» » Қарапайым математикалық түсініктерді қалыптастыру оқу іс-әрекеті жылына 48 сағат, аптасына 1,5 сағат

Қарапайым математикалық түсініктерді қалыптастыру оқу іс-әрекеті жылына 48 сағат, аптасына 1,5 сағат

04 ноябрь 2016, Пятница
1 296
0

Тақырыбы: Заттардың қасиеті

Мақсаты:  баланың даму деңгейін, пішін және түс  туралы түсінігін анықтау, заттардың қасиеттері туралы түсінігін дамыту; баланың зейінін  тұрақтандыру; ұқыптылыққа, әдептілікке тәрбиелеу.

Көрнекіліктер: әліппе дәптер, қима суреттері, пішіндер.

Сөздік жұмысы: пішін, дөңгелек, үшбұыш, тіктөртбұрыш.

Билингвальный компонент: пішін- фигура, дөңгелек-круг, үшбұыш- триугольник,

 тіктөртбұрыш-четыреугольник.

 

Оку ісәрекет кезеңдері                             Тәрбиешінің әрекеті Балалардың ісәрекеті

   

        Ынталандыру.

 

        Сезімді ояту

 

 

 

 

 

 

 

Балаларға шеңбер болып тұруға ұсынылады.

Амансың ба, алтын  күн!

Амансың ба, жер-ана!

Амансың ба, достарым!

Сендерді көрсем қуанам.

 

 

Балалар шаттық шеңберге тұрып қимыл қозғалыс жасайды.

  Ұйымдастырушылықізденістік Алғашқы және кйінгі сабақтарда бірінші есеп сюжетті картина түрінде беріледі. Картина бойынша балаланың қандай да бір математикалық түсініктер мен амалдар тәсілі туралы түсінігін қалыптастыру үшін әңгіме жүргізіледі

 

. Мәселен, бұл сабақта №1тапсырма балалар санайды, пішін мен түстерді көреді.

Түсті қабылдай алудың дұрыстығын тексеру үшін

№2 тапсырма ойын-жаттығуын қолдануға болады. Тақтаға қолына қылқалам және кемпірқосақ түстерінен тұратын бояулар ұстаған суретшінің суреті ілінеді:

— Суретші жеміс-жидектерді дұрыс боямаған. Қай жері дұрыс емес екенін айтыңдар

Ойын: шартты белгілер бойынша затты табу. Мәселен, дөңгелек, кіші, қызыл:

Сергіту сәті:

Көлдің беті кілегей,

Жер -сап сары бірегей.

Тырау-тырау тырналар

Түстікке бетті бұрды олар

Қара суық жел есті,

Күннің көзі көмескі

 

№3 тапсырма заттарды түсі мен саны бойынша бөлуге арналады. Белгілі бір түспен белгіленген бос торкөзге суретте сол түсте неше зат болса, сонша таяқша салу керек Мұғалім оқушылардың қалай санайтынын анықтай алады.

 

Балалар мұғалімнің айтқан әңгімесін мұқият тыңдайды.

 

 

 

 

 

 

 

.

 

 

Балалар қимылмен

көрсетеді

 

 

    №4 тапсырма. Мұнда алдымен конструктордың бөлшектерін санау қажет. Содан кейін оның жоспары қарастырырлады. Санаумен қатар сурет – жоспар  боялады Берілген тапсырманы орындайды
Рефлексиялық -түзетушідік  Сабақты пысықтауға арналған сұрақтар:

 

Балабақшада кімдер қызмет атқарады екен?

Балабақшада қандай бөлмелер бар?

Сендерге балабақша ұнады ма?

Қойылған сұрақтарға жауап береді.

Күтілетін нәтиже:балаларда пішіндер туралы  түсінік  қалыптасады.

Нені білу керек: балалар пішіндерді ажырата білуі тиіс.

Түсінігі:балалар пішіндердің айырмашылығын түсінеді.

Көрсете біліу: балалар жасырынған пішіндерді тауып көрсете біледі.

 

 

Комментарии:
Сабақ жоспарлары барлық пәннен ҚМЖ, ОМЖ, ҰМЖ | Планы КСП ССП ДСП
Электронная почта: [email protected] Ватсап: 8(707) 403-01-01 © 2019-2020