ТЖБ ҚЖБ Информатика 10-сынып

03 сентябрь 2019, Вторник
1 418
0

Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырмалар жинағы
Информатика
10-сынып
Құрметті мұғалім!
Аталған тапсырмалар жинағы білім беру мазмұнын жаңарту аясында мұғалімдерге
көмек құралы ретінде құрастырылды. Бұл мұғалімдердің ұжымдық жұмысының нәтижесі.
Бағалау критерийлері мен дескрипторлары бар тапсырмалар қалыптастырушы бағалауды
өткізуге, сабақты жоспарлауға, ұқсас тапсырмаларды құрастыруға және іріктеп алуға, оқу
мақсатына жетуге қатысты сындарлы кері байланыс беруге көмектесетін үлгі болып
табылады.
Жинақтың ұсынылған сипаты сізге білім алушының қажеттілігі мен мүмкіндігін
есепке ала отырып, тапсырмаларға толықтырулар мен өзгерістер енгізуіңізге, бейімдеуіңізге
мүмкіндік береді.
Қосымша материалдарды (нұсқаулықтар, таныстырылымдар, жоспарлар және т.б.),
форумдағы талқылауларды және бейне нұсқауларды сіз «Назарбаев Зияткерлік мектептері»
ДББҰ smk.edu.kz ресми сайтынан таба аласыз.
Жемісті жұмыс пен шығармашылық табыс тілейміз!
Жинақ негізгі мектеп мұғалімдеріне, әдіскерлерге, критериалды бағалау бойынша
өңірлік және мектеп үйлестірушілеріне, басқа да мүдделі тұлғаларға арналған.
Жинақты дайындау барысында ресурстар (суреттер, мәтіндер, бейне және аудио
материалдар, т.б.) қолжетімді ресми интернет-сайттардан алынды. Жинақ коммерциялық
емес мақсатта құрастырылған.
Мазмұны
1 тоқсан ............................................................................................................................................... 4
«Компьютерлік желілер және ақпараттық қауіпсіздік» бөлімі ..................................................... 4
«Деректерді ұсыну» бөлімі ............................................................................................................... 8
2 – тоқсан .......................................................................................................................................... 16
«Алгоритмдеу және программалау» бөлімі .................................................................................. 16
3 – тоқсан .......................................................................................................................................... 20
«Веб-жобалау» бөлімі ...................................................................................................................... 20
4-тоқсан ............................................................................................................................................. 26
«Ақпараттық жүйелер» бөлімі ........................................................................................................ 26
1 тоқсан
«Компьютерлік желілер және ақпараттық қауіпсіздік» бөлімі
Тақырып «Компьютерлік желілердің жұмыс жасау принциптері
Оқу мақсаттары 10.6.1.2 IP-мекен-жайының мақсатын және көрсетілуін
түсіндіру
Бағалау критерийлері Білім алушы
 бір желідегі IP-адреске мысал келтіреді
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Білу және түсіну
Тапсырма.
1. Бір жергілікті желіге тиісті екі IP-адреске мысал келтіріңіз.
_______________________________________________________________________
_______________________________________________________________________
Өз жауабыңызды негіздеңіз.
_______________________________________________________________________
_______________________________________________________________________
Дескриптор Білім алушы
- IP-адреске мысал келтіреді;
- өз жауабын дәлелдейді.
Тақырып «Ақпараттық қауіпсіздік»
Оқу мақсаттары 10.6.2.1 «ақпараттық қауіпсіздік», «құпиялық»,
«тұтастық» және «қол жетімділік» терминдер маңызын
түсіндіру
Бағалау критерийлері Білім алушы
 «Ақпараттық қауіпсіздік», «құпиялық»,
«тұтастық» және «қол жетімділік»
ұғымдарын сипаттайды
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Білу және түсіну
Тапсырма.
2. Берілген ұғымдар мен олардың анықтамасы арасында сәйкестік орнатыңыз.
