БИОЛОГИЯ 8 СЫНЫП ОРТА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР ОМЖ САҒАТ САНЫ: 68 САҒАТ АПТАЛЫҚ САҒАТ САНЫ: 2 РЕТ
Пәні: Биология
Сыныбы: 8
Сағат саны: 68 сағат
Апталық сағат саны: 2 рет
Пән мұғалімі:
№ | Сабақ тақырыбы | Сағат саны | Өтетін уақыты | Оқу мақсаты | Оқытудың белсенді стратегиялары және әдіс-тәсілдері | Жоспарланған бағалау | Оқушылардың сабаққа қатысуы | Ресурстар | |
1 |
Кіріспе (1 сағ)
Адам туралы ғылымдар. Анатомия мен физиология ғылымдарының даму тарихы |
1 | Анатомия мен физиология ғылымының даму тарихы туралы оқушыларға түсінік беру | Диалогтік оқыту тәсілі; Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету; Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау. Оқытуда АКТ-ны пайдалану; Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу | Оқушылар сабақ үдерісіне түгел қатыстыру. Бағалау бетшесі арқылы оқушыларды бағалау Формативті бағалау | Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, жеке жұмыс арқылы оқушылар сабаққа түгел қатыстыру Мұғалім ақпарат береді. Жигсо әдісі арқылы балалар бір-біріне білім береді | Power Point оқулық 8 сынып биология Р.Әлімқұлова, Р.Сәтімбеков Ғаламтордан алынған мәліметтер Сәйкестендіру тесті, тірек сөздермен жұмыс. | ||
І-бөлім. Адам биологиялық түр ретінде. Адам организміне жалпы шолу (8 сағ) | |||||||||
2 | Ішкі мүшелердің топографиясы. | 1 | Адам – табиғаттың дара тұлғасы, органикаоық дүние эволюциясының ең жоғарғы сатысы екенин дәлелдеу | Диалогтік оқыту тәсілі; Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету; Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау. Оқытуда АКТ-ны пайдалану; Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу | Оқушылар сабақ үдерісіне түгел қатыстыру. Бағалау бетшесі арқылы оқушыларды бағалау Формативті бағалау | Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, жеке жұмыс арқылы оқушылар сабаққа түгел қатыстыру Мұғалім ақпарат береді. Жигсо әдісі арқылы балалар бір-біріне білім береді | Power Point оқулық 8 сынып биология Р.Әлімқұлова, Р.Сәтімбеков Ғаламтордан алынған мәліметтер Сәйкестендіру тесті, тірек сөздермен жұмыс. | ||
3 |
Жасуша және оның құрылысы: ядро және цитоплазма, хромосомалар және гендер.
№1 зертханалық жұмыс. Эпителий, дәнекер, бұлшық ет және жүйке ұлпаларын микроскоп астында қарау, немесе «Ұлпалардың құрылысы» атты электрондық нұсқаны қарау. |
1 | Адамның әлеуметтік тұлға ретіндегі ерекшеліктері туралы түсінік беру | Диалогтік оқыту тәсілі; Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету; Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау. Оқытуда АКТ-ны пайдалану; Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу | Оқушылар сабақ үдерісіне түгел қатыстыру. Бағалау бетшесі арқылы оқушыларды бағалау Формативті бағалау | Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, жеке жұмыс арқылы оқушылар сабаққа түгел қатыстыру Мұғалім ақпарат береді. Жигсо әдісі арқылы балалар бір-біріне білім береді | Power Point оқулық 8 сынып биология Р.Әлімқұлова, Р.Сәтімбеков Ғаламтордан алынған мәліметтер Сәйкестендіру тесті, тірек сөздермен жұмыс. | ||
4 | Жасуша органоидтері: жасушалық мембрана, эндоплазмалық тор, рибосомалар, митохондриялар, лизосомалар, жасуша орталығы. | 1 |
Жасуша жайлы оқушыларға тереңірек мағлұмат беру |
Диалогтік оқыту тәсілі; Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету; Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау. Оқытуда АКТ-ны пайдалану; Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу | Оқушылар сабақ үдерісіне түгел қатыстыру. Бағалау бетшесі арқылы оқушыларды бағалау Формативті бағалау | Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, жеке жұмыс арқылы оқушылар сабаққа түгел қатыстыру Мұғалім ақпарат береді. Жигсо әдісі арқылы балалар бір-біріне білім береді | Power Point оқулық 8 сынып биология Р.Әлімқұлова, Р.Сәтімбеков Ғаламтордан алынған мәліметтер Сәйкестендіру тесті, тірек сөздермен жұмыс. | ||
5 | Жасушаның химиялық құрамы: су, минералды тұздар. | 1 | Жасуша органойдтарының атқаратын қызметі туралы түсінік беру | Диалогтік оқыту тәсілі; Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету; Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау. Оқытуда АКТ-ны пайдалану; Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу | Оқушылар сабақ үдерісіне түгел қатыстыру. Бағалау бетшесі арқылы оқушыларды бағалау Формативті бағалау | Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, жеке жұмыс арқылы оқушылар сабаққа түгел қатыстыру Мұғалім ақпарат береді. Жигсо әдісі арқылы балалар бір-біріне білім береді | Power Point оқулық 8 сынып биология Р.Әлімқұлова, Р.Сәтімбеков Ғаламтордан алынған мәліметтер Сәйкестендіру тесті, тірек сөздермен жұмыс. | ||
6 | Жасушаның химиялық құрамы. Органикалық заттар: нәруыздар, майлар, көмірсулар, нуклеин қышқылдары. | 1 |
Жасушаның химиялық құрамы туралы оқушыларға мағлұмат беру
|
Диалогтік оқыту тәсілі; Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету; Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау. Оқытуда АКТ-ны пайдалану; Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу | Оқушылар сабақ үдерісіне түгел қатыстыру. Бағалау бетшесі арқылы оқушыларды бағалау Формативті бағалау | Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, жеке жұмыс арқылы оқушылар сабаққа түгел қатыстыру Мұғалім ақпарат береді. Жигсо әдісі арқылы балалар бір-біріне білім береді | Power Point оқулық 8 сынып биология Р.Әлімқұлова, Р.Сәтімбеков Ғаламтордан алынған мәліметтер Сәйкестендіру тесті, тірек сөздермен жұмыс. | ||
7 | Жасушалардың тіршілік әрекеттері. Рибосомалардағы биосинтез процестері, органикалық заттардың энергия бөле отырып биологиялық тотығу процестерінің митохондрияларда аяқталуы. | 1 | Ағзада болатын ұлпалардың түрлерімен оқушыларды таныстыру | Диалогтік оқыту тәсілі; Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету; Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау. Оқытуда АКТ-ны пайдалану; Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу | Оқушылар сабақ үдерісіне түгел қатыстыру. Бағалау бетшесі арқылы оқушыларды бағалау Формативті бағалау | Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, жеке жұмыс арқылы оқушылар сабаққа түгел қатыстыру Мұғалім ақпарат береді. Жигсо әдісі арқылы балалар бір-біріне білім береді | Power Point оқулық 8 сынып биология Р.Әлімқұлова, Р.Сәтімбеков Ғаламтордан алынған мәліметтер Сәйкестендіру тесті, тірек сөздермен жұмыс. |
vv
№ | Сабақ тақырыбы | Сағат саны | Өтетін уақыты | Оқу мақсаты | Оқытудың белсенді стратегиялары және әдіс-тәсілдері | Жоспарланған бағалау | Оқушылардың сабаққа қатысуы | Ресурстар | |
1 |
Кіріспе (1 сағ)
Адам туралы ғылымдар. Анатомия мен физиология ғылымдарының даму тарихы |
1 | Анатомия мен физиология ғылымының даму тарихы туралы оқушыларға түсінік беру | Диалогтік оқыту тәсілі; Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету; Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау. Оқытуда АКТ-ны пайдалану; Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу | Оқушылар сабақ үдерісіне түгел қатыстыру. Бағалау бетшесі арқылы оқушыларды бағалау Формативті бағалау | Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, жеке жұмыс арқылы оқушылар сабаққа түгел қатыстыру Мұғалім ақпарат береді. Жигсо әдісі арқылы балалар бір-біріне білім береді | Power Point оқулық 8 сынып биология Р.Әлімқұлова, Р.Сәтімбеков Ғаламтордан алынған мәліметтер Сәйкестендіру тесті, тірек сөздермен жұмыс. | ||
І-бөлім. Адам биологиялық түр ретінде. Адам организміне жалпы шолу (8 сағ) | |||||||||
2 | Ішкі мүшелердің топографиясы. | 1 | Адам – табиғаттың дара тұлғасы, органикаоық дүние эволюциясының ең жоғарғы сатысы екенин дәлелдеу | Диалогтік оқыту тәсілі; Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету; Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау. Оқытуда АКТ-ны пайдалану; Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу | Оқушылар сабақ үдерісіне түгел қатыстыру. Бағалау бетшесі арқылы оқушыларды бағалау Формативті бағалау | Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, жеке жұмыс арқылы оқушылар сабаққа түгел қатыстыру Мұғалім ақпарат береді. Жигсо әдісі арқылы балалар бір-біріне білім береді | Power Point оқулық 8 сынып биология Р.Әлімқұлова, Р.Сәтімбеков Ғаламтордан алынған мәліметтер Сәйкестендіру тесті, тірек сөздермен жұмыс. | ||
3 |
Жасуша және оның құрылысы: ядро және цитоплазма, хромосомалар және гендер.
№1 зертханалық жұмыс. Эпителий, дәнекер, бұлшық ет және жүйке ұлпаларын микроскоп астында қарау, немесе «Ұлпалардың құрылысы» атты электрондық нұсқаны қарау. |
1 | Адамның әлеуметтік тұлға ретіндегі ерекшеліктері туралы түсінік беру | Диалогтік оқыту тәсілі; Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету; Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау. Оқытуда АКТ-ны пайдалану; Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу | Оқушылар сабақ үдерісіне түгел қатыстыру. Бағалау бетшесі арқылы оқушыларды бағалау Формативті бағалау | Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, жеке жұмыс арқылы оқушылар сабаққа түгел қатыстыру Мұғалім ақпарат береді. Жигсо әдісі арқылы балалар бір-біріне білім береді | Power Point оқулық 8 сынып биология Р.Әлімқұлова, Р.Сәтімбеков Ғаламтордан алынған мәліметтер Сәйкестендіру тесті, тірек сөздермен жұмыс. | ||
4 | Жасуша органоидтері: жасушалық мембрана, эндоплазмалық тор, рибосомалар, митохондриялар, лизосомалар, жасуша орталығы. | 1 |
Жасуша жайлы оқушыларға тереңірек мағлұмат беру |
Диалогтік оқыту тәсілі; Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету; Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау. Оқытуда АКТ-ны пайдалану; Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу | Оқушылар сабақ үдерісіне түгел қатыстыру. Бағалау бетшесі арқылы оқушыларды бағалау Формативті бағалау | Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, жеке жұмыс арқылы оқушылар сабаққа түгел қатыстыру Мұғалім ақпарат береді. Жигсо әдісі арқылы балалар бір-біріне білім береді | Power Point оқулық 8 сынып биология Р.Әлімқұлова, Р.Сәтімбеков Ғаламтордан алынған мәліметтер Сәйкестендіру тесті, тірек сөздермен жұмыс. | ||
5 | Жасушаның химиялық құрамы: су, минералды тұздар. | 1 | Жасуша органойдтарының атқаратын қызметі туралы түсінік беру | Диалогтік оқыту тәсілі; Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету; Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау. Оқытуда АКТ-ны пайдалану; Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу | Оқушылар сабақ үдерісіне түгел қатыстыру. Бағалау бетшесі арқылы оқушыларды бағалау Формативті бағалау | Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, жеке жұмыс арқылы оқушылар сабаққа түгел қатыстыру Мұғалім ақпарат береді. Жигсо әдісі арқылы балалар бір-біріне білім береді | Power Point оқулық 8 сынып биология Р.Әлімқұлова, Р.Сәтімбеков Ғаламтордан алынған мәліметтер Сәйкестендіру тесті, тірек сөздермен жұмыс. | ||
6 | Жасушаның химиялық құрамы. Органикалық заттар: нәруыздар, майлар, көмірсулар, нуклеин қышқылдары. | 1 |
Жасушаның химиялық құрамы туралы оқушыларға мағлұмат беру
|
Диалогтік оқыту тәсілі; Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету; Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау. Оқытуда АКТ-ны пайдалану; Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу | Оқушылар сабақ үдерісіне түгел қатыстыру. Бағалау бетшесі арқылы оқушыларды бағалау Формативті бағалау | Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, жеке жұмыс арқылы оқушылар сабаққа түгел қатыстыру Мұғалім ақпарат береді. Жигсо әдісі арқылы балалар бір-біріне білім береді | Power Point оқулық 8 сынып биология Р.Әлімқұлова, Р.Сәтімбеков Ғаламтордан алынған мәліметтер Сәйкестендіру тесті, тірек сөздермен жұмыс. | ||
7 | Жасушалардың тіршілік әрекеттері. Рибосомалардағы биосинтез процестері, органикалық заттардың энергия бөле отырып биологиялық тотығу процестерінің митохондрияларда аяқталуы. | 1 | Ағзада болатын ұлпалардың түрлерімен оқушыларды таныстыру | Диалогтік оқыту тәсілі; Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету; Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау. Оқытуда АКТ-ны пайдалану; Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу | Оқушылар сабақ үдерісіне түгел қатыстыру. Бағалау бетшесі арқылы оқушыларды бағалау Формативті бағалау | Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, жеке жұмыс арқылы оқушылар сабаққа түгел қатыстыру Мұғалім ақпарат береді. Жигсо әдісі арқылы балалар бір-біріне білім береді | Power Point оқулық 8 сынып биология Р.Әлімқұлова, Р.Сәтімбеков Ғаламтордан алынған мәліметтер Сәйкестендіру тесті, тірек сөздермен жұмыс. |
<td style="box-sizi
№ | Сабақ тақырыбы | Сағат саны | Өтетін уақыты | Оқу мақсаты | Оқытудың белсенді стратегиялары және әдіс-тәсілдері | Жоспарланған бағалау | Оқушылардың сабаққа қатысуы | Ресурстар | |
1 |
Кіріспе (1 сағ)
Адам туралы ғылымдар. Анатомия мен физиология ғылымдарының даму тарихы |
1 | Анатомия мен физиология ғылымының даму тарихы туралы оқушыларға түсінік беру | Диалогтік оқыту тәсілі; Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету; Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау. Оқытуда АКТ-ны пайдалану; Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу | Оқушылар сабақ үдерісіне түгел қатыстыру. Бағалау бетшесі арқылы оқушыларды бағалау Формативті бағалау | Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, жеке жұмыс арқылы оқушылар сабаққа түгел қатыстыру Мұғалім ақпарат береді. Жигсо әдісі арқылы балалар бір-біріне білім береді | Power Point оқулық 8 сынып биология Р.Әлімқұлова, Р.Сәтімбеков Ғаламтордан алынған мәліметтер Сәйкестендіру тесті, тірек сөздермен жұмыс. | ||
І-бөлім. Адам биологиялық түр ретінде. Адам организміне жалпы шолу (8 сағ) | |||||||||
2 | Ішкі мүшелердің топографиясы. | 1 | Адам – табиғаттың дара тұлғасы, органикаоық дүние эволюциясының ең жоғарғы сатысы екенин дәлелдеу | Диалогтік оқыту тәсілі; Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету; Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау. Оқытуда АКТ-ны пайдалану; Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу | Оқушылар сабақ үдерісіне түгел қатыстыру. Бағалау бетшесі арқылы оқушыларды бағалау Формативті бағалау | Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, жеке жұмыс арқылы оқушылар сабаққа түгел қатыстыру Мұғалім ақпарат береді. Жигсо әдісі арқылы балалар бір-біріне білім береді | Power Point оқулық 8 сынып биология Р.Әлімқұлова, Р.Сәтімбеков Ғаламтордан алынған мәліметтер Сәйкестендіру тесті, тірек сөздермен жұмыс. | ||
3 |
Жасуша және оның құрылысы: ядро және цитоплазма, хромосомалар және гендер.
№1 зертханалық жұмыс. Эпителий, дәнекер, бұлшық ет және жүйке ұлпаларын микроскоп астында қарау, немесе «Ұлпалардың құрылысы» атты электрондық нұсқаны қарау. |
1 | Адамның әлеуметтік тұлға ретіндегі ерекшеліктері туралы түсінік беру | Диалогтік оқыту тәсілі; Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету; Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау. Оқытуда АКТ-ны пайдалану; Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу | Оқушылар сабақ үдерісіне түгел қатыстыру. Бағалау бетшесі арқылы оқушыларды бағалау Формативті бағалау | Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, жеке жұмыс арқылы оқушылар сабаққа түгел қатыстыру Мұғалім ақпарат береді. Жигсо әдісі арқылы балалар бір-біріне білім береді | Power Point оқулық 8 сынып биология Р.Әлімқұлова, Р.Сәтімбеков Ғаламтордан алынған мәліметтер Сәйкестендіру тесті, тірек сөздермен жұмыс. | ||
4 | Жасуша органоидтері: жасушалық мембрана, эндоплазмалық тор, рибосомалар, митохондриялар, лизосомалар, жасуша орталығы. | 1 |
Жасуша жайлы оқушыларға тереңірек мағлұмат беру |
Диалогтік оқыту тәсілі; Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету; Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау. Оқытуда АКТ-ны пайдалану; Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу | Оқушылар сабақ үдерісіне түгел қатыстыру. Бағалау бетшесі арқылы оқушыларды бағалау Формативті бағалау | Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, жеке жұмыс арқылы оқушылар сабаққа түгел қатыстыру Мұғалім ақпарат береді. Жигсо әдісі арқылы балалар бір-біріне білім береді | Power Point оқулық 8 сынып биология Р.Әлімқұлова, Р.Сәтімбеков Ғаламтордан алынған мәліметтер Сәйкестендіру тесті, тірек сөздермен жұмыс. | ||
5 | Жасушаның химиялық құрамы: су, минералды тұздар. | 1 | Жасуша органойдтарының атқаратын қызметі туралы түсінік беру | Диалогтік оқыту тәсілі; Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету; Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау. Оқытуда АКТ-ны пайдалану; Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу | Оқушылар сабақ үдерісіне түгел қатыстыру. Бағалау бетшесі арқылы оқушыларды бағалау Формативті бағалау | Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, жеке жұмыс арқылы оқушылар сабаққа түгел қатыстыру Мұғалім ақпарат береді. Жигсо әдісі арқылы балалар бір-біріне білім береді | Power Point оқулық 8 сынып биология Р.Әлімқұлова, Р.Сәтімбеков Ғаламтордан алынған мәліметтер Сәйкестендіру тесті, тірек сөздермен жұмыс. | ||
6 | Жасушаның химиялық құрамы. Органикалық заттар: нәруыздар, майлар, көмірсулар, нуклеин қышқылдары. | 1 |
Жасушаның химиялық құрамы туралы оқушыларға мағлұмат беру
|
Диалогтік оқыту тәсілі; Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету; Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау. Оқытуда АКТ-ны пайдалану; Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу | Оқушылар сабақ үдерісіне түгел қатыстыру. Бағалау бетшесі арқылы оқушыларды бағалау Формативті бағалау | Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, жеке жұмыс арқылы оқушылар сабаққа түгел қатыстыру Мұғалім ақпарат береді. Жигсо әдісі арқылы балалар бір-біріне білім береді | Power Point оқулық 8 сынып биология Р.Әлімқұлова, Р.Сәтімбеков Ғаламтордан алынған мәліметтер Сәйкестендіру тесті, тірек сөздермен жұмыс. | ||
7 | Жасушалардың тіршілік әрекеттері. Рибосомалардағы биосинтез процестері, органикалық заттардың энергия бөле отырып биологиялық тотығу процестерінің митохондрияларда аяқталуы. | 1 |