» » БИОЛОГИЯ 8 СЫНЫП ОРТА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР ОМЖ САҒАТ САНЫ: 68 САҒАТ АПТАЛЫҚ САҒАТ САНЫ: 2 РЕТ

БИОЛОГИЯ 8 СЫНЫП ОРТА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР ОМЖ САҒАТ САНЫ: 68 САҒАТ АПТАЛЫҚ САҒАТ САНЫ: 2 РЕТ

22 октябрь 2016, Суббота
1 027
1

 Пәні:  Биология

   

Сыныбы: 8

Сағат саны:  68 сағат

Апталық сағат саны: 2 рет

Пән мұғалімі:

 

Сабақ тақырыбы Сағат саны Өтетін уақыты Оқу мақсаты Оқытудың белсенді стратегиялары және әдіс-тәсілдері Жоспарланған бағалау Оқушылардың сабаққа қатысуы Ресурстар  
1 Кіріспе (1 сағ)

 

Адам туралы ғылымдар. Анатомия мен физиология ғылымдарының даму тарихы

1   Анатомия мен физиология ғылымының даму тарихы туралы оқушыларға түсінік беру Диалогтік оқыту тәсілі; Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету; Оқыту үшін бағалау және  оқуды бағалау. Оқытуда АКТ-ны пайдалану; Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу Оқушылар сабақ үдерісіне түгел қатыстыру. Бағалау бетшесі арқылы оқушыларды бағалау Формативті бағалау Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, жеке жұмыс арқылы оқушылар сабаққа түгел қатыстыру Мұғалім  ақпарат береді. Жигсо әдісі арқылы балалар бір-біріне білім береді Power Point оқулық             8 сынып биология Р.Әлімқұлова, Р.Сәтімбеков Ғаламтордан алынған мәліметтер Сәйкестендіру тесті, тірек сөздермен жұмыс.  
І-бөлім. Адам биологиялық түр ретінде. Адам организміне жалпы шолу      (8 сағ)
2 Ішкі мүшелердің топографиясы. 1   Адам – табиғаттың дара тұлғасы, органикаоық дүние эволюциясының ең жоғарғы сатысы екенин дәлелдеу Диалогтік оқыту тәсілі; Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету; Оқыту үшін бағалау және  оқуды бағалау. Оқытуда АКТ-ны пайдалану; Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу Оқушылар сабақ үдерісіне түгел қатыстыру. Бағалау бетшесі арқылы оқушыларды бағалау Формативті бағалау Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, жеке жұмыс арқылы оқушылар сабаққа түгел қатыстыру Мұғалім  ақпарат береді. Жигсо әдісі арқылы балалар бір-біріне білім береді Power Point оқулық             8 сынып биология Р.Әлімқұлова, Р.Сәтімбеков Ғаламтордан алынған мәліметтер Сәйкестендіру тесті, тірек сөздермен жұмыс.  
3 Жасуша және оның құрылысы: ядро және цитоплазма, хромосомалар және гендер.

 

№1 зертханалық жұмыс.

Эпителий, дәнекер, бұлшық ет және жүйке ұлпаларын микроскоп астында қарау, немесе «Ұлпалардың құрылысы» атты электрондық нұсқаны қарау.

1   Адамның әлеуметтік тұлға ретіндегі ерекшеліктері туралы түсінік беру Диалогтік оқыту тәсілі; Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету; Оқыту үшін бағалау және  оқуды бағалау. Оқытуда АКТ-ны пайдалану; Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу Оқушылар сабақ үдерісіне түгел қатыстыру. Бағалау бетшесі арқылы оқушыларды бағалау Формативті бағалау Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, жеке жұмыс арқылы оқушылар сабаққа түгел қатыстыру Мұғалім  ақпарат береді. Жигсо әдісі арқылы балалар бір-біріне білім береді Power Point оқулық             8 сынып биология Р.Әлімқұлова, Р.Сәтімбеков Ғаламтордан алынған мәліметтер Сәйкестендіру тесті, тірек сөздермен жұмыс.  
4 Жасуша органоидтері: жасушалық мембрана,    эндоплазмалық тор, рибосомалар, митохондриялар, лизосомалар, жасуша орталығы. 1    

 