Ақпараттық
қауіпсіздік
Құпиялық
Тұтастық
Қол
жетімділік
Кез-келген ақпараттың жариялануын
болдырмау
Мәліметтердің сәйкестігін қамтамасыз
ету үшін оларға енгізілген шарттар
Мәліметтердің оларға қолданылған
қандай да бір амалдар нәтижесінде
өзгеріске ұшырамағанын білдіреді
Ақпаратқа рұқсатсыз қол жеткізу,
пайдалануды, жария етуді, бұрмалауды,
өзгертуді, тергеуді, жазба немесе жоюды
болдырмау
Қолайлы уақыт ішінде талап етілетін
ақпараттық қызметті алу мүмкіндігі
Дескриптор Білім алушы
- «ақпараттық қауіпсіздік» ұғымының анықтамасын анықтайды;
- «құпиялық» ұғымының анықтамасын анықтайды;
- «тұтастық» ұғымының анықтамасын анықтайды;
- «қол жетімділік» ұғымының анықтамасын анықтайды.
Тақырып «Идентификациялау әдістері»
Оқу мақсаттары 10.6.2.3 Пайдаланушы деректерін қорғау шараларын
қолдануды түсіндіру: парольдер, тіркеулік жазба,
аутентификация, биометриялық аутентификация
Бағалау критерийлері Білім алушы
 тіркеулік жазбаны қолданудың қаупін анықтайды
 аутентификация әдістерін анықтайды
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Білу және түсіну
Тапсырма.
1. Банктер өз клиенттерінің тіркеулік жазбасы туралы ақпаратты өз файлдық
серверлерінде сақтайды. Хакерлердің бұл ақпаратты пайдақорлық мақсатта
қолдануы мүмкін үш әдісті сипаттаңыз.
_______________________________________________________________________
_______________________________________________________________________
_______________________________________________________________________
2. Аутентификацияның әр түрлі екі әдісін сипаттаңыз.
_______________________________________________________________________
_______________________________________________________________________
Дескриптор Білім алушы
- бірінші әдісті анықтайды;
- екінші әдісті анықтайды;
- үшінші әдісті анықтайды;
- аутентификацияның бірінші әдісін анықтайды;
- аутентификацияның екінші әдісін анықтайды.
Тақырып «Ақпаратты қорғау әдістері»
Оқу мақсаттары 10.6.2.2 Деректерді шифрлау қажеттілігін бағалау
Бағалау критерийлері Білім алушы
 қолданбалы программалық қамтамасыз етуді
түрлері бойынша жіктейді
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Білу және түсіну
Жоғары деңгей дағдылары
Тапсырма.
1. Шифрлаудың мақсаты - ақпараттың құпиялығын сақтау. Шифрлау алгоритмі кілт
пайдаланады. Асиметриялық шифрлауда қолданылатын ашық және құпия кілт
ұғымдарын Арман мен Асхаттың арасында хабарлама жіберу мысалында
түсіндіріңіз.
_______________________________________________________________________
_______________________________________________________________________
_______________________________________________________________________
_______________________________________________________________________
_______________________________________________________________________
_______________________________________________________________________
_______________________________________________________________________
2. Ашық және құпия кілтті салыстырыңыз, айырмашылығын айқындаңыз.
_______________________________________________________________________
_______________________________________________________________________
_______________________________________________________________________
Дескриптор Білім алушы
- хабарлама жіберу мысалында ашық кілттің қолданылуын
түсіндіреді;
- хабарлама жіберу мысалында құпия кілттің қолданылуын
түсіндіреді;
- ашық және құпия кілттің айырмашылығын анықтайды.
«Деректерді ұсыну» бөлімі
Тақырып «Бір санау жүйесінен екінші санау жүйесіне сандарды аудару»
Оқу мақсаттары 10.2.2.1 ондық жүйедегі бүтін сандарды екілік, сегіздік, он
алтылық санау жүйесіне және кері аудару
Бағалау критерийлері Білім алушы
 басқа жүйеде берілген санды ондық санау жүйесіне
аударады
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Қолдану
Тапсырма.
1. Берірген арифметикалық амалды түрлі санау жүйесінде берілген сандарды ондық
санау жүйесіне түрлендіру арқылы орындаңыз.
1178+4А116=?
Дескриптор Білім алушы
- арифметикалық амалдағы бірінші санды ондық жүйеге түрленідері;
- арифметикалық амалдағы бірінші санды ондық жүйеге түрленідері;
- ондық жүйеге түрленген сандарға арифметикалық амалды
орындайды.
Тақырып «Бір санау жүйесінен екінші санау жүйесіне сандарды аудару»
Оқу мақсаттары 10.2.2.1 ондық жүйедегі бүтін сандарды екілік,
сегіздік, он алтылық санау жүйесіне және кері аудару
Бағалау критерийлері Білім алушы
 ондық жүйеде берілген бүтін санды басқа
жүйелерге аударады
Ойлау дағдыларының деңгейі Қолдану
Тапсырма.
1. Ондық санау жүйесінде берілген бүтін санды басқа санау жүйелеріне
түрлендіріңіз.
Х10=141
Екілік жүйеге
Сегіздік жүйеге
Он алтылық жүйеге
Дескриптор Білім алушы
- ондық санау жүйесінде берілген санды екілік жүйеге
түрлендіреді;
- ондық санау жүйесінде берілген санды сегіздік жүйеге
түрлендіреді;
- ондық санау жүйесінде берілген санды он алтылық жүйеге
түрлендіреді.
Тақырып «Ақиқат кестесін құру»
Оқу мақсаттары 10.2.2.2 берілген логикалық элементтер үшін ақиқат
кестесін құру
Бағалау критерийлері Білім алушы
 логикалық өрнектің ақиқат кестесін құрады
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Қолдану
Тапсырма.
1. Логикалық өрнек үшін қандай мәндер ақиқат(1) нәтиже беретінін анықтаңыз.
Х=(???? + ????
̅ ̅ ̅ ̅ ̅ ̅ ̅ ̅
). ????
̅ ̅ ̅ ̅ ̅ ̅ ̅ ̅ ̅ ̅ ̅ ̅ ̅
№ А В С А+В (???? + ????
̅ ̅ ̅ ̅ ̅ ̅ ̅ ̅
) (???? + ????
̅ ̅ ̅ ̅ ̅ ̅ ̅ ̅
). С Х
1
2
3
4
5
6
7
8
Ақиқат мәнді берген қатарлар нөмірін жазыңыз.
_____________________________________________________________________
Дескриптор Білім алушы
- А,В,С мәндерін толтырады;
- А+В мәнін есептейді;
- (???? + ????
̅ ̅ ̅ ̅ ̅ ̅ ̅ ̅
) мәнін есептейді;
- (???? + ????
̅ ̅ ̅ ̅ ̅ ̅ ̅ ̅
). С мәнін есептейді;
- Х мәнін есептейді;
- Нәтиже ақиқат болған қатарларды анықтайды.
Тақырып «Компьютердің логикалық элементтері»
Оқу мақсаттары 10.2.2.3 маңызды логикалық элементтердің мақсатын
түсіндіру: конъюнктор, дизъюнктор, инвертор
Бағалау критерийлері Білім алушы
 логикалық элементтер мақсатын сипаттайды
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Білу және түсіну
1. Логикалық элементтер мен олардың қызметі арасында сәйкестік орнатыңыз.
Конъюнктор
Дизъюнктор
Инвертор
Терістеу амалын
орындайтын ЕМЕС
логикалық элементі
Логикалық көбейту
амалын орындайтын
ЖӘНЕ логикалық
элементі
Логикалық қосу амалын
орындайтын НЕМЕСЕ
логикалық элементі
Бірінші тұжырым ақиқат,
ал екінші тұжырым
жалған болғанда ғана
жалған мәнге ие болатын
амал
Дескриптор Білім алушы
- конъюнктор амалын қызметімен сәйкестендіреді;
- дизъюнктор амалын қызметімен сәйкестендіреді;
- инвертор амалын қызметімен сәйкестендіреді.
Тақырып «Компьютердің логикалық негіздері»
Оқу мақсаттары 10.1.1.1 басқару құрылғысының (БҚ), арифметика-логикалық құрылғының (АЛҚ) және жад регистрінің
процессордың бір бөлігі ретінде функциясын сипаттау
Бағалау критерийлері Білім алушы
 процессор бөліктерінің қызметін сипаттайды
Ойлау дағдыларының деңгейі Білу және түсіну
Тапсырма.
1. Компьютердің логикалық негіздерін құрайтын құрылғылар мен олардың қызметі
арасында сәйкестік орнатыңыз.
