» » Еңбекке баулу 4-сынып ҚМЖ Қысқа мерзім жоспарлары Атамұра

Еңбекке баулу 4-сынып ҚМЖ Қысқа мерзім жоспарлары Атамұра

18 октябрь 2016, Вторник
1 555
0

Еңбек Уақыты: Кабинет: Мұғалім:
Сабақтың атауы Қатырма қағаз туралы мағлұмат
Сілтеме Еңбек  оқулығының әдістемесі
Сабақтың жабдығы 1. Оқушыларға қатырма қағаз туралы түсінік беру, қағаздан бұйымдар жасау жолдарын үйрету; 2.білімін, ой-өрісін дамыту;

 

3. ұқыптылыққа тәрбиелеу

Сабақтың типі: аралас сабақ

Әдісі: түсіндіру, әңгімелеу Көрнекілігі: суреттер

Жалпы мақсаттар

 

Оқыту  нәтижесі

Топқа бөлу Сыныпты жыл мезгілдеріне қарай төрт топқа бөлу. Күз айында туылғандар 1 — топ, қыс айында дүниеге келгендер 2 — топ, көктем айындағылар 3 — топ, жаз айындағылар 4 — топ болып бөлінеді.
Ынтымақтастық атмосферасы Оқушылар шеңбер жасап тұрады. Мұғалім келесі оқушыға үлкен жүректі ұсынып тұрып,бүгінгі күніне сәттілік тілейді. Оқушылар бір-біріне жақсы тілек тілеп, сыныпта жақсы ахуал қалыптастырады.  

 

 

Оқушылар мұғаліммен қосылып тақпақты айтады

Қызығушылықты ояту

 

 

-Мына заттар неден жасалған деп ойлайсыңдар?
Мағынаны тану

 

 

Қатырма қағаз –қағаздың қалың әрі тығыз түрі. Оны өндіру жолы қағаз жасаумен бірдей, тек қатырма қағаз үшін ірілеу және қаттылау ағаш талшықтары қолданылады. Қатырма қағаздан жасалатын заттарға: дәптер мұқабасы, дәрілік қораптар, кітап мұқабасы жатады.
Сергіту сәті Оң қолымда бес саусақ

 

Сол қолымда бес саусақ

Бесті беске қосайық

Қатты-қатты соғайық.

 

 

Оқушылар денелерін жатықтырады

Ой толғаныс 1 Оқушыларға оқыту: іштей, дауыстап-тізбектей

 

2 Сұрақ-жауап   Қатырма қағаздың қандай түрін білесің?

Үй тапсырмасы Қатырма қағаздан бұйым жасау Күнделіктеріне жазады
 Бағалау Оқушылардың еңбегін салыстыра отырып, бағалау. Парақшаларды толтырады
Кері байланыс
         

 

 

Еңбек Уақыты: Кабинет: Мұғалім:
Сабақтың атауы Қатырма қағаздан бұйым жасау
Сілтеме Еңбек  оқулығының әдістемесі
Сабақтың жабдығы 1. Оқушыларға қатырма қағаз туралы түсінік беру, қағаздан бұйымдар жасау жолдарын үйрету; 2.білімін, ой-өрісін дамыту;

 

3. ұқыптылыққа тәрбиелеу

Сабақтың типі: аралас сабақ

Әдісі: түсіндіру, әңгімелеу Көрнекілігі: суреттер

Жалпы мақсаттар

 

Оқыту  нәтижесі

Топқа бөлу Сыныпты жыл мезгілдеріне қарай төрт топқа бөлу. Күз айында туылғандар 1 — топ, қыс айында дүниеге келгендер 2 — топ, көктем айындағылар 3 — топ, жаз айындағылар 4 — топ болып бөлінеді.
Ынтымақтастық атмосферасы Оқушылар шеңбер жасап тұрады. Мұғалім келесі оқушыға үлкен жүректі ұсынып тұрып,бүгінгі күніне сәттілік тілейді. Оқушылар бір-біріне жақсы тілек тілеп, сыныпта жақсы ахуал қалыптастырады.  

 

 

Оқушылар мұғаліммен қосылып тақпақты айтады

Қызығушылықты ояту

 

 

 
Мағынаны тану

 

 

 Қатырма қағаздан үйлер  жасау.
Сергіту сәті Орманда кірпі келеді,

 

Саңырауқұлақ тереді.