Жасуша жайлы оқушыларға тереңірек мағлұмат беру

Диалогтік оқыту тәсілі; Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету; Оқыту үшін бағалау және  оқуды бағалау. Оқытуда АКТ-ны пайдалану; Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу Оқушылар сабақ үдерісіне түгел қатыстыру. Бағалау бетшесі арқылы оқушыларды бағалау Формативті бағалау Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, жеке жұмыс арқылы оқушылар сабаққа түгел қатыстыру Мұғалім  ақпарат береді. Жигсо әдісі арқылы балалар бір-біріне білім береді Power Point оқулық             8 сынып биология Р.Әлімқұлова, Р.Сәтімбеков Ғаламтордан алынған мәліметтер Сәйкестендіру тесті, тірек сөздермен жұмыс.  
5 Жасушаның химиялық құрамы: су, минералды тұздар. 1   Жасуша органойдтарының атқаратын қызметі туралы түсінік беру Диалогтік оқыту тәсілі; Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету; Оқыту үшін бағалау және  оқуды бағалау. Оқытуда АКТ-ны пайдалану; Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу Оқушылар сабақ үдерісіне түгел қатыстыру. Бағалау бетшесі арқылы оқушыларды бағалау Формативті бағалау Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, жеке жұмыс арқылы оқушылар сабаққа түгел қатыстыру Мұғалім  ақпарат береді. Жигсо әдісі арқылы балалар бір-біріне білім береді Power Point оқулық             8 сынып биология Р.Әлімқұлова, Р.Сәтімбеков Ғаламтордан алынған мәліметтер Сәйкестендіру тесті, тірек сөздермен жұмыс.  
6 Жасушаның химиялық құрамы. Органикалық заттар: нәруыздар, майлар, көмірсулар, нуклеин қышқылдары. 1   Жасушаның химиялық құрамы туралы оқушыларға мағлұмат беру

 

 

Диалогтік оқыту тәсілі; Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету; Оқыту үшін бағалау және  оқуды бағалау. Оқытуда АКТ-ны пайдалану; Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу Оқушылар сабақ үдерісіне түгел қатыстыру. Бағалау бетшесі арқылы оқушыларды бағалау Формативті бағалау Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, жеке жұмыс арқылы оқушылар сабаққа түгел қатыстыру Мұғалім  ақпарат береді. Жигсо әдісі арқылы балалар бір-біріне білім береді Power Point оқулық             8 сынып биология Р.Әлімқұлова, Р.Сәтімбеков Ғаламтордан алынған мәліметтер Сәйкестендіру тесті, тірек сөздермен жұмыс.  
7 Жасушалардың тіршілік әрекеттері. Рибосомалардағы биосинтез процестері, органикалық заттардың энергия бөле отырып биологиялық тотығу процестерінің митохондрияларда аяқталуы. 1   Ағзада болатын ұлпалардың түрлерімен оқушыларды таныстыру Диалогтік оқыту тәсілі; Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету; Оқыту үшін бағалау және  оқуды бағалау. Оқытуда АКТ-ны пайдалану; Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу Оқушылар сабақ үдерісіне түгел қатыстыру. Бағалау бетшесі арқылы оқушыларды бағалау Формативті бағалау Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, жеке жұмыс арқылы оқушылар сабаққа түгел қатыстыру Мұғалім  ақпарат береді. Жигсо әдісі арқылы балалар бір-біріне білім береді Power Point оқулық             8 сынып биология Р.Әлімқұлова, Р.Сәтімбеков Ғаламтордан алынған мәліметтер Сәйкестендіру тесті, тірек сөздермен жұмыс.

 

 

 

vv

Сабақ тақырыбы Сағат саны Өтетін уақыты Оқу мақсаты Оқытудың белсенді стратегиялары және әдіс-тәсілдері Жоспарланған бағалау Оқушылардың сабаққа қатысуы Ресурстар  
1 Кіріспе (1 сағ)

 

