдеудегенмағынасынакеледі. 2. Ою-өрнектібірзаттыңбетінереттепорналастыру. 3. Ою-өрнектіңекіжағыныңбірдейболуы – симметрия заңы. 4. Ою — өрнектердегібояутүрлерініңбір-біріменүндесіп, жарасымтабуы 5. Ою-өрнектебірэлементтіңқайталаныпотыруы. 6. Жүйкеқызметінжақсартып, ойдыбіржүйегекелтіреді. Математикалықбілімдіжетілдіреді, түстердітаңдауғаүйретеді. І топ: Іскерлертобы. Түсіндіру. Оюларменертекезден-ақжазу, сызуболмағанкездедамыған. Адамдаралғашретағашқа, тасқа, сүйекке сала бастаған. Заманағымынақарайою-өрнектер де дамитүсті. Ою-өрнеклатынша «орнамент» әшекейлеу, әсемдеудегенмағынаныбілдіреді. Ғылымизерттеулергесүйенсекою-өрнектерді 3 топқабөлген.Өсімдіктиптесою-өрнектер – (жануар, аң-құс, балық) гүлі, жапырақтыңсабағы, дәні. Зоеморфтықою-өрнектер (жануар, аң-құс, балық). Космангониялықөрнектердөңгелек, ирек, шимай, торкөз. Ою-өрнекәртүрліүлгідедамыған. Оныңнегізгіэлементімүйізтектесоюлар.Олардыүйжиһаздарына, зергерлікбұйымдарға, ыдысаяқтарға, киім – кешектергебезендіріпсалынған. Қазақтыңою-өрнектеріаталуынабайланыстыбірнешетопқабөлінген. Ай,күн, жұлдыздар, көк……… байланысты. Аңғабайланыстыою-өрнек. Жәндіктергебайланыстыөрнектер Құстарғабайланысты. Жер, су,өсімдіктергебайланысты. Қаруқұралдарғабайланысты. Геометриялық фигура тектес. «Өнерлілер» тобы. Мақал – мәтелдердітолықтыр. Оюдыояалмаған ………… Ойсыздан ………шықпайды Үлгісікөптің ……….. көп Өрнегікөптің ……….. көп. |
||
Сергіту сәті |
Тербеледі ағаштар ,
Алдымнан жел өседі . Кіп – кішкентай балалар , Үп – үлкен боп өседі . |
||
Ой толғаныс | Аққу оюымен танысайық. Жұмысты бастау үшін қатырма қағаз, мата (порша), көк мата, қатты қағаз, ине, жіп, қайшы қажет болады. Жасау тәсілі: Қатты қағазға ою үлгісін басу, қию. Үлгіні поршаға, қатырма қағазға басу, қию. Екеуін қосып көктеу. Артық жерін қию. Қолмен жиегін кестелеп тігу. Көктегентігістіалу, тегістеу. Көкматағатігу. |
||
Үйге тапсырма | Мазмұндау,мақалды жаттап ал | Күнделіктеріне жазып беремін | |
Бағалау |
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
|
Бағалау парақшасын толтырады. | |
Кері байланыс | Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
Пәннің аты | Уақыты: | Кабинет: | Мұғалім |
Сабақтың атауы | Табиғат және адам қолымен жасалған әлем көрінісі | ||
Мақсаты
Күтілетін нәтиже |
Оқушыларда экологиялық мәдениетті қалыптастыру, өз атамекенінің табиғатын қорғауға, сүюге тәрбиелей отырып, жанашырлық және жауапкершілік сезімдерін қалыптастыру; Көрнекілігі: Интерактивті тақта |
||
Психологиялық ахуал | Сүйейік табиғатты аялайық! Экология – өмірдің Соғып тұрған жүрегі Ей, табиғат, балаңмын Ертеңіңе алаңмын Денсаулығы ғаламның – Амандығы адамның. |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. | |
Қызығушылықты ояту | |||
Мағынаны тану | Мұғалім: Иә, оқушылар жаңа ғана сіздер адам баласының өзін қоршаған ортаға, табиғатқа жасаған қиянат ісіне куә болдыңыздар. Айналадағы қоршаған ортаның әсері адам денсаулығын нығайтып, еңбекке деген ынтасын арттырады, ағзаның үйлесімді дамуына мүмкіндік туғызып, бос уақытты жан-жақты тиімді пайдалануға ықпал жасайды. Адам – табиғат пен Жер – ананың төл перзенті. Табиғат – тіршілік көзі, сондықтан да табиғи заңдылықтарды қатаң сақтау керек. Осы тақырыпта Қадыр Мырза Әлі: Табиғаттан бабамыз ала берген секілді Дархандықты қазаққа дала берген секілді Еркелікті, ерікті желден алған секілді Мөлдірлікті көгілдір көлден алған секілді, – деп жырлаған. Бүкіл тіршілік атаулының ұясы және аяулы бесігі, құтты қонысы мен мекені – табиғат. Бүгінгі «Таза болса табиғат, Аман болар адамзат» атты тәрбие сағаты осы тақырыпта өрбімек. Табиғатты гүлдендіретін де, күлге айналдыратын да – адам. Жер бетінде мейірімді адамдар да, небір зұлым адамдар да өмір сүреді. Дегенмен, жомарт Жер – анамыз олардың барлығын бірдей көріп, аялы алақанымен аялап, тіршілік нәрін сыйлайды.