Кездесті, міне, керегі:

Екеуі қайың астынан.

Біреуі терек қасынан.

Қанша олар болмақ есепте,

Тоқылған салса себетке?

 

 

Оқушылар денелерін жатықтырады

Ой толғаныс Жұмбақтар жасыру

 

Жайлаған дүниені бір ғажайып,
Тік көтеріп отырар адамдарды.
(Орындық)

Ә, керемет, бір ит бар,
Үй бағады, үрмейді.
Аяғы жоқ жүрмейді.
Темір тықсаң сөйлейді.
Тілін адам білмейді.
Рұқсатсыз ол иттен, Адам үйге кірмейді.
(Құлып)

Қарап тұрсаң өзіне,
Сурет түсер көзіңе.
Ол суретің ұқсайды
Дәл қазіргі кезіңе.
(Айна)

Жылмаң-жылмаң етеді,
Жылмаңдап сайдан өтеді.
Із-міз тастап кетеді.
(Ине)

Бас-аяғы теп-тегіс болып біткен,
Селкілдесе денесі дір-дір еткен,
Өзіне қандай жуан кез келсе де,
Күшімен қақ айырып бөліп кеткен.
(Темір арба)

Әншейінде жекесің,
Қарай қалса екеусің.
(Айна)

Ерте тұрдым,
Алып тұрдым.
(Есік)

Бес ін, бес іннің
Аузы бір ін.
(Қолғап)

Үй тапсырмасы Қатырма қағаздан бұйым жасау Күнделіктеріне жазады
 Бағалау Оқушылардың еңбегін салыстыра отырып, бағалау. Парақшаларды толтырады
Кері байланыс
         

 

 

Еңбек Уақыты: Кабинет: Мұғалім:
Сабақтың атауы «Қошқармүйіз» оюының орындалу реті
Сілтеме Еңбек  оқулығының әдістемесі
Сабақтың жабдығы Қазақтың ою-өрнектерімен таныстыру, ұлттық ерекшеліктерді құрметтеуге дағдыландыру, еңбек, эстетикалық тәрбиесіне баулу.

 

Сабақтың типі : аралас сабақӘдісі: түсіндіру, әңгімелеуКөрнекілігі: ұлттық киімдер.

Жалпы мақсаттар

 

Оқыту  нәтижесі

Топқа бөлу Пазл арқылы 3-топқа бөлу
Ынтымақтастық атмосферасы Оқушылар шеңбер жасап тұрады. Мұғалім келесі оқушыға үлкен жүректі ұсынып тұрып,бүгінгі күніне сәттілік тілейді. Оқушылар бір-біріне жақсы тілек тілеп, сыныпта жақсы ахуал қалыптастырады.  

 

 

Оқушылар мұғаліммен қосылып тақпақты айтады

Қызығушылықты ояту

 

 

1. Қандай ою түрлерін білесің?

 

2.Оюларды қайда қолданамыз?

Мағынаны тану

 

 

Ою-өрнек, орнамент (лат. ornamentum – әсемдеу, сәндеу) – әр түрлі заттарды (үй-іші мүліктері, тоқыма бұйымдареңбек құралдарықару-жарақ),архитектуралық ғимараттарды әшекейлеуге арналған, жүйелі ырғақпен қайталанып отыратын әрі үйлесімділікке құрылған өрнек-нақыштар.

 

а)  мұғалімнің түсіндірмесі.Тізіліп біркелкі түскен оюлармен әшекейленген сәнді камзол, тақия, тұскиіздерді көріп жүрсіңдер.Кез-келген ою композициясында «қошқармүйіз» элементтері қолданылады. Ол – қазақтың ұлттық ою-өрнектерінің ең басты мәнері. Бұйым көзге тартымды да әсем көрінуі үшін ою біркелкі түсуі керек. Сондықтан оюды симметриялы етіп қию үлкен рөл атқарады.

ә) оқулықпен жұмыс.  Іштей, тізбектей оқыту.

 

Комментарии:
Сабақ жоспарлары барлық пәннен ҚМЖ, ОМЖ, ҰМЖ | Планы КСП ССП ДСП
Электронная почта: [email protected] Ватсап: 8(707) 403-01-01 © 2019-2020