Адам туралы ғылымдар. Анатомия мен физиология ғылымдарының даму тарихы

1   Анатомия мен физиология ғылымының даму тарихы туралы оқушыларға түсінік беру Диалогтік оқыту тәсілі; Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету; Оқыту үшін бағалау және  оқуды бағалау. Оқытуда АКТ-ны пайдалану; Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу Оқушылар сабақ үдерісіне түгел қатыстыру. Бағалау бетшесі арқылы оқушыларды бағалау Формативті бағалау Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, жеке жұмыс арқылы оқушылар сабаққа түгел қатыстыру Мұғалім  ақпарат береді. Жигсо әдісі арқылы балалар бір-біріне білім береді Power Point оқулық             8 сынып биология Р.Әлімқұлова, Р.Сәтімбеков Ғаламтордан алынған мәліметтер Сәйкестендіру тесті, тірек сөздермен жұмыс.  
І-бөлім. Адам биологиялық түр ретінде. Адам организміне жалпы шолу      (8 сағ)
2 Ішкі мүшелердің топографиясы. 1   Адам – табиғаттың дара тұлғасы, органикаоық дүние эволюциясының ең жоғарғы сатысы екенин дәлелдеу Диалогтік оқыту тәсілі; Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету; Оқыту үшін бағалау және  оқуды бағалау. Оқытуда АКТ-ны пайдалану; Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу Оқушылар сабақ үдерісіне түгел қатыстыру. Бағалау бетшесі арқылы оқушыларды бағалау Формативті бағалау Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, жеке жұмыс арқылы оқушылар сабаққа түгел қатыстыру Мұғалім  ақпарат береді. Жигсо әдісі арқылы балалар бір-біріне білім береді Power Point оқулық             8 сынып биология Р.Әлімқұлова, Р.Сәтімбеков Ғаламтордан алынған мәліметтер Сәйкестендіру тесті, тірек сөздермен жұмыс.  
3 Жасуша және оның құрылысы: ядро және цитоплазма, хромосомалар және гендер.

 

№1 зертханалық жұмыс.

Эпителий, дәнекер, бұлшық ет және жүйке ұлпаларын микроскоп астында қарау, немесе «Ұлпалардың құрылысы» атты электрондық нұсқаны қарау.

1   Адамның әлеуметтік тұлға ретіндегі ерекшеліктері туралы түсінік беру Диалогтік оқыту тәсілі; Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету; Оқыту үшін бағалау және  оқуды бағалау. Оқытуда АКТ-ны пайдалану; Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу Оқушылар сабақ үдерісіне түгел қатыстыру. Бағалау бетшесі арқылы оқушыларды бағалау Формативті бағалау Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, жеке жұмыс арқылы оқушылар сабаққа түгел қатыстыру Мұғалім  ақпарат береді. Жигсо әдісі арқылы балалар бір-біріне білім береді Power Point оқулық             8 сынып биология Р.Әлімқұлова, Р.Сәтімбеков Ғаламтордан алынған мәліметтер Сәйкестендіру тесті, тірек сөздермен жұмыс.  
4 Жасуша органоидтері: жасушалық мембрана,    эндоплазмалық тор, рибосомалар, митохондриялар, лизосомалар, жасуша орталығы. 1    

 

Жасуша жайлы оқушыларға тереңірек мағлұмат беру

Диалогтік оқыту тәсілі; Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету; Оқыту үшін бағалау және  оқуды бағалау. Оқытуда АКТ-ны пайдалану; Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу Оқушылар сабақ үдерісіне түгел қатыстыру. Бағалау бетшесі арқылы оқушыларды бағалау Формативті бағалау Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, жеке жұмыс арқылы оқушылар сабаққа түгел қатыстыру Мұғалім  ақпарат береді. Жигсо әдісі арқылы балалар бір-біріне білім береді Power Point оқулық             8 сынып биология Р.Әлімқұлова, Р.Сәтімбеков Ғаламтордан алынған мәліметтер Сәйкестендіру тесті, тірек сөздермен жұмыс.  
5 Жасушаның химиялық құрамы: су, минералды тұздар. 1   Жасуша органойдтарының атқаратын қызметі туралы түсінік беру Диалогтік оқыту тәсілі; Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету; Оқыту үшін бағалау және  оқуды бағалау. Оқытуда АКТ-ны пайдалану; Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу Оқушылар сабақ үдерісіне түгел қатыстыру. Бағалау бетшесі арқылы оқушыларды бағалау Формативті бағалау Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, жеке жұмыс арқылы оқушылар сабаққа түгел қатыстыру Мұғалім  ақпарат береді. Жигсо әдісі арқылы балалар бір-біріне білім береді Power Point оқулық             8 сынып биология Р.Әлімқұлова, Р.Сәтімбеков Ғаламтордан алынған мәліметтер Сәйкестендіру тесті, тірек сөздермен жұмыс.  
6 Жасушаның химиялық құрамы. Органикалық заттар: нәруыздар, майлар, көмірсулар, нуклеин қышқылдары. 1   Жасушаның химиялық құрамы туралы оқушыларға мағлұмат беру

 

 

Диалогтік оқыту тәсілі; Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету; Оқыту үшін бағалау және  оқуды бағалау. Оқытуда АКТ-ны пайдалану; Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу Оқушылар сабақ үдерісіне түгел қатыстыру. Бағалау бетшесі арқылы оқушыларды бағалау Формативті бағалау Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, жеке жұмыс арқылы оқушылар сабаққа түгел қатыстыру Мұғалім  ақпарат береді. Жигсо әдісі арқылы балалар бір-біріне білім береді Power Point оқулық             8 сынып биология Р.Әлімқұлова, Р.Сәтімбеков Ғаламтордан алынған мәліметтер Сәйкестендіру тесті, тірек сөздермен жұмыс.  
7 Жасушалардың тіршілік әрекеттері. Рибосомалардағы биосинтез процестері, органикалық заттардың энергия бөле отырып биологиялық тотығу процестерінің митохондрияларда аяқталуы. 1   Ағзада болатын ұлпалардың түрлерімен оқушыларды таныстыру Диалогтік оқыту тәсілі; Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету; Оқыту үшін бағалау және  оқуды бағалау. Оқытуда АКТ-ны пайдалану; Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу Оқушылар сабақ үдерісіне түгел қатыстыру. Бағалау бетшесі арқылы оқушыларды бағалау Формативті бағалау Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, жеке жұмыс арқылы оқушылар сабаққа түгел қатыстыру Мұғалім  ақпарат береді. Жигсо әдісі арқылы балалар бір-біріне білім береді Power Point оқулық             8 сынып биология Р.Әлімқұлова, Р.Сәтімбеков Ғаламтордан алынған мәліметтер Сәйкестендіру тесті, тірек сөздермен жұмыс.

<td style="box-sizi

Сабақ тақырыбы Сағат саны Өтетін уақыты Оқу мақсаты Оқытудың белсенді стратегиялары және әдіс-тәсілдері Жоспарланған бағалау Оқушылардың сабаққа қатысуы Ресурстар  
1 Кіріспе (1 сағ)

 

Адам туралы ғылымдар. Анатомия мен физиология ғылымдарының даму тарихы

1   Анатомия мен физиология ғылымының даму тарихы туралы оқушыларға түсінік беру Диалогтік оқыту тәсілі; Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету; Оқыту үшін бағалау және  оқуды бағалау. Оқытуда АКТ-ны пайдалану; Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу Оқушылар сабақ үдерісіне түгел қатыстыру. Бағалау бетшесі арқылы оқушыларды бағалау Формативті бағалау Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, жеке жұмыс арқылы оқушылар сабаққа түгел қатыстыру Мұғалім  ақпарат береді. Жигсо әдісі арқылы балалар бір-біріне білім береді Power Point оқулық             8 сынып биология Р.Әлімқұлова, Р.Сәтімбеков Ғаламтордан алынған мәліметтер Сәйкестендіру тесті, тірек сөздермен жұмыс.  
І-бөлім. Адам биологиялық түр ретінде. Адам организміне жалпы шолу      (8 сағ)
2 Ішкі мүшелердің топографиясы. 1   Адам – табиғаттың дара тұлғасы, органикаоық дүние эволюциясының ең жоғарғы сатысы екенин дәлелдеу Диалогтік оқыту тәсілі; Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету; Оқыту үшін бағалау және  оқуды бағалау. Оқытуда АКТ-ны пайдалану; Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу Оқушылар сабақ үдерісіне түгел қатыстыру. Бағалау бетшесі арқылы оқушыларды бағалау Формативті бағалау Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, жеке жұмыс арқылы оқушылар сабаққа түгел қатыстыру Мұғалім  ақпарат береді. Жигсо әдісі арқылы балалар бір-біріне білім береді Power Point оқулық             8 сынып биология Р.Әлімқұлова, Р.Сәтімбеков Ғаламтордан алынған мәліметтер Сәйкестендіру тесті, тірек сөздермен жұмыс.  
3 Жасуша және оның құрылысы: ядро және цитоплазма, хромосомалар және гендер.

 

№1 зертханалық жұмыс.

Эпителий, дәнекер, бұлшық ет және жүйке ұлпаларын микроскоп астында қарау, немесе «Ұлпалардың құрылысы» атты электрондық нұсқаны қарау.

1   Адамның әлеуметтік тұлға ретіндегі ерекшеліктері туралы түсінік беру Диалогтік оқыту тәсілі; Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету; Оқыту үшін бағалау және  оқуды бағалау. Оқытуда АКТ-ны пайдалану; Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу Оқушылар сабақ үдерісіне түгел қатыстыру. Бағалау бетшесі арқылы оқушыларды бағалау Формативті бағалау Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, жеке жұмыс арқылы оқушылар сабаққа түгел қатыстыру Мұғалім  ақпарат береді. Жигсо әдісі арқылы балалар бір-біріне білім береді Power Point оқулық             8 сынып биология Р.Әлімқұлова, Р.Сәтімбеков Ғаламтордан алынған мәліметтер Сәйкестендіру тесті, тірек сөздермен жұмыс.  
4 Жасуша органоидтері: жасушалық мембрана,    эндоплазмалық тор, рибосомалар, митохондриялар, лизосомалар, жасуша орталығы. 1    

 

Жасуша жайлы оқушыларға тереңірек мағлұмат беру

Диалогтік оқыту тәсілі; Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету; Оқыту үшін бағалау және  оқуды бағалау. Оқытуда АКТ-ны пайдалану; Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу Оқушылар сабақ үдерісіне түгел қатыстыру. Бағалау бетшесі арқылы оқушыларды бағалау Формативті бағалау Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, жеке жұмыс арқылы оқушылар сабаққа түгел қатыстыру Мұғалім  ақпарат береді. Жигсо әдісі арқылы балалар бір-біріне білім береді Power Point оқулық             8 сынып биология Р.Әлімқұлова, Р.Сәтімбеков Ғаламтордан алынған мәліметтер Сәйкестендіру тесті, тірек сөздермен жұмыс.  
5 Жасушаның химиялық құрамы: су, минералды тұздар. 1   Жасуша органойдтарының атқаратын қызметі туралы түсінік беру Диалогтік оқыту тәсілі; Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету; Оқыту үшін бағалау және  оқуды бағалау. Оқытуда АКТ-ны пайдалану; Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу Оқушылар сабақ үдерісіне түгел қатыстыру. Бағалау бетшесі арқылы оқушыларды бағалау Формативті бағалау Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, жеке жұмыс арқылы оқушылар сабаққа түгел қатыстыру Мұғалім  ақпарат береді. Жигсо әдісі арқылы балалар бір-біріне білім береді Power Point оқулық             8 сынып биология Р.Әлімқұлова, Р.Сәтімбеков Ғаламтордан алынған мәліметтер Сәйкестендіру тесті, тірек сөздермен жұмыс.  
6 Жасушаның химиялық құрамы. Органикалық заттар: нәруыздар, майлар, көмірсулар, нуклеин қышқылдары. 1   Жасушаның химиялық құрамы туралы оқушыларға мағлұмат беру

 

 

Диалогтік оқыту тәсілі; Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету; Оқыту үшін бағалау және  оқуды бағалау. Оқытуда АКТ-ны пайдалану; Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу Оқушылар сабақ үдерісіне түгел қатыстыру. Бағалау бетшесі арқылы оқушыларды бағалау Формативті бағалау Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, жеке жұмыс арқылы оқушылар сабаққа түгел қатыстыру Мұғалім  ақпарат береді. Жигсо әдісі арқылы балалар бір-біріне білім береді Power Point оқулық             8 сынып биология Р.Әлімқұлова, Р.Сәтімбеков Ғаламтордан алынған мәліметтер Сәйкестендіру тесті, тірек сөздермен жұмыс.  
7 Жасушалардың тіршілік әрекеттері. Рибосомалардағы биосинтез процестері, органикалық заттардың энергия бөле отырып биологиялық тотығу процестерінің митохондрияларда аяқталуы. 1
Комментарии:
Гульсара 4 октября 2017 21:36
суперские планы

Цитата: Гульсара
суперские планы
Сабақ жоспарлары барлық пәннен ҚМЖ, ОМЖ, ҰМЖ | Планы КСП ССП ДСП
Электронная почта: [email protected] Ватсап: 8(707) 403-01-01 © 2019-2020