A. Ағымдық уақытта жадта оқылып не жазылып жатқан адресті сақтайды;
B. Жадтан алынған (және CPU өңдеуге дайын) немесе жадыда сақталатын
деректерді қамтитын екі жақты регистр
C. Жадтан жаңадан шығарылған нұсқауларды уақытша сақтау орны
D. CIR ішіндегі бағдарлама нұсқаулығын декодтайды, деректер көзі регистрін және
нақты арифметикалық амалдар сияқты машина ресурстарын таңдайды және осы
қорларды белсендіруді үйлестіреді
E. Математикалық және логикалық амалдарды орындайды
Басқару құрылғысы
Арифметикалық-логикалық құрылғы F
MAR
MBR
CIR
Дескриптор Білім алушы
- басқару құрылғысының қызметін анықтайды;
- MAR регистрінің қызметін анықтайды;
- MBR регистрінің қызметін анықтайды;
- CIR регистрінің қызметін анықтайды.
Тақырып «Компьютердің логикалық негіздері»
Оқу мақсаттары 10.2.2.4 логикалық өрнекті логикалық сызбаға өзгерту
немесе керісінше
Бағалау критерийлері Білім алушы
 логикалық өрнекті логикалық сызбаға
түрлендіреді
Ойлау дағдыларының деңгейі Қолдану
Тапсырма.
1. Төмендегі берілген логикалық өрнекті логикалық сызбаға түрлендіріңіз.
(????
̅
. ???? + ????). ????
̅
Дескриптор Білім алушы
- бірінші логикалық амалды сызбаға түрлендіреді;
- екінші логикалық амалды сызбаға түрлендіреді;
- үшінші логикалық амалды сызбаға түрлендіреді;
- төртінші логикалық амалды сызбаға түрлендіреді;
- бесінші логикалық амалды сызбаға түрлендіреді.
Тақырып «Компьютердің логикалық негіздері»
Оқу мақсаттары 10.2.2.4 логикалық өрнекті логикалық сызбаға өзгерту
немесе керісінше
Бағалау критерийлері Білім алушы
 логикалық сызбаны логикалық өрнекке
түрлендіреді
Ойлау дағдыларының деңгейі Қолдану
Тапсырма.
1. Төменде берілген логикалық сызбаны логикалық өрнекке түрлендіріңіз.
____________________________________________________________________
Дескриптор Білім алушы
- Х амалын логикалық өрнекке түрлендіреді;
- W амалын логикалық өрнекке түрлендіреді;
- Y амалын логикалық өрнекке түрлендіреді;
- Z амалын логикалық өрнекке түрлендіреді.
Тақырып «Мәтіндік ақпаратты кодтау принциптері»
Оқу мақсаттары 10.2.3.1 Unicode және ASCII символдарын кодтау
кестесін салыстыру
Бағалау критерийлері Білім алушы
Unicode артықшылығы мен кемшілігін бағалайды
Ойлау дағдыларының деңгейі Жоғары деңгей дағдылары
Тапсырмалар.
1. Unicode-ты ASCII орнына қолданудың бір артықшылығы мен бір кемшілігін
анықтаңыз.
_______________________________________________________________________
_______________________________________________________________________
_______________________________________________________________________
_______________________________________________________________________
_____________________________________________________________
Дескриптор Білім алушы
- Unicode кодтау кестесінің артықшылығын анықтайды;
- Unicode кодтау кестесінің кемшілігін анықтайды.
2 – тоқсан
«Алгоритмдеу және программалау» бөлімі
Тақырып «Пайдаланушы функциялары мен процедуралары»
Оқу мақсаттары 10.5.1.1 функциялар мен процедураларды пайдаланып
бағдарламалау тілінде код жазу
Бағалау критерийлері Білім алушы
 программалық код жазуда функциялар мен
процедураларды пайдаланады
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Қолдану
Тапсырма
1. Функция немесе процедураны қолданып ax
2
+bx+c=0 квадрат теңдеуінің түбірлерін
анықтайтын программа құрыңыз
Дескриптор Білім алушы
- функция немесе процедура құрады;
- айнымалыларды сипаттайды;
- енгізу мәндерін ендіреді;
- квадрат теңдеуді шешеді;
- түбірді анықтау шартын дұрыс құрады;
- негізгі бөлімде функция немесе процедураны шақырады;
- нәтижені экранға шығарады.
