Қазақ тілі 10-сынып ҚМЖ Қысқа мерзімдік жоспар орыс сыныптарына
Оқу ісінің меңгерушісі:
| Пәннің аты | Уақыты: | Кабинет: | Мұғалім | ||||||
| Сабақтың атауы | Алгебра ғылымының атасы | ||||||||
| 
                        Мақсаты
                         
 Күтілетін нәтиже  | 
                      Тақырыптың маңыздылығымен танысады, түсініп оқуға, ойын жеткізе білуге үйренеді, тапсырмаларды дұрыс құруға, ойын тиянақтай білуге дағдыланады | ||||||||
| Психологиялық ахуал | 
                        Психологиялық дайындық
                         
 «Жүректен — жүрекке» шеңбері – Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет!  | 
                      Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. | |||||||
| Топқа бөлу | Тәтті кәмпиттер арқылы топтарға бөлу | Оқушылар таңдаған конфеттеріне сай топтарға бөлініп отырады. | |||||||
| Қызығушылықты ояту | 
                        Тақырыпқа байланысты таныстырылымды тамашалау
                         
 Әсерімен бөлісу Әңгімелесу  | 
                    ||||||||
| Сергіту сәті | «Кел билейік» | ||||||||
| Жаңа сабақ | 
                        Әл Хорезми туралы түсінік
                         
 Оқулықтағы тапсырмаларды топтарда орындау Тақырыпқа байланысты дайындаған ресурстармен танысу Шығармашылық тапсырма. 1-топ Жаңа тақырыпты түсіндіру 2-топ Топтастыру 3-топ Семантикалық карта Дәптермен жұмыс Сөздік жұмысы  | 
                    ||||||||
| Ой толғаныс | 
                        БББ кестесі
                         
 
  | 
                    ||||||||
| Үйге тапсырма | 6-тапсырма | Күнделіктеріне жазып беремін | |||||||
| Бағалау | 
                        Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
                         
 
  | 
                      Бағалау парақшасын толтырады. | |||||||
| Кері байланыс | 
                         
                         
 
 
 
  | 
                      Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады | |||||||
Оқу ісінің меңгерушісі:
| Пәннің аты | Уақыты: | Кабинет: | Мұғалім | ||||||
| Сабақтың атауы | Жаратылыстану ғылымына қосқан үлес | ||||||||
| 
                        Мақсаты
                         
 Күтілетін нәтиже  | 
                      Тақырыптың маңыздылығымен танысады, түсініп оқуға, ойын жеткізе білуге үйренеді, тпсырмаларды дұрыс құруға, ойын тиянақтай білуге дағдыланады | ||||||||
| Психологиялық ахуал | 
                        Психологиялық дайындық
                         
 «Жүректен — жүрекке» шеңбері – Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет!  | 
                      Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. | |||||||
| Топқа бөлу | Геометриялық фигуралар үлестіріледі | Оқушылар таңдаған фигураларына сай топтарға бөлініп отырады. | |||||||
| Қызығушылықты ояту | 
                        Тақырыпқа байланысты таныстырылымды  тамашалау
                         
 Әсерімен бөлісу Әңгімелесу  | 
                    ||||||||
| Сергіту сәті | «Кел билейік» | ||||||||
| Жаңа сабақ | 
                        Жоқтау
                         
 Оқулықтағы тапсырмаларды орындау Тақырыпқа байланысты дайындаған ресурстармен танысу Дәптермен жұмыс Сөздік жұмысы  | 
                    ||||||||
| Ой толғаныс | 
                        БББ кестесі
                         
 
 
  | 
                    ||||||||
| Үйге тапсырма | 7-тапсырма | Күнделіктеріне жазып беремін | |||||||
| Бағалау | 
                        Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
                         
 
  | 
                      Бағалау парақшасын толтырады. | |||||||
| Кері байланыс | 
                         
                         
 
 
 
  | 
                      Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады | |||||||
Оқу ісінің меңгерушісі:

