Құрастыру Ұйымдастырылған оқу іс- әрекет
1-САБАҚ. Құрастыру.
Білім беру саласы: Таным
Ұйымдастырылған оқу іс— әрекетінің түрі: Құратыру және қол еңбегі.
Тақырыбы: Оқу іс-әрекетінің тақырыбы: Жүк машиналары.
Мақсаты: құрастыру материалдарымен таныстыру және жүк машинасын құрастыруды үйрету; құрастыруға арналған материалдарды дұрыс пайдалана білуге жаттықтыру; сүт таситын машинаны өз беттерінше құрастырту арқылы шығармашылық жұмысқа баулу.
Керекті құралдар мен материалдар:әр балаға жеткілікті мөлшерде құрастыру материалдары,көрнекі суреттер,әліппе-дәптер.
Әдіс-тәсілдер:үлгіні талдау,көрсету,түсіндіру,машиналарды салыстыру.
Алдын ала жүргізілетін жұмыстар:ойыншық машиналармен ойын ұйымдастыру;
қала(ауыл)көшелеріне саяхат жасатып,көлік түрлерін бақылату
Билингвальдық компоненттер: грузовые машины
Әрекеттердің кезеңдері |
Тәрбиешінің әрекеті |
Баланың іс-әрекеті
|
Ұйымдастырушылық—оятушылық
|
1.Балалар шаттық шеңберінде дөңгелене тұрып, төмендегі әнді бәрі бірге қосылып айтады. Кел,балалар, күлейік! Күлкіменен түлейік! Қабақ түйген не керек! Қадірлі боп жүрейік!
|
Әнді мұғаліммен бірге қосылып айту.
|
Ұйымдасушылық-ізденушілік
|
Бірнеше көлік түрлерінің суретін көрсетіп,әртүрлі машиналар не үшін пайдаланылатынын әңгімелейді(жеңіл машина,автобус,сүт таситын машина,т.б).Осылардың ішінде жүк машинасына ерекше тоқталып,жеке бөліктеріне талдау жасайды.»Қандай бөліктері бар?Қорабы,кабинасы,дөңгелегі қандай?»Сызба үлгі арқылы суретті сипаттап айтқызып,әліппе-дәптердегі суретті реті бойынша қалай құрастыру қажеттігіне тоқталады.Ұсынылған тапсырмаларды орындауға бағыт беріледі.Құрастыру материалдарын пішініне,көлеміне қарай таңдап алып, жүк машинасының бөліктеріне сәйкес орналастыруға ұсыныс жасайды.
Әліппе-дәптердегі суреттерге талдау жасалады; -алдымен екі дөңгелек қойылады (цилиндр пішінді бөлшектер); -дөңгелектің үстіне пластина орналастырылады(жұқа тақтайша); -кабинасының тұмсығы үшін төрт бірдей кірпіш тәрізді бөлшек қатар қойылады; -ол кірпіштердің үстіне шетін ала тігінен екі кірпіш ,олардың үстіне көлденең екі кірпіш орналастырылады; -төрт кірпіштің үстінен көлденеңінен екі кірпіш қойылады; -жүк таситын қорабы екі ұзын бөлшек,бір қысқа бөлшектен құралады; -балалар іс-әрекетіне басшылық жасалып,кейбір балаларға көмек көрсетіледі; -балалардың өздігінен дербес шығармашылықпен әрекет етуіне бағыт беріледі; -өз ойларын қосып,бөліктерді толықтырып,жүк машинасын талапқа сай құрастырған еңбеккер мадақталып,ерекше аталып өтеді. Сергіту сәті. Отырамын рөлде, Сенімен тасимын, Моторым, гүрілде. Көмір мен тасыңды. Ойыншығым-машинам, Таудай ғып артамын, Тарт алға асыға. Бидай мен арпаңды.
|
|
Өзін-өзі бағалау-түзету
(Рефлекстік -коррекциялық)
|
Балаларға көлік түрлерінің пайдасы,ерекшелігі,не үшін қолданылатынынәңгімелетіп,өздері білетін тақпақтар мен жұмбақтарын айтқызып,сабақ қорытындыланады.
Ескерту.Жүк машинасын сүт таситын машинаға өзгерту үшін құрастыру материалдарының бөлшектерін ауыстыру арқылы жасалу жолдары түсіндіріледі.Мысалы:жүк машинасының тіркемесінің орнына дөңгелек цилиндр пішінді құрастыру материалы қолданылады.
|
Күтілетін нәтиже:
Білу керек: Көліктің түрлерін
Болу керек: Жүк машинасы
Үйрену керек: Құрастыру ойыншықтарымен дұрыс жұмыс жасауды