Жер-ана мен өз анаң егіз екен Мейірімдері мейлінше теңіз екен Анам туды, жер-ана жетілдірді Осыны өзім өмірге негіз етем. Еліміз басынан кешіріп отырған, адам қолымен жасалған мына көріністерге көз салайық(Экраннан экологиялық апатты аймақтар суреттері көрсетіледі) Оқушылар! Мінекей, туғанжеріміздің-атамекеніміздіңаяныштыхалінкөрдіңіздер. Бірақ, «Адамдардыңтабиғатсызкүніжоқ, оны айтартабиғаттыңтіліжоқ» демекші, бізЖер-Анамызды, оныңбайлықтарынсақтапқалуымызкерек. Құрметтіоқушылар! Болашақтаэкологиямыздыжақсартып, туғанжеріміздіңтабиғатынсақтапқалуүшінқандайшараларатқарылыпжатыр?Жойылып кету қаупітөніптұрғанөсімдіктер мен жануарларқызылкітапқаенгізілді. Олардысақтапқалуүшінарнайықорықтарұйымдастырылды. Семей полигонындасынақтаржүргізутоқтатылды Арал теңізінсақтапқалуүшінбарлықелдердіңғалымдарыізденуде. Жасыл ел бағдарламасыбойыншажасылжелек саны көбейтілуде Мұғалім: Өтедұрыс, оқушылар! Соңғыжылдарыеліміздетабиғаттықорғаушараларынакөңілбөлініп, әраймақтыңтабиғиерекшелігінсақтапқалуғаүлкенмәнберілуде. 1997ж. 15 шілдеде «Қоршағанортанықорғау» туралы, 1997ж. 6 тамызда «Ерекшеқорғалатынтабиғиаумақтар» туралызаңдарқабылдандыжәне оны жүзегеасырудакөптегенжұмыстаржүргізілуде. Олайболса, оқушыларқызылкітап, қазақстанқорықтарытуралыөздеріңдітыңдасақ:1 – оқушы: Адам баласы жануарлар мен өсімдіктер туралы мәліметтерді, ғылыми фактілерді саралай келіп, ендігі жерде оларды қорғау қажеттігі туралы ойлана бастады. Кейбір өркениетті елдерде жануарлар, өсімдіктер, орман, өзен, көлдерді қорғау туралы мемлекеттік деңгейде құжаттар қабылдана бастады. Халықаралық «Қара кітаптың» тізімі жасалды. Оған жер бетінен біржола жойылып кеткен аңдар мен құстар енгізілді. 1963 жылы Халықаралық «Қызыл кітаптың» алғашқы басылымы, одан соң 1966-1975 жылдар аралығында 5 томы жарық көрді. 1978 жылы КСРО-ның «Қызыл кітабы» шықты. Қазақстанның «Қызыл кітабы» содан бері 1978, 1981, 1991 жылы, 1996 жылы өңделіп қайта басылып көпшілікке ұсынылды.Қызыл кітапқа өсімдіктердің 506 түрі, жануарлардың 125 түрі енгізіліп, оларды аулаған немесе зиян келтірген жағдайда жауапқа тартылады. 2 – оқушы: Қызыл кітапқа енгізілген аң-құстарды қорғау үшін арнайы қорықтар ұйымдастырылған. Қорықтарда қорықшылар жұмыс істейді. Қазақстанда «Наурызым», «Алакөл», «Ақсу-жабағылы», «Қорғалжың», «Үстірт», «Алматы», «Барсакелмес», «Марқакөл», «Батыс Алтай», «Қаратау» сияқты нақты 10 қорық жұмыс істейді. Қорықтардың басты мақсаты – табиғи ландшафтылар эталонын мұндағы тіршілік ететін өсімдіктер мен жануарлар дүниесімен коса сақтау, табиғат кешендерінің табиғи даму заңдылықтарын анықтау. |
||
Сергіту сәті |
Орнымыздан тұрамыз,
Алақанды ұрамыз. Бiр отырып, бiр тұрып, Тез шынығып шығамыз. |
||
Ой толғаныс | |||
Үйге тапсырма | Мазмұндау,мақалды жаттап ал | Күнделіктеріне жазып беремін | |
Бағалау |
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
|
Бағалау парақшасын толтырады. | |
Кері байланыс | Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
Пәннің аты | Уақыты: | Кабинет: | Мұғалім |
Сабақтың атауы | Ағаш бұтақтарынан әртүрлі пішіндер құрастыру | ||
Мақсаты
Күтілетін нәтиже |
Білімділік: оқушыларға қозғалатын бөліктері бар пішіндер құрастыруды үйрету . Дамытушылық: оқушылардың түрлі – түсті қағаздар арқылы пішіндер жасап, түрлендіре білуге және құрастыру арқылы өз қиялдарын дамыту Тәрбиелік: оқушыларды тапқырлыққа, шеберлікке және еңбекқорлыққа тәрбиелеу. Сабақтың түрі: теориялық, сарамандық, сұрақ – жауап Пәнаралық байланыс: дүниетану, бейнелеу Көрнекілігі: ара суреттері, ара пішінінің сызбасы, құрлысы, қозғалмалы қанатты ара үлгісі. Қолданылатынқұрал – жабдықтар: |
||
Психологиялық ахуал | Шұнаң – шұнаң құлақтары. Жамырасып енесімен, Сүтке тойып ойнақтайды. Асыл төлді мен өсірген, Айтшы, кімдер ұнатпайды? |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. | |
Қызығушылықты ояту | |||
Мағынаны тану | Мұғалім Мүсін – бейнелеу өнерінің бір түрі. Ол адамдарды да, хайуанаттарды да, түрлі заттарды да бейнелейді. Оның сәулет өнерімен ортақ жайттары бар. Мүсін биіктік, ендік, аумақтық деп аталатын үш өлшемнен тұрады және ол қатты әрі ұзақ сақталатын материалдардан, яғни ағаштан, тастан, кеуделік мүсін металдан да жасалады. Бюст, статуя немесе бейнелер тобын жасау үшін көп уақыт және көп еңбек керек, әсіресе мүсінді тастан шапқан кезде, тіпті жай дене күшінің өзі көп қажет. Мүсін – ең ежелгі өнердің бірі. Біз бұдан мыңдаған жылдар бұрын Мысыр, Грек шеберлерінің қолынан шыққан тамаша туындыларды білеміз. Мүсін өнері латынша «скульптура» деп те аталады. Ол «қашау» деген мағынаны білдіреді. Әр өнердің төңірегіміздегі дүниені өзінше бейнелеп, өзінше түсіндіретін өз тілі бар. Сурет өнерінің түрі – бояу. Ал мүсінші өз шығармасын тастан, мәрмәрдан қашайды не саздан жасайды. Ол өз ойын картинадағыдай бір жызықтық бетінде бейнелеймей, кеңістікте сомдайды. Суретші сияқты мүсінші де өзі бейнелеп отырған адамның мінез-құлық, ішкі сырын ашуға тырысады. Оны біз бет әлпетінен, қимыл-қозғалыстарынан аңғарамыз, тіпті мүсіндегі адамның үстіндегі киімнің әр қыртысына дейін оның жан дүниесінен бірер сыр танытып тұрады. Көптген мүсіншілер ағашты қолданады. Мәселен, мүсінші С. Коненковтың таңғажайып «Орман адамдарының» мүсіндері және В. Мухинаның небір әсем шығармалары ағаштан қашалып жасалған. Металдан мүсін жасау үшін алдымен оның моделі жасалады, сонан соң барып сол бойынша қола мен шойыннан мүсіннің өзі құйылады. Сурет өнерінің шығармалары сияқты мүсін өнерінің туындылары да көлемі жағынан шағын, станокты және монументтік түрлерге бөлінеді. | ||
Сергіту сәті |
Аққу болып ұшамыз
Көлге келiп қонамыз Көлдiң бетiн құшамыз Қайта самғап ұшамыз. |
||
Ой толғаныс | |||
Үйге тапсырма | Мазмұндау,мақалды жаттап ал | Күнделіктеріне жазып беремін | |
Бағалау |
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
|
Бағалау парақшасын толтырады. | |
Кері байланыс | Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
начальные классы АЛМАТЫКІТАП ПОУРОЧНЫЕ ПЛАНЫ СРЕДНЕСРОЧНОЕ КРАТКОСРОЧНОЕ ПЛАНЫ ССП КСП КАЛЕНДАРНОЕ КТП
Похожие статьи:
20 октябрь 2016, Четверг
Бейнелеу өнері 5 сынып Күнделік сабақ жоспарлары
20 октябрь 2016, Четверг
Дүниетану 2 сынып ҚМЖ қысқа мерзім жоспарлары Алматыкітап баспасы Аймағамбетова Қ., Ким Н. А., Мырзақанова Г. Д. 34 сағ
20 октябрь 2016, Четверг
Дүниетану 4 сынып ҚМЖ қысқа мерзім жоспарлары Алматыкітап баспасы 68 сағат
18 октябрь 2016, Вторник
Дүниетану 1-сынып ҚМЖ Қысқа мерзім жоспарлары Барлығы – 33 сағат, аптасына 1 сағаттан Атамұра
05 октябрь 2016, Среда
2 СЫНЫП ДҮНИЕТАНУ АЛМАТЫ КІТАП дүниетану 1,2,3,4 -тоқсан
Комментарии: