Қазақ тілі 4 класс ҚМЖ орыс сыныптарына 2017-2018 жылға
Оқу пәні: қазақ тілі
Мұғалімі.
Сынып: 4
Тақырыбы: Менің отбасым
Оқыту мақсаты: «Отбасы» тақырыбы бойынша оқушылардың сөздік қорын жаңа сөздермен толықтыра отырып, сөздерді тілдесуде қолдануға қалыптастыру.
Күтілетін нәтиже: Алған білімдерін қорытындылап жүйелеу.Топтағы жұмыс арқылы топтағы қарым-қатынасты көрсету.
Оқушы:
А. Мен тақырып бойынша жаңа сөздердің мағынасын ажыратып, сөз тіркестерін құрастыра аламын.
В. Жұппен, топпен жұмыс жасау барысында шағын диалогқа шыға аламын.
С. Тақырып бойынша әңгіме құрастыра аламын.
Кезең | Уақыт | Ресурстар | Мұғалімнің әрекеті | Оқушының әрекеті | ||||||||||
Ұйымдастыру кезеңі |
2 мин.
әріптер |
Шаттық шеңбері: |
1. Амандасады.
2. Психологиялық дайындық Қайырлы таң достым! |
1. Амандасады.
2.Тренинг |
||||||||||
Білу
Кіріспе бөлімі. Қызығушылықты ояту. Жаңа тақырыпқа шығу |
1мин | Сұрақтарға жауап беріп сабақтың тақырыбын анықтайды. | ||||||||||||
Түсіну
Мағынаны тану
|
10 мин |
Сөздер
бағдаршам |
Топта ромбының ашылған беті бойынша түскен мерекесін атау керек. | |||||||||||
Қолдану
|
15 мин |
1.Мәтін бойынша жаңа сөздерге тоқталу. 2. Мәтінді толық оқу 3. Топ бойынша бір адам әңгімелеп береді. 4. Өзге топтағылар сұрақ болса қояды. |
КЕСТЕНІ ТОЛТЫРАДЫ
|
|||||||||||
Интерактивті тақта |
Сергіту сәті. «Көңіл күй»
Той |
Жаттығуды қайталайды | ||||||||||||
Талдау | 5 мин | Кілті Интерактивті тақтада |
Оқушыларға тапсырма береді.
Мектеп сөзін үш шаққа қойып жекеше түрінде жіктеп жаз. |
Тойланып жатыр тойланады тойланды. | ||||||||||
Синтез | 10мин | «Дұрыс-бұрыс» әдісі |
Мәтін бойынша синквейн құрастырады.
Әр топтан оқушы шығып оқиды. |
|||||||||||
Бағалау | 2 мин | Стикер | Жетістік ағашы | |||||||||||
Оқу пәні: қазақ тілі
Мұғалімі.
Сынып: 4
Тақырыбы: Отбасы мүшелерінің сүйікті ісі
Оқыту мақсаты: «Отбасы» тақырыбы бойынша оқушылардың сөздік қорын жаңа сөздермен толықтыра отырып, сөздерді тілдесуде қолдануға қалыптастыру.
Күтілетін нәтиже: Алған білімдерін қорытындылап жүйелеу.Топтағы жұмыс арқылы топтағы қарым-қатынасты көрсету.
Оқушы:
А. Мен тақырып бойынша жаңа сөздердің мағынасын ажыратып, сөз тіркестерін құрастыра аламын.
В. Жұппен, топпен жұмыс жасау барысында шағын диалогқа шыға аламын.
С. Тақырып бойынша әңгіме құрастыра аламын.
Кезең | Уақыт | Ресурстар | Мұғалімнің әрекеті | Оқушының әрекеті |
Ұйымдастыру кезеңі |
2 мин.
әріптер |
Шаттық шеңбері: |
1. Амандасады.
2. Психологиялық дайындық Тренинг: Амансың ба,алтын күн! Амансың ба,көк аспан! Амансын ба,достарым! Сабағымызды бастайық Жамандықты тастайық |
1. Амандасады.
2.Тренинг 3. 1,2,3,4 сандар арқылы топқа бөлінеді. |
Білу
Кіріспе бөлімі. Қызығушылықты ояту. Жаңа тақырыпқа шығу |
3мин | өлең |
— Балалар, бұл өлең кім туралы.
Әр сөзімді жаттаған, Жүрегімде сақтаған, Анашым деп мақтанам, айналайын ақ анам! Отбасы күні қашан аталады? Ең жақын адамын кім? |
Сұрақтар жауап беріп сабақтың тақырыбын анықтайды.
|
Түсіну
Мағынаны тану
|
5 мин |
Сөздер
бағдаршам |
Мәтінді тыңдау, түсіну. Жаңа сөздерді қағып алу. | Сөз тіркестерін құрастырады |
Қолдану
|
15 мин
|
Кілті тақтада Джиксо
|
ЖИГСО.
1. Мәтінді топпен оқиды. 2. Талдайды 3. Бір адам келеси топқа барып түсіндіреді
Жаңа сөздерді жаттап ал: Алғашқыда – впервые Саяси маңызы – политическое значение Шешім қабылданды – принято решение Ынтымақтастық – солидарность Өткізіледі – проводится |
1. Топта талқылайды, 1 оқушы көрші 2 топқа барып білген өз тобының ақпаратын жеткізеді. Жаңа сөздерге назар аударады. 2. Әр топтан 1 оқушы шығып толық мәтінді логикалық ретімен баяндайды
Критериалды бағалаумен таныстырады
|
Интерактивті тақта | Сергіту сәті. «Көңіл күй» | Жаттығуды қайталайды | ||
Талдау | 7мин | Кілті Интерактивті тақтада |
Оқушыларға тапсырма береді.
Берілген сөйлемдерді келер шаққа және нақ осы шаққа айналдырып жаз.
|
1.Конференцияда 8 наурыз –әйелдер күні мерекесі ретінде шешім қабылданды.
2.Барлық елдерде әйелдер бұл күнді бейбітшілік пен ынтымақтастық күні ретінде өткізеді. |
Синтез | 10мин | Мәтін |
«ұшақ » әдісінің ережесін түсіндіру.
|
Топтар ұшақтарын бір-біріне ұшырады. |
Бағалау | 3 мин | Стикер | Алма ағашына қызыл алма-түсінікті , ұнады, сары алма түсініксіз, ұнады. Жасыл алма түсініксіз, үнаған жоқ. Осылай сабаққа қатысты көңіл күйін білдіреді. |
Үй жұмысы: 1.(Диалог)
2.Қалпына келтір, әңгімеле. 1.Алғашқыда бұл мерекенің … маңызы болды. 2.1910 жылы … халықаралық әйелдер конференциясы болды. 3.Конференцияда 8 наурыз –… … күні ретінде шешім қабылданды. 4.Барлық елдерде әйелдер бұл күнді … пен … күні ретінде өткізеді |