Тақырып «Жолдармен жұмыс жасау»
Оқу мақсаттары 10.5.1.2 жолдарды өңдеу үшін процедуралар мен
функцияларды пайдалану
Бағалау критерийлері Білім алушы
 жолдарды өңдеу үшін функциялар мен
процедураларды қолданады
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Қолдану
Тапсырма
1. X және Y бүтін сандары мен S1 және S2 жолдық қатарлары берілген. S1 жолдық
қатарының алғашқы X символынан және S2 жолдық қатарының соңғы Y
символынан тұратын жаңа жолдық қатарлар құрыңыз және экранға шығарыңыз.
Дескриптор Білім алушы
- айнымалыларды сипаттайды;
- енгізу мәндерін ендіреді;
- бірінші жолдық қатарды құрады;
- екінші жолдық қатарды құрады;
- нәтижені экранға шығарады.
Тақырып «Файлдармен жұмыс жасау»
Оқу мақсаттары 10.5.1.3 ақпаратты оқу және жазу үшін файлдарды
пайдалану
Бағалау критерийлері Білім алушы
 файлдармен жұмыс жасайтын операторларды
қолданып есептер шығарады
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Қолдану
Тапсырма
1. Енгізу файлында 3 бүтін сан берілген. Егер бұл сандар үшбұрыштың қабырғалары
бола алса, шығару файлына «ИӘ», кері жағдайда «ЖОҚ» хабарламасын
шығарыңыз.
Дескриптор Білім алушы
- енгізу және шығару файлдарын құрады;
- шартты өту операторын қолданады;
- нәтижені шығару файлына жазады;
- енгізу және шығару файлдарын жабады.
Тақырып «Сұрыптау әдістері»
Оқу мақсаттары 10.5.1.4 практикалық есептерді шешу үшін сұрыптау
алгоритмдерін іске асыру
Бағалау критерийлері Білім алушы
 есептерді шешуде сұрыптау алгоритмдерін
қолданады
Ойлау дағдыларының деңгейі Қолдану
Тапсырма
1. Сұрыптаудың көпіршікті әдісін сипаттаңыз.
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
____________________________________________________________________
2. Сұрыптаудың көпіршікті әдісінің алгоритмі үшін программалық код жазыңыз.
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
____________________________________________________________
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
____________________________________________________________
Дескриптор Білім алушы
- көпіршікті сұрыптау әдісін сипаттайды;
- көпіршікті сұрыптау әдісінің алгоритмі үшін
программалық код жазады.
3 – тоқсан
«Веб-жобалау» бөлімі
Тақырып «HTML web-сайттарын әзірлеу әдістері. CSS»
Оқу мақсаттары 10.4.2.1 web-парақшаларды әзірлеуде
HTML-тегтерін қолдану
10.4.2.2 web-парақшаларды жасауда
CSS қолдану
Бағалау критерийлері Білім алушы
 есептерді шешуде сұрыптау
алгоритмдерін қолданады
Ойлау дағдыларының деңгейі Қолдану
Тапсырма
1. Қара түсті фонға ақ түспен жазылған мәтіні бар төмендегі веб-парақты құру кодын
жазыңыз.
Дескриптор Білім алушы
- тақырып қатарын жазады;
- мәтіндерді блоктарға бөліп шығарады;
- фон түсін орнатады;
- мәтін түсін орнатады.
Тақырып «Мәтінді форматтау (қаріп, абзац, тізімдер)»
Оқу мақсаттары 10.4.2.1 web-парақшаларды әзірлеуде HTML-тегтерін
қолдану
Бағалау критерийлері Білім алушы
 параметрлері әр түрлі тізім құрады
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Қолдану
Тапсырма
1. Төменде берілген тізімдерді құрыңыз.
Дескриптор Білім алушы
- бірінші тізімді құрады;
- екінші тізімді құрады;
- үшінші тізімді құрады.
Тақырып «Кестелер»
Оқу мақсаттары 10.4.2.1 web-парақшаларды әзірлеуде HTML-тегтерін
қолдану
Бағалау критерийлері Білім алушы
 Кесте құруда HTML-тегтерін қолданады
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Қолдану
Тапсырма
1. Төменде берілген HTML код нәтижесін салыңыз.
<table >
<tr>
<th>Тауар аты</th>
<th colspan="2">Түрлері</th>
</tr>
<tr>
<td>Дәптер</td>
<td>Арба жол</td>
<td>Торлы</td>
</tr>
</table>
Дескриптор Білім алушы
- кестенің тақырып қатарын анықтайды;
- кесте ұяшықтарын толтырады.
Тақырып «CSS»
Оқу мақсаттары 10.4.2.2 web-парақшаларды жасауда CSS қолдану
Бағалау критерийлері Білім алушы
 Веб-парақша құруда CSS қолданады
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Қолдану
Тапсырма
1. CSS-тің келесі түрлерін қолдануға мысал келтіріңіз. Код жазыңыз.
Кірістірілген CSS
Ішкі CSS
Сыртқы CSS
Дескриптор Білім алушы
- кірістірілген CSS-ті қолдануға код жазады;
- ішкі CSS-ті қолдануға код жазады;
- сыртқы CSS-ті қолдануға код жазады.
Тақырып «Мультимедианы енгізу»
Оқу мақсаттары 10.4.2.4 веб-бетте мультимедиа нысандарын енгізу үшін
HTML тегтерін қолдану
Бағалау критерийлері Білім алушы
 Веб-бетке мультимедиа нысандарын қояды
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Қолдану
Тапсырма
1. Веб-бетке сүйікті жануарыңыздың суретін қойыңыз.
2. Суреттің астына Интернет желісінен жүктеп алынған жануардың дыбысын
қойыңыз.
Дескриптор Білім алушы
- веб-бетке сурет қояды;
- веб-бетке аудиофайлды қояды.
Тақырып «Скрипттер пайдалану»
Оқу мақсаттары 10.4.2.3 web-беттерді әзірлеу кезінде дайын
скрипттерді пайдалану
Бағалау критерийлері Білім алушы
 Скрипт нәтижесін сипаттайды
Ойлау дағдыларының деңгейі Қолдану
Тапсырма
1. Төменде берілген скрипт нәтижелерін сипаттаңыз.
<script>
window.alert(5 + 6);
</script>
________________________________________________________________________
____________________________________________________________________
<script>
document.write(5 + 6);
</script>
________________________________________________________________________
____________________________________________________________________
<button type="button" onclick="document.write(5 + 6)">Try it</button>
________________________________________________________________________
____________________________________________________________________
Дескриптор Білім алушы
- бірінші скрипт нәтижесін сипаттайды;
- екінші скрипт нәтижесін сипаттайды;
- үшінші скрипт нәтижесін сипаттайды.
4-тоқсан
«Ақпараттық жүйелер» бөлімі
Тақырып «Деректер қорының негізгі ұғымдары»
Оқу мақсаттары 10.3.1.1 «реляциондық деректер қоры»
ұғымын түсіндіру
10.3.1.2. өріс, жазба, индекс
терминдерінің анықтамасын құрастыру
Бағалау критерийлері Білім алушы
 реляциондық деректер қоры, өріс,
жазба, индекс ұғымдарын
сипаттайды
Ойлау дағдыларының деңгейі Білу және түсіну
Тапсырма
1. Төменде берілген ұғымдарды сипаттаңыз.
Реляциондық деректер қоры
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
____________________________________________________________________
Өріс
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
____________________________________________________________________
Жазба
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
____________________________________________________________________
Индекс
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
____________________________________________________________________
Дескриптор Білім алушы
- реляциондық деректер қоры ұғымын
сипаттайды;
- өріс ұғымын сипаттайды;
- жазба ұғымын сипаттайды;
- индекс ұғымын сипаттайды.
Тақырып «Деректер қорында бастапқы кілт»
Оқу мақсаттары 10.3.1.3 деректер қорында бірінші кілтті
анықтау
Бағалау критерийлері Білім алушы
 деректер қорын басқару жүйесінде
деректер қорын құрады
Ойлау дағдыларының деңгейі Қолдану
Тапсырма
1. «Кітапхана» кестесі берілген. Кесте келесі өрістерден тұрады: атауы, авторы, жанр,
шыққан жылы. Кестенің кілттік өрісін анықтаңыз. Жаңа өріс қосуға болады. Өз
жауабыңызды негіздеңіз.
