Алгебра 11 сынып ҚМЖ
| 11 сынып Алгебра | ||
| Тақырыбы1 | Функцияның графигін қарапайым түрлендірулер. Тригонометриялық функциялардың қасиеттері мен графиктері. | |
| Мақсаты | Функцияны түрлендіру сандар жайлы түсніктерін қолданып есептер шығаруға үйренеді | |
| Жалпы мақсат | Тақырыпты түсініп оқи білуге баулу. Тілін, сөздік қорларын дамыту арқылы сабаққа деген қызығушылығын арттыру | |
| Күтілетін нәтиже | 
                        Оқушылар  функция ұғымын  біледі, түснеді және есеп шығаруда пайдаланады
                         
 
  | 
                    |
| 7 модульдің қолданылуы | 
                        АКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін  бағалау және оқуды  бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”,  “Оқытуды басқару және көшбасшылық”.
                         
 
  | 
                    |
| Қолданылатын әдіс-тәсілдер | Композициялық талдау, Сәйкестендірі, Кемпірқосақ, Ыстық орындық | |
| Қолданылатын ресурстар | Флипчарт, маркерлер, портреттер, тақта, стикерлер, ноутбук | |
| 
                        Ұйымдастыру кезеңі
                         
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 Тренинг  | 
                      
                        Сәлемдесу
                         
 Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызу Түгелдеу «До-ми-соль»-ка мозайка әдісімен топтастыру  | 
                      Әр топ өзорнына отырып сабаққа дайындалады | 
| Сабақ кезеңдері | Тапсырма | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушылардың іс-әрекеті | 
| 
                        Білім
                         
 
 Қызығушылық тарын ояту  | 
                      
                        Композициялық талдау жасау арқылы сұрақ жауап өткізу
                         
 Үй тапсырмасын кайталау  | 
                      Үйге берілген тапсырманы сұрақ-жауап арқылы оқушылар өзі бір- біріне қоя отырып өткен сабақ туралы не білгендерін ортаға салады | Бір- біріне жақсы сөздер айта отырып сұрақ джауап арқылы бір- біріне жақсылықпен сәттіліктілейді | 
| Түсіну | Жаңа сабақты түсінуде «Кемпірқосақ» әдісін пайдалану | Бұл әдісті пайдалану кезінде сыни ойлатуға жол бере отырып, бірнеше сұрақтар қойған кезде үнсіз отыратын оқушылардың өздері сабақта диалогтық қарым-қатынасқа түседі. | топта өздеріне берілген тақырыпты меңгеру керек үйренгендерін бір-біріне үйретеді, келесі топта әр оқушы өз тобында талқылағандарын ортаға салды. Бұл әдіс жаңа сабақты түсіну үшін өте тиімді әдіс. | 
| Қолдану | 
                        Сәйкестендіру тақырыпқа қатысты жауаптарын сәйкестендіру
                         
 арқылы сабақты қолдану 
  | 
                      Топтарға жаңа тақырып бойынша және өткен сабақты толық меңгерту мақсатында сәйкестендіру әдісін пайдалану арқылы тапсырмалар беріледі.Ол әдіс арқылы оқушы жаңа тапсырманы түсінеді,ойланады тапсырмаға байланысты тапсырмаларды сәйкестендіреді | 
                        Берілген жаңа тақырыпты топтан талқылайды, өз ойларын ортаға салады, тексереді, нәтижесін   қазаға жазылған тапсырмаға қатысты сйкестендіріп жауабын көрсетеді.
                         
 Берілген сұрақтар арқылы топтар бір-біріне сұрақ қою арқылы диалогке түседі. 
  | 
                    
| Сергіту сәті | «Қара жорға биі» атты жаттығу жасау | Оқушылармен бірге сергіту сәтін жасау | Интербелсеңді тақтадағы бейнероиктегідей жаттығулар жасайды. | 
| Талдау | 
                        Топпен жұмыс
                         
 Ыстық орындың әдісі арқылы тапсырма беру  | 
                      Топтарға жаңа тақырып бойынша тапсырмалар тартып, түсіктерін ортаға әр топтан шығартып айтқызу | Берілген тапсырманы уақытылы орындау, сұрақтарға нақты жауап беру | 
| Жинақтау | 
                         Жеке жұмыс  жұмыстары
                         
 Топ бойынша тапсырмалар орындау  | 
                      Топ бойынша тақырыпты жинақтау үшін тақырыпқа қатысты кітаптан жаттығу жқұмыстарын орындайды | Тақырыпты меңгере отырып жаттығу жұмыстарын орындау арқылы сабақты жинақтайды | 
| Бағалау | 
                        Өзін-өзі бағалау (2 мин)
                         
 Бағдарша, бағалау парақшалары  | 
                      Бағалау парақшасы мен бағалау шкаласын тарату | Өзін өзі топпн бағалайды | 
| Рефлексия | Стикерлерді толтыру | Оқушыларға стикер толтыруды ұсыну | Ұсынылған стикерді толтыру | 
                 АЛГЕБРА ГЕОМЕТРИЯ МАТЕМАТИКА ПОУРОЧНЫЕ ПЛАНЫ СРЕДНЕСРОЧНОЕ КРАТКОСРОЧНОЕ ПЛАНЫ ССП КСП КАЛЕНДАРНОЕ КТП
              
              
                  Похожие статьи:
                
                
                      31 октябрь 2016, Понедельник
                    
Математика 6 сынып ҚМЖ
                  
                      31 октябрь 2016, Понедельник
                    
Алгебра 9 сынып ҚМЖ
                  
                      30 октябрь 2016, Воскресенье
                    
Алгебра 10 сынып ҚМЖ
                  
                      29 октябрь 2016, Суббота
                    
Қазақ әдебиеті 5 сынып ҚМЖ қысқа мерзім сабақ жоспарлары
                  
                      29 октябрь 2016, Суббота
                    
Қазақ тілі 11 сынып ҚМЖ қысқа мерзім сабақ жоспарлары
                  
                  Комментарии:
                
                
              
