Биология 6 сынып. ҚМЖ қысқа мерзімдік жоспар
Қысқа мерзімді жоспар 1 сабақ Пән мұғалімі:
БЕКІТЕМІН | ПӘНІ | Биология | Сыныбы |
6
|
МЕРЗІМІ | |||||||||||||||
ТАҚЫРЫП |
Ботаника — өсімдіктер туралы ғылым. Жер бетінде өсімдіктердің көптүрлілігі туралы жалпы мәліметтер.
|
|||||||||||||||||||
МАҚСАТЫ | Оқушыларға ботаника саласын түрленуін меңгерту; ой-өрісін кеңейту, ақпаратты өз бетінше меңгерту арқылы сыни ойлауға үйрету, бір-бірінің пікірін тыңдауға тәрбиелеу. | |||||||||||||||||||
КҮТІЛЕТІН НӘТИЖЕ |
Мәтін бойынша жұмыс жасауға дағдалынады;
Тапсырманы өз беттерінше орындауға үйренеді; Сынып оқушыларымен қарым-қатынастары өрбиді; Өз бетімен ізденіске бейімделеді. Қойылған мәселені жетік меңгеріп одан әрі өрбітеді; Экологиялық, адамгершілік тәрбие беріледі; |
|||||||||||||||||||
КЕЗЕҢДЕРІ | РЕСУРСТАР | САБАҚТАҒЫ ІС—ӘРЕКЕТ | ДИФФЕРЕНЦИАЦИЯ | БАҒАЛАУ | ||||||||||||||||
Ұйымдастыру кезеңі (2 минут) |
Биология оқулығы
|
Сабақ амандасып, сынып оқушыларын түгелдеуден басталады. Сергіту сәті ретінде сыныпқа түрлі қимыл-қозғалыстарды қайталау ұсынылады. |
||||||||||||||||||
Қызығушылықты ояту (3 минут) |
Биолог анықта малығы
|
Мұғалім тарапынан сабақ тақырыбы таныстырылады. Оқушылармен бірлесе отырып сабақтың мақсаты айқындалады.
|
Тұлғааралық интеллектке ие оқушылар әр топта жеке қасиеттері қалыптасады |
Стикер арқылы бағалау |
||||||||||||||||
Мағынаны тану (15 минут)
(15 минут) |
Биология оқулығы
|
Өткен тақырыпты бекіту мақсатымен оқушылар қатар бойынша бір-біріне сұрақтар қояды. «Ұғыну» сатысында қолданылады. Қолдану технологиясы: екі студент әрбір азат жолдан кейін тоқтай отырып мәтінді оқиды, содан кейін бір-біріне оқығанының мазмұны бойынша әртүрлі деңгейдегі сұрақтар қояды. Берілген түр коммуникативті дағдылардың дамуына әсер етеді. |
Жекеленген оқушыларға көмек
|
Фактілерді баяндайды Үш шапалақ, |
||||||||||||||||
Рефлексия (10 минут) |
|
Оқушылар стикерге «Жуан» және«Жіңішке» сұрақтарын жазып тақтаға жапсырып, оған жауап береді. |
Қабілетті оқушы мен деңгейі төмен оқушыны анықтау |
2-жұлдыз,
1-тілек.
|
||||||||||||||||
Қорытындылау
|
Үйге тапсырма: Қоректік заттардың қорға жинақталуы. Органикалық заттар ыдырағанда пайда болатын энергияның жұмсалуы. Кесте құру.
|