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
________________________________________________________________
Дескриптор Білім алушы
- кестенің кілттік өрісін анықтайды;
- өз жауабын негіздейді.
Тақырып «Деректер қорын әзірлеу»
Оқу мақсаттары 10.3.2.1 деректер қоры жолдарының мәліметтер типін
анықтау (SQL)
10.3.2.2 біркестелі деректер қорын құру (SQL)
Бағалау критерийлері Білім алушы
 SQL тілінде деректер қорын құрады
 деректер қорының берілгендер типін анықтайды
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Қолдану
Тапсырма
1. SQL тілінде «Кітапхана» кестесін құратын код жазыңыз. Кесте келесі өрістерден
тұрады: атауы, авторы, жанр, шыққан жылы.
2. Кестенің бір жазбасын мәліметпен толтыратын SQL код жазыңыз.
Дескриптор Білім алушы
- бірінші өрісті құрады;
- екінші өрісті құрады;
- үшінші өрісті құрады;
- төртінші өрісті құрады;
- берілгендер типін анықтайды;
- бір жазбаны толтырады.
Тақырып «Деректер қорын әзірлеу»
Оқу мақсаттары 10.3.2.1 деректер қоры жолдарының мәліметтер типін
анықтау (SQL)
10.3.2.2 біркестелі деректер қорын құру (SQL)
10.3.2.3 көпкестелі деректер қорын құру (SQL);
Бағалау критерийлері Білім алушы
 біркестелі деректер қорын құрады;
 көпкестелі деректер қорын құрады;
 берілгендер типін анықтайды.
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Қолдану
Тапсырма
1. Төмендегі «Кітапхана» деректер қорының кестелерін құрыңыз.
Дескриптор Білім алушы
- бірінші кестені құрады;
- екінші кестені құрады;
- үшінші кестені құрады;
- берілгендер типін анықтайды.
Тақырып «Формалар»
Оқу мақсаттары 10.3.2.4 деректерді енгізуге арналған форма жасау
(SQL);
Бағалау критерийлері Білім алушы
 мәліметтерді енгізуге арналған форма құрады
Ойлау дағдыларының деңгейі Қолдану
Тапсырма
1. «Кітапхана» деректер қорындағы кестелер үшін форма шебері арқылы формалар
құрыңыз.
Дескриптор Білім алушы
- бірінші форманы құрады;
- екінші форманы құрады;
- үшінші форманы құрады.
Тақырып «Есептер»
Оқу мақсаттары 10.3.2.5 алынған мәліметтерді қолдана отырып,
есептер жасау (SQL);
Бағалау критерийлері Білім алушы
 мәліметтерді енгізуге арналған форма құрады
Ойлау дағдыларының деңгейі Қолдану
Тапсырма
1. «Кітапхана» деректер қорындағы кестелер үшін есеп шебері арқылы есептер
құрыңыз.
Дескриптор Білім алушы
- бірінші есепті құрады;
- екінші есепті құрады;
- үшінші есепті құрады.
Тақырып «Сұраныстар»
Оқу мақсаттары 10.3.3.1 шығарып алынған деректерді қолданып
сұраныстар құру (SQL)
Бағалау критерийлері Білім алушы
 кесте мәліметтері үшін сұраныс құрады
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Қолдану
Тапсырма
«Кітапхана» деректер қоры үшін келесі сұраныстарды құрыңыз.
1. 2000 жылдан кейін шыққан кітаптардың атын, авторын және жанрын шығарыңыз.
2. «Роман» жанрындағы кітаптардың атауы мен шыққан жылын шығарыңыз.
3. «А» әріпінен басталатын оқырмандарды шығаратын сұраныс құрыңыз.
Дескриптор Білім алушы
- бірінші сұранысты құрады;
- екінші сұранысты құрады;
- үшінші сұранысты құрады.

Комментарии:
Сабақ жоспарлары барлық пәннен ҚМЖ, ОМЖ, ҰМЖ | Планы КСП ССП ДСП
Электронная почта: [email protected] Ватсап: 8(707) 403-01-01 © 2020-2021