Математика 6 сынып ҚМЖ
| 6 сынып Математика | ||
| Тақырыбы 1 | Санды және әріпті өрнектер. | |
| Мақсаты | Оқушылар санды және әріпті өрнек ұғымы жайлы түснік алады, оны қолданып есептер шығаруға үйренеді | |
| Жалпы мақсат | Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдылару арқылы адамның сезім мүшелерін, көз-көру қызметін толығымен түсінеді қалыптастырып дамыту | |
| Күтілетін нәтиже |
Қасиеттерін жаттай отырып біледі, оны қолданып тілін, сөйлеу мәдениетін, ой өрісін дамытуға пайдаланады, есептер шығарады
|
|
| 7 модульдің қолданылуы |
АКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”, “Оқытуды басқару және көшбасшылық”.
|
|
| Қолданылатын әдіс-тәсілдер | Кім жылдам,Сәйкестендіру, Адасқа әріптер,Семантикалық карта | |
| Қолданылатын ресурстар | Флипчарт, маркерлер, портреттер, тақта, стикерлер, ноутбук | |
|
Ұйымдастыру кезеңі
Тренинг |
Сәлемдесу
Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызу Түгелдеу Топқа бөлу (Мозайка арқылы 3 топқа бөлінеді)
|
Әр топ өзорнына отырып сабаққа дайындалады |
| Сабақ кезеңдері | Тапсырма | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушылардың іс-әрекеті |
|
Білім
Қызығушылық тарын ояту |
Кім жылдам
арқылы сабақты ашады, үй тапсырмасын тексереді |
Әр топтан оқушы ортаға шығып сұрақтарға жауап береді , тапсвырмаларды орындайды | Топтар өзара жарысады, ойларын ортаға салады, үй тапсырмасын жинақтап жаңа сабаққа қадам басады |
| Түсіну |
Адасқан әріптер
Өтке тақырыпты еске түсіру және жаңа тақырыпты ашу |
Өткен тақырыпты тексеру жэәне жаңав тақырыпқа көшу мақсатында тақтаға шатасқан әріптерді ілу, оқушылар әріптерден құрастырыз сөз жазу, әр топтан оқушы шығып тақтаға өткен тақырыппен жаңа тақырыптың мағанасын ашады, айтып түсіндіреді | Әр топтан оқушы шығып шатасққан әріптерден ссөз құрап мағанасын ашады,түсіндіреді, талқылайдды , өткен тақырыпты жаңа тақырыппен байланыстыру үшін сөден жаңа тақырыпқа шатасқан әріптерден сөз құрайды |
| Қолдану |
Сәйкестендіру тақырыпқа қатысты жауаптарын сәйкестендіру
арқылы сабақты қолдану
|
Топтарға жаңа тақырып бойынша және өткен сабақты толық меңгерту мақсатында сәйкестендіру әдісін пайдалану арқылы тапсырмалар беріледі.Ол әдіс арқылы оқушы жаңа тапсырманы түсінеді,ойланады тапсырмаға байланысты тапсырмаларды сәйкестендіреді |
Берілген жаңа тақырыпты топтан талқылайды, өз ойларын ортаға салады, тексереді, нәтижесін қазаға жазылған тапсырмаға қатысты сйкестендіріп жауабын көрсетеді.
Берілген сұрақтар арқылы топтар бір-біріне сұрақ қою арқылы диалогке түседі.
|
| Сергіту сәті | «Қара жорға биі» атты жаттығу жасау | Оқушылармен бірге сергіту сәтін жасау | Интербелсеңді тақтадағы бейнероиктегідей жаттығулар жасайды. |
| Талдау | Семантикалық картаны толтыру арқылы сабақты жинақтайды | Тарау бойынша білімдерін жинақтау үшін әр топқа семантикалық картаны толтыру тапсырылады | Әр топ өзара тақырыпқа қатысты семантикалық кртаны толтырып жауабын тақаға шығып қорғайды, тарауды жинақтайды |
| Жинақтау |
Жаттығу жұмыстары
Топ бойынша тапсырмалар орындау |
Топ бойынша тақырыпты жинақтау үшін тақырыпқа қатысты кітаптан жаттығу жқұмыстарын орындайды | Тақырыпты меңгере отырып жаттығу жұмыстарын орындау арқылы сабақты жинақтайды |
| Бағалау |
Өзін-өзі бағалау (2 мин)
Бағдарша, бағалау парақшалары |
Бағалау парақшасы мен бағалау шкаласын тарату | Өзін өзі топпн бағалайды |
| Рефлексия | Стикерлерді толтыру | Оқушыларға стикер толтыруды ұсыну | Ұсынылған стикерді толтыру |
АЛГЕБРА ГЕОМЕТРИЯ МАТЕМАТИКА ПОУРОЧНЫЕ ПЛАНЫ СРЕДНЕСРОЧНОЕ КРАТКОСРОЧНОЕ ПЛАНЫ ССП КСП КАЛЕНДАРНОЕ КТП
Похожие статьи:
31 октябрь 2016, Понедельник
Алгебра 9 сынып ҚМЖ
30 октябрь 2016, Воскресенье
Алгебра 10 сынып ҚМЖ
30 октябрь 2016, Воскресенье
Алгебра 11 сынып ҚМЖ
29 октябрь 2016, Суббота
Қазақ әдебиеті 5 сынып ҚМЖ қысқа мерзім сабақ жоспарлары
29 октябрь 2016, Суббота
Қазақ тілі 11 сынып ҚМЖ қысқа мерзім сабақ жоспарлары
Комментарии:

